Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Puterea ciupercilor

Oamenii de știință spun că ciupercile au beneficii unice asupra sănătății noastre. În afară de aportul lor valoros de proteine, de carbohidrați și de grăsimi ușor digerabile, ciupercile sunt o sursă bogată de vitamina D și vitamina B. Conțin, de asemenea, și o mare varietate de minerale, cum ar fi fosfor, potasiu, fier, cupru și seleniu.

Surse naturale de vitamina D

Vitamina D este esențială pentru asimilarea corectă a calciului și a fosforului de către corpul nostru și, prin urmare, pentru a dezvolta și menține oasele sănătoase. În principal, previne osteoporoza și afecțiunile articulațiilor și protejează organismul de slăbiciunea musculară. Principala sursă de vitamina D este corpul însuși care o produce sub influența razelor soarelui. Pe perioada toamnei și a iernii, când lumina solară este insuficientă, se poate ajunge la deficiențe de vitamina D. Pentru a evita acest lucru, este bine să ne asigurăm că dieta noastră este bogată în ciuperci. 100 g de ciuperci acoperă 4% din necesarul zilnic de vitamina D.

Stop bolilor de inimă

Ciupercile au, de asemenea, un efect benefic asupra sistemului cardiovascular, deoarece pot reduce nivelul colesterolului din sânge. Studiile de laborator au arătat că datorită compusului lovastatin, care inhibă producerea de colesterol, scade absorbția colesterolului din tractul digestiv. Mai mult decât atât, datorită faptului că ciupercile sunt o sursă bogată de potasiu, ele reduc tensiunea arterială și pot, astfel, reduce riscul de accident vascular cerebral și infarct miocardic. Sistemul circulator este susținut și el de cuprul prezent în ciuperci.

Metoda perfectă de a pierde în greutate

Cercetările privind ciupercile și impactul potențial al acestora asupra controlului greutății, indică faptul că, în comparație cu alte diete cu un conținut caloric similar, dieta pe bază de ciuperci determină cea mai mare pierdere de grăsime. Acest lucru se datorează chitinei - un tip special de fibră, prezentă în ciuperci. După ce pătrunde în sistemul digestiv, se umflă și presează pereții gastrici, oferind o senzație de sațietate de durată. De asemenea, ciupercile au un conținut caloric și de grăsime scăzut.


Rețete care te-ar putea interesa

Friptură de porc alături de panna cotta cu legume Bonduelle, jeleu de sfeclă și păstăi usturoiate
Friptură de porc alături de panna cotta cu legume Bonduelle, jeleu de sfeclă și păstăi usturoiate

O rețetă Bonduelle pentru cele mai rafinate gusturi.

4 persoane 30-45 min Simplu
Ciorbă de fasole cu ciolan afumat și morcovi
Ciorbă de fasole cu ciolan afumat și morcovi

O ciorbă tradițională delicioasă

6 persoane peste 45 min Mediu
Fusili cu ciuperci și spanac
Fusili cu ciuperci și spanac

Un preparat de origine italiană foarte aromat și care se pregătește ușor

2 persoane 15-30 min Simplu
Șalău de Nil în crustă de cereale cu legume
Șalău de Nil în crustă de cereale cu legume

Rețete rafinate pentru momente speciale.

4 persoane sub 15 min Simplu
Puterea ciupercilor

Oamenii de știință spun că ciupercile au beneficii unice asupra sănătății noastre. În afară de aportul lor valoros de proteine, de carbohidrați și de grăsimi ușor digerabile, ciupercile sunt o sursă bogată de vitamina D și vitamina B. Conțin, de asemenea, și o mare varietate de minerale, cum ar fi fosfor, potasiu, fier, cupru și seleniu.

Surse naturale de vitamina D

Vitamina D este esențială pentru asimilarea corectă a calciului și a fosforului de către corpul nostru și, prin urmare, pentru a dezvolta și menține oasele sănătoase. În principal, previne osteoporoza și afecțiunile articulațiilor și protejează organismul de slăbiciunea musculară. Principala sursă de vitamina D este corpul însuși care o produce sub influența razelor soarelui. Pe perioada toamnei și a iernii, când lumina solară este insuficientă, se poate ajunge la deficiențe de vitamina D. Pentru a evita acest lucru, este bine să ne asigurăm că dieta noastră este bogată în ciuperci. 100 g de ciuperci acoperă 4% din necesarul zilnic de vitamina D.

Stop bolilor de inimă

Ciupercile au, de asemenea, un efect benefic asupra sistemului cardiovascular, deoarece pot reduce nivelul colesterolului din sânge. Studiile de laborator au arătat că datorită compusului lovastatin, care inhibă producerea de colesterol, scade absorbția colesterolului din tractul digestiv. Mai mult decât atât, datorită faptului că ciupercile sunt o sursă bogată de potasiu, ele reduc tensiunea arterială și pot, astfel, reduce riscul de accident vascular cerebral și infarct miocardic. Sistemul circulator este susținut și el de cuprul prezent în ciuperci.

Metoda perfectă de a pierde în greutate

Cercetările privind ciupercile și impactul potențial al acestora asupra controlului greutății, indică faptul că, în comparație cu alte diete cu un conținut caloric similar, dieta pe bază de ciuperci determină cea mai mare pierdere de grăsime. Acest lucru se datorează chitinei - un tip special de fibră, prezentă în ciuperci. După ce pătrunde în sistemul digestiv, se umflă și presează pereții gastrici, oferind o senzație de sațietate de durată. De asemenea, ciupercile au un conținut caloric și de grăsime scăzut.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.