Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Snack-uri preferate de antrenorii de fitness

O gustare de după-antrenament nu este orice fel de gustare. Vrei să te asiguri că obţii suficiente substanţe nutritive pentru a-ţi proteja muşchii, intens lucraţi şi totuşi nu vrei să bei un shake simplu de proteine care conţine mai multe calorii decât cele pe care tocmai le-ai ars pe banda de alergat.

Totul constă într-un echilibru, dificil de obţinut. Astfel că, am aflat pentru tine, care sunt gustările post-antrenament preferate, ale antrenorilor de fitness.

1. Bucăţele de fructe

2. Shake-uri cu fructe

3. Suc proaspăt de fructe

4. Pepene / Banane

5. Orez

6. Chili de casă

7. Smoothie cu fructe şi kale

8. Salată

9. Ouă

10. Orez expandat cu piure de castane şi scorţişoară

11. Piept de pui la grătar cu varză de Bruxelles şi cartofi dulci


Rețete care te-ar putea interesa

Salată boeuf reinventată

Salată boeuf reinventată

O salată de legume cu piept de pui și maioneză de avocado, o salată care reinventează salată de boeuf, atât de des regăsită pe mesele de sărbătoare românești. O salată mult mai ușoară, echilibrată și sănătoasă!

4 persoane peste 45 min Simplu
Paella cu mix de legume, carne și midii

Paella cu mix de legume, carne și midii

O rețetă culinară în stil spaniol, cu arome intense

2 persoane 30-45 min Mediu
Dhal - supă hindi

Dhal - supă hindi

Supă-piure din diferite feluri de leguminoase cu adaos de curry și garam masala.

2 persoane 30-45 min Simplu
Lasagna cu porumb

Lasagna cu porumb

O rețetă servită de Ioana Ristea.

4 persoane peste 45 min Mediu
Snack-uri preferate de antrenorii de fitness

O gustare de după-antrenament nu este orice fel de gustare. Vrei să te asiguri că obţii suficiente substanţe nutritive pentru a-ţi proteja muşchii, intens lucraţi şi totuşi nu vrei să bei un shake simplu de proteine care conţine mai multe calorii decât cele pe care tocmai le-ai ars pe banda de alergat.

Totul constă într-un echilibru, dificil de obţinut. Astfel că, am aflat pentru tine, care sunt gustările post-antrenament preferate, ale antrenorilor de fitness.

1. Bucăţele de fructe

2. Shake-uri cu fructe

3. Suc proaspăt de fructe

4. Pepene / Banane

5. Orez

6. Chili de casă

7. Smoothie cu fructe şi kale

8. Salată

9. Ouă

10. Orez expandat cu piure de castane şi scorţişoară

11. Piept de pui la grătar cu varză de Bruxelles şi cartofi dulci