Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

De ce e esențial ca alimentația copiilor să conțină legume

Când începe școala, majoritatea copiilor au tendința de a consuma produse de fast-food sau alte produse similare care sunt la îndemână. Cu toate acestea, ar trebui să nu uiți că toamna este importantă în mod special când vine vorba de vitamine și minerale; din această perspectivă, alimentația copiilor cu legume este cea mai bună soluție pe care o ai.

Gătește-le bine

Fii cât se poate de inventivă și creativă: legumele dulci sunt preferatele copiilor, așa că sfecla roșie și morcovii nu ar trebui să lipsească de pe masă. Nu pregăti aceeași mâncare iarăși și iarăși; reinventează mai bine salatele și folosește dressing-uri și ierburi pentru a le condimenta. Pune pe masă mâncăruri de carne cu garnituri consistente de legume; acest fapt îi va ajuta pe cei mici să își păstreze pe timpul toamnei stilul de viață sănătos din timpul verii.

Legume pentru întreaga zi

Este recomandat să integrezi legume în două din cele trei mese importante de peste zi. Asta înseamnă că nu poți rata pachetul de mâncare pentru școală al copilului tău: pregătește gustări mici pe care acesta le poate mânca în pauză. Alternează legumele crude cu legume fierte sau gătite pe aburi. Din această perspectivă, produsele Bonduelle sunt perfecte.

Ușoare, dar hrănitoare

Unele legume, cum ar fi fasolea și mazărea verde, dau un efect de sațietate. Când te decizi pentru cutare sau cutare fel de mâncare, consideră-le soluții potrivite de a înlocui carnea. Un truc excelent este să adaugi un suc consistent de legume care va oferi cu siguranță aportul zilnic necesar de vitamine și minerale.

Ca regulă generală, plasarea legumelor în centrul dietei copilului tău îi va păstra acestuia un sistem imunitar puternic pe toată durata toamnei și copilul nu se va îmbolnăvi de bolile sezoniere, cum ar fi infecțiile virale.


Rețete care te-ar putea interesa

Crap umplut pe pat de legume
Crap umplut pe pat de legume

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

6 persoane 30-45 min Simplu
Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice
Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice

O rețetă simplă și gustoasă de mâncare de fasole albă boabe cu felii subțiri de bacon și verdeață

4 persoane peste 45 min Simplu
Supă mexicană cu porumb
Supă mexicană cu porumb

Sezonul rece este perfect pentru a „testa” în bucătărie cele mai bune supe. Dacă ești în căutarea unei noi rețete, ce spui de supa mexicană cu porumb?

4 persoane 30-45 min Mediu
Conopidă gratinată cu ciuperci și cașcaval
Conopidă gratinată cu ciuperci și cașcaval

O experiență culinară.

4 persoane sub 15 min Simplu
De ce e esențial ca alimentația copiilor să conțină legume

Când începe școala, majoritatea copiilor au tendința de a consuma produse de fast-food sau alte produse similare care sunt la îndemână. Cu toate acestea, ar trebui să nu uiți că toamna este importantă în mod special când vine vorba de vitamine și minerale; din această perspectivă, alimentația copiilor cu legume este cea mai bună soluție pe care o ai.

Gătește-le bine

Fii cât se poate de inventivă și creativă: legumele dulci sunt preferatele copiilor, așa că sfecla roșie și morcovii nu ar trebui să lipsească de pe masă. Nu pregăti aceeași mâncare iarăși și iarăși; reinventează mai bine salatele și folosește dressing-uri și ierburi pentru a le condimenta. Pune pe masă mâncăruri de carne cu garnituri consistente de legume; acest fapt îi va ajuta pe cei mici să își păstreze pe timpul toamnei stilul de viață sănătos din timpul verii.

Legume pentru întreaga zi

Este recomandat să integrezi legume în două din cele trei mese importante de peste zi. Asta înseamnă că nu poți rata pachetul de mâncare pentru școală al copilului tău: pregătește gustări mici pe care acesta le poate mânca în pauză. Alternează legumele crude cu legume fierte sau gătite pe aburi. Din această perspectivă, produsele Bonduelle sunt perfecte.

Ușoare, dar hrănitoare

Unele legume, cum ar fi fasolea și mazărea verde, dau un efect de sațietate. Când te decizi pentru cutare sau cutare fel de mâncare, consideră-le soluții potrivite de a înlocui carnea. Un truc excelent este să adaugi un suc consistent de legume care va oferi cu siguranță aportul zilnic necesar de vitamine și minerale.

Ca regulă generală, plasarea legumelor în centrul dietei copilului tău îi va păstra acestuia un sistem imunitar puternic pe toată durata toamnei și copilul nu se va îmbolnăvi de bolile sezoniere, cum ar fi infecțiile virale.