Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Ce importanţă are mâncarea sănătoasă

Mâncarea sănătoasă
 
Este extraordinar să experimentezi în bucătărie gătind mese sănătoase, încercând reţete noi şi aducând astfel puţină varietate în propria locuinţă. Totuşi, ceea ce face ca fiecare masă să fie cu adevărat plină de semnificaţie şi sănătoasă este conţinutul de vitamine şi minerale. Dacă vi se despică unghiile, sunteţi palid şi aveţi cearcăne, acest lucru se poate datora lipsei de nutrienţi din hrana zilnică. În zilele noastre, nu avem adesea timp de mâncare sănătoasă şi suntem constrânşi să luăm ceva rapid de la magazin care de regulă nu conţine altceva decât E-uri.
Deci este bine să adăugaţi măcar o porţie de legume la garnitură. Urmând regulile separării mâncării, un principiu din topul listelor de diete sănătoase, legumele pot fi combinate cu aproximativ orice: carne, peşte, ouă, lapte, paste, etc. Ar trebui să evitaţi gătitul la temperaturi foarte mari şi să consumaţi legume proaspete sub formă de salată, pentru a reţine cât mai mulţi nutrienţi. Nu subevaluaţi importanţa acestora şi veţi vedea rezultatul pozitiv pe pielea dumneavoastră.

Rețete care te-ar putea interesa

Brioșe cu ciuperci și cașcaval

Brioșe cu ciuperci și cașcaval

O rețetă pregătită de Jamila!

2 persoane sub 15 min Simplu
Limbă de porc cu linte

Limbă de porc cu linte

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 30-45 min Simplu
Wok de legume cu brânză tofu și ciuperci

Wok de legume cu brânză tofu și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Biban de mare cu supă de mazăre și mentă

Biban de mare cu supă de mazăre și mentă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Ce importanţă are mâncarea sănătoasă
Mâncarea sănătoasă
 
Este extraordinar să experimentezi în bucătărie gătind mese sănătoase, încercând reţete noi şi aducând astfel puţină varietate în propria locuinţă. Totuşi, ceea ce face ca fiecare masă să fie cu adevărat plină de semnificaţie şi sănătoasă este conţinutul de vitamine şi minerale. Dacă vi se despică unghiile, sunteţi palid şi aveţi cearcăne, acest lucru se poate datora lipsei de nutrienţi din hrana zilnică. În zilele noastre, nu avem adesea timp de mâncare sănătoasă şi suntem constrânşi să luăm ceva rapid de la magazin care de regulă nu conţine altceva decât E-uri.
Deci este bine să adăugaţi măcar o porţie de legume la garnitură. Urmând regulile separării mâncării, un principiu din topul listelor de diete sănătoase, legumele pot fi combinate cu aproximativ orice: carne, peşte, ouă, lapte, paste, etc. Ar trebui să evitaţi gătitul la temperaturi foarte mari şi să consumaţi legume proaspete sub formă de salată, pentru a reţine cât mai mulţi nutrienţi. Nu subevaluaţi importanţa acestora şi veţi vedea rezultatul pozitiv pe pielea dumneavoastră.