Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Câteva reguli ca să slăbiţi inteligent

 

Nu vă înfometaţi

Micul dejun este obligatoriu înainte de a pleca de acasă. Chiar dacă nu vă este foame pe moment, mâncaţi un sandviș mic sau puţin fruct. În felul acesta evitaţi scăderile de zahăr în sânge, principala cauză de supraalimentare de peste zi.
  • Consumaţi inteligent multe legume şi fructe. E mult mai sănătos să mâncaţi o banană sau fructe uscate bogate în vitamine, decât ciocolată şi biscuiţi.
  • Nu vă supraalimentaţi. Chiar şi consumând cele mai sănătoase alimente, se poate ajunge în situaţia de a mânca prea mult. Împărţiţi mâncarea pentru o zi în 5-6 mese mici. Aplicând aceste reguli vă veţi menţine zaharurile din sânge la o valoare constantă, nu veţi simţi foame bruscă şi veţi arde caloriile mai uşor.
  • Nu vă temeţi să spuneţi NU. Chiar şi fără să daţi un motiv, refuzaţi mâncarea, chiar şi la întrunirile de familie sau la petreceri. Acesta e un mod inteligent si simplu de a slăbi.
  • Nu uitaţi să dormiţi bine. Dacă puteţi, e bine să vă culcaţi înainte de ora 11 seara, ca să apucaţi să dormiţi 8 ore.
  • Nu vă luaţi după vedete. Mai ales dacă sunt anorexice şi urmează diete extreme. Chiar şi când slăbiţi, scopul dumneavoastră este sănătatea şi un corp mai frumos (o dată pentru totdeauna), nu măsura 34 la haine şi foame constantă şi riscuri de îmbolnăvire.
  • Nu vă izolaţi. Ieşiţi cu un prieten la plimbare. Aveţi doar grijă să nu terminaţi plimbarea la pizzerie.
  • Nu citiţi şi nu vă uitaţi la TV în timpul mesei. Dacă vă concentraţi pe mâncare în timpul mesei veţi mânca mai puţin şi veţi putea aprecia pe deplin gustul şi aspectul mâncării. În felul acesta, creierul primeşte mai prompt semnalul că sunteţi sătul.
  • Nu gătiţi două zile. Mâncarea proaspătă este cea mai bună.
  • Nu cumpăraţi mâncare ca să o depozitaţi pentru mai târziu. Ce nu mancati,nu cumparati. Şi săptămâna viitoare vor mai fi oferte speciale.
  • Nu mâncaţi din farfurii mari. Folosiţi farfurii mici, în care porţia de mâncare pare mai mare decât este.
  • Nu mâncaţi după ora 7 seara. Această regulă se aplică mai ales în cazul grăsimilor şi al carbohidraţilor.
  • Nu vă faceţi auto-critica. Nici pentru că aţi mâncat o bucată de ciocolată, nici pentru alte păcate. Fiţi îngăduitori cu dumneavoastră, trageţi concluziile valide, uitaţi de incident şi treceţi peste.
  • Nu folosiţi prea multă sare sau mâncăruri semi-preparate, din pungi şi cutii. Aceste alimente (care conţin şi multă sare, şi conservanţi şi aditivi) vă irită corpul, îl fac să reţină apa, şi, în concluzie, vă îngrăşaţi.
  • Feriţi-vă de ispite. Evitaţi pizzeriile, cantinele, patiseriile şi fast food-urile.

Rețete care te-ar putea interesa

Ekmek - pâinea turcească

Ekmek - pâinea turcească

O pâine bună pentru grătare sau gyros.

4 persoane peste 45 min Mediu
Ficăței de pui cu ciuperci și piure de cartofi

Ficăței de pui cu ciuperci și piure de cartofi

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Plăcintă cu legume Bonduelle și brânză feta

Plăcintă cu legume Bonduelle și brânză feta

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

10 persoane 30-45 min Simplu
Frigărui de ciuperci cu busuioc

Frigărui de ciuperci cu busuioc

Răsfață-ți simțurile cu o rețetă gustoasă cu ciuperci Bonduelle.

3 persoane 30-45 min Mediu
Câteva reguli ca să slăbiţi inteligent
 

Nu vă înfometaţi

Micul dejun este obligatoriu înainte de a pleca de acasă. Chiar dacă nu vă este foame pe moment, mâncaţi un sandviș mic sau puţin fruct. În felul acesta evitaţi scăderile de zahăr în sânge, principala cauză de supraalimentare de peste zi.
  • Consumaţi inteligent multe legume şi fructe. E mult mai sănătos să mâncaţi o banană sau fructe uscate bogate în vitamine, decât ciocolată şi biscuiţi.
  • Nu vă supraalimentaţi. Chiar şi consumând cele mai sănătoase alimente, se poate ajunge în situaţia de a mânca prea mult. Împărţiţi mâncarea pentru o zi în 5-6 mese mici. Aplicând aceste reguli vă veţi menţine zaharurile din sânge la o valoare constantă, nu veţi simţi foame bruscă şi veţi arde caloriile mai uşor.
  • Nu vă temeţi să spuneţi NU. Chiar şi fără să daţi un motiv, refuzaţi mâncarea, chiar şi la întrunirile de familie sau la petreceri. Acesta e un mod inteligent si simplu de a slăbi.
  • Nu uitaţi să dormiţi bine. Dacă puteţi, e bine să vă culcaţi înainte de ora 11 seara, ca să apucaţi să dormiţi 8 ore.
  • Nu vă luaţi după vedete. Mai ales dacă sunt anorexice şi urmează diete extreme. Chiar şi când slăbiţi, scopul dumneavoastră este sănătatea şi un corp mai frumos (o dată pentru totdeauna), nu măsura 34 la haine şi foame constantă şi riscuri de îmbolnăvire.
  • Nu vă izolaţi. Ieşiţi cu un prieten la plimbare. Aveţi doar grijă să nu terminaţi plimbarea la pizzerie.
  • Nu citiţi şi nu vă uitaţi la TV în timpul mesei. Dacă vă concentraţi pe mâncare în timpul mesei veţi mânca mai puţin şi veţi putea aprecia pe deplin gustul şi aspectul mâncării. În felul acesta, creierul primeşte mai prompt semnalul că sunteţi sătul.
  • Nu gătiţi două zile. Mâncarea proaspătă este cea mai bună.
  • Nu cumpăraţi mâncare ca să o depozitaţi pentru mai târziu. Ce nu mancati,nu cumparati. Şi săptămâna viitoare vor mai fi oferte speciale.
  • Nu mâncaţi din farfurii mari. Folosiţi farfurii mici, în care porţia de mâncare pare mai mare decât este.
  • Nu mâncaţi după ora 7 seara. Această regulă se aplică mai ales în cazul grăsimilor şi al carbohidraţilor.
  • Nu vă faceţi auto-critica. Nici pentru că aţi mâncat o bucată de ciocolată, nici pentru alte păcate. Fiţi îngăduitori cu dumneavoastră, trageţi concluziile valide, uitaţi de incident şi treceţi peste.
  • Nu folosiţi prea multă sare sau mâncăruri semi-preparate, din pungi şi cutii. Aceste alimente (care conţin şi multă sare, şi conservanţi şi aditivi) vă irită corpul, îl fac să reţină apa, şi, în concluzie, vă îngrăşaţi.
  • Feriţi-vă de ispite. Evitaţi pizzeriile, cantinele, patiseriile şi fast food-urile.