Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Descoperă dieta cu salate de zece zile - urmeaza cura simpla de zece zile de slăbire cu salată

 

Dieta de 10 zile

După sezonul sărbătorilor, o dieta rapidă cu salate este modul cel mai bun pentru a reveni la o alimentație sănătoasă și echilibrată. Te vei simți din nou plin(ă) de energie cu dieta de 10 zile, printr-o cură de slăbire cu salată, ușor de urmat și fără efectul de balonare. De cele mai multe ori, corpul reacționează bine la o dietă simplă, pentru că i se dă posibilitatea unei detoxifieri rapide. Salata este, din acest punct de vedere, o soluție eficientă si plăcută în același timp, iar dieta de 10 zile asigură rezultate într-un timp optim.

Încercați să combinați, conform programului de mai jos, salatele cu supele și în numai zece zile, vei avea parte de surprize în ceea ce privește greutatea dumneavoastră, dar, nu în ultimul rând, și tonusul și pofta de viață pe care le veți resimți din plin.

Dacă urmaţi o cură, beţi minim 1,5 litri de apă pe zi

Să aveţi întotdeauna la dumneavoastră o sticlă cu apă minerală plată. Beţi des între mese (chiar dacă nu vă este sete; dacă nu vă place gustul, adăugaţi puţină miere sau suc de lămâie). În loc de apă, puteţi bea ceaiuri neîndulcite de fructe pe parcursul acestei diete de 10 zile. În timpul primei părţi a zile, în jurul orei zece, când sunteţi mai activ, consumaţi un fruct de dimensiuni medii. Cu toate că are mai multe glucide decât legumele, le veţi arde uşor. Alegeţi mere, citrice, căpşuni, dar evitaţi bananele şi strugurii. Mâncaţi fructe înainte de amiază. Dieta de 10 zile necesită atenție deosebită și perseverență.

Centraţi-vă pe supele de vegetale

Începeţi prânzul cu o farfurie de supă. Pentru prepararea supei folosiţi ca bază o fiertură de legume, la care adăugaţi ierburi (pătrunjel şi mărar). Nu folosiţi sare sau vegeta. Acestea conţin mult sodiu, care reţine apa în organism şi face procesul slăbirii mult mai dificil. Puteţi servi supe cu paste de secară şi cartofi. Este incredibil ce rezultate oferă dieta de 10 zile, dar pentru asta trebuie să vă axați pe supe și să beți multă apă.

Beneficii oferite de dieta de 10 zile

  • Slăbiţi fără efectul de balonare. Prin cura de o zece zile, veţi învăţa să pregătiţi un meniu corect. Când aceasta s-a încheiat, veţi şti ce să mâncaţi ca să slăbiţi.
  • Vă întăriţi corpul. Mesele pe care le consumaţi asigură corpului toate substanţele nutritive necesare, inclusiv fibre şi antioxidanţi. Datorită lor, cura vă dă energie şi vă face mai sănătoasă.
  • Vă stimulaţi metabolismul. Mâncaţi regulat şi, în acelaşi timp, porţii mici, şi beţi multă apă. Acest fapt va face corpul dumneavoastră să lucreze mai intens şi să ardă caloriile mai uşor.

Reguli pentru orice cură de slăbire:

  • Este de preferat să serviţi micul dejun, prânzul şi cina în farfurii mici, de 17-18 cm în diametru. Acest lucru e mai uşor decât să calculaţi caloriile. Atenţie! Faptul că sunteţi limitat de mărimea farfuriei nu înseamnă că trebuie să o umpleţi până la refuz.
  • Mâncaţi regulat cincimese pe zi (chiar dacă nu vă este foame). Acest sistem vă va permite să vă păstraţi nivelurile normale de glucoză în sânge şi să evitaţi atacurile de foame zile în şir.
  • Aranjaţi mesele dumneavoastră în aşa fel încât jumătate din farfurie să fie legume: salate, roşii, castraveţi, ridichi, ardei, cicoare, broccoli şi conopidă (crude sau înăbuşite). 30% din farfuria dumneavoastră ar trebui să conţină alimente bogate în carbohidraţi complecşi: pâine integrală sau de secară, orez brun, paste de secară, cartofi şi orz şi 20% ar trebui să conţină proteine: produse lactate sărace în grăsimi, cărnuri, mezeluri, ouă, peşte marin. 
  • Aveţi voie la două gustări pe zi: după micul dejun şi înainte de cină.

Exemplu de meniu:

Mic dejun: 2 felii de pâine de secară, salată de legume
Prânz: supă de broccoli, doi cartofi, 150 g de merluciu copt în folie de aluminiu, două linguri de varză murată, salată mixtă
Cină: pâine graham cu o felie de brânză cottage, două frunze de lăptucă, o roşie, jumătate de ardei

Rețete care te-ar putea interesa

Cremă de mazăre cu unt și mentă

Cremă de mazăre cu unt și mentă

O gustare minunată de vară!

4 persoane 30-45 min Simplu
Brioșe cu spanac, broccoli și conopidă

Brioșe cu spanac, broccoli și conopidă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Aspic de legume

Aspic de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

12 persoane peste 45 min Simplu
Brăduți din spanac cu ciuperci și salată boeuf

Brăduți din spanac cu ciuperci și salată boeuf

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane peste 45 min Simplu
Descoperă dieta cu salate de zece zile - urmeaza cura simpla de zece zile de slăbire cu salată
 

Dieta de 10 zile

După sezonul sărbătorilor, o dieta rapidă cu salate este modul cel mai bun pentru a reveni la o alimentație sănătoasă și echilibrată. Te vei simți din nou plin(ă) de energie cu dieta de 10 zile, printr-o cură de slăbire cu salată, ușor de urmat și fără efectul de balonare. De cele mai multe ori, corpul reacționează bine la o dietă simplă, pentru că i se dă posibilitatea unei detoxifieri rapide. Salata este, din acest punct de vedere, o soluție eficientă si plăcută în același timp, iar dieta de 10 zile asigură rezultate într-un timp optim.

Încercați să combinați, conform programului de mai jos, salatele cu supele și în numai zece zile, vei avea parte de surprize în ceea ce privește greutatea dumneavoastră, dar, nu în ultimul rând, și tonusul și pofta de viață pe care le veți resimți din plin.

Dacă urmaţi o cură, beţi minim 1,5 litri de apă pe zi

Să aveţi întotdeauna la dumneavoastră o sticlă cu apă minerală plată. Beţi des între mese (chiar dacă nu vă este sete; dacă nu vă place gustul, adăugaţi puţină miere sau suc de lămâie). În loc de apă, puteţi bea ceaiuri neîndulcite de fructe pe parcursul acestei diete de 10 zile. În timpul primei părţi a zile, în jurul orei zece, când sunteţi mai activ, consumaţi un fruct de dimensiuni medii. Cu toate că are mai multe glucide decât legumele, le veţi arde uşor. Alegeţi mere, citrice, căpşuni, dar evitaţi bananele şi strugurii. Mâncaţi fructe înainte de amiază. Dieta de 10 zile necesită atenție deosebită și perseverență.

Centraţi-vă pe supele de vegetale

Începeţi prânzul cu o farfurie de supă. Pentru prepararea supei folosiţi ca bază o fiertură de legume, la care adăugaţi ierburi (pătrunjel şi mărar). Nu folosiţi sare sau vegeta. Acestea conţin mult sodiu, care reţine apa în organism şi face procesul slăbirii mult mai dificil. Puteţi servi supe cu paste de secară şi cartofi. Este incredibil ce rezultate oferă dieta de 10 zile, dar pentru asta trebuie să vă axați pe supe și să beți multă apă.

Beneficii oferite de dieta de 10 zile

  • Slăbiţi fără efectul de balonare. Prin cura de o zece zile, veţi învăţa să pregătiţi un meniu corect. Când aceasta s-a încheiat, veţi şti ce să mâncaţi ca să slăbiţi.
  • Vă întăriţi corpul. Mesele pe care le consumaţi asigură corpului toate substanţele nutritive necesare, inclusiv fibre şi antioxidanţi. Datorită lor, cura vă dă energie şi vă face mai sănătoasă.
  • Vă stimulaţi metabolismul. Mâncaţi regulat şi, în acelaşi timp, porţii mici, şi beţi multă apă. Acest fapt va face corpul dumneavoastră să lucreze mai intens şi să ardă caloriile mai uşor.

Reguli pentru orice cură de slăbire:

  • Este de preferat să serviţi micul dejun, prânzul şi cina în farfurii mici, de 17-18 cm în diametru. Acest lucru e mai uşor decât să calculaţi caloriile. Atenţie! Faptul că sunteţi limitat de mărimea farfuriei nu înseamnă că trebuie să o umpleţi până la refuz.
  • Mâncaţi regulat cincimese pe zi (chiar dacă nu vă este foame). Acest sistem vă va permite să vă păstraţi nivelurile normale de glucoză în sânge şi să evitaţi atacurile de foame zile în şir.
  • Aranjaţi mesele dumneavoastră în aşa fel încât jumătate din farfurie să fie legume: salate, roşii, castraveţi, ridichi, ardei, cicoare, broccoli şi conopidă (crude sau înăbuşite). 30% din farfuria dumneavoastră ar trebui să conţină alimente bogate în carbohidraţi complecşi: pâine integrală sau de secară, orez brun, paste de secară, cartofi şi orz şi 20% ar trebui să conţină proteine: produse lactate sărace în grăsimi, cărnuri, mezeluri, ouă, peşte marin. 
  • Aveţi voie la două gustări pe zi: după micul dejun şi înainte de cină.

Exemplu de meniu:

Mic dejun: 2 felii de pâine de secară, salată de legume
Prânz: supă de broccoli, doi cartofi, 150 g de merluciu copt în folie de aluminiu, două linguri de varză murată, salată mixtă
Cină: pâine graham cu o felie de brânză cottage, două frunze de lăptucă, o roşie, jumătate de ardei