Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum mâncăm sănătos în vacanţă?

 

Dietă hrănitoare

Perioada vacanţei este în mod normal asociată cu posibilitatea de a reface nervii extenuaţi şi de a satisface anumite capricii ale apetitului. Totuşi, dacă nu dormi să încălcăm principiile dietei noastre, şi totuşi dorim să ne bucurăm de mâncare hrănitoare, putem urma următoarele recomandări:
 
  • Petreceţi mai mult timp pentru a lua un mic dejun copios şi consumaţi multe lichide între mese (apă şi ceai);
  • Nu vă grăbiţi să mâncaţi. În felul acesta veţi consuma mult mai puţină mâncare;
  • Bazaţi-vă pe mâncărurile cu un conţinut caloric redus: fructe, legume, cereale, fibre - şi reduceţi consumul de băuturi alcoolice şi răcoritoare, pentru că acestea nu pot înlocui apa şi au un conţinut caloric semnificativ;
  • Spre deosebire de masa de prânz, cina trebuie să fie uşoară şi hipocalorică, de exemplu salate, fructe, lapte etc.

Nu vă bazaţi doar dieta de acasă pe mâncare sănătoasă, ci luaţi-o cu dumneavoastră şi în vacanţă. În felul acesta corpul se va putea reface de la stresul acumulat în lunile de muncă.


Rețete care te-ar putea interesa

Tolma - frunze de viță-de-vie umplute
Tolma - frunze de viță-de-vie umplute

Un gust bogat și o aromă extraordinară.

8 persoane peste 45 min Simplu
Tochitură dobrogeană
Tochitură dobrogeană

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

2 persoane 30-45 min Simplu
Orez cu porumb
Orez cu porumb

Rețeta gustoasă ideală pentru sezonul rece.

4 persoane peste 45 min Simplu
Rulouri de vinete
Rulouri de vinete

O rețetă savuroasă cu aromă de sărbătoare.

2 persoane peste 45 min Simplu
Cum mâncăm sănătos în vacanţă?
 

Dietă hrănitoare

Perioada vacanţei este în mod normal asociată cu posibilitatea de a reface nervii extenuaţi şi de a satisface anumite capricii ale apetitului. Totuşi, dacă nu dormi să încălcăm principiile dietei noastre, şi totuşi dorim să ne bucurăm de mâncare hrănitoare, putem urma următoarele recomandări:
 
  • Petreceţi mai mult timp pentru a lua un mic dejun copios şi consumaţi multe lichide între mese (apă şi ceai);
  • Nu vă grăbiţi să mâncaţi. În felul acesta veţi consuma mult mai puţină mâncare;
  • Bazaţi-vă pe mâncărurile cu un conţinut caloric redus: fructe, legume, cereale, fibre - şi reduceţi consumul de băuturi alcoolice şi răcoritoare, pentru că acestea nu pot înlocui apa şi au un conţinut caloric semnificativ;
  • Spre deosebire de masa de prânz, cina trebuie să fie uşoară şi hipocalorică, de exemplu salate, fructe, lapte etc.

Nu vă bazaţi doar dieta de acasă pe mâncare sănătoasă, ci luaţi-o cu dumneavoastră şi în vacanţă. În felul acesta corpul se va putea reface de la stresul acumulat în lunile de muncă.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.