Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Mâncăruri sănătoase toamna: o privire de ansamblu

Toamna este un anotimp special când vine vorba de culori, dar se poate ca integrarea lor în mâncăruri sănătoase să nu fie atât de simplă pe cât pare la prima vedere. Sfaturile de mai jos pot aduce puțină lumină, fie că e vorba de o perspectivă generală asupra acestui subiect, fie că vorbim de abordări specifice.

1. Nu trebuie să fie anost doar pentru că este toamnă

Deseori, tindem să asociem toamna cu o pierdere de culoare, prospețime și, incidental, bucurie. Însă, alegând mâncăruri proaspete putem învăța că toamna nu este sub nici o formă un anotimp sumbru, ci mai degrabă un alt timp al naturii și un alt mod de înțelegere a acesteia. Legume proaspete pe masă și culori vii în farfurie: iată ce face adevărata diferență. 

2. Evită mâncărurile monocrome

Este de bun simț că mâncărurile colorate atrag ochiul și ne fac să ne simțim mai bine pe durata mesei. Alege varietăți de legume roșii, maro și galbene și vei remarca singură cât de bine merg una cu alta. Un secret cheie în bucătărie este că legumele se potrivesc adesea dacă culorile lor se asortează. În acest context, cele mai importante sunt salatele, urmate de garnituri și antreuri.

3. Folosește legume proaspete ca o replică colorată

Legumele proaspete au culori vibrante; pentru a profita de acestea, prezintă-le pe masă crude sau gătite pe aburi și adaugă sos sau dressing lângă, fără a le acoperi. De exemplu, garniturile din legume gătite pe aburi îți vor face mai atractivă și mai amuzantă întreaga masă în această perioadă a anului, fără dezavantajele pe care le reclamă în același context mâncărurile tradiționale.


Rețete care te-ar putea interesa

Pizza “Legume de primăvară”

Pizza “Legume de primăvară”

O rețetă pentru o pizza fresh!

4 persoane peste 45 min Mediu
Aperitiv colorat

Aperitiv colorat

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Rulouri de ardei gras umplute cu fasole verde

Rulouri de ardei gras umplute cu fasole verde

O rețetă gustoasă și simplă.

4 persoane 30-45 min Mediu
Salată de boef

Salată de boef

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

10 persoane 30-45 min Simplu
Mâncăruri sănătoase toamna: o privire de ansamblu

Toamna este un anotimp special când vine vorba de culori, dar se poate ca integrarea lor în mâncăruri sănătoase să nu fie atât de simplă pe cât pare la prima vedere. Sfaturile de mai jos pot aduce puțină lumină, fie că e vorba de o perspectivă generală asupra acestui subiect, fie că vorbim de abordări specifice.

1. Nu trebuie să fie anost doar pentru că este toamnă

Deseori, tindem să asociem toamna cu o pierdere de culoare, prospețime și, incidental, bucurie. Însă, alegând mâncăruri proaspete putem învăța că toamna nu este sub nici o formă un anotimp sumbru, ci mai degrabă un alt timp al naturii și un alt mod de înțelegere a acesteia. Legume proaspete pe masă și culori vii în farfurie: iată ce face adevărata diferență. 

2. Evită mâncărurile monocrome

Este de bun simț că mâncărurile colorate atrag ochiul și ne fac să ne simțim mai bine pe durata mesei. Alege varietăți de legume roșii, maro și galbene și vei remarca singură cât de bine merg una cu alta. Un secret cheie în bucătărie este că legumele se potrivesc adesea dacă culorile lor se asortează. În acest context, cele mai importante sunt salatele, urmate de garnituri și antreuri.

3. Folosește legume proaspete ca o replică colorată

Legumele proaspete au culori vibrante; pentru a profita de acestea, prezintă-le pe masă crude sau gătite pe aburi și adaugă sos sau dressing lângă, fără a le acoperi. De exemplu, garniturile din legume gătite pe aburi îți vor face mai atractivă și mai amuzantă întreaga masă în această perioadă a anului, fără dezavantajele pe care le reclamă în același context mâncărurile tradiționale.