Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Inspirație culinară pentru garnituri și ingrediente sănătoase

Inspirație culinară

O garnitură gătită creativ poate îmbunătăți semnificativ o masă – cine are oricum chef să mestece numai felul principal? Dacă trebuie să adăugați ceva pentru valoarea nutritivă sau pentru a îmbunătăți gustul, de ce să nu alegeți ceva interesant și inspirat?

Există numeroase garnituri pe care le puteți prepara și care nu necesită foarte mult timp și aduc gusturi noi mâncărurilor familiare. Acestea vă pot oferi un număr potențial infinit de surse de inspirație culinară – în definitiv, există o mulțime de ingrediente sănătoase care merg foarte bine cu diferite feluri de mâncare.

Iată câteva sugestii pentru început:

Cartofi copți – în loc de cartofi prăjiți sau cartofi prefierți, coaceți-i în cuptor. Aceasta este o metodă mai simplă și mult mai sănătoasă care merge cu orice fel principal de mâncare. Pentru beneficii sporite, folosiți cartofi dulci. Verdețurile – un amestec de verdețuri din grădină este perfect ca garnitură sau chiar ca adaos la garnitură. Frunze proaspete de busuioc, mentă, pătrunjel și mărar sunt doar câteva dintre opțiunile pe care le aveți pentru a face mâncarea mai gustoasă. Condimentele – adăugați-le cu grijă sau generos, după gust; chiar și ierburile uscate sunt sănătoase. Rozmarin, oregano, busuioc, măghiran și mentă, iată câteva ierburi care pot face minuni atât în garnitură, cât și la felul principal. Pentru o combinație perfectă, mergeți după gustul dumneavoastră.

Mix colorat de legume

Uneori cel mai simplu mod de a adăuga varietate la dieta dumneavoastră este să folosiți alimente colorate diferit. Cu cât aveți mai multe legume sănătoase de culori diferite în garnitură, cu atât mai bine. Aceasta este o soluție imbatabilă dacă nu vă puteți decide ce legume să folosiți.
 
După cum vedeți, garniturile sănătoase, cu toate că pot părea restrictive, oferă o mulțime de variante pentru a vă pune în practică inspirația culinară și pentru a adăuga supra-tonuri delicioase mâncărurilor pe care le cunoașteți și le iubiți. În plină primăvară sau când aveți nevoie de vitamine în mijlocul iernii, cu aceste opțiuni nutritive nu puteți greși.

Rețete care te-ar putea interesa

Mix de salate cu porumb și măsline
Mix de salate cu porumb și măsline

Un preparat perfect pentru o dietă echilibrată pe bază de legume!

2 persoane 15-30 min Simplu
Gem de caise
Gem de caise

Un gust proaspăt și delicios.

5 persoane peste 45 min Simplu
Gratin cu ciuperci și cartofi
Gratin cu ciuperci și cartofi

Această rețetă este sănătoasă și foarte sățioasă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Curcan cu sfeclă roșie
Curcan cu sfeclă roșie

Un preparat festiv. Curcanul călit în tigaie este acompaniat de o garnitură cremoasă de spanac și de o salată-sos fresh. Sfecla roșie este "cireașa de pe tort" a preparatului, aducând un plus de savoare și culoare în farfurie

2 persoane 30-45 min Mediu
Inspirație culinară pentru garnituri și ingrediente sănătoase

Inspirație culinară

O garnitură gătită creativ poate îmbunătăți semnificativ o masă – cine are oricum chef să mestece numai felul principal? Dacă trebuie să adăugați ceva pentru valoarea nutritivă sau pentru a îmbunătăți gustul, de ce să nu alegeți ceva interesant și inspirat?

Există numeroase garnituri pe care le puteți prepara și care nu necesită foarte mult timp și aduc gusturi noi mâncărurilor familiare. Acestea vă pot oferi un număr potențial infinit de surse de inspirație culinară – în definitiv, există o mulțime de ingrediente sănătoase care merg foarte bine cu diferite feluri de mâncare.

Iată câteva sugestii pentru început:

Cartofi copți – în loc de cartofi prăjiți sau cartofi prefierți, coaceți-i în cuptor. Aceasta este o metodă mai simplă și mult mai sănătoasă care merge cu orice fel principal de mâncare. Pentru beneficii sporite, folosiți cartofi dulci. Verdețurile – un amestec de verdețuri din grădină este perfect ca garnitură sau chiar ca adaos la garnitură. Frunze proaspete de busuioc, mentă, pătrunjel și mărar sunt doar câteva dintre opțiunile pe care le aveți pentru a face mâncarea mai gustoasă. Condimentele – adăugați-le cu grijă sau generos, după gust; chiar și ierburile uscate sunt sănătoase. Rozmarin, oregano, busuioc, măghiran și mentă, iată câteva ierburi care pot face minuni atât în garnitură, cât și la felul principal. Pentru o combinație perfectă, mergeți după gustul dumneavoastră.

Mix colorat de legume

Uneori cel mai simplu mod de a adăuga varietate la dieta dumneavoastră este să folosiți alimente colorate diferit. Cu cât aveți mai multe legume sănătoase de culori diferite în garnitură, cu atât mai bine. Aceasta este o soluție imbatabilă dacă nu vă puteți decide ce legume să folosiți.
 
După cum vedeți, garniturile sănătoase, cu toate că pot părea restrictive, oferă o mulțime de variante pentru a vă pune în practică inspirația culinară și pentru a adăuga supra-tonuri delicioase mâncărurilor pe care le cunoașteți și le iubiți. În plină primăvară sau când aveți nevoie de vitamine în mijlocul iernii, cu aceste opțiuni nutritive nu puteți greși.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.