Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Jucați-vă cu toate culorile: o salată cu fasole roșie, porumb, și ardei verde

Culorile salatei vor adăuga cu siguranță un strop de frumusețe la orice masă. Fasolea roșie și porumbul, ambele din conservă vor alcătui un mix uimitor de roșu închis și galben auriu. Salata, simplu de pregătit, nu va fi doar un plus de sănătate la masa de prânz a familiei tale, dar, de asemenea, va fi un hit sigur la o petrecere la modă. Pentru a te asigura că va fi cât mai cool, pune-o în cel mai frumos bol pe care îl ai și distrează-te decorând-o. Este important să ne folosim toate simțurile atunci când mâncăm, astfel încât pregătește-te din timp, pentru a te asigura că toate simțurile vor fi folosite. Folosește ingredientele de cea mai bună calitate, pentru a te asigura că vei beneficia de cel mai bun gust, culori, miros și textură. Inspiră-te pentru a decora bolul cât mai frumos.

Mănâncă salată ca să fii sănătos la toamnă

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru a crește cantitatea de vitamine la sfârșitul verii este să diversifici opțiunile de salată în august și septembrie. Oamenii tind să ignore adevărul simplu că mâncând multe legume în timpul verii nu înseamnă că au reușit să își acopere necesarul de vitamine și minerale care îi pregătește pentru toamnă și iarnă. Din această perspectivă, îți sugerăm o salată specială cu fasole roșie și ardei verde, care te va ajuta să rămâi in formă pentru perioada aceasta din an.

Secretele fasolei roșii, combinată cu ardei verde

  1. Alege inițial o varietate de fasole roșie (250 g). Încearcă fasolea azuki, ce conține minerale, fier, magneziu și potasiu, sau încearcă orice fel de fasole roșie obișnuită, cum ar fi fasolea în formă de rinichi, fasolea roz sau pinto. Sunt la fel de sănătoase și eficiente când vine vorba de a adăuga suplimente nutritive la dieta ta.
  2. Gătește fasolea roșie pe aburi și adaugă puțină sare. Dacă alegi să o fierbi, urmează pașii de mai jos:
    1. Pune boabele într-un litru de apă proaspătă și lasă-le să se umfle cel puțin 5 ore.
    2. Schimbă apa cu un litru de apă proaspătă.
    3. Adu la fierbere, apoi schimbă apa din nou, de data aceasta cu apă clocotită.
    4. Fierbe cel puțin 4 ore.

Dacă faci așa, boabele nu vor mai avea efectul flatulent, deseori asociat cu ele. Adaugă ardei verde proaspăt și porumb, și condimentează cu iarbă de lămâie.


Rețete care te-ar putea interesa

Plăcintă cu spanac și Camembert
Plăcintă cu spanac și Camembert

Plăcintele, fiind un preparat cald, sunt ideale pentru anotimpul rece. Le poți pregăti atât cu legume de sezon, cât și cu legume congelate, cum ar fi spanacul.

4 persoane peste 45 min Mediu
Plăcințele cu legume și pui
Plăcințele cu legume și pui

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 15-30 min Simplu
Lipie cu porumb și dressing de smântână
Lipie cu porumb și dressing de smântână

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Plăcintă cu pui și broccoli
Plăcintă cu pui și broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Jucați-vă cu toate culorile: o salată cu fasole roșie, porumb, și ardei verde

Culorile salatei vor adăuga cu siguranță un strop de frumusețe la orice masă. Fasolea roșie și porumbul, ambele din conservă vor alcătui un mix uimitor de roșu închis și galben auriu. Salata, simplu de pregătit, nu va fi doar un plus de sănătate la masa de prânz a familiei tale, dar, de asemenea, va fi un hit sigur la o petrecere la modă. Pentru a te asigura că va fi cât mai cool, pune-o în cel mai frumos bol pe care îl ai și distrează-te decorând-o. Este important să ne folosim toate simțurile atunci când mâncăm, astfel încât pregătește-te din timp, pentru a te asigura că toate simțurile vor fi folosite. Folosește ingredientele de cea mai bună calitate, pentru a te asigura că vei beneficia de cel mai bun gust, culori, miros și textură. Inspiră-te pentru a decora bolul cât mai frumos.

Mănâncă salată ca să fii sănătos la toamnă

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru a crește cantitatea de vitamine la sfârșitul verii este să diversifici opțiunile de salată în august și septembrie. Oamenii tind să ignore adevărul simplu că mâncând multe legume în timpul verii nu înseamnă că au reușit să își acopere necesarul de vitamine și minerale care îi pregătește pentru toamnă și iarnă. Din această perspectivă, îți sugerăm o salată specială cu fasole roșie și ardei verde, care te va ajuta să rămâi in formă pentru perioada aceasta din an.

Secretele fasolei roșii, combinată cu ardei verde

  1. Alege inițial o varietate de fasole roșie (250 g). Încearcă fasolea azuki, ce conține minerale, fier, magneziu și potasiu, sau încearcă orice fel de fasole roșie obișnuită, cum ar fi fasolea în formă de rinichi, fasolea roz sau pinto. Sunt la fel de sănătoase și eficiente când vine vorba de a adăuga suplimente nutritive la dieta ta.
  2. Gătește fasolea roșie pe aburi și adaugă puțină sare. Dacă alegi să o fierbi, urmează pașii de mai jos:
    1. Pune boabele într-un litru de apă proaspătă și lasă-le să se umfle cel puțin 5 ore.
    2. Schimbă apa cu un litru de apă proaspătă.
    3. Adu la fierbere, apoi schimbă apa din nou, de data aceasta cu apă clocotită.
    4. Fierbe cel puțin 4 ore.

Dacă faci așa, boabele nu vor mai avea efectul flatulent, deseori asociat cu ele. Adaugă ardei verde proaspăt și porumb, și condimentează cu iarbă de lămâie.