Nutriția sănătoasă – cea mai bună prietenă a ta

Când vine vorba de nutriție, părul ți se ridică în cap vâlvoi. E atât de multă informație, atâtea teorii divergente și atâta presiune, că nu mai știi ce să crezi. Carbohidrații sunt răi, ba nu, sunt viață! Grăsimile omoară inima, ba nu, cerealele! Studiul China e adevărul adevărat, ba nu, e o minciună! Ce mai, o adevărată nebunie! Cu un lucru suntem toți de acord: hrănindu-ne optim, îi furnizăm organismului resurse pentru a se menține sănătos și suplu, fără să ne înfometăm. Trăim vremuri grăbite, mâncăm pe fugă, fără să ne gândim foarte aplicat la asta. Mâncăm pentru că ne e foame și ne e foame mereu. Nu știm să ne ascultăm corpul. El ne cere nutrienți, noi îi dăm covrigei. Cum facem să rupem cercul vicios al mâncatului impropriu? Cum facem să rupem cercul vicios al mâncatului impropriu În primul rând, ascultându-ne pe noi. Învățând să ne identificăm nevoile nutritive și tratându-ne corpul cu respect. Apoi, citind una alta și luând, din toate, acele lucruri cu care rezonăm, cunoștințe folositoare în relația de prietenie cu mâncarea. Împrietenirea cu nutriția începe de îndată ce înțelegi că nu există o mie de moduri optime de a mânca. Mâncatul sănătos este unul singur, iar lucrurile sunt mult mai simple decât par la prima vedere. Ai nevoie de câteva noțiuni de bază ca să îți poți planifica singur o dietă sănătoasă, adaptată propriilor nevoi nutriționale, și sustenabilă pe tot parcursul vieții. dietă sănătoasă Și mai ai nevoie de curaj și deschidere, pentru că va trebui să înlocuiești proastele obiceiuri alimentare cu unele mai de soi. În această aventură poți fi autodidact, sau te poți baza pe sfaturile specialiștilor. Important este să ajungi unde trebuie:)

Rețete care te-ar putea interesa

Colac cu brânză și spanac

Colac cu brânză și spanac

O rețetă pe cât de frumoasă, pe atât de gustoasă. Îți propun să o încerci pentru masa de Crăciun.

0 persoane sub 15 min Simplu
Salată Coleslaw

Salată Coleslaw

Pentru o seară relaxată în familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Tabbouleh de sezon

Tabbouleh de sezon

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 30-45 min Simplu
Supă de legume și piept de pui

Supă de legume și piept de pui

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Nutriția sănătoasă – cea mai bună prietenă a ta
Când vine vorba de nutriție, părul ți se ridică în cap vâlvoi. E atât de multă informație, atâtea teorii divergente și atâta presiune, că nu mai știi ce să crezi. Carbohidrații sunt răi, ba nu, sunt viață! Grăsimile omoară inima, ba nu, cerealele! Studiul China e adevărul adevărat, ba nu, e o minciună! Ce mai, o adevărată nebunie! Cu un lucru suntem toți de acord: hrănindu-ne optim, îi furnizăm organismului resurse pentru a se menține sănătos și suplu, fără să ne înfometăm. Trăim vremuri grăbite, mâncăm pe fugă, fără să ne gândim foarte aplicat la asta. Mâncăm pentru că ne e foame și ne e foame mereu. Nu știm să ne ascultăm corpul. El ne cere nutrienți, noi îi dăm covrigei. Cum facem să rupem cercul vicios al mâncatului impropriu? Cum facem să rupem cercul vicios al mâncatului impropriu În primul rând, ascultându-ne pe noi. Învățând să ne identificăm nevoile nutritive și tratându-ne corpul cu respect. Apoi, citind una alta și luând, din toate, acele lucruri cu care rezonăm, cunoștințe folositoare în relația de prietenie cu mâncarea. Împrietenirea cu nutriția începe de îndată ce înțelegi că nu există o mie de moduri optime de a mânca. Mâncatul sănătos este unul singur, iar lucrurile sunt mult mai simple decât par la prima vedere. Ai nevoie de câteva noțiuni de bază ca să îți poți planifica singur o dietă sănătoasă, adaptată propriilor nevoi nutriționale, și sustenabilă pe tot parcursul vieții. dietă sănătoasă Și mai ai nevoie de curaj și deschidere, pentru că va trebui să înlocuiești proastele obiceiuri alimentare cu unele mai de soi. În această aventură poți fi autodidact, sau te poți baza pe sfaturile specialiștilor. Important este să ajungi unde trebuie:)