Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Ingredient sănătos și dietă ușoară: principiul substitutelor sănătoase

Principiul nutrițional

Principiul nutrițional al substitutelor sănătoase este un sistem de diete foarte simplu – de fapt, este probabil cel mai simplu existent. Permite oricui să facă schimbări pozitive în dietă – minore și parțiale, dar, pe termen lung, capabile să vă schimbe viața.

Deci ce înseamnă mai precis aceste substitute sănătoase?

Foarte simplu, întregul principiu se aplică în doi pași:

  • identificarea celor mai nesănătoase obiceiuri alimentare; de exemplu – consumarea de băuturi acidulate sau de cartofi pai în fiecare zi;
  • renunțarea la obiceiurile nocive în favoarea consumului de ingrediente sănătoase ca o alternativă; de exemplu – înlocuirea băuturilor carbogazoase și a cartofilor pai cu legume și așa mai departe.
  • Acest plan trebuie repetat o dată pe lună sau în orice ritm vă convine.
  • Nu încercați să vă formați un nou obicei alimentar dacă mai aveți încă probleme cu gestionarea celui precedent!

Substitutele sănătoase sunt unice în ideea în care vă ajută să vă schimbați obiceiurile alimentare gradual, întrucât schimbările minore duc la schimbări comportamentale majore. Tocmai pentru că este așa o dietă ușoară, aceasta reușește unde altele mai tradiționale și mai drastice eșuează – inspirând oamenii să ia decizii alimentare sănătoase într-un mod consistent, și să mănânce sănătos nu numai pentru a pierde din greutate, dar și pentru a rămâne sănătoși.


Rețete care te-ar putea interesa

Iepure la cuptor cu legume

Iepure la cuptor cu legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 30-45 min Simplu
Gratin de paste și legume cu brânză

Gratin de paste și legume cu brânză

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane sub 15 min Simplu
Cartofi copți umpluți cu spanac și verdeață

Cartofi copți umpluți cu spanac și verdeață

Pentru acest fel de mâncare folosiți cartofi mari pentru copt.

6 persoane peste 45 min Mediu
Șalău de Nil cu fasole verde

Șalău de Nil cu fasole verde

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Ingredient sănătos și dietă ușoară: principiul substitutelor sănătoase

Principiul nutrițional

Principiul nutrițional al substitutelor sănătoase este un sistem de diete foarte simplu – de fapt, este probabil cel mai simplu existent. Permite oricui să facă schimbări pozitive în dietă – minore și parțiale, dar, pe termen lung, capabile să vă schimbe viața.

Deci ce înseamnă mai precis aceste substitute sănătoase?

Foarte simplu, întregul principiu se aplică în doi pași:

  • identificarea celor mai nesănătoase obiceiuri alimentare; de exemplu – consumarea de băuturi acidulate sau de cartofi pai în fiecare zi;
  • renunțarea la obiceiurile nocive în favoarea consumului de ingrediente sănătoase ca o alternativă; de exemplu – înlocuirea băuturilor carbogazoase și a cartofilor pai cu legume și așa mai departe.
  • Acest plan trebuie repetat o dată pe lună sau în orice ritm vă convine.
  • Nu încercați să vă formați un nou obicei alimentar dacă mai aveți încă probleme cu gestionarea celui precedent!

Substitutele sănătoase sunt unice în ideea în care vă ajută să vă schimbați obiceiurile alimentare gradual, întrucât schimbările minore duc la schimbări comportamentale majore. Tocmai pentru că este așa o dietă ușoară, aceasta reușește unde altele mai tradiționale și mai drastice eșuează – inspirând oamenii să ia decizii alimentare sănătoase într-un mod consistent, și să mănânce sănătos nu numai pentru a pierde din greutate, dar și pentru a rămâne sănătoși.