Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Variante raw de reţete care s-ar putea să-ţi placă mai mult decât originalele

V-am pregătit o serie de reţete reinventate, care nu conţin carne sau lactate și reprezintă o alternativă sănătoasă a preparatelor clasice, cu arome care nu numai că seamănă, dar poate chiar depăşesc originalele. De la micul dejun la cină avem aici câteva feluri de mâncare pe care nu ai fi crezut că le-ai putea "veganiza".

Toast clasic franţuzesc

Seminţele de Chia nu sunt doar un agent de îngroşare, dar oferă, de asemenea, doza de calciu, fibre, şi omega-3. Poţi adăuga în plus faţă de clasicul toast franţuzesc unt de arahide, fructe de pădure sau frişcă aerată.

Sandwich cu piure de năut

Nimic nu este mai bun decât un sandwich simplu, dar satisfăcător pentru masa de prânz. Utilizarea năutului în loc de carnea de pui şi a legumelor sub formă de piure cu hummus, tahini, morcovi şi ţelină constituie sandwich-ul perfect.

Tacos vegani

Du mâncarea stradală la un alt nivel cu această versiune vegană de tacos. Fasolea roşie este umplută cu fibre, cubuleţele de legume sunt delicioase, iar crema pe bază de coriandru şi tofu aduce cu ea o doză solidă de proteine. Toate ingredientele sunt adăugate în tortilla moale, de porumb.


Rețete care te-ar putea interesa

Zeljanica - Plăcintă cu spanac
Zeljanica - Plăcintă cu spanac

Plăcintă sârbească cu spanac și brânză proaspătă dulce.

12 persoane peste 45 min Simplu
Paste cu ton și legume
Paste cu ton și legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Știucă umplută
Știucă umplută

O adevărată experiență culinară!

6 persoane 15-30 min Simplu
Piept de pui în stil mexican
Piept de pui în stil mexican

O rețetă delicioasă!

6 persoane 30-45 min Mediu
Variante raw de reţete care s-ar putea să-ţi placă mai mult decât originalele

V-am pregătit o serie de reţete reinventate, care nu conţin carne sau lactate și reprezintă o alternativă sănătoasă a preparatelor clasice, cu arome care nu numai că seamănă, dar poate chiar depăşesc originalele. De la micul dejun la cină avem aici câteva feluri de mâncare pe care nu ai fi crezut că le-ai putea "veganiza".

Toast clasic franţuzesc

Seminţele de Chia nu sunt doar un agent de îngroşare, dar oferă, de asemenea, doza de calciu, fibre, şi omega-3. Poţi adăuga în plus faţă de clasicul toast franţuzesc unt de arahide, fructe de pădure sau frişcă aerată.

Sandwich cu piure de năut

Nimic nu este mai bun decât un sandwich simplu, dar satisfăcător pentru masa de prânz. Utilizarea năutului în loc de carnea de pui şi a legumelor sub formă de piure cu hummus, tahini, morcovi şi ţelină constituie sandwich-ul perfect.

Tacos vegani

Du mâncarea stradală la un alt nivel cu această versiune vegană de tacos. Fasolea roşie este umplută cu fibre, cubuleţele de legume sunt delicioase, iar crema pe bază de coriandru şi tofu aduce cu ea o doză solidă de proteine. Toate ingredientele sunt adăugate în tortilla moale, de porumb.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.