Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Idei de antreuri sănătoase pentru sărbători

Antreurile sănătoase de sărbători sunt un subiect cu două tăișuri.


Îţi doreşti să fie delicioase, aspectuoase, uşor de preparat în cantităţi mai mari şi suficient de sănătoase cât să nu te simţi rău după ce le-ai mâncat. În plus, ar fi de preferat ca reţetele să nu conţină foarte multe ingrediente.


Câteva idei de acest tip de antreuri sunt : crochete din brânză şi spanac, humus de dovleac, rondele de cartofi dulci cu ricotta cu ierburi şi nuci, bruschete cu mere, brânză brie şi miere, tartine din castravete cu somon afumat şi brânză cremoasă cu ierburi, ardeiul gras umplut cu brânză - poate fi servit cu rondele de ceapă roşie, roşii cherry şi frunze de pătrunjel.


Dacă esti în căutarea unor legume ascunse într-un aperitiv gustos sau dacă ai nevoie de un aperitiv numeros pentru prietenii lacto-vegetarieni, crochete de brânză  și spanac sunt ideale. Sunt ușor de preparat și de foarte mare efect. Sunt ideale ca și antreuri pentru ziua de Crăciun, iar timpul de preparare este relativ scurt. Sunt extrem de delicioase , au un colorit apetisant – conțin verdeață sănătoasă - și te tentează să pierzi numărul celor mâncate!


Ai nevoie de 1 pungă de spanac congelat, 2 căni de mozarella mărunţită, ¼ cană de parmezan ras, ¼ cană de făină integrală de grâu sau făină, ¼ cană de pesmet, jumătate de linguriţă de sare, 1 ou bătut, un vârf de cuţit de piper proaspăt măcinat.

Toate aceste  ingrediente se amestecă până când obţii o compoziţie uşor modelabilă pe care o pui apoi în cuptorul preîncălzit la 200 de grade. Le lași la copt timp de 20-25 de minute. Se scot apoi din cuptor şi se servesc  calde – gustul este savuros !


Rețete care te-ar putea interesa

Supă cremă de mazăre

Supă cremă de mazăre

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Sos de ciuperci cu file de fitofag

Sos de ciuperci cu file de fitofag

Un gust extraordinar și o consistență specială.

2 persoane sub 15 min Simplu
Salată de paste cu ton și porumb

Salată de paste cu ton și porumb

Pentru o masă rapidă și sănătoasă, pastele cu ton sunt mereu o alegere bună.

4 persoane 30-45 min Simplu
Fu Yung - omletă chinezească cu pui, varză, ciuperci si țelină

Fu Yung - omletă chinezească cu pui, varză, ciuperci si țelină

Numele acestei rețete s-a inspirat de la frumoasa floare de lotus, și se traduce exact ca "petalele lotusului alb".

4 persoane 15-30 min Simplu
Idei de antreuri sănătoase pentru sărbători

Antreurile sănătoase de sărbători sunt un subiect cu două tăișuri.


Îţi doreşti să fie delicioase, aspectuoase, uşor de preparat în cantităţi mai mari şi suficient de sănătoase cât să nu te simţi rău după ce le-ai mâncat. În plus, ar fi de preferat ca reţetele să nu conţină foarte multe ingrediente.


Câteva idei de acest tip de antreuri sunt : crochete din brânză şi spanac, humus de dovleac, rondele de cartofi dulci cu ricotta cu ierburi şi nuci, bruschete cu mere, brânză brie şi miere, tartine din castravete cu somon afumat şi brânză cremoasă cu ierburi, ardeiul gras umplut cu brânză - poate fi servit cu rondele de ceapă roşie, roşii cherry şi frunze de pătrunjel.


Dacă esti în căutarea unor legume ascunse într-un aperitiv gustos sau dacă ai nevoie de un aperitiv numeros pentru prietenii lacto-vegetarieni, crochete de brânză  și spanac sunt ideale. Sunt ușor de preparat și de foarte mare efect. Sunt ideale ca și antreuri pentru ziua de Crăciun, iar timpul de preparare este relativ scurt. Sunt extrem de delicioase , au un colorit apetisant – conțin verdeață sănătoasă - și te tentează să pierzi numărul celor mâncate!


Ai nevoie de 1 pungă de spanac congelat, 2 căni de mozarella mărunţită, ¼ cană de parmezan ras, ¼ cană de făină integrală de grâu sau făină, ¼ cană de pesmet, jumătate de linguriţă de sare, 1 ou bătut, un vârf de cuţit de piper proaspăt măcinat.

Toate aceste  ingrediente se amestecă până când obţii o compoziţie uşor modelabilă pe care o pui apoi în cuptorul preîncălzit la 200 de grade. Le lași la copt timp de 20-25 de minute. Se scot apoi din cuptor şi se servesc  calde – gustul este savuros !