Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Inspirație culinară pentru salată și dressing sănătos

 

Inspirație culinară

Fiind o mâncare gustoasă și sănătoasă, salata este cu siguranță de neîntrecut – făcută în întregime din ingrediente sănătoase, salata poate fi o mâncare de bază pentru oricine încearcă o dietă mai sănătoasă. Mai mult, salatele permit diverse experimente culinare atunci când doriți să dați frâu liber imaginației, fiind plictisiți de rețetele obișnuite. O metodă bună pentru a face o astfel de masă mai interesantă și variată este să pregătiți dressing-uri de salată sănătoase pe care nu le-ați mai gustat înainte.
Mulți se mulțumesc cu ulei de măsline sau maioneză, însă există în mod concret zeci de feluri de a da salatelor gusturi cu totul noi și neobișnuite!

Iată doar câteva sugestii de ingrediente sănătoase care pot contribui la pregătirea unui dressing de salată fabulos:

  • Lapte bătut – conferă o textură fină și cremoasă salatelor și un gust acrișor; funcționează bine ca ingredient de bază pentru dressing-uri.
  • Brânză feta/tofu – deoarece tinde să se adune în ulei de măsline acoperind legumele cu un strat uniform și delicios, feta este o mâncare de bază pentru dressing-urile de salate sănătoase, cel puțin în zona mediteraneană. Dacă brânzeturile nu sunt o opțiune pentru meniul dumneavoastră, folosiți tofu ca variantă vegetariană.
  • Nucile - migdale, caju, nuci și alune, toate sunt adaosuri splendide în orice salată. Sunt bogate în proteine și microelemente importante cum ar fi zincul și fierul – fără a mai pune la socoteală cât sunt de gustoase!
  • Sucurile – mulți oameni folosesc concentrate de suc pentru a îmbunătăți gustul deoarece apreciază notele puternice fructate în legumele pe care le consumă. Ca gust și miros, concentratele înglobează un buchet puternic, astfel încât trebuie folosite cu atenție. O rețetă bună pentru început poate fi un dressing de mere și muștar.

Chiar și cele mai delicioase legume pot fi îmbunătățite adăugând dressinguri de salată sănătoase în amestec. Chiar și fără a ține cont de restul de avantaje, acestea sunt o bună metodă de a schimba gusturile mâncărurilor cu care suntem obișnuiți, fiind, în același timp, ocazia ideală de a pune în practică noile surse de inspirație culinară.


Rețete care te-ar putea interesa

Ficăței de pui cu ciuperci și piure de cartofi
Ficăței de pui cu ciuperci și piure de cartofi

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Piept de pui la grătar cu garnitură de legume
Piept de pui la grătar cu garnitură de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Supă cremă de mazăre
Supă cremă de mazăre

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Paste cu broccoli și brânză
Paste cu broccoli și brânză

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Inspirație culinară pentru salată și dressing sănătos
 

Inspirație culinară

Fiind o mâncare gustoasă și sănătoasă, salata este cu siguranță de neîntrecut – făcută în întregime din ingrediente sănătoase, salata poate fi o mâncare de bază pentru oricine încearcă o dietă mai sănătoasă. Mai mult, salatele permit diverse experimente culinare atunci când doriți să dați frâu liber imaginației, fiind plictisiți de rețetele obișnuite. O metodă bună pentru a face o astfel de masă mai interesantă și variată este să pregătiți dressing-uri de salată sănătoase pe care nu le-ați mai gustat înainte.
Mulți se mulțumesc cu ulei de măsline sau maioneză, însă există în mod concret zeci de feluri de a da salatelor gusturi cu totul noi și neobișnuite!

Iată doar câteva sugestii de ingrediente sănătoase care pot contribui la pregătirea unui dressing de salată fabulos:

  • Lapte bătut – conferă o textură fină și cremoasă salatelor și un gust acrișor; funcționează bine ca ingredient de bază pentru dressing-uri.
  • Brânză feta/tofu – deoarece tinde să se adune în ulei de măsline acoperind legumele cu un strat uniform și delicios, feta este o mâncare de bază pentru dressing-urile de salate sănătoase, cel puțin în zona mediteraneană. Dacă brânzeturile nu sunt o opțiune pentru meniul dumneavoastră, folosiți tofu ca variantă vegetariană.
  • Nucile - migdale, caju, nuci și alune, toate sunt adaosuri splendide în orice salată. Sunt bogate în proteine și microelemente importante cum ar fi zincul și fierul – fără a mai pune la socoteală cât sunt de gustoase!
  • Sucurile – mulți oameni folosesc concentrate de suc pentru a îmbunătăți gustul deoarece apreciază notele puternice fructate în legumele pe care le consumă. Ca gust și miros, concentratele înglobează un buchet puternic, astfel încât trebuie folosite cu atenție. O rețetă bună pentru început poate fi un dressing de mere și muștar.

Chiar și cele mai delicioase legume pot fi îmbunătățite adăugând dressinguri de salată sănătoase în amestec. Chiar și fără a ține cont de restul de avantaje, acestea sunt o bună metodă de a schimba gusturile mâncărurilor cu care suntem obișnuiți, fiind, în același timp, ocazia ideală de a pune în practică noile surse de inspirație culinară.