Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Alimentație sănătoasă: garnituri de legume nu numai pentru vegetarieni

Alimentație sănătoasă
 
De cele mai multe ori, alegem să servim mâncarea cu  cartofi prăjiţi, piure de cartofi, paste sau orez şi uităm că legumele nu sunt doar sănătoase şi gustoase, este mai uşor şi mai rapid să pregătești un fel de mâncare din legume decât crezi.
Deci, de ce să nu condimentăm meniul cu culoarea şi aroma legumelor?

Aici sunt câteva sfaturi pentru legume aburite, prăjite sau pregătite la grătar:

  • Legume aburite: aburul este modul cel mai simplu și sănătos de a prepara mâncarea, nu doar legumele. Oamenii fac adesea greșeala de a le fierbe și condimenta excesiv, când, de fapt, legumele fierte reţin nutrienții atunci când sunt aburite în propriul suc și fără nici un adaos de sare.
  • Legume prăjite: aproape orice legumă poate fi prăjită, trebuie doar fii atent să nu le arzi, câteva minute sunt suficiente pentru a face o garnitură delicioasă.
  • Legumele la grătar: în special ardei, vinete, ciuperci, ceapa, roșii, dovlecei - sunt delicioase și nu necesită mult timp pe grătar.

Indiferent dacă alegi aburul, prăjitul sau grătarul, legumele vor fi o garnitură delicioasă și o preferată pe meniul familiei tale!


Rețete care te-ar putea interesa

Salată de boeuf
Salată de boeuf

O rețetă extraordinară de saltă de boeuf

6 persoane peste 45 min Simplu
Burger vegetal
Burger vegetal

O alternativă vegetariană pentru burgerul cu carne

3 persoane 30-45 min Mediu
Sufleu de broccoli
Sufleu de broccoli

O experiență culinară.

6 persoane 30-45 min Simplu
Quesadilla cu piure de morcov și portocale
Quesadilla cu piure de morcov și portocale

O experiență culinară.

4 persoane 15-30 min Simplu
Alimentație sănătoasă: garnituri de legume nu numai pentru vegetarieni
Alimentație sănătoasă
 
De cele mai multe ori, alegem să servim mâncarea cu  cartofi prăjiţi, piure de cartofi, paste sau orez şi uităm că legumele nu sunt doar sănătoase şi gustoase, este mai uşor şi mai rapid să pregătești un fel de mâncare din legume decât crezi.
Deci, de ce să nu condimentăm meniul cu culoarea şi aroma legumelor?

Aici sunt câteva sfaturi pentru legume aburite, prăjite sau pregătite la grătar:

  • Legume aburite: aburul este modul cel mai simplu și sănătos de a prepara mâncarea, nu doar legumele. Oamenii fac adesea greșeala de a le fierbe și condimenta excesiv, când, de fapt, legumele fierte reţin nutrienții atunci când sunt aburite în propriul suc și fără nici un adaos de sare.
  • Legume prăjite: aproape orice legumă poate fi prăjită, trebuie doar fii atent să nu le arzi, câteva minute sunt suficiente pentru a face o garnitură delicioasă.
  • Legumele la grătar: în special ardei, vinete, ciuperci, ceapa, roșii, dovlecei - sunt delicioase și nu necesită mult timp pe grătar.

Indiferent dacă alegi aburul, prăjitul sau grătarul, legumele vor fi o garnitură delicioasă și o preferată pe meniul familiei tale!

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.