Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Rețete sănătoase cu legume și cum să le prepari eficient

Mesele vor deveni mai puțin îndrăznețe și mai bine planificate. Nevoia de a-ți proteja bugetul, fără a limita diversitatea felurilor de mâncare de pe masă, îți va trezi creativitatea culinară. Astfel că, la baza dietei zilnice de acasă, vor sta diferitele feluri de mâncare din legume, fructele și cerealele. Mezelurile - nu! Broccoli - da!

Sfat pentru cei ce doresc să se mențină în formă: mâncați mai multe legume decât fructe. Legumele (în special cele verzi, congelate sau proaspete) conțin mai multe vitamine decât fructele. Și mult mai puțin zahăr și nitrați. Conținutul de nitrați din strugurii și perele de import este unul dintre cele mai mari. În plus, în acest caz, vitaminele aproape că lipsesc din cauza transportului îndelungat. 

În schimb, în orice pungă cu legume congelate, vei găsi un set complet de vitamine și minerale esențiale. 

Prepararea legumelor congelate

Le poți prepara la abur, în acest mod legumele păstrându-și culoarea, forma și aroma. 

Este excelent dacă ai un steamer! Dacă nu – există încă 2 moduri ușoare de a le găti. Poți folosi o sită: o așezi deasupra cratiței cu apă clocotindă, pui legumele în sită, le acoperi cu un capac și le lași să se gătească. 

Timp de preparare pentru legumele la abur

Dacă nu găsești o sită – poți folosi tifon (faci un mic "hamac" legând capetele acestuia de mânerele cratiței) și le poți prepara, cu un capac deasupra, timp de 15-20 de minute. Atenție: pentru prepararea la abur nu trebuie să dezgheți legumele.

Cum prepari legume mexicane

Legumele mexicane congelate care vin la punguțe sunt o alegere extrem de populară printre români. Nu numai că vorbim despre o varietate colorată de legume, prin care îți poți asigura nutrienți din mai multe locuri în același timp, dar vorbim și despre extrem de multe moduri diverse de preparare.

Legumele mexicane pot fi preparate tot la abur, dar pot fi gătite și la cuptor, în tigaie sau chiar într-un aparat air fryer. De cele mai multe ori, cu puțin unt, sare și piper reușești să obții o garnitură delicioasă, care merge cu orice.

Sunt și diverse combinații cu alte mâncăruri pe care le poți încerca: legumele mexicane cu orez sunt o opțiune populară și foarte ușor de preparat. Condimentează amestecul cu lămâie și coriandru și poți să ai parte de o cină sau de un prânz savuroase.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.


Rețete care te-ar putea interesa

Carne de porc yin și yang
Carne de porc yin și yang

Îmbină forțele yin și yang în artă culinară, creând echilibrul opozițiilor.

4 persoane peste 45 min Mediu
Fasole roșie în nuci
Fasole roșie în nuci

O rețetă plină de savoare.

3 persoane 30-45 min Simplu
Burger vegetal
Burger vegetal

O alternativă vegetariană pentru burgerul cu carne

3 persoane 30-45 min Mediu
Eintopf - carne și legume gătite la oală
Eintopf - carne și legume gătite la oală

Eintopf-ul în limba germană înseamnă " un vas " care, este de fapt, secretul acestui fel de mâncare.

4 persoane peste 45 min Simplu
Rețete sănătoase cu legume și cum să le prepari eficient

Mesele vor deveni mai puțin îndrăznețe și mai bine planificate. Nevoia de a-ți proteja bugetul, fără a limita diversitatea felurilor de mâncare de pe masă, îți va trezi creativitatea culinară. Astfel că, la baza dietei zilnice de acasă, vor sta diferitele feluri de mâncare din legume, fructele și cerealele. Mezelurile - nu! Broccoli - da!

Sfat pentru cei ce doresc să se mențină în formă: mâncați mai multe legume decât fructe. Legumele (în special cele verzi, congelate sau proaspete) conțin mai multe vitamine decât fructele. Și mult mai puțin zahăr și nitrați. Conținutul de nitrați din strugurii și perele de import este unul dintre cele mai mari. În plus, în acest caz, vitaminele aproape că lipsesc din cauza transportului îndelungat. 

În schimb, în orice pungă cu legume congelate, vei găsi un set complet de vitamine și minerale esențiale. 

Prepararea legumelor congelate

Le poți prepara la abur, în acest mod legumele păstrându-și culoarea, forma și aroma. 

Este excelent dacă ai un steamer! Dacă nu – există încă 2 moduri ușoare de a le găti. Poți folosi o sită: o așezi deasupra cratiței cu apă clocotindă, pui legumele în sită, le acoperi cu un capac și le lași să se gătească. 

Timp de preparare pentru legumele la abur

Dacă nu găsești o sită – poți folosi tifon (faci un mic "hamac" legând capetele acestuia de mânerele cratiței) și le poți prepara, cu un capac deasupra, timp de 15-20 de minute. Atenție: pentru prepararea la abur nu trebuie să dezgheți legumele.

Cum prepari legume mexicane

Legumele mexicane congelate care vin la punguțe sunt o alegere extrem de populară printre români. Nu numai că vorbim despre o varietate colorată de legume, prin care îți poți asigura nutrienți din mai multe locuri în același timp, dar vorbim și despre extrem de multe moduri diverse de preparare.

Legumele mexicane pot fi preparate tot la abur, dar pot fi gătite și la cuptor, în tigaie sau chiar într-un aparat air fryer. De cele mai multe ori, cu puțin unt, sare și piper reușești să obții o garnitură delicioasă, care merge cu orice.

Sunt și diverse combinații cu alte mâncăruri pe care le poți încerca: legumele mexicane cu orez sunt o opțiune populară și foarte ușor de preparat. Condimentează amestecul cu lămâie și coriandru și poți să ai parte de o cină sau de un prânz savuroase.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.