Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Trei modalităţi simple de a începe să mănânci sănătos

1. Găteşte-ți propriile mese.

Pregăteşte-ţi propriile mese cât de des posibil - aceasta te ajută să eviţi alimentele procesate sau de fast-food, care sunt pline de sodiu şi grăsimi. Pentru un regim sănătos, organizează-te şi fă cumpărături din timp, alegând cele mai hrănitoare alimente – găteşte mai mult și păstrează mâncarea în porţii mici în frigider.

2. Mănâncă la intervale regulate.

Pentru o alimentaţie sănătoasă, ar fi ideal să mănânci la fiecare 3-4 ore. Încearcă să serveşti mese mai mici şi două gustări între – acestea îţi scad poftă de mâncare, te ajută la slăbire şi îţi menţin un nivel ridicat de energie.

3. Găseste-ţi alimentele preferate.

Un regim sănătos nu ar trebui să se simtă ca ceva greu de făcut. Nu te forţa să mănânci lucruri care nu-ţi plac. Cu atâtea alimente sănătoase la îndemână, consumă-le doar pe acelea care îţi plac. Pe măsură ce găseşti tot mai multe alimente sănătoase pe gustul tău, vei deveni și mai motivat să ţii un regim sănătos, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Pe măsură ce vei mânca din ce în ce mai sănătos, vei simţi din plin beneficiile în corpul tău – ai mai multă energie, claritate în gândire, o digestie uşoară şi un tonus foarte bun. O alimentaţie sănătoasă nu implică o dietă severă, ci mai degrabă respectarea unor principii de sănătate şi slăbire pentru a te simţi şi rămâne sănătos şi mai plin de energie.


Rețete care te-ar putea interesa

Piept de curcan învelit în cașcaval și porumb
Piept de curcan învelit în cașcaval și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane peste 45 min Simplu
Coșulețe cu pastă de broccoli
Coșulețe cu pastă de broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Cartof dulce umplut cu fasole roșie și porumb
Cartof dulce umplut cu fasole roșie și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Clătite cu broccoli
Clătite cu broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Trei modalităţi simple de a începe să mănânci sănătos

1. Găteşte-ți propriile mese.

Pregăteşte-ţi propriile mese cât de des posibil - aceasta te ajută să eviţi alimentele procesate sau de fast-food, care sunt pline de sodiu şi grăsimi. Pentru un regim sănătos, organizează-te şi fă cumpărături din timp, alegând cele mai hrănitoare alimente – găteşte mai mult și păstrează mâncarea în porţii mici în frigider.

2. Mănâncă la intervale regulate.

Pentru o alimentaţie sănătoasă, ar fi ideal să mănânci la fiecare 3-4 ore. Încearcă să serveşti mese mai mici şi două gustări între – acestea îţi scad poftă de mâncare, te ajută la slăbire şi îţi menţin un nivel ridicat de energie.

3. Găseste-ţi alimentele preferate.

Un regim sănătos nu ar trebui să se simtă ca ceva greu de făcut. Nu te forţa să mănânci lucruri care nu-ţi plac. Cu atâtea alimente sănătoase la îndemână, consumă-le doar pe acelea care îţi plac. Pe măsură ce găseşti tot mai multe alimente sănătoase pe gustul tău, vei deveni și mai motivat să ţii un regim sănătos, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Pe măsură ce vei mânca din ce în ce mai sănătos, vei simţi din plin beneficiile în corpul tău – ai mai multă energie, claritate în gândire, o digestie uşoară şi un tonus foarte bun. O alimentaţie sănătoasă nu implică o dietă severă, ci mai degrabă respectarea unor principii de sănătate şi slăbire pentru a te simţi şi rămâne sănătos şi mai plin de energie.