Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Variante raw de reţete care s-ar putea să-ţi placă mai mult decât originalele

V-am pregătit o serie de reţete reinventate, care nu conţin carne sau lactate și reprezintă o alternativă sănătoasă a preparatelor clasice, cu arome care nu numai că seamănă, dar poate chiar depăşesc originalele. De la micul dejun la cină avem aici câteva feluri de mâncare pe care nu ai fi crezut că le-ai putea "veganiza".

Toast clasic franţuzesc

Seminţele de Chia nu sunt doar un agent de îngroşare, dar oferă, de asemenea, doza de calciu, fibre, şi omega-3. Poţi adăuga în plus faţă de clasicul toast franţuzesc unt de arahide, fructe de pădure sau frişcă aerată.

Sandwich cu piure de năut

Nimic nu este mai bun decât un sandwich simplu, dar satisfăcător pentru masa de prânz. Utilizarea năutului în loc de carnea de pui şi a legumelor sub formă de piure cu hummus, tahini, morcovi şi ţelină constituie sandwich-ul perfect.

Tacos vegani

Du mâncarea stradală la un alt nivel cu această versiune vegană de tacos. Fasolea roşie este umplută cu fibre, cubuleţele de legume sunt delicioase, iar crema pe bază de coriandru şi tofu aduce cu ea o doză solidă de proteine. Toate ingredientele sunt adăugate în tortilla moale, de porumb.


Rețete care te-ar putea interesa

Paste cu porumb, măsline și ton
Paste cu porumb, măsline și ton

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Linte cu legume gratinate la cuptor
Linte cu legume gratinate la cuptor

Rețetă delicioasă și sățioasă care constituie un fel principal vegetarian sănătos.

12 persoane 15-30 min Simplu
Coșulețe cu broccoli
Coșulețe cu broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

10 persoane 15-30 min Simplu
Gratin cu broccoli, praz și ciupercuțe
Gratin cu broccoli, praz și ciupercuțe

Un amestec delicios de praz, broccoli, șuncă, telemea și ciupercuțe!

4 persoane 15-30 min Simplu
Variante raw de reţete care s-ar putea să-ţi placă mai mult decât originalele

V-am pregătit o serie de reţete reinventate, care nu conţin carne sau lactate și reprezintă o alternativă sănătoasă a preparatelor clasice, cu arome care nu numai că seamănă, dar poate chiar depăşesc originalele. De la micul dejun la cină avem aici câteva feluri de mâncare pe care nu ai fi crezut că le-ai putea "veganiza".

Toast clasic franţuzesc

Seminţele de Chia nu sunt doar un agent de îngroşare, dar oferă, de asemenea, doza de calciu, fibre, şi omega-3. Poţi adăuga în plus faţă de clasicul toast franţuzesc unt de arahide, fructe de pădure sau frişcă aerată.

Sandwich cu piure de năut

Nimic nu este mai bun decât un sandwich simplu, dar satisfăcător pentru masa de prânz. Utilizarea năutului în loc de carnea de pui şi a legumelor sub formă de piure cu hummus, tahini, morcovi şi ţelină constituie sandwich-ul perfect.

Tacos vegani

Du mâncarea stradală la un alt nivel cu această versiune vegană de tacos. Fasolea roşie este umplută cu fibre, cubuleţele de legume sunt delicioase, iar crema pe bază de coriandru şi tofu aduce cu ea o doză solidă de proteine. Toate ingredientele sunt adăugate în tortilla moale, de porumb.