Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Dieta pentru iubitorii de ciocolată

Atenţie cu ciocolată

Şi totuşi, ciocolata conţine substanţe ce provoacă dependenţă.În afara zahărului şi a substanţelor stimulatoare (cum ar fi cofeina) ciocolata conţine multe grăsimi, ceea ce explică că dependenţa de ciocolată duce frecvent la obezitate.
 
Pentru început trebuie să răspunzi la câteva întrebări, pentru a putea stabili ce fel de tip de „ciocoholic” eşti:

Tipuri de dependenţi de ciocolată

  • Tipul romantic, pentru care ciocolata reprezintă un substitut al iubirii;
  • Tipul lacomului ascuns, care de multe ori îm compania altora refuză să mănânce ciocolată, însă în particular o consumă în exces;
  • Tipul care caută alinare, care mănâncă ciocolată în situaţii de stres şi de nemulţumire;
  • Tipul de weekend, care îşi permite să mănânce ciocolată numai în zilele libere;
  • Tipul dependent de zahăr, care nu poate rezista fără a mânca ceva dulce.
Pentru fiecare din aceste tipuri a fost pregătită o altă curaţie. Metodele de a face faţă problemelor care ne împing către ciocolată sunt deasemenea diferite.

Avantajele dietei

Prin această dietă veţi înţelege de ce nu sunteţi în stare să vă stăpâniţi tentaţia şi veţi avea voinţa să renunţaţi la ciocolată şi să o consumaţi numai ocazional. Aceasta este o dietă cu un conţinut scăzut de grăsimi şi o valoare calorică limitată, care ţine cont de nevoile persoanelor care au probleme cu limitarea consumului de ciocolată.

Pentru cei lacomi

În prima săptămână programul prevede următorul meniu zilnic: mic-dejun, două mese uşoare, o masă principală şi o gustare. Baza trebuie să o constituie produsele nutritive cu conţinut de hidraţi de carbon cum ar fi: cartofi fierţi, fructe, legume, salate crude precum şi proteine cu conţinut scăzut de grăsimi: pui fără piele, carne roşie. În săptămâna următoare putem să ne permitem să consumăm ciocolată (până la 150 de calorii). Dieta se continuă până la atingerea scopului.

Rețete care te-ar putea interesa

Gratin cu ciuperci și cartofi
Gratin cu ciuperci și cartofi

Această rețetă este sănătoasă și foarte sățioasă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Sufleu de broccoli
Sufleu de broccoli

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

6 persoane sub 15 min Simplu
Revani cu morcov
Revani cu morcov

Combinație delicioasă dintre o prăjitură cu morcov și una cu griș și iaurt.

12 persoane peste 45 min Simplu
Salată ușoară cu avocado și amestec mexican
Salată ușoară cu avocado și amestec mexican

Una dintre salatele preferate ale verii

4 persoane 15-30 min Simplu
Dieta pentru iubitorii de ciocolată

Atenţie cu ciocolată

Şi totuşi, ciocolata conţine substanţe ce provoacă dependenţă.În afara zahărului şi a substanţelor stimulatoare (cum ar fi cofeina) ciocolata conţine multe grăsimi, ceea ce explică că dependenţa de ciocolată duce frecvent la obezitate.
 
Pentru început trebuie să răspunzi la câteva întrebări, pentru a putea stabili ce fel de tip de „ciocoholic” eşti:

Tipuri de dependenţi de ciocolată

  • Tipul romantic, pentru care ciocolata reprezintă un substitut al iubirii;
  • Tipul lacomului ascuns, care de multe ori îm compania altora refuză să mănânce ciocolată, însă în particular o consumă în exces;
  • Tipul care caută alinare, care mănâncă ciocolată în situaţii de stres şi de nemulţumire;
  • Tipul de weekend, care îşi permite să mănânce ciocolată numai în zilele libere;
  • Tipul dependent de zahăr, care nu poate rezista fără a mânca ceva dulce.
Pentru fiecare din aceste tipuri a fost pregătită o altă curaţie. Metodele de a face faţă problemelor care ne împing către ciocolată sunt deasemenea diferite.

Avantajele dietei

Prin această dietă veţi înţelege de ce nu sunteţi în stare să vă stăpâniţi tentaţia şi veţi avea voinţa să renunţaţi la ciocolată şi să o consumaţi numai ocazional. Aceasta este o dietă cu un conţinut scăzut de grăsimi şi o valoare calorică limitată, care ţine cont de nevoile persoanelor care au probleme cu limitarea consumului de ciocolată.

Pentru cei lacomi

În prima săptămână programul prevede următorul meniu zilnic: mic-dejun, două mese uşoare, o masă principală şi o gustare. Baza trebuie să o constituie produsele nutritive cu conţinut de hidraţi de carbon cum ar fi: cartofi fierţi, fructe, legume, salate crude precum şi proteine cu conţinut scăzut de grăsimi: pui fără piele, carne roşie. În săptămâna următoare putem să ne permitem să consumăm ciocolată (până la 150 de calorii). Dieta se continuă până la atingerea scopului.