Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Sănătate pe farfurie 3 metode dovedite de a găsi timpul necesar pentru o mâncare mai bună

Fără îndoială, cea mai prețioasă valoare a fiecăruia dintre noi, indiferent dacă suntem căsătoriți sau nu – este sănătatea proprie, a copiilor și a întregii noastre familii. Din păcate, în epoca vitezei permanente și a fast-food-ului, adesea ne compromitem și mâncăm nesănătos în mod conștient. Iar sănătatea începe din și se găsește în farfuria noastră.

Trebuie să găsim un echilibru. Trebuie să petrecem puțin mai mult timp pregătind mâncarea pentru micul dejun, masa de prânz și cină pentru întreaga familie. Iată câteva secrete, care să ne ajute să facem acest lucru: 

  • Folosește legume congelate – acestea sunt curate, tăiate și câteodată fierte, gătirea lor fiind mai rapidă și ușoară. 
  • Înăbușește legumele,  mai degrabă decât să le prăjești – nu numai că sunt mai sănătoase dar, de asemenea, vor fi gata în doar câteva minute.
  • Când gătești cu abur, îți poți pregăti două feluri de mâncare simultan pentru mai multe mese, economisind astfel timp și efort.

Sănătatea începe din farfurie! Încearcă și tu! Pentru tine și întreaga familie, poți începe de astăzi! 


Rețete care te-ar putea interesa

Lipie umplută cu linte, bucăți de feta și roșii

Lipie umplută cu linte, bucăți de feta și roșii

Un preparat perfect pentru un prânz sănătos sau o cină vegetariană ușoară

2 persoane 15-30 min Simplu
Tiramisu - desert italian cu mascarpone

Tiramisu - desert italian cu mascarpone

Un desert ideal pentru masa de prânz. Se servește de obicei foarte rece, alături de o cafea espresso.

4 persoane peste 45 min Simplu
Supă cremă de mazăre și salată verde

Supă cremă de mazăre și salată verde

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 15-30 min Simplu
Paste cu porumb, măsline și ton

Paste cu porumb, măsline și ton

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Sănătate pe farfurie 3 metode dovedite de a găsi timpul necesar pentru o mâncare mai bună

Fără îndoială, cea mai prețioasă valoare a fiecăruia dintre noi, indiferent dacă suntem căsătoriți sau nu – este sănătatea proprie, a copiilor și a întregii noastre familii. Din păcate, în epoca vitezei permanente și a fast-food-ului, adesea ne compromitem și mâncăm nesănătos în mod conștient. Iar sănătatea începe din și se găsește în farfuria noastră.

Trebuie să găsim un echilibru. Trebuie să petrecem puțin mai mult timp pregătind mâncarea pentru micul dejun, masa de prânz și cină pentru întreaga familie. Iată câteva secrete, care să ne ajute să facem acest lucru: 

  • Folosește legume congelate – acestea sunt curate, tăiate și câteodată fierte, gătirea lor fiind mai rapidă și ușoară. 
  • Înăbușește legumele,  mai degrabă decât să le prăjești – nu numai că sunt mai sănătoase dar, de asemenea, vor fi gata în doar câteva minute.
  • Când gătești cu abur, îți poți pregăti două feluri de mâncare simultan pentru mai multe mese, economisind astfel timp și efort.

Sănătatea începe din farfurie! Încearcă și tu! Pentru tine și întreaga familie, poți începe de astăzi!