Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.
Mai multe informații
Micuții de la Școala Gimnazială Specială pentru Deficienți de Vedere din București au avut parte de o experiență inedită atunci când echipa Bonduelle și Adina Lucaciu i-au vizitat pentru a le povesti aventurile celor patru eroi din tărâmul legumelor, Bonduellia.
Elena Pagu îţi oferă un exemplu de viaţă absolut emoţionant: este campioană balcanică de 4 ori, campioană europeană de 5 ori, campioană mondială de 8 ori.
Bonduelle România a lansat campania de promovare a consumului de legume în rândul copiilor, iar campania a debutat cu proiectul pilot "Şcoala Altfel.Masa Altfel".
Bonduelle România lansează pe piață Bonduelle Vapeur, o gamă nouă de legume congelate, pregătite după un proces special: gătite la aburi și imediat congelate. Datorită procedeului unic, legumele își păstrează gustul delicios, proprietățile nutriționale şi culoarea. Gama cuprinde deocamdată patru tipuri de legume mono: fasole verde păstăi, fasole galbenă păstăi, broccoli și mazăre boabe. Ambiția companiei este a răspunde nevoilor consumatorilor și de a crește categoria de legume congelate natur. Obiceiurile de consum sunt în permanentă schimbare, iar Bonduelle se adaptează continuu cerințelor acestora. “Aducem o serie de inovații în categorie, legumele păstrând tot ceea ce este mai bun, datorită procedeului unic Bonduelle. Ce înseamnă? Că legumele noastre au fost culese, pregătite la aburi și congelate în câteva ore pe parcursul unei zile. Pregătite astfel, este dovedit științific faptul că legumele pregătite la aburi au mai multă vitamina C decât cele congelate. În plus, oferim un ambalaj atractiv, un procedeu exclusiv Bonduelle, o calitate percepută în farfurie, produse cu o textură crocantă, plăcută și un preț competitiv de vânzare, comparativ cu legumele congelate standard. Dorim să ne diferențiem de competitori și să răspundem așteptărilor consumatorilor noștri.”, a declarat Monica Roșu, Marketing Manager Bonduelle Balkans. Legumele Bonduelle Vapeur au înlocuit treptat produsele standard care sunt în sortimentele mazăre verde boabe dulce, fasole verde fină, broccoli, fasole galbenă fină. În toamna acestui an, urmează să dezvolte gama cu amestecuri noi de legume din aceeași gamă, Bonduelle Vapeur. Publicul țintă vizat de lansarea Bonduelle Vapeur este reprezentat de femeile între 22- 55 de ani, din mediul urban, cu venituri medii și peste medie, cărora le place să gătească și știu că sănătatea este gustoasă. Secundar, se adresează copiilor cu vârste între 7 -15 ani. Campania de lansare Bonduelle Vapeur a început în toamna anului trecut, prin sponsorizarea show-ului TV Masterchef, având ca obiectiv principal creșterea notorietății gamei Vapeur și de asemenea dorința de a oferi inspirație culinară. Începând din luna februarie 2015, Bonduelle demarează o campanie intensivă de comunicare, folosind un mix de canale: online (Facebook, Google, aplicație interactivă), TV – spotul nou va rula pe 10 stații, PR – print & eveniment de presă. Promovarea se va face și în centrele de fitness, în clădirile de birouri, pe autobuzele din București, în interiorul metroului București, vor fi organizate sesiuni de degustare în magazine. Pentru că Bonduelle este un brand jucăuș și vesel, foarte aproape de consumator, au fost create patru personaje pline de personalitate, în cadrul unei aplicații inedite care va rula online. Aplicația “Răsfață la aburi legumele Bonduelle” îi invită pe consumatori să se joace, să intre în universul SPA al legumelor răsfățate și să găsească temperatura și umiditatea potrivite pentru ca cele patru personaje să sară în ambalaj. Premiile oferite sune pe măsura relaxării: vouchere pentru 2 persoane la SPA, produse de SPA pentru acasă.
Activitățile extracuriculare educative ce au avut loc în școli în săptămâna 6-10 Aprilie, au oferit ocazia copiilor să învețe lucruri noi, prin programul Școala Altfel. Bonduelle a lansat inițiativa “Școala Altfel. Masa Altfel” și a vizitat 4 școli din București, întâlnind astfel, aproape 300 de copii, cu vârsta cuprinsă între 6-8 ani. Prin intermediul unor jocuri creative și ateliere atractive de artcraft cu legume, copii au descoperit beneficiile fructelor și legumelor. Mascotele noastre au fost pe deliciul celor mici, i-au distrat și le-au oferit cadou Cărticica Bonduelle pentru copii “Dl Bondi & Legumele”.