Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum să-ți dublezi aportul de legume la cină

1. Mănăncă o salată înainte

Incepe-ti cina sanatoasa cu o salata mixta de fructe si legume inainte de-a servi felul principal - aceasta te ajuta si sa mananci mai multe legume si iti umple stomacul cu o salata hranitoare, lasand astfel mai putin loc pentru mancarurile bogate in calorii care urmeaza.

2. Amestecă legumele cu felul principal

Daca faci retete cu legume si paste pentru cina, adauga niste broccoli tocat cubulete sau ardei taiati marunt si adauga niste branza. Sau adauga niste conopida in piureul de cartofi – asta va conferi cartofilor un gust mult mai dulce.

3. Prăjește legumele

Dacă nu îți plac legumele gătite la abur, incearcă să le prajesti puțin în ulei de măsline și adaugă un pic de suc de lămâie și oțet balsamic, plus o o lingură de brânză slabă. Prepară-ți o cină sănătoasă cu tot ce găsești în frigider (de ex. păstărnac, hreanul, ceapa, morcovi, etc) și aranjează toate legumele pe o foaie de copt. Presară apoi ulei de măsline, sare și piper și câteva ierburi aromate. Pune-le la cuptor aproximativ 30 de minute până devin moi. Rezultatul este o cină sănătoasă și uimitor de dulce cu fructe și legume ce se pot mânca si zilele urmatoare – porționează în caserole ceea ce rămâne și ai deja porțiile de legume pe tot parcursul săptămânii. Ai obținut un plus de legume pentru cină și ți-ai redus timpul pentru gătit la jumătate! Iar ca desert delicios cu fructe – amestecă bucăți mici de fructe și cereale integrale într-un bol de iaurt și ai obținut și un fel dulce și hrănitor. E chiar ușor să ai o cină sănătoasă cu fructe și legume, nu-i așa?


Rețete care te-ar putea interesa

Spaghete cu broccoli și bacon
Spaghete cu broccoli și bacon

Pastele cu legume pot fi o alegere potrivită pentru un prânz delicios. Prepară și tu în doar câteva minute spaghete cu broccoli și bacon.

2 persoane 30-45 min Mediu
Penne cu broccoli
Penne cu broccoli

O experiență culinară.

4 persoane sub 15 min Simplu
Budincă cu porumb, brânză de vaci și sos de merișoare
Budincă cu porumb, brânză de vaci și sos de merișoare

O rețetă extrem de delicioasă!

6 persoane peste 45 min Mediu
Risotto - mâncare pe bază de orez
Risotto - mâncare pe bază de orez

O excelentă mâncare italiană pe bază de orez. Se presupune că aceasta a fost adusă din China de Marco Polo.

4 persoane peste 45 min Mediu
Cum să-ți dublezi aportul de legume la cină
1. Mănăncă o salată înainte

Incepe-ti cina sanatoasa cu o salata mixta de fructe si legume inainte de-a servi felul principal - aceasta te ajuta si sa mananci mai multe legume si iti umple stomacul cu o salata hranitoare, lasand astfel mai putin loc pentru mancarurile bogate in calorii care urmeaza.

2. Amestecă legumele cu felul principal

Daca faci retete cu legume si paste pentru cina, adauga niste broccoli tocat cubulete sau ardei taiati marunt si adauga niste branza. Sau adauga niste conopida in piureul de cartofi – asta va conferi cartofilor un gust mult mai dulce.

3. Prăjește legumele

Dacă nu îți plac legumele gătite la abur, incearcă să le prajesti puțin în ulei de măsline și adaugă un pic de suc de lămâie și oțet balsamic, plus o o lingură de brânză slabă. Prepară-ți o cină sănătoasă cu tot ce găsești în frigider (de ex. păstărnac, hreanul, ceapa, morcovi, etc) și aranjează toate legumele pe o foaie de copt. Presară apoi ulei de măsline, sare și piper și câteva ierburi aromate. Pune-le la cuptor aproximativ 30 de minute până devin moi. Rezultatul este o cină sănătoasă și uimitor de dulce cu fructe și legume ce se pot mânca si zilele urmatoare – porționează în caserole ceea ce rămâne și ai deja porțiile de legume pe tot parcursul săptămânii. Ai obținut un plus de legume pentru cină și ți-ai redus timpul pentru gătit la jumătate! Iar ca desert delicios cu fructe – amestecă bucăți mici de fructe și cereale integrale într-un bol de iaurt și ai obținut și un fel dulce și hrănitor. E chiar ușor să ai o cină sănătoasă cu fructe și legume, nu-i așa?

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.