Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Jucați-vă cu toate culorile: o salată cu fasole roșie, porumb, și ardei verde

Culorile salatei vor adăuga cu siguranță un strop de frumusețe la orice masă. Fasolea roșie și porumbul, ambele din conservă vor alcătui un mix uimitor de roșu închis și galben auriu. Salata, simplu de pregătit, nu va fi doar un plus de sănătate la masa de prânz a familiei tale, dar, de asemenea, va fi un hit sigur la o petrecere la modă. Pentru a te asigura că va fi cât mai cool, pune-o în cel mai frumos bol pe care îl ai și distrează-te decorând-o. Este important să ne folosim toate simțurile atunci când mâncăm, astfel încât pregătește-te din timp, pentru a te asigura că toate simțurile vor fi folosite. Folosește ingredientele de cea mai bună calitate, pentru a te asigura că vei beneficia de cel mai bun gust, culori, miros și textură. Inspiră-te pentru a decora bolul cât mai frumos.

Mănâncă salată ca să fii sănătos la toamnă

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru a crește cantitatea de vitamine la sfârșitul verii este să diversifici opțiunile de salată în august și septembrie. Oamenii tind să ignore adevărul simplu că mâncând multe legume în timpul verii nu înseamnă că au reușit să își acopere necesarul de vitamine și minerale care îi pregătește pentru toamnă și iarnă. Din această perspectivă, îți sugerăm o salată specială cu fasole roșie și ardei verde, care te va ajuta să rămâi in formă pentru perioada aceasta din an.

Secretele fasolei roșii, combinată cu ardei verde

  1. Alege inițial o varietate de fasole roșie (250 g). Încearcă fasolea azuki, ce conține minerale, fier, magneziu și potasiu, sau încearcă orice fel de fasole roșie obișnuită, cum ar fi fasolea în formă de rinichi, fasolea roz sau pinto. Sunt la fel de sănătoase și eficiente când vine vorba de a adăuga suplimente nutritive la dieta ta.
  2. Gătește fasolea roșie pe aburi și adaugă puțină sare. Dacă alegi să o fierbi, urmează pașii de mai jos:
    1. Pune boabele într-un litru de apă proaspătă și lasă-le să se umfle cel puțin 5 ore.
    2. Schimbă apa cu un litru de apă proaspătă.
    3. Adu la fierbere, apoi schimbă apa din nou, de data aceasta cu apă clocotită.
    4. Fierbe cel puțin 4 ore.

Dacă faci așa, boabele nu vor mai avea efectul flatulent, deseori asociat cu ele. Adaugă ardei verde proaspăt și porumb, și condimentează cu iarbă de lămâie.


Rețete care te-ar putea interesa

Iahnie de fasole cu cârnați proaspeți
Iahnie de fasole cu cârnați proaspeți

Un preparat popular românesc de Ziua Națională

2 persoane 30-45 min Mediu
Poffertjes - clătite olandeze
Poffertjes - clătite olandeze

Prăjituri olandeze tradiționale, asemănătoare cu clătitele, dar mult mai dulci și mai mici.

6 persoane 15-30 min Simplu
Piept de pui la grătar cu "Sombrero"
Piept de pui la grătar cu "Sombrero"

Descoperă aceasta rețetă nouă și interesantă, servită cu salată crocantă delicioasă.

4 persoane peste 45 min Mediu
Tocană delicioasă de pui cu legume
Tocană delicioasă de pui cu legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Jucați-vă cu toate culorile: o salată cu fasole roșie, porumb, și ardei verde

Culorile salatei vor adăuga cu siguranță un strop de frumusețe la orice masă. Fasolea roșie și porumbul, ambele din conservă vor alcătui un mix uimitor de roșu închis și galben auriu. Salata, simplu de pregătit, nu va fi doar un plus de sănătate la masa de prânz a familiei tale, dar, de asemenea, va fi un hit sigur la o petrecere la modă. Pentru a te asigura că va fi cât mai cool, pune-o în cel mai frumos bol pe care îl ai și distrează-te decorând-o. Este important să ne folosim toate simțurile atunci când mâncăm, astfel încât pregătește-te din timp, pentru a te asigura că toate simțurile vor fi folosite. Folosește ingredientele de cea mai bună calitate, pentru a te asigura că vei beneficia de cel mai bun gust, culori, miros și textură. Inspiră-te pentru a decora bolul cât mai frumos.

Mănâncă salată ca să fii sănătos la toamnă

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru a crește cantitatea de vitamine la sfârșitul verii este să diversifici opțiunile de salată în august și septembrie. Oamenii tind să ignore adevărul simplu că mâncând multe legume în timpul verii nu înseamnă că au reușit să își acopere necesarul de vitamine și minerale care îi pregătește pentru toamnă și iarnă. Din această perspectivă, îți sugerăm o salată specială cu fasole roșie și ardei verde, care te va ajuta să rămâi in formă pentru perioada aceasta din an.

Secretele fasolei roșii, combinată cu ardei verde

  1. Alege inițial o varietate de fasole roșie (250 g). Încearcă fasolea azuki, ce conține minerale, fier, magneziu și potasiu, sau încearcă orice fel de fasole roșie obișnuită, cum ar fi fasolea în formă de rinichi, fasolea roz sau pinto. Sunt la fel de sănătoase și eficiente când vine vorba de a adăuga suplimente nutritive la dieta ta.
  2. Gătește fasolea roșie pe aburi și adaugă puțină sare. Dacă alegi să o fierbi, urmează pașii de mai jos:
    1. Pune boabele într-un litru de apă proaspătă și lasă-le să se umfle cel puțin 5 ore.
    2. Schimbă apa cu un litru de apă proaspătă.
    3. Adu la fierbere, apoi schimbă apa din nou, de data aceasta cu apă clocotită.
    4. Fierbe cel puțin 4 ore.

Dacă faci așa, boabele nu vor mai avea efectul flatulent, deseori asociat cu ele. Adaugă ardei verde proaspăt și porumb, și condimentează cu iarbă de lămâie.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.