Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Regulile simple ale alimentaţiei sănătoase

Alimentaţiei sănătoase
 
Alimentaţia sănătoasă a devenit din ce în ce mai populară în ultimii ani. Se pare că vremurile gustărilor nesănătoase şi al mâncării luate la pachet încep să dispară, făcând loc unui mod mult mai conştiincios de a mânca. Întrebarea este ce înseamnă să mănânci sănătos. Să fie vorba de un simplu clişeu pe care-l folosim şi pe care-l auzim în fiecare zi, fără a-i conştientiza cu adevărat importanţa?
  • Fii conştient de importanţa nutriţiei sănătoase Acesta este, probabil, unul dintre cele mai importante aspecte- să ştii de ce o faci. E simplu, doar gândeşte-te la rezultate- vei fi mai activ, te vei simţi mai bine şi vei avea o piele mai curată. Reduci riscurile incidenţei vreunei boli şi, nu în ultimul rând- te bucuri de o talie mai suplă.
  • Consumă variat Asta înseamnă că ar trebui să consumi alimente de toate felurile, nu reţete diferite, cu aceleaşi ingrediente. Aşa îi oferi corpului tău toţi nutrienţii de care are nevoie pentru a funcţiona corect.
  • Când şi cum Mănâncă atunci când îţi este foame şi fă diferenţa între foame şi poftă de mâncare. Opreşte-te din a mânca înainte de a resimţi senzaţia de saţietate. Este mult mai bine să mănânci alături de alte persoane decât în faţa televizorului sau calculatorului. Acest lucru duce, de obicei, la suprasaturaţie inconştientă. Evită gustările târzii şi nu uita să mănânci încet şi cu plăcere.

Rețete care te-ar putea interesa

Pizza cu spanac și ciuperci
Pizza cu spanac și ciuperci

O rețetă pentru o pizza gustoasă!

4 persoane peste 45 min Mediu
Curcan cu sfeclă roșie
Curcan cu sfeclă roșie

Un preparat festiv. Curcanul călit în tigaie este acompaniat de o garnitură cremoasă de spanac și de o salată-sos fresh. Sfecla roșie este "cireașa de pe tort" a preparatului, aducând un plus de savoare și culoare în farfurie

2 persoane 30-45 min Mediu
Mixată de legume de primăvară cu șuncă afumată
Mixată de legume de primăvară cu șuncă afumată

Această rețetă este foarte sănătoasă și foarte sățioasă!

4 persoane 15-30 min Simplu
Salată cu orez, avocado și porumb
Salată cu orez, avocado și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 15-30 min Simplu
Regulile simple ale alimentaţiei sănătoase
Alimentaţiei sănătoase
 
Alimentaţia sănătoasă a devenit din ce în ce mai populară în ultimii ani. Se pare că vremurile gustărilor nesănătoase şi al mâncării luate la pachet încep să dispară, făcând loc unui mod mult mai conştiincios de a mânca. Întrebarea este ce înseamnă să mănânci sănătos. Să fie vorba de un simplu clişeu pe care-l folosim şi pe care-l auzim în fiecare zi, fără a-i conştientiza cu adevărat importanţa?
  • Fii conştient de importanţa nutriţiei sănătoase Acesta este, probabil, unul dintre cele mai importante aspecte- să ştii de ce o faci. E simplu, doar gândeşte-te la rezultate- vei fi mai activ, te vei simţi mai bine şi vei avea o piele mai curată. Reduci riscurile incidenţei vreunei boli şi, nu în ultimul rând- te bucuri de o talie mai suplă.
  • Consumă variat Asta înseamnă că ar trebui să consumi alimente de toate felurile, nu reţete diferite, cu aceleaşi ingrediente. Aşa îi oferi corpului tău toţi nutrienţii de care are nevoie pentru a funcţiona corect.
  • Când şi cum Mănâncă atunci când îţi este foame şi fă diferenţa între foame şi poftă de mâncare. Opreşte-te din a mânca înainte de a resimţi senzaţia de saţietate. Este mult mai bine să mănânci alături de alte persoane decât în faţa televizorului sau calculatorului. Acest lucru duce, de obicei, la suprasaturaţie inconştientă. Evită gustările târzii şi nu uita să mănânci încet şi cu plăcere.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.