Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Câştigaţi sănătate şi frumuseţe consumând alimente naturale

 

Gulia

Sănătate – Tulpinile de gulie sunt bogate în vitamina K, cu proprietăţi hemostatice. Previn sângerările gingivale şi, implicit, parodontoza.

Frumuseţe – Gulia este bogată în potasiu, care este responsabil de distribuţia apei în corp. Cantitatea potrivită de apă din corp determină fermitatea corpului, iar pielea fermă este asociată cu aspectul corpului tânăr.

Pătrunjelul

Sănătate – Este o sursă de fier. În lipsa acestui element important, corpul resimte continuu oboseala. Deficienţa de fier din alimente poate da stări de slăbiciune, lipsa poftei de mâncare, iritabilitate şi dureri de cap.

Frumuseţe – Frunzele proaspete de pătrunjel sunt alimente ce conţin aproape toată gama de vitamine, atât de importante pentru corp. Consumul de pătrunjel proaspăt previne celulita.

Căpşunele

Sănătate – Aceste fructe au un efect de detoxifiere a organismului. Ele scad nivelul de colesterol, având o influenţă benefică asupra inimii. Fac parte din grupul restrâns de fructe care previn formarea cancerului.

Frumuseţe – Căpşunele au un conţinut caloric redus şi pot fi consumate în cantităţi mari; în plus, conţin multă vitamina C, fier şi potasiu, fiind un aliment extraordinar.

Pâinea integrală

Sănătate – Această pâine conţine aproape toate vitaminele B. Datorită lor, sistemul nervos şi muşchii fucţionează cum trebuie, aceste vitamine contribuind la îmbunătăţirea metabolismului. În plus, cerealele sunt alimente bogate în fibre, care ne protejează de boala coronariană şi impotriva cancerului intestinului gros.

Frumuseţe – Fibrele grăbesc digestia, ajutând astfel la menţinerea siluetei. O felie de pâine integrală vă dă o senzaţie de saţietate pentru două ore, ceea ce este foarte important în dietă.

Somonul

Sănătate – Acest peşte nobil este o sursă extraordinară de proteine uşor de asimilat, dar şi o sursă semnificativă de vitamina D. În prezenţa acestei vitamine, creşte cantitatea de calciu care se depozitează în oase şi dinţi, care devin astfel mai puternice.
Frumuseţe – Oasele puternice înseamnă o coloană dreaptă şi o ţinută frumoasă. Cu o dantură frumoasă puteţi zâmbi fără reţinere.


Rețete care te-ar putea interesa

Maioneză

Maioneză

Un sos delicios pregătit în casă

4 persoane 15-30 min Simplu
Ciorbiță de mazăre

Ciorbiță de mazăre

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

8 persoane 15-30 min Simplu
Spaghete cu broccoli și bacon

Spaghete cu broccoli și bacon

Pastele cu legume pot fi o alegere potrivită pentru un prânz delicios. Prepară și tu în doar câteva minute spaghete cu broccoli și bacon.

2 persoane 30-45 min Mediu
Salată cu legume mexicane și couscous

Salată cu legume mexicane și couscous

Un preparat sățios și delicios

2 persoane 15-30 min Simplu
Câştigaţi sănătate şi frumuseţe consumând alimente naturale
 

Gulia

Sănătate – Tulpinile de gulie sunt bogate în vitamina K, cu proprietăţi hemostatice. Previn sângerările gingivale şi, implicit, parodontoza.

Frumuseţe – Gulia este bogată în potasiu, care este responsabil de distribuţia apei în corp. Cantitatea potrivită de apă din corp determină fermitatea corpului, iar pielea fermă este asociată cu aspectul corpului tânăr.

Pătrunjelul

Sănătate – Este o sursă de fier. În lipsa acestui element important, corpul resimte continuu oboseala. Deficienţa de fier din alimente poate da stări de slăbiciune, lipsa poftei de mâncare, iritabilitate şi dureri de cap.

Frumuseţe – Frunzele proaspete de pătrunjel sunt alimente ce conţin aproape toată gama de vitamine, atât de importante pentru corp. Consumul de pătrunjel proaspăt previne celulita.

Căpşunele

Sănătate – Aceste fructe au un efect de detoxifiere a organismului. Ele scad nivelul de colesterol, având o influenţă benefică asupra inimii. Fac parte din grupul restrâns de fructe care previn formarea cancerului.

Frumuseţe – Căpşunele au un conţinut caloric redus şi pot fi consumate în cantităţi mari; în plus, conţin multă vitamina C, fier şi potasiu, fiind un aliment extraordinar.

Pâinea integrală

Sănătate – Această pâine conţine aproape toate vitaminele B. Datorită lor, sistemul nervos şi muşchii fucţionează cum trebuie, aceste vitamine contribuind la îmbunătăţirea metabolismului. În plus, cerealele sunt alimente bogate în fibre, care ne protejează de boala coronariană şi impotriva cancerului intestinului gros.

Frumuseţe – Fibrele grăbesc digestia, ajutând astfel la menţinerea siluetei. O felie de pâine integrală vă dă o senzaţie de saţietate pentru două ore, ceea ce este foarte important în dietă.

Somonul

Sănătate – Acest peşte nobil este o sursă extraordinară de proteine uşor de asimilat, dar şi o sursă semnificativă de vitamina D. În prezenţa acestei vitamine, creşte cantitatea de calciu care se depozitează în oase şi dinţi, care devin astfel mai puternice.
Frumuseţe – Oasele puternice înseamnă o coloană dreaptă şi o ţinută frumoasă. Cu o dantură frumoasă puteţi zâmbi fără reţinere.