Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Cum să gătești legume de primăvară toamna

Multe legume de primăvară sunt ideale pentru toamnă deoarece aduc o schimbare într-o dietă, de altfel, foarte distinctă. Cu toate acestea, regulile care se aplică pe perioada primăverii, când tindem să ne focusăm pe aportul de vitamine, și nu atât pe prospețime, nu se aplică în această perioadă a anului. 

Fă-le să strălucească în garnituri

Culorile și amestecurile complexe redate de legumele de primăvară sunt exact de ce ai nevoie pentru mâncarea potrivită. Fierberea este de preferat (la foc mic), întrucât lasă legumele intacte și adaugă diversitate felului principal. Alternativ, le poți pregăti pe aburi sau în cuptor. Lasă condimentele deoparte: aceasta este o perioadă când gustul natural al legumelor ar trebui să vorbească de la sine.

Readu la viață salatele tale delicioase

Cu cât intrăm mai mult în iarnă, cu atât tindem să mâncăm mai multă carne și mâncăruri grase. În parte, acest fapt este justificat de temperaturile de afară, dar, dintr-o altă perspectivă, urmăm pur și simplu modurile tradiționale de gătit. Majoritatea bucătăriilor tradiționale renunță la legume în acest sezon. Din fericire, cu amestecul de legume de primăvară de la Bonduelle poți mânca aceleași salate delicioase când vrei tu.

Învață mai multe despre deserturi 

Deserturile cu legume sunt un mod interesant de a-ți face mâncărurile de toamnă mai complexe și mai interesante în același timp. Lasă zahărul deoparte (folosește, în schimb, miere) și alege morcovi tineri și țelină pentru deserturi excepțional de gustoase. În final, cu cât sunt mai variate felurile de mâncare de pe masă, cu atât mai bine te vei simți pe durata lunilor din această toamnă.


Rețete care te-ar putea interesa

Conopidă gratinată cu ceafă de porc
Conopidă gratinată cu ceafă de porc

O rețetă simplă și delicioasă

2 persoane 30-45 min Simplu
Brăduți din spanac cu ciuperci și salată boeuf
Brăduți din spanac cu ciuperci și salată boeuf

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane peste 45 min Simplu
Fu Yung - omletă chinezească cu pui, varză, ciuperci si țelină
Fu Yung - omletă chinezească cu pui, varză, ciuperci si țelină

Numele acestei rețete s-a inspirat de la frumoasa floare de lotus, și se traduce exact ca "petalele lotusului alb".

4 persoane 15-30 min Simplu
Cheesecake cu morcovi
Cheesecake cu morcovi

Un desert cremos și surprinzator cu un gust dulce de morcovi!

10 persoane peste 45 min Mediu
Cum să gătești legume de primăvară toamna

Multe legume de primăvară sunt ideale pentru toamnă deoarece aduc o schimbare într-o dietă, de altfel, foarte distinctă. Cu toate acestea, regulile care se aplică pe perioada primăverii, când tindem să ne focusăm pe aportul de vitamine, și nu atât pe prospețime, nu se aplică în această perioadă a anului. 

Fă-le să strălucească în garnituri

Culorile și amestecurile complexe redate de legumele de primăvară sunt exact de ce ai nevoie pentru mâncarea potrivită. Fierberea este de preferat (la foc mic), întrucât lasă legumele intacte și adaugă diversitate felului principal. Alternativ, le poți pregăti pe aburi sau în cuptor. Lasă condimentele deoparte: aceasta este o perioadă când gustul natural al legumelor ar trebui să vorbească de la sine.

Readu la viață salatele tale delicioase

Cu cât intrăm mai mult în iarnă, cu atât tindem să mâncăm mai multă carne și mâncăruri grase. În parte, acest fapt este justificat de temperaturile de afară, dar, dintr-o altă perspectivă, urmăm pur și simplu modurile tradiționale de gătit. Majoritatea bucătăriilor tradiționale renunță la legume în acest sezon. Din fericire, cu amestecul de legume de primăvară de la Bonduelle poți mânca aceleași salate delicioase când vrei tu.

Învață mai multe despre deserturi 

Deserturile cu legume sunt un mod interesant de a-ți face mâncărurile de toamnă mai complexe și mai interesante în același timp. Lasă zahărul deoparte (folosește, în schimb, miere) și alege morcovi tineri și țelină pentru deserturi excepțional de gustoase. În final, cu cât sunt mai variate felurile de mâncare de pe masă, cu atât mai bine te vei simți pe durata lunilor din această toamnă.