Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

O dietă cu legume ideală pentru copii la școală

Oricare ar fi contextul, copiii sunt atrași de produsele de fast-food de astăzi odată ce se reîntorc la școală. Pentru a ține acest lucru sub control și pentru a le asigura o dietă sănătoasă, ai nevoie de câteva sugestii și sfaturi.

1. Mâncarea ar trebui să arate întotdeauna apetisant

Datorită naturii lor, legumele au culori puternice. Pentru a le păstra, le poți prezenta fie crude, care e de fapt cea mai bună opțiune pe care o ai, sau să le fierbi la foc mic pentru câteva minute. În ambele cazuri, o lingură de ulei le va face să arate și mai bine. Pune-o deasupra sau, dacă ai un spray cu ulei organic comestibil, dă câteva pufuri peste salată.

2. Diversitatea este obligatorie 

Copiii consideră mai degrabă anostă o gustare cu legume dacă nu este suficient de diversă. Amestecă mai multe legume pentru orice salată pentru a găsi echilibrul corect dintre elementele nutritive și gust. 

3. Ingredientele adiționale aduc o schimbare

Pentru diete cu legume, ingredientele adiționale ar trebui să fie folosite cu moderație maximă. Cu toate acestea, nucile reprezintă întotdeauna un adaos excelent (ia în considerare nuci, migdale și caju) datorită aromelor lor intense și elementelor nutritive pe care le adaugă, în special grăsimi polinesaturate și minerale. Dressing-urile pentru salate sunt și ele recomandate; asigură-te numai că nu torni prea mult și că copilul tău va putea mânca salata ușor în timpul pauzei.

4. Recreează rețete de vară și de vacanță

 Copiii vor accepta mult mai ușor o dietă de legume dacă îți acorzi timpul să faci tranziția de la rețetele de vară încet. Nu elimina dulciurile, ci joacă-te cu cantitățile, dând astfel copilului tău impresia că mănâncă aceleași mâncăruri pe care le mânca în timpul verii.


Rețete care te-ar putea interesa

Quinoa cu fasole roșie
Quinoa cu fasole roșie

O rețetă vegetariană foarte hrănitoare.

2 persoane 15-30 min Simplu
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb

Pastele se împacă foarte bine cu legumele. O reţetă uşor de preparat, o idee pentru prânz sau cină, care va fi, cu siguranţă, pe placul familiei tale.

2 persoane 15-30 min Simplu
Paste cu ton și legume
Paste cu ton și legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Quiche cu broccoli
Quiche cu broccoli

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

6 persoane sub 15 min Simplu
O dietă cu legume ideală pentru copii la școală

Oricare ar fi contextul, copiii sunt atrași de produsele de fast-food de astăzi odată ce se reîntorc la școală. Pentru a ține acest lucru sub control și pentru a le asigura o dietă sănătoasă, ai nevoie de câteva sugestii și sfaturi.

1. Mâncarea ar trebui să arate întotdeauna apetisant

Datorită naturii lor, legumele au culori puternice. Pentru a le păstra, le poți prezenta fie crude, care e de fapt cea mai bună opțiune pe care o ai, sau să le fierbi la foc mic pentru câteva minute. În ambele cazuri, o lingură de ulei le va face să arate și mai bine. Pune-o deasupra sau, dacă ai un spray cu ulei organic comestibil, dă câteva pufuri peste salată.

2. Diversitatea este obligatorie 

Copiii consideră mai degrabă anostă o gustare cu legume dacă nu este suficient de diversă. Amestecă mai multe legume pentru orice salată pentru a găsi echilibrul corect dintre elementele nutritive și gust. 

3. Ingredientele adiționale aduc o schimbare

Pentru diete cu legume, ingredientele adiționale ar trebui să fie folosite cu moderație maximă. Cu toate acestea, nucile reprezintă întotdeauna un adaos excelent (ia în considerare nuci, migdale și caju) datorită aromelor lor intense și elementelor nutritive pe care le adaugă, în special grăsimi polinesaturate și minerale. Dressing-urile pentru salate sunt și ele recomandate; asigură-te numai că nu torni prea mult și că copilul tău va putea mânca salata ușor în timpul pauzei.

4. Recreează rețete de vară și de vacanță

 Copiii vor accepta mult mai ușor o dietă de legume dacă îți acorzi timpul să faci tranziția de la rețetele de vară încet. Nu elimina dulciurile, ci joacă-te cu cantitățile, dând astfel copilului tău impresia că mănâncă aceleași mâncăruri pe care le mânca în timpul verii.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.