Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Sănătoasa vitamină E

Vitamina E, alături de vitaminele A şi C, este un antioxidant puternic care protejează organismul împotriva stresului oxidativ şi a deteriorării celulare cauzate de radicalii liberi. Vitamina E acţionează totodată ca un anticoagulant, menţinând permeabilitatea membranelor celulare şi reducând capacitatea de agregare a trombocitelor în sânge. De asemenea, vitamina E participă la protejarea globulelor roşii, la expresia genetică şi la trasmiterea impulsurilor nervoase în corp. Ea ajută şi la funcţionarea corespunzătoare a ochilor. Deficitul de vitamina E în organism este foarte rar, cele mai vulnerabile fiind persoanele cu fibroză chistică şi boală celiacă. Simptomele comune care indică lipsa vitaminei E în organism sunt oboseala, anemia, afectarea sistemului nervos, distrofia musculară şi susceptibilitatea la infecţii. Vitamina E este produsă numai de către plante. Cele mai valoroase surse naturale sunt uleiurile, în special uleiul de germeni de grâu. Surse bogate în vitamina E sunt şi nucile, cerealele integrale şi legumele cu frunze verzi (salata verde, spanacul şi varza).

Încearcă să-ţi planifici un meniu bogat în vitamina E

Află mai multe despre sănătate la:

Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Porumbul – legume fără gluten


Rețete care te-ar putea interesa

Salată cu năut şi cartofi dulci
Salată cu năut şi cartofi dulci

Un dish potrivit pentru o dietă vegetală proteică!

2 persoane 15-30 min Mediu
Salată mediteraneană cu năut
Salată mediteraneană cu năut

Pregătește-te de sport cu o rețetă fresh, bogată în proteine și fibre. În combinație cu legumele de sezon, năutul este vedeta acestei salate, fiind un înlocuitor perfect al cărnii și al beneficiilor aduse de aceasta.

1 persoane 15-30 min Simplu
Salată de sardine marinate cu porumb chilli
Salată de sardine marinate cu porumb chilli

Un preparat ușor de preparat și foarte gustos.

4 persoane sub 15 min Simplu
Salată cu fâșii de vită și fasole albă
Salată cu fâșii de vită și fasole albă

Un preparat minunat pentru zilele de vară

2 persoane 15-30 min Complex
Sănătoasa vitamină E

Vitamina E, alături de vitaminele A şi C, este un antioxidant puternic care protejează organismul împotriva stresului oxidativ şi a deteriorării celulare cauzate de radicalii liberi. Vitamina E acţionează totodată ca un anticoagulant, menţinând permeabilitatea membranelor celulare şi reducând capacitatea de agregare a trombocitelor în sânge. De asemenea, vitamina E participă la protejarea globulelor roşii, la expresia genetică şi la trasmiterea impulsurilor nervoase în corp. Ea ajută şi la funcţionarea corespunzătoare a ochilor. Deficitul de vitamina E în organism este foarte rar, cele mai vulnerabile fiind persoanele cu fibroză chistică şi boală celiacă. Simptomele comune care indică lipsa vitaminei E în organism sunt oboseala, anemia, afectarea sistemului nervos, distrofia musculară şi susceptibilitatea la infecţii. Vitamina E este produsă numai de către plante. Cele mai valoroase surse naturale sunt uleiurile, în special uleiul de germeni de grâu. Surse bogate în vitamina E sunt şi nucile, cerealele integrale şi legumele cu frunze verzi (salata verde, spanacul şi varza).

Încearcă să-ţi planifici un meniu bogat în vitamina E

Află mai multe despre sănătate la:

Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Porumbul – legume fără gluten

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.