Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Legumele verzi - beneficii dovedite științific

Sezonul rece şi gripa merg mână în mână, iar oamenii de ştiinţă sunt în căutarea unei noi surse pentru creșterea imunității. Noi cercetări par să fi sosit la timp și atestă faptul că legumele verzi ar putea juca un rol mai important în îmbunătăţirea imunităţii decât se credea până acum.

Legumele verzi și digestia

Celulele numite limfocite intraepiteliale trăiesc în piele şi în mucoasa intestinală: două locuri în care organismul este expus bacteriilor din belşug.

Aceste celule specializate sunt importante în lupta cu germenii şi, de asemenea, joacă un rol decisiv în vindecarea rănilor şi a zgârieturilor. Noi cercetări sugerează faptul că numărul de celule limfocite intraepiteliale care trăiesc în piele şi în intestine poate fi ținut sub control prin dietă, prin intermediul unui compus găsit în legumele crucifere, cum ar fi varza, kale, broccoli.

Cercetătorii au fost surprinşi să găsească o legătură atât de puternică între dietă şi numărul acestor celule. Este de asemenea posibil ca aceste legume crucifere să ajute la prevenirea anumitor tipuri de boli intestinale.

Legumele cu frunze verzi și depresia

Aceste tipuri de legume conțin vitamina K, un element crucial pentru buna funcționare a activității cerebrale. Cu ajutorul unei cantități optime de vitamina K, poți să îți îmbunătățești memoria și concentrarea, dar și să te lupți cu efectele depresie.

În plus, legumele verzi mai conțin și acid folic, o substanță care echilibrează nivelele de hemoglobină din organism și contribuie la combaterea anxietății și depresiei.

Probabil una dintre cele mai importante substanțe prezente în legumele verzi este clorofila. Acest component este benefică pentru producția de celule roșii și oxigenarea organismului. Clorofila mai purifică ficatul și menține sistemul limfatic.

Cum te menții tânăr cu legume verzi

Legumele verzi sunt recomandate și persoanelor care sunt preocupate de aspectul lor. O garnitură de broccoli sau un bol de salată de spanac pot contribui la reducerea ridurilor și la prevenirea îmbătrânirii premature. Acest lucru se datorează cantității impresionante de antioxidanți prezente în legumele verzi.

Proteina vegetală din legumele verzi ajută la dezvoltarea masei musculare și la fortificarea oaselor.

Până în momentul în care cercetătorii vor efectua studii mai concludente, mărirea aportului de legume verzi, cu siguranţă nu dăunează.

Listă tipuri de legume verzi

Dar la ce ne referim exact atunci când vorbim despre legume verzi? Iată o listă cu câteva exemple, unele chiar cu denumiri mai puțin cunoscute:


Rețete care te-ar putea interesa

Știucă umplută cu Bonduelle China Mix
Știucă umplută cu Bonduelle China Mix

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Calamar umplut cu feta și ciuperci
Calamar umplut cu feta și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane sub 15 min Simplu
Fasole verde și galbenă cu migdale, ghimbir și lime
Fasole verde și galbenă cu migdale, ghimbir și lime

Un preparat delicios și ușor de gătit

2 persoane 15-30 min Simplu
Coșulețe cu salată a la russe
Coșulețe cu salată a la russe

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

12 persoane peste 45 min Simplu
Legumele verzi - beneficii dovedite științific

Sezonul rece şi gripa merg mână în mână, iar oamenii de ştiinţă sunt în căutarea unei noi surse pentru creșterea imunității. Noi cercetări par să fi sosit la timp și atestă faptul că legumele verzi ar putea juca un rol mai important în îmbunătăţirea imunităţii decât se credea până acum.

Legumele verzi și digestia

Celulele numite limfocite intraepiteliale trăiesc în piele şi în mucoasa intestinală: două locuri în care organismul este expus bacteriilor din belşug.

Aceste celule specializate sunt importante în lupta cu germenii şi, de asemenea, joacă un rol decisiv în vindecarea rănilor şi a zgârieturilor. Noi cercetări sugerează faptul că numărul de celule limfocite intraepiteliale care trăiesc în piele şi în intestine poate fi ținut sub control prin dietă, prin intermediul unui compus găsit în legumele crucifere, cum ar fi varza, kale, broccoli.

Cercetătorii au fost surprinşi să găsească o legătură atât de puternică între dietă şi numărul acestor celule. Este de asemenea posibil ca aceste legume crucifere să ajute la prevenirea anumitor tipuri de boli intestinale.

Legumele cu frunze verzi și depresia

Aceste tipuri de legume conțin vitamina K, un element crucial pentru buna funcționare a activității cerebrale. Cu ajutorul unei cantități optime de vitamina K, poți să îți îmbunătățești memoria și concentrarea, dar și să te lupți cu efectele depresie.

În plus, legumele verzi mai conțin și acid folic, o substanță care echilibrează nivelele de hemoglobină din organism și contribuie la combaterea anxietății și depresiei.

Probabil una dintre cele mai importante substanțe prezente în legumele verzi este clorofila. Acest component este benefică pentru producția de celule roșii și oxigenarea organismului. Clorofila mai purifică ficatul și menține sistemul limfatic.

Cum te menții tânăr cu legume verzi

Legumele verzi sunt recomandate și persoanelor care sunt preocupate de aspectul lor. O garnitură de broccoli sau un bol de salată de spanac pot contribui la reducerea ridurilor și la prevenirea îmbătrânirii premature. Acest lucru se datorează cantității impresionante de antioxidanți prezente în legumele verzi.

Proteina vegetală din legumele verzi ajută la dezvoltarea masei musculare și la fortificarea oaselor.

Până în momentul în care cercetătorii vor efectua studii mai concludente, mărirea aportului de legume verzi, cu siguranţă nu dăunează.

Listă tipuri de legume verzi

Dar la ce ne referim exact atunci când vorbim despre legume verzi? Iată o listă cu câteva exemple, unele chiar cu denumiri mai puțin cunoscute:

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.