Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Vrei dovleac?

În afară de provitamina A, ambele soiuri de dovleac au un însemnat aport de vitamina C, potasiu, lucru foarte important, multă celuloză, inclusiv fracţiunea solubilă a acesteia – pectina – care în bună măsură este responsabilă de reducerea nivelului colesterolului în sânge.

Intre alte plante din familia dovleacului merită atenţia pepenele, inclusiv mai puţin popularul cantalup.
E suficient să mănânci zilnic o jumătate de cantalup pentru a-ţi acoperi necesarul zilnic de β-karoten, asigurându-ţi şi o dublă ofertă de vitamina C.

O legumă extraordinară pentru cei ce vor să-şi păstreze silueta sunt castraveţii. 100 g castraveţi conţin abia 11 kcal. E adevărat, nu prea au vitamine şi minerale, dar conţin în coaja lor steroli care, prin reducerea nivelului de colesterol, sunt de mare ajutor în lupta cu bolile cardio – vasculare..


Rețete care te-ar putea interesa

Tartă cu porumb, ciuperci și piept de pui
Tartă cu porumb, ciuperci și piept de pui

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane peste 45 min Simplu
Rulouri de carne cu piure de mazăre
Rulouri de carne cu piure de mazăre

Excelent pentru momente speciale de familie.

4 persoane 30-45 min Complex
Paste colorate cu porumb și șuncă
Paste colorate cu porumb și șuncă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Ciorbă de pui cu găluște de legume
Ciorbă de pui cu găluște de legume

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

2 persoane peste 45 min Simplu
Vrei dovleac?

În afară de provitamina A, ambele soiuri de dovleac au un însemnat aport de vitamina C, potasiu, lucru foarte important, multă celuloză, inclusiv fracţiunea solubilă a acesteia – pectina – care în bună măsură este responsabilă de reducerea nivelului colesterolului în sânge.

Intre alte plante din familia dovleacului merită atenţia pepenele, inclusiv mai puţin popularul cantalup.
E suficient să mănânci zilnic o jumătate de cantalup pentru a-ţi acoperi necesarul zilnic de β-karoten, asigurându-ţi şi o dublă ofertă de vitamina C.

O legumă extraordinară pentru cei ce vor să-şi păstreze silueta sunt castraveţii. 100 g castraveţi conţin abia 11 kcal. E adevărat, nu prea au vitamine şi minerale, dar conţin în coaja lor steroli care, prin reducerea nivelului de colesterol, sunt de mare ajutor în lupta cu bolile cardio – vasculare..