Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Cum slăbim după sărbători?

Cel mai probabil mesele bogate de sărbători îşi pun amprenta asupra greutăţii noastre, astfel că ne trezim cu câteva kilograme acumulate într-o perioadă scurtă de timp. După toate zilele de festin culinar din timpul sărbătorilor, mulţi începem să ne gândim la o soluţie care ne-ar putea ajuta să revenim la greutatea iniţială. Există mai multe modalităţi de a face acest lucru, de la schimbări în dietă la orientarea către o viaţă mai activă. Astfel că, am pregătit câteva sfaturi care au scopul de a aduce multiple beneficii organismului tău.

Nu evita pâinea

Chiar dacă este indicat să consumi cât mai puţină pâine şi alţi carbohidraţi, două felii de pâine integrală nu îţi vor afecta silueta. Această rămâne un aliment de baza, întrucât organismul are nevoie de produse făinoase care asigură o concentraţie importantă de proteine, glucide, lipide şi minerale.

Consumă o treime din porţia de mâncare

Noi îţi recomandăm să renunţi la tentaţia de a consuma tot ce este în farfurie. Această tactică te poate face să consumi cu 500 de calorii mai puţin pe zi.

Bea apă

Majoritatea persoanelor confundă adesea senzaţia de sete cu cea de foame, astfel că atunci când simţi nevoia să mănânci ceva încearcă să bei apă mai întâi. În plus, consumul de apă îţi va da o senzaţie de saţietate.

Practică diverse sporturi

Sportul dictează tonifierea şi este o greşeală să crezi că poţi să slăbeşti repede şi armonios fără el. În plus, sportul aduce la pachet foarte multe beneficii medicale.


Rețete care te-ar putea interesa

Zeljanica - Plăcintă cu spanac

Zeljanica - Plăcintă cu spanac

Plăcintă sârbească cu spanac și brânză proaspătă dulce.

12 persoane peste 45 min Simplu
Mix de salată cu amestec de legume macedonean Bonduelle și vinegreta clasică

Mix de salată cu amestec de legume macedonean Bonduelle și vinegreta clasică

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

1 persoane 15-30 min Simplu
Ruladă de carne cu legume, în cetină de brad

Ruladă de carne cu legume, în cetină de brad

Rețete rafinate pentru momente speciale.

10 persoane peste 45 min Simplu
Mazăre cu smântână și felii de șuncă prăjite

Mazăre cu smântână și felii de șuncă prăjite

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Cum slăbim după sărbători?

Cel mai probabil mesele bogate de sărbători îşi pun amprenta asupra greutăţii noastre, astfel că ne trezim cu câteva kilograme acumulate într-o perioadă scurtă de timp. După toate zilele de festin culinar din timpul sărbătorilor, mulţi începem să ne gândim la o soluţie care ne-ar putea ajuta să revenim la greutatea iniţială. Există mai multe modalităţi de a face acest lucru, de la schimbări în dietă la orientarea către o viaţă mai activă. Astfel că, am pregătit câteva sfaturi care au scopul de a aduce multiple beneficii organismului tău.

Nu evita pâinea

Chiar dacă este indicat să consumi cât mai puţină pâine şi alţi carbohidraţi, două felii de pâine integrală nu îţi vor afecta silueta. Această rămâne un aliment de baza, întrucât organismul are nevoie de produse făinoase care asigură o concentraţie importantă de proteine, glucide, lipide şi minerale.

Consumă o treime din porţia de mâncare

Noi îţi recomandăm să renunţi la tentaţia de a consuma tot ce este în farfurie. Această tactică te poate face să consumi cu 500 de calorii mai puţin pe zi.

Bea apă

Majoritatea persoanelor confundă adesea senzaţia de sete cu cea de foame, astfel că atunci când simţi nevoia să mănânci ceva încearcă să bei apă mai întâi. În plus, consumul de apă îţi va da o senzaţie de saţietate.

Practică diverse sporturi

Sportul dictează tonifierea şi este o greşeală să crezi că poţi să slăbeşti repede şi armonios fără el. În plus, sportul aduce la pachet foarte multe beneficii medicale.