Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Salate de legume și tipuri de ulei: o perspectivă sănătoasă

Ca regulă generală, este de preferat să folosești ulei nerafinat atunci când prepari salate de legume, pentru a păstra bogăția gustului natural pe care îl pot da uleiurile. Poți cumpăra astfel de varietăți din magazinele locale; verifică data producției, și cumpără-le cât mai proaspete. Trei aspecte trebuie avute în considerare atunci când te decizi pentru un tip de ulei sănătos sau altul:

Textură

Poate ți se pare ciudat, dar textura uleiului are un impact major asupra consistenței salatei. Acest fapt devine vizibil dacă pui prea mult sau dacă alegi un ulei gros pentru o salată de frunze proaspete.

Compoziție

Verifică procentul de grăsimi polinesaturate și grăsimi saturate. Cu cât primul este mai mare și al doilea mai mic, cu atât mai bine. Deseori, uleiurile nerafinate sunt de preferat aici. Uleiul de migdale, uleiul din sâmburi de struguri și uleiul de cânepă (în cantități mici!) sunt cele mai bune soluții.

Gust

Nu contează ce ulei alegi: dacă este prea mult, salata ta va avea un gust rău. Pentru a o menține gustoasă și sănătoasă, nu trebuie să pui mai mult de o lingură de ulei (aproximativ 20 de grame) pentru fiecare porție de salată (aproximativ 200 de grame).

Dacă alegi uleiul potrivit pentru salata de legume, vei fi cu un pas mai aproape de o masă sănătoasă sau de o gustare delicioasă. Uleiurile mai dense (uleiul de soia, uleiul de sâmburi de bostan, uleiul de susan) se potrivesc mai bine cu legume fierte, în timp ce varietățile mai ușoare (din sâmburi de struguri, palmier sau avocado) sunt ideale pentru salate de legume proaspete.


Rețete care te-ar putea interesa

Shakshuka cu năut
Shakshuka cu năut

Pătrunde în bucătăria magrebiană cu una dintre cele mai delicioase, sățioase și rapide rețete.

3 persoane 30-45 min Simplu
Curcan cu sfeclă roșie
Curcan cu sfeclă roșie

Un preparat festiv. Curcanul călit în tigaie este acompaniat de o garnitură cremoasă de spanac și de o salată-sos fresh. Sfecla roșie este "cireașa de pe tort" a preparatului, aducând un plus de savoare și culoare în farfurie

2 persoane 30-45 min Mediu
Risotto cu ciuperci, roșii deshidratate și rucola
Risotto cu ciuperci, roșii deshidratate și rucola

O rețetă delicioasă, sățioasă și ușor de preparat: un risotto fresh cu ciuperci.

2 persoane 30-45 min Mediu
Pui cu ananas, orez și ciuperci
Pui cu ananas, orez și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Salate de legume și tipuri de ulei: o perspectivă sănătoasă

Ca regulă generală, este de preferat să folosești ulei nerafinat atunci când prepari salate de legume, pentru a păstra bogăția gustului natural pe care îl pot da uleiurile. Poți cumpăra astfel de varietăți din magazinele locale; verifică data producției, și cumpără-le cât mai proaspete. Trei aspecte trebuie avute în considerare atunci când te decizi pentru un tip de ulei sănătos sau altul:

Textură

Poate ți se pare ciudat, dar textura uleiului are un impact major asupra consistenței salatei. Acest fapt devine vizibil dacă pui prea mult sau dacă alegi un ulei gros pentru o salată de frunze proaspete.

Compoziție

Verifică procentul de grăsimi polinesaturate și grăsimi saturate. Cu cât primul este mai mare și al doilea mai mic, cu atât mai bine. Deseori, uleiurile nerafinate sunt de preferat aici. Uleiul de migdale, uleiul din sâmburi de struguri și uleiul de cânepă (în cantități mici!) sunt cele mai bune soluții.

Gust

Nu contează ce ulei alegi: dacă este prea mult, salata ta va avea un gust rău. Pentru a o menține gustoasă și sănătoasă, nu trebuie să pui mai mult de o lingură de ulei (aproximativ 20 de grame) pentru fiecare porție de salată (aproximativ 200 de grame).

Dacă alegi uleiul potrivit pentru salata de legume, vei fi cu un pas mai aproape de o masă sănătoasă sau de o gustare delicioasă. Uleiurile mai dense (uleiul de soia, uleiul de sâmburi de bostan, uleiul de susan) se potrivesc mai bine cu legume fierte, în timp ce varietățile mai ușoare (din sâmburi de struguri, palmier sau avocado) sunt ideale pentru salate de legume proaspete.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.