Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta pentru iubitorii de ciocolată

Atenţie cu ciocolată

Şi totuşi, ciocolata conţine substanţe ce provoacă dependenţă.În afara zahărului şi a substanţelor stimulatoare (cum ar fi cofeina) ciocolata conţine multe grăsimi, ceea ce explică că dependenţa de ciocolată duce frecvent la obezitate.
 
Pentru început trebuie să răspunzi la câteva întrebări, pentru a putea stabili ce fel de tip de „ciocoholic” eşti:

Tipuri de dependenţi de ciocolată

  • Tipul romantic, pentru care ciocolata reprezintă un substitut al iubirii;
  • Tipul lacomului ascuns, care de multe ori îm compania altora refuză să mănânce ciocolată, însă în particular o consumă în exces;
  • Tipul care caută alinare, care mănâncă ciocolată în situaţii de stres şi de nemulţumire;
  • Tipul de weekend, care îşi permite să mănânce ciocolată numai în zilele libere;
  • Tipul dependent de zahăr, care nu poate rezista fără a mânca ceva dulce.
Pentru fiecare din aceste tipuri a fost pregătită o altă curaţie. Metodele de a face faţă problemelor care ne împing către ciocolată sunt deasemenea diferite.

Avantajele dietei

Prin această dietă veţi înţelege de ce nu sunteţi în stare să vă stăpâniţi tentaţia şi veţi avea voinţa să renunţaţi la ciocolată şi să o consumaţi numai ocazional. Aceasta este o dietă cu un conţinut scăzut de grăsimi şi o valoare calorică limitată, care ţine cont de nevoile persoanelor care au probleme cu limitarea consumului de ciocolată.

Pentru cei lacomi

În prima săptămână programul prevede următorul meniu zilnic: mic-dejun, două mese uşoare, o masă principală şi o gustare. Baza trebuie să o constituie produsele nutritive cu conţinut de hidraţi de carbon cum ar fi: cartofi fierţi, fructe, legume, salate crude precum şi proteine cu conţinut scăzut de grăsimi: pui fără piele, carne roşie. În săptămâna următoare putem să ne permitem să consumăm ciocolată (până la 150 de calorii). Dieta se continuă până la atingerea scopului.

Rețete care te-ar putea interesa

Cannelloni cu legume și ricotta
Cannelloni cu legume și ricotta

O experiență culinară.

6 persoane 30-45 min Simplu
Tartine cu cremă de ciuperci
Tartine cu cremă de ciuperci

O experiență culinară

4 persoane 15-30 min Simplu
Conopidă în stil chinezesc
Conopidă în stil chinezesc

Reinventează rețeta clasică cu conopidă. Un preparat ușor de pregătit și foarte sățios.

2 persoane 15-30 min Mediu
Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice
Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice

O rețetă simplă și gustoasă de mâncare de fasole albă boabe cu felii subțiri de bacon și verdeață

4 persoane peste 45 min Simplu
Dieta pentru iubitorii de ciocolată

Atenţie cu ciocolată

Şi totuşi, ciocolata conţine substanţe ce provoacă dependenţă.În afara zahărului şi a substanţelor stimulatoare (cum ar fi cofeina) ciocolata conţine multe grăsimi, ceea ce explică că dependenţa de ciocolată duce frecvent la obezitate.
 
Pentru început trebuie să răspunzi la câteva întrebări, pentru a putea stabili ce fel de tip de „ciocoholic” eşti:

Tipuri de dependenţi de ciocolată

  • Tipul romantic, pentru care ciocolata reprezintă un substitut al iubirii;
  • Tipul lacomului ascuns, care de multe ori îm compania altora refuză să mănânce ciocolată, însă în particular o consumă în exces;
  • Tipul care caută alinare, care mănâncă ciocolată în situaţii de stres şi de nemulţumire;
  • Tipul de weekend, care îşi permite să mănânce ciocolată numai în zilele libere;
  • Tipul dependent de zahăr, care nu poate rezista fără a mânca ceva dulce.
Pentru fiecare din aceste tipuri a fost pregătită o altă curaţie. Metodele de a face faţă problemelor care ne împing către ciocolată sunt deasemenea diferite.

Avantajele dietei

Prin această dietă veţi înţelege de ce nu sunteţi în stare să vă stăpâniţi tentaţia şi veţi avea voinţa să renunţaţi la ciocolată şi să o consumaţi numai ocazional. Aceasta este o dietă cu un conţinut scăzut de grăsimi şi o valoare calorică limitată, care ţine cont de nevoile persoanelor care au probleme cu limitarea consumului de ciocolată.

Pentru cei lacomi

În prima săptămână programul prevede următorul meniu zilnic: mic-dejun, două mese uşoare, o masă principală şi o gustare. Baza trebuie să o constituie produsele nutritive cu conţinut de hidraţi de carbon cum ar fi: cartofi fierţi, fructe, legume, salate crude precum şi proteine cu conţinut scăzut de grăsimi: pui fără piele, carne roşie. În săptămâna următoare putem să ne permitem să consumăm ciocolată (până la 150 de calorii). Dieta se continuă până la atingerea scopului.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.