Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Cum mâncăm sănătos în vacanţă?

 

Dietă hrănitoare

Perioada vacanţei este în mod normal asociată cu posibilitatea de a reface nervii extenuaţi şi de a satisface anumite capricii ale apetitului. Totuşi, dacă nu dormi să încălcăm principiile dietei noastre, şi totuşi dorim să ne bucurăm de mâncare hrănitoare, putem urma următoarele recomandări:
 
  • Petreceţi mai mult timp pentru a lua un mic dejun copios şi consumaţi multe lichide între mese (apă şi ceai);
  • Nu vă grăbiţi să mâncaţi. În felul acesta veţi consuma mult mai puţină mâncare;
  • Bazaţi-vă pe mâncărurile cu un conţinut caloric redus: fructe, legume, cereale, fibre - şi reduceţi consumul de băuturi alcoolice şi răcoritoare, pentru că acestea nu pot înlocui apa şi au un conţinut caloric semnificativ;
  • Spre deosebire de masa de prânz, cina trebuie să fie uşoară şi hipocalorică, de exemplu salate, fructe, lapte etc.

Nu vă bazaţi doar dieta de acasă pe mâncare sănătoasă, ci luaţi-o cu dumneavoastră şi în vacanţă. În felul acesta corpul se va putea reface de la stresul acumulat în lunile de muncă.


Rețete care te-ar putea interesa

Spaghete cu mazăre și porumb

Spaghete cu mazăre și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Cotlet de porc pe grill cu morcovi caramelizaţi şi rucola

Cotlet de porc pe grill cu morcovi caramelizaţi şi rucola

Chiar şi în timpul sezonului rece, garniturile din legume nu trebuie să lipsească de la masă. Legumele congelate sunt de mare ajutor în această perioadă, fiind la fel de sănătoase şi gustoase.

0 persoane sub 15 min Simplu
Gogonele murate umplute

Gogonele murate umplute

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

3 persoane 30-45 min Simplu
Salată cu porumb și piept de curcan

Salată cu porumb și piept de curcan

Este o gustare sănătoasă și delicioasă cu o consistență ușoară ce poate fi servită la masa de prânz sau la cină.

2 persoane 30-45 min Simplu
Cum mâncăm sănătos în vacanţă?
 

Dietă hrănitoare

Perioada vacanţei este în mod normal asociată cu posibilitatea de a reface nervii extenuaţi şi de a satisface anumite capricii ale apetitului. Totuşi, dacă nu dormi să încălcăm principiile dietei noastre, şi totuşi dorim să ne bucurăm de mâncare hrănitoare, putem urma următoarele recomandări:
 
  • Petreceţi mai mult timp pentru a lua un mic dejun copios şi consumaţi multe lichide între mese (apă şi ceai);
  • Nu vă grăbiţi să mâncaţi. În felul acesta veţi consuma mult mai puţină mâncare;
  • Bazaţi-vă pe mâncărurile cu un conţinut caloric redus: fructe, legume, cereale, fibre - şi reduceţi consumul de băuturi alcoolice şi răcoritoare, pentru că acestea nu pot înlocui apa şi au un conţinut caloric semnificativ;
  • Spre deosebire de masa de prânz, cina trebuie să fie uşoară şi hipocalorică, de exemplu salate, fructe, lapte etc.

Nu vă bazaţi doar dieta de acasă pe mâncare sănătoasă, ci luaţi-o cu dumneavoastră şi în vacanţă. În felul acesta corpul se va putea reface de la stresul acumulat în lunile de muncă.