Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dietă și sfaturi pentru bărbaţii care nu au timp de gătit

Este lucru știut că femeile sunt mult mai interesate de starea de sănătate și de armonia corporală decât bărbații. Există totuși și reprezentanți ai sexului tare care acordă o importanță mai mare îngrijirii personale în ceea ce privește stilul de viață. Am dori să dedicăm acest articol lor.

Nu vrem să propunem o dietă, ci mai degrabă mici schimbări, care împreună, să conducă la un stil de viață mai sănătos, și la o formă fizică de invidiat.

Este drept că bărbații sunt mai rezistenți atunci când vine vorba de tentații precum dulciurile sau snack-urile. Aceasta poate prezenta un avantaj, desigur, atunci când urmărim remodelarea corporală. Este bine însă să reglăm mai multe aspecte atunci când scopul este sănătatea.

Îmbunătățirea activităților alimentare și fizice

Îmbunătățirea obiceiurilor alimentare, activitatea fizică regulată, odihna și bunul simț - acestea sunt ingredientele unui stil de viață sănătos și echilibrat.

Dieta echilibrată pentru mesele principale

Alege mâncarea potrivită pentru mesele tale principale. Acestea trebuie să conțină o cantitate bună de proteine, carbohidrați complecși, din surse minim rafinate, și grăsimi de bună calitate de origine vegetală. Surse de proteine pot fi cerealele, leguminoasele, oleaginoasele și nucile, ouăle sau carnea de pește.

Creșterea și susținerea energiei în organism

Pentru energie, alege pâine integrală, ovăz, fasole, năut sau linte. Iar pentru grăsimi, folosește nuci și semințe crude, avocado sau tahini.

Între mesele principale, dacă necesarul caloric personal o cere, este bine să incluzi o gustare. Aceasta poate consta în câteva fructe, spre exemplu mere, banane, citrice; o cană de chefir în care adaugi un mix de semințe, fructe de pădure și fulgi de ovăz; o budincă de chia cu fructe; o felie de pâine integrală cu jumătate de avocado.    

Încearcă să reduci mesele la care consumi carne. Aceasta poate susține inflamația în corp, are un aport mare de grăsimi saturate nesănătoase și poate veni la pachet cu substanțe chimice nocive precum nitriți, sodiu, antibiotice, hormoni, șamd. Alege mai des variante vegetale precum fasole, linte, tofu, texturat de soia, pește slab sau ouă.

Alege cât mai des posibil tehnici culinare sănătoase precum gătitul la abur, coptul, fiertul, și evită prăjirea în ulei sau frigerea excesivă.

Băuturile alcoolice și non-alcoolice în cadrul unui stil de viață sănătos

Nu va fi o surpriză să afli că alcoolul nu este prietenul tău atunci când vrei să scazi în greutate. Un stil de viață echilibrat poate include totuși un pahar de vin, din când în când, într-un context familial. Nici cafeaua în cantități mari nu îți aduce favoruri. Excesul poate duce în timp la constipație și afectarea calității somnului. De preferat ar fi să te limitezi la o cafea pe zi sau chiar la un consum mai scăzut.

Rolul activității fizice pentru un stil de viață echilibrat

Mulți sunt cei care își fac abonamente la sală și ajung doar de 2-3 ori la antrenamente. Vrem să îți recomandăm să îți alegi un sport ușor, care îți permite flexibilitate atunci când trebuie să alegi intervalul orar și care să îți facă plăcere. O alergare ușoară de 40 de minute este excelentă. 10-20 de lungimi de bazin de asemenea. Aruncă cu mingea de baschet la coș într-un parc din apropiere sau fă câteva exerciții de gimnastică.

Desigur, ideal este să încorporezi și exerciții cu greutăți în rutina ta, în special dacă programul ți-o permite.

Nu uita totuși, cea mai sănătoasă activitate fizică este cea pe care o și faci.

Rolul pauzelor în timpul zilei

Dacă lucrezi la birou ia câte o pauză din când în când. Este foarte important să îți întinzi mușchii și să îți miști încheieturile. Pe lângă asta, adoptă o serie de exerciții pentru ochi. Sănătatea lor este la fel de importantă. Încearcă să mergi pe jos cât mai mult și să folosești scările în locul liftului.    

Sport și dietă alimentară

Întotdeauna când faci o schimbare în viață este indicat să conturezi de la început care sunt scopurile tale.

Dacă urmărești scăderea în greutate și remodelarea corporală este bine să apelezi în primul rând la un dietetician. Dacă target-ul tău este unul ușor de atins, poți folosi și o aplicație de calcul al necesarului caloric și o aplicație de tip jurnal alimentar pentru urmărire.

Dacă vrei să mărești masa musculară va trebui să aduci un aport suplimentar de energie în timp ce păstrezi proporțiile normale de macronutrienți, dar și să faci exerciții de forță.

Oricare ar fi drumul tău, nu uita: întotdeauna alege alimentele integrale și pline de vitalitate, minim procesate. Nu urmări diete minune și nu modifica radical raportul macronutrienților pentru că sunt o cale sigură către îmbolnăvire.

Cum să scăpăm de grăsimea care se depune în jurul taliei?

Nici aici nu există o soluție minune. Asigură-ți un aport optim de energie pentru scopurile tale. Alege ingredientele cele mai bune. Consumă carbohidrați complecși care îți asigură un aport bun de fibre alimentare. Colaborează cu un medic sau dietetician care te vor ajuta să suplimentezi cu vitamine și minerale acolo unde este nevoie. Nu suplimenta singur deoarece se pot crea dezechilibre foarte ușor.

Folosește ingrediente în toate culorile curcubeului, acestea au familii diferite de nutrienți și prezintă beneficii diferite     : roșii, ardei grași, fructe de pădure, cireșe; morcovi, citrice, linte galbenă, caise, pepene, cartofi, conopidă; salată, sparanghel, spanac, broccoli, pătrunjel; struguri; cartofi dulci, morcovi;

Iată câteva propuneri pentru micul dejun:

  • 2 felii de pâine integrală, 1 lingură de unt de arahide, 1 banană
  • smoothie din 2 banane, 1 morcov, 100g fructe de pădure, 2 lingurițe de mix de semințe, apă
  • terci din 80g de ovăz, 1 cană de apă, 1 măr bucățele, 1 lingură mix de semințe, scorțișoară

Un stil de viață sănătos pe interior și exterior

Un stil de viață sănătos nu înseamnă exclusiv un regim alimentar. Ai grijă nu doar de ceea ce mănânci! Fă mișcare în mod regulat. Asigură-te că te hidratezi corespunzător. Odihnește-te cât mai eficient. Ieși în natură și respiră aer curat. Și ai grijă de spiritul tău, stai înconjurat de familie, prieteni și oameni pozitivi.

    


Rețete care te-ar putea interesa

Lipie mexicana cu sos de iaurt grecesc
Lipie mexicana cu sos de iaurt grecesc

15 minute și gustarea-i gata!

2 persoane 15-30 min Simplu
Rulouri din piept de pui cu sos mexican
Rulouri din piept de pui cu sos mexican

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Piept de pui la grătar cu garnitură de legume
Piept de pui la grătar cu garnitură de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Omletă cu legume și șuncă
Omletă cu legume și șuncă

Un mic dejun consistent și gustos

2 persoane 15-30 min Simplu
Dietă și sfaturi pentru bărbaţii care nu au timp de gătit

Este lucru știut că femeile sunt mult mai interesate de starea de sănătate și de armonia corporală decât bărbații. Există totuși și reprezentanți ai sexului tare care acordă o importanță mai mare îngrijirii personale în ceea ce privește stilul de viață. Am dori să dedicăm acest articol lor.

Nu vrem să propunem o dietă, ci mai degrabă mici schimbări, care împreună, să conducă la un stil de viață mai sănătos, și la o formă fizică de invidiat.

Este drept că bărbații sunt mai rezistenți atunci când vine vorba de tentații precum dulciurile sau snack-urile. Aceasta poate prezenta un avantaj, desigur, atunci când urmărim remodelarea corporală. Este bine însă să reglăm mai multe aspecte atunci când scopul este sănătatea.

Îmbunătățirea activităților alimentare și fizice

Îmbunătățirea obiceiurilor alimentare, activitatea fizică regulată, odihna și bunul simț - acestea sunt ingredientele unui stil de viață sănătos și echilibrat.

Dieta echilibrată pentru mesele principale

Alege mâncarea potrivită pentru mesele tale principale. Acestea trebuie să conțină o cantitate bună de proteine, carbohidrați complecși, din surse minim rafinate, și grăsimi de bună calitate de origine vegetală. Surse de proteine pot fi cerealele, leguminoasele, oleaginoasele și nucile, ouăle sau carnea de pește.

Creșterea și susținerea energiei în organism

Pentru energie, alege pâine integrală, ovăz, fasole, năut sau linte. Iar pentru grăsimi, folosește nuci și semințe crude, avocado sau tahini.

Între mesele principale, dacă necesarul caloric personal o cere, este bine să incluzi o gustare. Aceasta poate consta în câteva fructe, spre exemplu mere, banane, citrice; o cană de chefir în care adaugi un mix de semințe, fructe de pădure și fulgi de ovăz; o budincă de chia cu fructe; o felie de pâine integrală cu jumătate de avocado.    

Încearcă să reduci mesele la care consumi carne. Aceasta poate susține inflamația în corp, are un aport mare de grăsimi saturate nesănătoase și poate veni la pachet cu substanțe chimice nocive precum nitriți, sodiu, antibiotice, hormoni, șamd. Alege mai des variante vegetale precum fasole, linte, tofu, texturat de soia, pește slab sau ouă.

Alege cât mai des posibil tehnici culinare sănătoase precum gătitul la abur, coptul, fiertul, și evită prăjirea în ulei sau frigerea excesivă.

Băuturile alcoolice și non-alcoolice în cadrul unui stil de viață sănătos

Nu va fi o surpriză să afli că alcoolul nu este prietenul tău atunci când vrei să scazi în greutate. Un stil de viață echilibrat poate include totuși un pahar de vin, din când în când, într-un context familial. Nici cafeaua în cantități mari nu îți aduce favoruri. Excesul poate duce în timp la constipație și afectarea calității somnului. De preferat ar fi să te limitezi la o cafea pe zi sau chiar la un consum mai scăzut.

Rolul activității fizice pentru un stil de viață echilibrat

Mulți sunt cei care își fac abonamente la sală și ajung doar de 2-3 ori la antrenamente. Vrem să îți recomandăm să îți alegi un sport ușor, care îți permite flexibilitate atunci când trebuie să alegi intervalul orar și care să îți facă plăcere. O alergare ușoară de 40 de minute este excelentă. 10-20 de lungimi de bazin de asemenea. Aruncă cu mingea de baschet la coș într-un parc din apropiere sau fă câteva exerciții de gimnastică.

Desigur, ideal este să încorporezi și exerciții cu greutăți în rutina ta, în special dacă programul ți-o permite.

Nu uita totuși, cea mai sănătoasă activitate fizică este cea pe care o și faci.

Rolul pauzelor în timpul zilei

Dacă lucrezi la birou ia câte o pauză din când în când. Este foarte important să îți întinzi mușchii și să îți miști încheieturile. Pe lângă asta, adoptă o serie de exerciții pentru ochi. Sănătatea lor este la fel de importantă. Încearcă să mergi pe jos cât mai mult și să folosești scările în locul liftului.    

Sport și dietă alimentară

Întotdeauna când faci o schimbare în viață este indicat să conturezi de la început care sunt scopurile tale.

Dacă urmărești scăderea în greutate și remodelarea corporală este bine să apelezi în primul rând la un dietetician. Dacă target-ul tău este unul ușor de atins, poți folosi și o aplicație de calcul al necesarului caloric și o aplicație de tip jurnal alimentar pentru urmărire.

Dacă vrei să mărești masa musculară va trebui să aduci un aport suplimentar de energie în timp ce păstrezi proporțiile normale de macronutrienți, dar și să faci exerciții de forță.

Oricare ar fi drumul tău, nu uita: întotdeauna alege alimentele integrale și pline de vitalitate, minim procesate. Nu urmări diete minune și nu modifica radical raportul macronutrienților pentru că sunt o cale sigură către îmbolnăvire.

Cum să scăpăm de grăsimea care se depune în jurul taliei?

Nici aici nu există o soluție minune. Asigură-ți un aport optim de energie pentru scopurile tale. Alege ingredientele cele mai bune. Consumă carbohidrați complecși care îți asigură un aport bun de fibre alimentare. Colaborează cu un medic sau dietetician care te vor ajuta să suplimentezi cu vitamine și minerale acolo unde este nevoie. Nu suplimenta singur deoarece se pot crea dezechilibre foarte ușor.

Folosește ingrediente în toate culorile curcubeului, acestea au familii diferite de nutrienți și prezintă beneficii diferite     : roșii, ardei grași, fructe de pădure, cireșe; morcovi, citrice, linte galbenă, caise, pepene, cartofi, conopidă; salată, sparanghel, spanac, broccoli, pătrunjel; struguri; cartofi dulci, morcovi;

Iată câteva propuneri pentru micul dejun:

  • 2 felii de pâine integrală, 1 lingură de unt de arahide, 1 banană
  • smoothie din 2 banane, 1 morcov, 100g fructe de pădure, 2 lingurițe de mix de semințe, apă
  • terci din 80g de ovăz, 1 cană de apă, 1 măr bucățele, 1 lingură mix de semințe, scorțișoară

Un stil de viață sănătos pe interior și exterior

Un stil de viață sănătos nu înseamnă exclusiv un regim alimentar. Ai grijă nu doar de ceea ce mănânci! Fă mișcare în mod regulat. Asigură-te că te hidratezi corespunzător. Odihnește-te cât mai eficient. Ieși în natură și respiră aer curat. Și ai grijă de spiritul tău, stai înconjurat de familie, prieteni și oameni pozitivi.

    

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.