Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Alimentație sănătoasă: garnituri de legume nu numai pentru vegetarieni

Alimentație sănătoasă
 
De cele mai multe ori, alegem să servim mâncarea cu  cartofi prăjiţi, piure de cartofi, paste sau orez şi uităm că legumele nu sunt doar sănătoase şi gustoase, este mai uşor şi mai rapid să pregătești un fel de mâncare din legume decât crezi.
Deci, de ce să nu condimentăm meniul cu culoarea şi aroma legumelor?

Aici sunt câteva sfaturi pentru legume aburite, prăjite sau pregătite la grătar:

  • Legume aburite: aburul este modul cel mai simplu și sănătos de a prepara mâncarea, nu doar legumele. Oamenii fac adesea greșeala de a le fierbe și condimenta excesiv, când, de fapt, legumele fierte reţin nutrienții atunci când sunt aburite în propriul suc și fără nici un adaos de sare.
  • Legume prăjite: aproape orice legumă poate fi prăjită, trebuie doar fii atent să nu le arzi, câteva minute sunt suficiente pentru a face o garnitură delicioasă.
  • Legumele la grătar: în special ardei, vinete, ciuperci, ceapa, roșii, dovlecei - sunt delicioase și nu necesită mult timp pe grătar.

Indiferent dacă alegi aburul, prăjitul sau grătarul, legumele vor fi o garnitură delicioasă și o preferată pe meniul familiei tale!


Rețete care te-ar putea interesa

Creveți Teriyaki cu broccoli și conopidă
Creveți Teriyaki cu broccoli și conopidă

Te invităm să încerci mixul de legume Imperial, alături de creveții frgezi, înveliți într-un sos dulce și aromat.

2 persoane 30-45 min Mediu
Tarte cu cremă de spanac, legume și ouă de prepeliță
Tarte cu cremă de spanac, legume și ouă de prepeliță

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Friptură din carne tocată cu mazăre
Friptură din carne tocată cu mazăre

Un fel de mâncare delicios.

4 persoane 30-45 min Simplu
Mâncare de mazăre cu ceapă
Mâncare de mazăre cu ceapă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

8 persoane sub 15 min Simplu
Alimentație sănătoasă: garnituri de legume nu numai pentru vegetarieni
Alimentație sănătoasă
 
De cele mai multe ori, alegem să servim mâncarea cu  cartofi prăjiţi, piure de cartofi, paste sau orez şi uităm că legumele nu sunt doar sănătoase şi gustoase, este mai uşor şi mai rapid să pregătești un fel de mâncare din legume decât crezi.
Deci, de ce să nu condimentăm meniul cu culoarea şi aroma legumelor?

Aici sunt câteva sfaturi pentru legume aburite, prăjite sau pregătite la grătar:

  • Legume aburite: aburul este modul cel mai simplu și sănătos de a prepara mâncarea, nu doar legumele. Oamenii fac adesea greșeala de a le fierbe și condimenta excesiv, când, de fapt, legumele fierte reţin nutrienții atunci când sunt aburite în propriul suc și fără nici un adaos de sare.
  • Legume prăjite: aproape orice legumă poate fi prăjită, trebuie doar fii atent să nu le arzi, câteva minute sunt suficiente pentru a face o garnitură delicioasă.
  • Legumele la grătar: în special ardei, vinete, ciuperci, ceapa, roșii, dovlecei - sunt delicioase și nu necesită mult timp pe grătar.

Indiferent dacă alegi aburul, prăjitul sau grătarul, legumele vor fi o garnitură delicioasă și o preferată pe meniul familiei tale!

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.