Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Preparate sănătoase în tendințe în 2020

Mesele vor deveni mai puțin îndrăznețe și mai bine planificate. Nevoia de a-ți proteja bugetul, fără a limita diversitatea felurilor de mâncare de pe masă, îți va trezi creativitatea culinară. Astfel că, la baza dietei zilnice de acasă, vor sta diferitele feluri de mâncare din legume, fructele și cerealele. Mezelurile - nu! Broccoli - da!

Sfat pentru cei ce doresc să se mențină în formă: mâncați mai multe legume decât fructe. Legumele (în special cele verzi, congelate sau proaspete) conțin mai multe vitamine decât fructele. Și mult mai puțin zahăr și nitrați. Conținutul de nitrați din strugurii și perele de import este unul dintre cele mai mari. În plus, în acest caz, vitaminele aproape că lipsesc datorită transportului îndelungat. În schimb, în orice pungă cu legume congelate, vei găsi un set complet de vitamine și minerale esențiale. Le poți prepara la abur, în acest mod, legumele păstrându-și culoarea, forma și aroma. Este excelent dacă ai un steamer! Dacă nu – există încă 2 moduri ușoare de a le găti. Poți folosi o sită: o așezi deasupra cratiței cu apă clocotindă, pui legumele în sită, le acoperi cu un capac și le lași să se gătească. Dacă nu găsești o sită – poți folosi tifon (faci un mic "hamac" legând capetele acestuia de mânerele cratiței) și le poți prepara, cu un capac deasupra, timp de 15-20 de minute. Atenție: pentru prepararea la abur nu trebuie să dezgheți legumele.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.


Rețete care te-ar putea interesa

Orez cu legume și pui

Orez cu legume și pui

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Placintă shepherd

Placintă shepherd

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Mousse de mazăre verde cu sparanghel și tarhon

Mousse de mazăre verde cu sparanghel și tarhon

O rețetă ideală pentru o călduroasă zi de vară!

4 persoane peste 45 min Mediu
Paste de casă cu sos picant de roșii, ciuperci și capere

Paste de casă cu sos picant de roșii, ciuperci și capere

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane peste 45 min Simplu
Preparate sănătoase în tendințe în 2020

Mesele vor deveni mai puțin îndrăznețe și mai bine planificate. Nevoia de a-ți proteja bugetul, fără a limita diversitatea felurilor de mâncare de pe masă, îți va trezi creativitatea culinară. Astfel că, la baza dietei zilnice de acasă, vor sta diferitele feluri de mâncare din legume, fructele și cerealele. Mezelurile - nu! Broccoli - da!

Sfat pentru cei ce doresc să se mențină în formă: mâncați mai multe legume decât fructe. Legumele (în special cele verzi, congelate sau proaspete) conțin mai multe vitamine decât fructele. Și mult mai puțin zahăr și nitrați. Conținutul de nitrați din strugurii și perele de import este unul dintre cele mai mari. În plus, în acest caz, vitaminele aproape că lipsesc datorită transportului îndelungat. În schimb, în orice pungă cu legume congelate, vei găsi un set complet de vitamine și minerale esențiale. Le poți prepara la abur, în acest mod, legumele păstrându-și culoarea, forma și aroma. Este excelent dacă ai un steamer! Dacă nu – există încă 2 moduri ușoare de a le găti. Poți folosi o sită: o așezi deasupra cratiței cu apă clocotindă, pui legumele în sită, le acoperi cu un capac și le lași să se gătească. Dacă nu găsești o sită – poți folosi tifon (faci un mic "hamac" legând capetele acestuia de mânerele cratiței) și le poți prepara, cu un capac deasupra, timp de 15-20 de minute. Atenție: pentru prepararea la abur nu trebuie să dezgheți legumele.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.