Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum mâncăm sănătos în vacanţă?

 

Dietă hrănitoare

Perioada vacanţei este în mod normal asociată cu posibilitatea de a reface nervii extenuaţi şi de a satisface anumite capricii ale apetitului. Totuşi, dacă nu dormi să încălcăm principiile dietei noastre, şi totuşi dorim să ne bucurăm de mâncare hrănitoare, putem urma următoarele recomandări:
 
  • Petreceţi mai mult timp pentru a lua un mic dejun copios şi consumaţi multe lichide între mese (apă şi ceai);
  • Nu vă grăbiţi să mâncaţi. În felul acesta veţi consuma mult mai puţină mâncare;
  • Bazaţi-vă pe mâncărurile cu un conţinut caloric redus: fructe, legume, cereale, fibre - şi reduceţi consumul de băuturi alcoolice şi răcoritoare, pentru că acestea nu pot înlocui apa şi au un conţinut caloric semnificativ;
  • Spre deosebire de masa de prânz, cina trebuie să fie uşoară şi hipocalorică, de exemplu salate, fructe, lapte etc.

Nu vă bazaţi doar dieta de acasă pe mâncare sănătoasă, ci luaţi-o cu dumneavoastră şi în vacanţă. În felul acesta corpul se va putea reface de la stresul acumulat în lunile de muncă.


Rețete care te-ar putea interesa

Hutspot
Hutspot

Mâncare tradițională olandeză ce face trimitere la trecutul istoric al acestei țări.

4 persoane peste 45 min Mediu
Quiche cu mazăre dulce
Quiche cu mazăre dulce

O rețetă gustoasă și hrănitoare!

4 persoane 30-45 min Complex
Șalău de Nil cu fasole verde
Șalău de Nil cu fasole verde

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Supă minestrone cu spanac
Supă minestrone cu spanac

O supă de legume delicioasă cu fasole roșie și spanac

2 persoane 30-45 min Mediu
Cum mâncăm sănătos în vacanţă?
 

Dietă hrănitoare

Perioada vacanţei este în mod normal asociată cu posibilitatea de a reface nervii extenuaţi şi de a satisface anumite capricii ale apetitului. Totuşi, dacă nu dormi să încălcăm principiile dietei noastre, şi totuşi dorim să ne bucurăm de mâncare hrănitoare, putem urma următoarele recomandări:
 
  • Petreceţi mai mult timp pentru a lua un mic dejun copios şi consumaţi multe lichide între mese (apă şi ceai);
  • Nu vă grăbiţi să mâncaţi. În felul acesta veţi consuma mult mai puţină mâncare;
  • Bazaţi-vă pe mâncărurile cu un conţinut caloric redus: fructe, legume, cereale, fibre - şi reduceţi consumul de băuturi alcoolice şi răcoritoare, pentru că acestea nu pot înlocui apa şi au un conţinut caloric semnificativ;
  • Spre deosebire de masa de prânz, cina trebuie să fie uşoară şi hipocalorică, de exemplu salate, fructe, lapte etc.

Nu vă bazaţi doar dieta de acasă pe mâncare sănătoasă, ci luaţi-o cu dumneavoastră şi în vacanţă. În felul acesta corpul se va putea reface de la stresul acumulat în lunile de muncă.