Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Piramida alimentară pentru femei gravide

Cu cumpătare

Dieta. Fireşte, datorită noii situaţii creşte nevoia de vitamine, de substanţe minerale şi albumine, aşadar nevoia de energie. Există convingerea că dieta unei femei gravide se schimbă semnificativ în raport cu modul de alimentare zilnică al fiecăruia dintre noi. Acest lucru nu e chiar adevărat. Este evident faptul că dieta legată de « tovarăşul » nostru din burtică trebuie să fie mai bogată în vitamine, albumine şi substanţe minerale. În primul trimestru cantitatea creşte cu 150 kcal, în schimb în următoarele două trimestre cu 350 kcal pe zi.

Calciul şi fosforul pentru o dezvoltare corectă

Cele mai importante elemente ale piramidei alimentare în timpul sarcinii se consideră calciul şi fosforul. Calciul este temelia principală a sistemului osos al organismului. La fel ca şi fosforul care reprezintă unul dintre factorii principali ai osificării, înmagazinând energia în organism. Un litru de lapte sau de produse lactate este suficient pentru a asigura o mare parte din nevoile de fosfor şi de calciu. Surse foarte bune sunt fructele, legumele şi produsele din cereale. Să nu uităm de fier pe care îl găsim îndeosebi în ouă şi peşte.

Albumina - un element indispensabil

Un element de bază pentru dezvoltarea fătului în pântecul mamei este albumina. Datorită acesteia copilul se poate dezvolta. Albumină uşor asimilabilă se găseşte atât în produsele de origine animală, precum: ouăle, carnea de pasăre, brânza, peştele, precum şi carnea de viţel, cât şi în produsele de origine vegetală, precum: fulgii de grâu, de ovăz şi de porumb, pastele sau orezul brun. Nu trebuie să uităm de consumul sistematic de legume şi fructe. Se recomandă să mâncăm legume şi fructe de 4-5 ori pe zi.


Rețete care te-ar putea interesa

Mușchi de vită la cuptor - svickova
Mușchi de vită la cuptor - svickova

Descoperă acum o rețetă delicioasa cehească cu tradiție.

3 persoane peste 45 min Mediu
Mic dejun cu Quinoa
Mic dejun cu Quinoa

Quinoa - ingredientul secret al unui mic dejun sănătos, proteic și bogat în vitamine. Rapid și gustos, servit cu iaurt și fructe, este un preparat perfect pentru diminețile în care ai nevoie de un bust de energie.

2 persoane 15-30 min Simplu
Crumble cu legume şi porumb
Crumble cu legume şi porumb

Un preparat cald, uşor de preparat şi sănătos, perfect pentru o cină în familie.

4 persoane peste 45 min Mediu
Colac cu brânză și spanac
Colac cu brânză și spanac

O rețetă pe cât de frumoasă, pe atât de gustoasă. Îți propun să o încerci pentru masa de Crăciun.

0 persoane sub 15 min Simplu
Piramida alimentară pentru femei gravide

Cu cumpătare

Dieta. Fireşte, datorită noii situaţii creşte nevoia de vitamine, de substanţe minerale şi albumine, aşadar nevoia de energie. Există convingerea că dieta unei femei gravide se schimbă semnificativ în raport cu modul de alimentare zilnică al fiecăruia dintre noi. Acest lucru nu e chiar adevărat. Este evident faptul că dieta legată de « tovarăşul » nostru din burtică trebuie să fie mai bogată în vitamine, albumine şi substanţe minerale. În primul trimestru cantitatea creşte cu 150 kcal, în schimb în următoarele două trimestre cu 350 kcal pe zi.

Calciul şi fosforul pentru o dezvoltare corectă

Cele mai importante elemente ale piramidei alimentare în timpul sarcinii se consideră calciul şi fosforul. Calciul este temelia principală a sistemului osos al organismului. La fel ca şi fosforul care reprezintă unul dintre factorii principali ai osificării, înmagazinând energia în organism. Un litru de lapte sau de produse lactate este suficient pentru a asigura o mare parte din nevoile de fosfor şi de calciu. Surse foarte bune sunt fructele, legumele şi produsele din cereale. Să nu uităm de fier pe care îl găsim îndeosebi în ouă şi peşte.

Albumina - un element indispensabil

Un element de bază pentru dezvoltarea fătului în pântecul mamei este albumina. Datorită acesteia copilul se poate dezvolta. Albumină uşor asimilabilă se găseşte atât în produsele de origine animală, precum: ouăle, carnea de pasăre, brânza, peştele, precum şi carnea de viţel, cât şi în produsele de origine vegetală, precum: fulgii de grâu, de ovăz şi de porumb, pastele sau orezul brun. Nu trebuie să uităm de consumul sistematic de legume şi fructe. Se recomandă să mâncăm legume şi fructe de 4-5 ori pe zi.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.