Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Piramida alimentară pentru femei gravide

Cu cumpătare

Dieta. Fireşte, datorită noii situaţii creşte nevoia de vitamine, de substanţe minerale şi albumine, aşadar nevoia de energie. Există convingerea că dieta unei femei gravide se schimbă semnificativ în raport cu modul de alimentare zilnică al fiecăruia dintre noi. Acest lucru nu e chiar adevărat. Este evident faptul că dieta legată de « tovarăşul » nostru din burtică trebuie să fie mai bogată în vitamine, albumine şi substanţe minerale. În primul trimestru cantitatea creşte cu 150 kcal, în schimb în următoarele două trimestre cu 350 kcal pe zi.

Calciul şi fosforul pentru o dezvoltare corectă

Cele mai importante elemente ale piramidei alimentare în timpul sarcinii se consideră calciul şi fosforul. Calciul este temelia principală a sistemului osos al organismului. La fel ca şi fosforul care reprezintă unul dintre factorii principali ai osificării, înmagazinând energia în organism. Un litru de lapte sau de produse lactate este suficient pentru a asigura o mare parte din nevoile de fosfor şi de calciu. Surse foarte bune sunt fructele, legumele şi produsele din cereale. Să nu uităm de fier pe care îl găsim îndeosebi în ouă şi peşte.

Albumina - un element indispensabil

Un element de bază pentru dezvoltarea fătului în pântecul mamei este albumina. Datorită acesteia copilul se poate dezvolta. Albumină uşor asimilabilă se găseşte atât în produsele de origine animală, precum: ouăle, carnea de pasăre, brânza, peştele, precum şi carnea de viţel, cât şi în produsele de origine vegetală, precum: fulgii de grâu, de ovăz şi de porumb, pastele sau orezul brun. Nu trebuie să uităm de consumul sistematic de legume şi fructe. Se recomandă să mâncăm legume şi fructe de 4-5 ori pe zi.


Rețete care te-ar putea interesa

Cotlet de porc pe grill cu morcovi caramelizaţi şi rucola
Cotlet de porc pe grill cu morcovi caramelizaţi şi rucola

Chiar şi în timpul sezonului rece, garniturile din legume nu trebuie să lipsească de la masă. Legumele congelate sunt de mare ajutor în această perioadă, fiind la fel de sănătoase şi gustoase.

0 persoane sub 15 min Simplu
Cartofi umpluți cu carne și ciuperci
Cartofi umpluți cu carne și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

5 persoane peste 45 min Simplu
Ajvar, o „altfel” de zacuscă
Ajvar, o „altfel” de zacuscă

Ajvar-ul are multe asemănări cu zacusca noastră românească. La fel ca zacusca, ajvarul este o pastă de legume care, de la o zonă geografică la alta, poate avea variante diferite de preparare.

2 persoane 30-45 min Mediu
Special delicious Tuna Salad a la Răzvan!
Special delicious Tuna Salad a la Răzvan!

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Piramida alimentară pentru femei gravide

Cu cumpătare

Dieta. Fireşte, datorită noii situaţii creşte nevoia de vitamine, de substanţe minerale şi albumine, aşadar nevoia de energie. Există convingerea că dieta unei femei gravide se schimbă semnificativ în raport cu modul de alimentare zilnică al fiecăruia dintre noi. Acest lucru nu e chiar adevărat. Este evident faptul că dieta legată de « tovarăşul » nostru din burtică trebuie să fie mai bogată în vitamine, albumine şi substanţe minerale. În primul trimestru cantitatea creşte cu 150 kcal, în schimb în următoarele două trimestre cu 350 kcal pe zi.

Calciul şi fosforul pentru o dezvoltare corectă

Cele mai importante elemente ale piramidei alimentare în timpul sarcinii se consideră calciul şi fosforul. Calciul este temelia principală a sistemului osos al organismului. La fel ca şi fosforul care reprezintă unul dintre factorii principali ai osificării, înmagazinând energia în organism. Un litru de lapte sau de produse lactate este suficient pentru a asigura o mare parte din nevoile de fosfor şi de calciu. Surse foarte bune sunt fructele, legumele şi produsele din cereale. Să nu uităm de fier pe care îl găsim îndeosebi în ouă şi peşte.

Albumina - un element indispensabil

Un element de bază pentru dezvoltarea fătului în pântecul mamei este albumina. Datorită acesteia copilul se poate dezvolta. Albumină uşor asimilabilă se găseşte atât în produsele de origine animală, precum: ouăle, carnea de pasăre, brânza, peştele, precum şi carnea de viţel, cât şi în produsele de origine vegetală, precum: fulgii de grâu, de ovăz şi de porumb, pastele sau orezul brun. Nu trebuie să uităm de consumul sistematic de legume şi fructe. Se recomandă să mâncăm legume şi fructe de 4-5 ori pe zi.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.