Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Inspirație culinară pentru garnituri și ingrediente sănătoase

Inspirație culinară

O garnitură gătită creativ poate îmbunătăți semnificativ o masă – cine are oricum chef să mestece numai felul principal? Dacă trebuie să adăugați ceva pentru valoarea nutritivă sau pentru a îmbunătăți gustul, de ce să nu alegeți ceva interesant și inspirat?

Există numeroase garnituri pe care le puteți prepara și care nu necesită foarte mult timp și aduc gusturi noi mâncărurilor familiare. Acestea vă pot oferi un număr potențial infinit de surse de inspirație culinară – în definitiv, există o mulțime de ingrediente sănătoase care merg foarte bine cu diferite feluri de mâncare.

Iată câteva sugestii pentru început:

Cartofi copți – în loc de cartofi prăjiți sau cartofi prefierți, coaceți-i în cuptor. Aceasta este o metodă mai simplă și mult mai sănătoasă care merge cu orice fel principal de mâncare. Pentru beneficii sporite, folosiți cartofi dulci. Verdețurile – un amestec de verdețuri din grădină este perfect ca garnitură sau chiar ca adaos la garnitură. Frunze proaspete de busuioc, mentă, pătrunjel și mărar sunt doar câteva dintre opțiunile pe care le aveți pentru a face mâncarea mai gustoasă. Condimentele – adăugați-le cu grijă sau generos, după gust; chiar și ierburile uscate sunt sănătoase. Rozmarin, oregano, busuioc, măghiran și mentă, iată câteva ierburi care pot face minuni atât în garnitură, cât și la felul principal. Pentru o combinație perfectă, mergeți după gustul dumneavoastră.

Mix colorat de legume

Uneori cel mai simplu mod de a adăuga varietate la dieta dumneavoastră este să folosiți alimente colorate diferit. Cu cât aveți mai multe legume sănătoase de culori diferite în garnitură, cu atât mai bine. Aceasta este o soluție imbatabilă dacă nu vă puteți decide ce legume să folosiți.
 
După cum vedeți, garniturile sănătoase, cu toate că pot părea restrictive, oferă o mulțime de variante pentru a vă pune în practică inspirația culinară și pentru a adăuga supra-tonuri delicioase mâncărurilor pe care le cunoașteți și le iubiți. În plină primăvară sau când aveți nevoie de vitamine în mijlocul iernii, cu aceste opțiuni nutritive nu puteți greși.

Rețete care te-ar putea interesa

Cotlete de porc umplute cu mazăre
Cotlete de porc umplute cu mazăre

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

2 persoane 15-30 min Simplu
Ciorbă de fasole cu ciolan afumat și morcovi
Ciorbă de fasole cu ciolan afumat și morcovi

O ciorbă tradițională delicioasă

6 persoane peste 45 min Mediu
Fasole roșie cu bucăți de vită în tigaie
Fasole roșie cu bucăți de vită în tigaie

Un preparat bogat în proteine, foarte aromat

2 persoane 30-45 min Mediu
Tocăniță de ciuperci cu mămăligă
Tocăniță de ciuperci cu mămăligă

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

4 persoane 15-30 min Simplu
Inspirație culinară pentru garnituri și ingrediente sănătoase

Inspirație culinară

O garnitură gătită creativ poate îmbunătăți semnificativ o masă – cine are oricum chef să mestece numai felul principal? Dacă trebuie să adăugați ceva pentru valoarea nutritivă sau pentru a îmbunătăți gustul, de ce să nu alegeți ceva interesant și inspirat?

Există numeroase garnituri pe care le puteți prepara și care nu necesită foarte mult timp și aduc gusturi noi mâncărurilor familiare. Acestea vă pot oferi un număr potențial infinit de surse de inspirație culinară – în definitiv, există o mulțime de ingrediente sănătoase care merg foarte bine cu diferite feluri de mâncare.

Iată câteva sugestii pentru început:

Cartofi copți – în loc de cartofi prăjiți sau cartofi prefierți, coaceți-i în cuptor. Aceasta este o metodă mai simplă și mult mai sănătoasă care merge cu orice fel principal de mâncare. Pentru beneficii sporite, folosiți cartofi dulci. Verdețurile – un amestec de verdețuri din grădină este perfect ca garnitură sau chiar ca adaos la garnitură. Frunze proaspete de busuioc, mentă, pătrunjel și mărar sunt doar câteva dintre opțiunile pe care le aveți pentru a face mâncarea mai gustoasă. Condimentele – adăugați-le cu grijă sau generos, după gust; chiar și ierburile uscate sunt sănătoase. Rozmarin, oregano, busuioc, măghiran și mentă, iată câteva ierburi care pot face minuni atât în garnitură, cât și la felul principal. Pentru o combinație perfectă, mergeți după gustul dumneavoastră.

Mix colorat de legume

Uneori cel mai simplu mod de a adăuga varietate la dieta dumneavoastră este să folosiți alimente colorate diferit. Cu cât aveți mai multe legume sănătoase de culori diferite în garnitură, cu atât mai bine. Aceasta este o soluție imbatabilă dacă nu vă puteți decide ce legume să folosiți.
 
După cum vedeți, garniturile sănătoase, cu toate că pot părea restrictive, oferă o mulțime de variante pentru a vă pune în practică inspirația culinară și pentru a adăuga supra-tonuri delicioase mâncărurilor pe care le cunoașteți și le iubiți. În plină primăvară sau când aveți nevoie de vitamine în mijlocul iernii, cu aceste opțiuni nutritive nu puteți greși.