Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta de primăvară

Energia de primăvară

După Sărbătorile de iarnă ne simţim greoi, lipsiţi de energie şi avem probleme cu pielea. În acest caz merită să încerci dieta uşoară de primăvară, care în şapte zile îţi va înnapoia buna dispoziţie.

A mânca îndelung încet şi cu grijă

Un rol important îl are tehnica de mestecare a mâncării: fiecare bucată trebuie mestecată îndelung şi bine şi trebuie însoţită de lichide. Nu trebuie consumată întreaga porţie dacă simţiti o uşoară saturare. Acest lucru va permite liniştirea rapidă a foamei. Legumele trebuie date prin răzătoare cu orificii mici: morcovsfeclă roşie, nap, gulie, ridichii. Prin orificiile mari trebuie rase dovlecelul verde şi anghinarea. Se taie în fâşii subţiri varzaceapacastraveţii, mărarul şi ţelina. În schimb se taie în fâşii groase dovlecelul verde, roşiile, ardeiul şi spanacul. Legumele mărunţite ajută organismul să folosească cât mai multe din vitaminele şi componentele minerale conţinute.

Dieta de curăţire

Dieta nu este destinată slăbirii, ci are ca ţel curăţirea organismului de substanţele nocive. Poate fi repetată de 3-4 ori în decursul anului. Dieta constă în consumul de produse cu conţinut redus de proteine, iar la baza sa stau produsele bogate în hidraţi de carbon compuşi şi fibre digestivă. Trebuie limitat consumul de grăsimi şi zahăr.

Exemplu de meniu:

Mic-dejun I La alegere se poate mînca pâine crocantă (3 felii), 40 g de chiflă integrală, salată de crudităţi sau fulgi de cereale cu măr ras şi legume. Se bea în schimb cafea sau ceai fără zahăr

Mic-dejun II 40 g chiflă integrală şi un pahar de suc de legume fără zahăr

Prânz Buchiet de legume crude

Gustare de după-amiază 40g chiflă integrală şi o cană de suc de legume fără zahăr

Cină La alegere se pot mânca 2 cartofi medii fierţi în coajă, o farfurie mică de crudităţi sau supă de legume.

Gustare înainte de somn 40g chiflă integrală şi un pahar de suc de legume fără zahăr. După primele două zile meniul trebuie lărgit cu lapte şi produse lactate (se recomandă 15 g de proteine zilnic). Pentru a ajuta efectul de curăţire al dietei, este necesar să beţi minim 2 litri de apă minerală negazoasă zilnic.

Curaţia nu poate dura mai mult de 7 zile datorită conţinutului redus de proteine şi acizi graşi.


Rețete care te-ar putea interesa

Pastă hummus - sos cu năut și pastă de susan
Pastă hummus - sos cu năut și pastă de susan

Un aperitiv interesant și savuros.

6 persoane peste 45 min Simplu
Supă cremă de legume verzi cu mentă proaspătă și ricotta
Supă cremă de legume verzi cu mentă proaspătă și ricotta

Și culoare, și savoare, și gata în doar 3 minute!

5 persoane sub 15 min Simplu
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb

Pastele se împacă foarte bine cu legumele. O reţetă uşor de preparat, o idee pentru prânz sau cină, care va fi, cu siguranţă, pe placul familiei tale.

2 persoane 15-30 min Simplu
Salată de creveți
Salată de creveți

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Dieta de primăvară

Energia de primăvară

După Sărbătorile de iarnă ne simţim greoi, lipsiţi de energie şi avem probleme cu pielea. În acest caz merită să încerci dieta uşoară de primăvară, care în şapte zile îţi va înnapoia buna dispoziţie.

A mânca îndelung încet şi cu grijă

Un rol important îl are tehnica de mestecare a mâncării: fiecare bucată trebuie mestecată îndelung şi bine şi trebuie însoţită de lichide. Nu trebuie consumată întreaga porţie dacă simţiti o uşoară saturare. Acest lucru va permite liniştirea rapidă a foamei. Legumele trebuie date prin răzătoare cu orificii mici: morcovsfeclă roşie, nap, gulie, ridichii. Prin orificiile mari trebuie rase dovlecelul verde şi anghinarea. Se taie în fâşii subţiri varzaceapacastraveţii, mărarul şi ţelina. În schimb se taie în fâşii groase dovlecelul verde, roşiile, ardeiul şi spanacul. Legumele mărunţite ajută organismul să folosească cât mai multe din vitaminele şi componentele minerale conţinute.

Dieta de curăţire

Dieta nu este destinată slăbirii, ci are ca ţel curăţirea organismului de substanţele nocive. Poate fi repetată de 3-4 ori în decursul anului. Dieta constă în consumul de produse cu conţinut redus de proteine, iar la baza sa stau produsele bogate în hidraţi de carbon compuşi şi fibre digestivă. Trebuie limitat consumul de grăsimi şi zahăr.

Exemplu de meniu:

Mic-dejun I La alegere se poate mînca pâine crocantă (3 felii), 40 g de chiflă integrală, salată de crudităţi sau fulgi de cereale cu măr ras şi legume. Se bea în schimb cafea sau ceai fără zahăr

Mic-dejun II 40 g chiflă integrală şi un pahar de suc de legume fără zahăr

Prânz Buchiet de legume crude

Gustare de după-amiază 40g chiflă integrală şi o cană de suc de legume fără zahăr

Cină La alegere se pot mânca 2 cartofi medii fierţi în coajă, o farfurie mică de crudităţi sau supă de legume.

Gustare înainte de somn 40g chiflă integrală şi un pahar de suc de legume fără zahăr. După primele două zile meniul trebuie lărgit cu lapte şi produse lactate (se recomandă 15 g de proteine zilnic). Pentru a ajuta efectul de curăţire al dietei, este necesar să beţi minim 2 litri de apă minerală negazoasă zilnic.

Curaţia nu poate dura mai mult de 7 zile datorită conţinutului redus de proteine şi acizi graşi.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.