Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Rețete sănătoase pe care le poți prepara dinainte și păstra la frigider

În general facem toate eforturile să ne aprovizionăm cu alimente sănătoase şi proaspete că să putem găti mese sănătoase. Însă, din păcate, în cele din urmă ajungem să culegem ce a mai rămas păstrat în frigider şi/sau congelator, deoarece anotimpul nu îţi permite să găseşti pe piaţă toate alimentele pe care ţi le doreşti proaspete. Câteodată putem chiar improviza câteva mese uşoare şi delicioase din aceste alimente congelate. Putem găsi de fiecare dată o varianta optimă pentru a le combina într-un mod cât mai delicios!

1. Cupe de fulgi de ovăz congelat

Aceste cupe de fulgi de ovăz sunt un mod fabulos de a aduce un pic de creativitate la micul dejun. Sunt distractiv de preparat. Se congelează imediat după preparare, păstrându-se la fel de gustoase când eşti pe grabă şi trebuie să oferi un mic dejun sănătos, gustos şi foarte rapid copiilor care trebuie să plece la şcoală. Acest mic dejun versatil, complet personalizabil, poate fi savurat de întreaga familie.

Mai întâi fierbi în lapte o cană de fulgi de ovăz până la îngroşare. Apoi umpli cu această compoziţie forme de muffins/brioşe până la jumătate, asezonezi deasupra cu fructe congelate, nuci mărunţite, chips-uri de ciocolată, cubuleţe de banană, merişoare, fulgi de migdale sau ce îţi mai place. Introduci apoi formele la congelator.

Odată ce acestea sunt îngheţate, le poţi scoate din forme. Apoi, tot ce trebuie să faci este să scoţi una sau două cupe congelate pentru fiecare dintre cei dornici să le guste, cu o noapte înainte, sau chiar în acea dimineaţă, şi le poţi încălzi în cuptorul cu microunde. Poţi turna deasupra o linguriţă, două de lapte, dacă doreşti şi... gata un mic dejun delicios, rapid şi sănătos.

2. Orez cu broccoli și carne de pui

Această combinaţie este rezultatul ideal între glucide, vegetale, proteine şi fibre. O recomandăm ca şi antreu, dar şi ca o cină frugală. Se combină toate ingredientele – orezul fiert, carnea de pui preparată la grătar şi broccoli-ul pe jumătate fiert într-un castron cu puţină zeamă de supă de pui, se amestecă, iar apoi cu această compoziţie se umplu punguliţe mici. Se păstrează în congelator. Când ai poftă scoţi câte porţii ai nevoie din congelator, le încălzeşti în cuptor şi obţii în acest fel, foarte simplu, o cină caldă, delicioasă şi hrănitoare.


Rețete care te-ar putea interesa

Legume călite

Legume călite

Un preparat gustos pentru întreaga familie.

2 persoane 15-30 min Simplu
Gogoși de porumb cu sos de iaurt

Gogoși de porumb cu sos de iaurt

O rețetă delicioasă cu porumb dulce și gustos.

4 persoane 30-45 min Mediu
Supă de roșii cu fasole roșie, porumb și bacon

Supă de roșii cu fasole roșie, porumb și bacon

O rețetă surprinzător de ușoară!

5 persoane 15-30 min Mediu
Budincă de spanac cu pește

Budincă de spanac cu pește

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Rețete sănătoase pe care le poți prepara dinainte și păstra la frigider

În general facem toate eforturile să ne aprovizionăm cu alimente sănătoase şi proaspete că să putem găti mese sănătoase. Însă, din păcate, în cele din urmă ajungem să culegem ce a mai rămas păstrat în frigider şi/sau congelator, deoarece anotimpul nu îţi permite să găseşti pe piaţă toate alimentele pe care ţi le doreşti proaspete. Câteodată putem chiar improviza câteva mese uşoare şi delicioase din aceste alimente congelate. Putem găsi de fiecare dată o varianta optimă pentru a le combina într-un mod cât mai delicios!

1. Cupe de fulgi de ovăz congelat

Aceste cupe de fulgi de ovăz sunt un mod fabulos de a aduce un pic de creativitate la micul dejun. Sunt distractiv de preparat. Se congelează imediat după preparare, păstrându-se la fel de gustoase când eşti pe grabă şi trebuie să oferi un mic dejun sănătos, gustos şi foarte rapid copiilor care trebuie să plece la şcoală. Acest mic dejun versatil, complet personalizabil, poate fi savurat de întreaga familie.

Mai întâi fierbi în lapte o cană de fulgi de ovăz până la îngroşare. Apoi umpli cu această compoziţie forme de muffins/brioşe până la jumătate, asezonezi deasupra cu fructe congelate, nuci mărunţite, chips-uri de ciocolată, cubuleţe de banană, merişoare, fulgi de migdale sau ce îţi mai place. Introduci apoi formele la congelator.

Odată ce acestea sunt îngheţate, le poţi scoate din forme. Apoi, tot ce trebuie să faci este să scoţi una sau două cupe congelate pentru fiecare dintre cei dornici să le guste, cu o noapte înainte, sau chiar în acea dimineaţă, şi le poţi încălzi în cuptorul cu microunde. Poţi turna deasupra o linguriţă, două de lapte, dacă doreşti şi... gata un mic dejun delicios, rapid şi sănătos.

2. Orez cu broccoli și carne de pui

Această combinaţie este rezultatul ideal între glucide, vegetale, proteine şi fibre. O recomandăm ca şi antreu, dar şi ca o cină frugală. Se combină toate ingredientele – orezul fiert, carnea de pui preparată la grătar şi broccoli-ul pe jumătate fiert într-un castron cu puţină zeamă de supă de pui, se amestecă, iar apoi cu această compoziţie se umplu punguliţe mici. Se păstrează în congelator. Când ai poftă scoţi câte porţii ai nevoie din congelator, le încălzeşti în cuptor şi obţii în acest fel, foarte simplu, o cină caldă, delicioasă şi hrănitoare.