Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum scăpăm de astenia de primăvară?

Cum să trecem peste astenia de primăvară?

Pentru că dieta din timpul iernii nu este foarte bogată în vitamine, în timpul tranziției de la iarnă la primăvară, de multe ori suntem afectați de un nivel de energie foarte redus, nu ne putem concentra, nu avem chef de nimic, iar starea de spirit nu este cea mai bună. În plus, sunt șanse mari să ne îmbolnăvim.

În fiecare an, ni se întâmplă același lucru, dar starea de sănătatea este în mâinile noastre. Pentru a îmbunătăți felul în care ne simțim în timpul acestor săptămâni de tranziție, trebuie să ne concentrăm asupra dietei și să implementăm câteva sfaturi în rutina de zi cu zi:

  • să fim mai activi din punct de vedere fizic,
  • să încercăm să beneficiem de razele solare cât mai mult posibil – o plimbare de 15 minute în jurul prânzului poate face minuni,
  • să bem multă apă.

Rețete pe bază de legume pentru un nivel crescut de energie

Este foarte important să asimilezi cât mai mult vitamine, exact cum recomandă specialiștii.

Si care este cea mai bună sursă de vitamine? Felurile de mâncare delicioase cu legume minunate! Cel mai bun lucru despre legume este că le poți mânca la fiecare masă din zi sau chiar să le bei într-un smoothie delicios - spanacul congelat este perfect pentru asta!

Pentru toate mesele, începând cu micul dejun, continuând cu prânzul și terminând cu cina, poți găsi rețete extraordinare aici.


Rețete care te-ar putea interesa

Mâncare de năut cu vinete și roșii
Mâncare de năut cu vinete și roșii

Un preparat minunat de legume și năut

4 persoane 15-30 min Simplu
Piept de pui umplut cu ardei copt și mozarella pe pat de spanac
Piept de pui umplut cu ardei copt și mozarella pe pat de spanac

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Fasole verde cu sos de parmezan cremos
Fasole verde cu sos de parmezan cremos

O garnitură delicioasă sau o gustare sănătoasă, fasolea verde preparată în tigaie îmbrăcată în sos cremos de parmezan este o alegere inspirată

2 persoane 15-30 min Simplu
Salată de morcovi cu mere și porumb
Salată de morcovi cu mere și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Cum scăpăm de astenia de primăvară?

Cum să trecem peste astenia de primăvară?

Pentru că dieta din timpul iernii nu este foarte bogată în vitamine, în timpul tranziției de la iarnă la primăvară, de multe ori suntem afectați de un nivel de energie foarte redus, nu ne putem concentra, nu avem chef de nimic, iar starea de spirit nu este cea mai bună. În plus, sunt șanse mari să ne îmbolnăvim.

În fiecare an, ni se întâmplă același lucru, dar starea de sănătatea este în mâinile noastre. Pentru a îmbunătăți felul în care ne simțim în timpul acestor săptămâni de tranziție, trebuie să ne concentrăm asupra dietei și să implementăm câteva sfaturi în rutina de zi cu zi:

  • să fim mai activi din punct de vedere fizic,
  • să încercăm să beneficiem de razele solare cât mai mult posibil – o plimbare de 15 minute în jurul prânzului poate face minuni,
  • să bem multă apă.

Rețete pe bază de legume pentru un nivel crescut de energie

Este foarte important să asimilezi cât mai mult vitamine, exact cum recomandă specialiștii.

Si care este cea mai bună sursă de vitamine? Felurile de mâncare delicioase cu legume minunate! Cel mai bun lucru despre legume este că le poți mânca la fiecare masă din zi sau chiar să le bei într-un smoothie delicios - spanacul congelat este perfect pentru asta!

Pentru toate mesele, începând cu micul dejun, continuând cu prânzul și terminând cu cina, poți găsi rețete extraordinare aici.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.