Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum scăpăm de astenia de primăvară?

Cum să trecem peste astenia de primăvară?

Pentru că dieta din timpul iernii nu este foarte bogată în vitamine, în timpul tranziției de la iarnă la primăvară, de multe ori suntem afectați de un nivel de energie foarte redus, nu ne putem concentra, nu avem chef de nimic, iar starea de spirit nu este cea mai bună. În plus, sunt șanse mari să ne îmbolnăvim.

În fiecare an, ni se întâmplă același lucru, dar starea de sănătatea este în mâinile noastre. Pentru a îmbunătăți felul în care ne simțim în timpul acestor săptămâni de tranziție, trebuie să ne concentrăm asupra dietei și să implementăm câteva sfaturi în rutina de zi cu zi:

  • să fim mai activi din punct de vedere fizic,
  • să încercăm să beneficiem de razele solare cât mai mult posibil – o plimbare de 15 minute în jurul prânzului poate face minuni,
  • să bem multă apă.

Rețete pe bază de legume pentru un nivel crescut de energie

Este foarte important să asimilezi cât mai mult vitamine, exact cum recomandă specialiștii.

Si care este cea mai bună sursă de vitamine? Felurile de mâncare delicioase cu legume minunate! Cel mai bun lucru despre legume este că le poți mânca la fiecare masă din zi sau chiar să le bei într-un smoothie delicios - spanacul congelat este perfect pentru asta!

Pentru toate mesele, începând cu micul dejun, continuând cu prânzul și terminând cu cina, poți găsi rețete extraordinare aici.


Rețete care te-ar putea interesa

Fleică de porc cu mazăre dulce și morcovi cuburi Bonduelle, cu sos tomat românesc
Fleică de porc cu mazăre dulce și morcovi cuburi Bonduelle, cu sos tomat românesc

Un fel de mâmcare simplu și savuros.

4 persoane peste 45 min Simplu
Sushi Maki cu orez, alge nori și caviar
Sushi Maki cu orez, alge nori și caviar

O mâncare din bucătăria japoneză care a cucerit lumea.

3 persoane 30-45 min Complex
Tartine mexicane cu gorgonzola
Tartine mexicane cu gorgonzola

Un gust minunat și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Mediu
Năut picant cu fasole roșie
Năut picant cu fasole roșie

Un preparat vegetarian, de origine indiană.

4 persoane sub 15 min Simplu
Cum scăpăm de astenia de primăvară?

Cum să trecem peste astenia de primăvară?

Pentru că dieta din timpul iernii nu este foarte bogată în vitamine, în timpul tranziției de la iarnă la primăvară, de multe ori suntem afectați de un nivel de energie foarte redus, nu ne putem concentra, nu avem chef de nimic, iar starea de spirit nu este cea mai bună. În plus, sunt șanse mari să ne îmbolnăvim.

În fiecare an, ni se întâmplă același lucru, dar starea de sănătatea este în mâinile noastre. Pentru a îmbunătăți felul în care ne simțim în timpul acestor săptămâni de tranziție, trebuie să ne concentrăm asupra dietei și să implementăm câteva sfaturi în rutina de zi cu zi:

  • să fim mai activi din punct de vedere fizic,
  • să încercăm să beneficiem de razele solare cât mai mult posibil – o plimbare de 15 minute în jurul prânzului poate face minuni,
  • să bem multă apă.

Rețete pe bază de legume pentru un nivel crescut de energie

Este foarte important să asimilezi cât mai mult vitamine, exact cum recomandă specialiștii.

Si care este cea mai bună sursă de vitamine? Felurile de mâncare delicioase cu legume minunate! Cel mai bun lucru despre legume este că le poți mânca la fiecare masă din zi sau chiar să le bei într-un smoothie delicios - spanacul congelat este perfect pentru asta!

Pentru toate mesele, începând cu micul dejun, continuând cu prânzul și terminând cu cina, poți găsi rețete extraordinare aici.