Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum se pot combina în mod corespunzător legume într-o dietă?

Somon cu broccoli - fortificarea oaselor

Somonul - este bogat in calciu, magneziu,vitamina D, valoroșii acizi de Omega 3,care în combinație cu seleniul si cromul conținut de broccoli produce o influenta benefica asupra oaselor noastre. Dacă nu faceți sport regulat ar trebui sa încercați aceasta combinație cu atât mai mult. Acesta este primul pas în combaterea osteoporozei în viitor.

Spanacul și ardeiul capia pentru anemie

Te simți somnoros și obosit în permanenta? Probabil ai carență de fier. Ar trebui sa încerci sa mănânci spanac (iarna poți folosi legume înghețate) și gustări cu ardei capia care sunt bogate in vitamina C. Ardeii ajuta la asimilarea de către organismul tău a fierului conținut de spanac.

Rădăcina de țelina si nucile pentru piele și par sănătos

Aceasta este o salata care lucrează pentru parul și pielea ta mai bine decât un balsam sau o crema de corp. Nucile sunt esența sănătății. Acestea conțin o multitudine de vitamine, grăsimi sănătoase si minerale. Adăugați nuci la rădăcina de țelină tocata, iar seleniul conținut de acestea ca si vitaminele B5 și H vor fortifica parul și pielea dvs.

Dovleacul și iaurtul pentru o inima sănătoasă

Cum? preparați supa de dovleac cu iaurt. Conținutul de calciu din acestea au o influenta benefica asupra inimii si beta-carotenul din dovleac vor proteja inima împotriva atacurilor radicalilor liberi.

Portocalele și caisele pentru a vă stimula imunitatea

Acest desert va va revigora. Caisele conțin vitamina A iar portocalele sunt bogate in vitamina C, împreuna formează o sursa importanta de antioxidanți. Acest paravan va va proteja împotriva infecțiilor și chiar împotriva inamicilor mult mai gravi cum ar fi: cancerul, diabetul sau cataracta.


Rețete care te-ar putea interesa

Salată cu pâine de porumb și ardei iute
Salată cu pâine de porumb și ardei iute

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

6 persoane 30-45 min Simplu
Clătite calde cu porumb chilli
Clătite calde cu porumb chilli

O rețetă frumoasă, ușor de preparat

4 persoane sub 15 min Simplu
Supă cremă de legume verzi cu mentă proaspătă și ricotta
Supă cremă de legume verzi cu mentă proaspătă și ricotta

Și culoare, și savoare, și gata în doar 3 minute!

5 persoane sub 15 min Simplu
Orez cu legume, biscuite de parmezan și somon
Orez cu legume, biscuite de parmezan și somon

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

2 persoane sub 15 min Simplu
Cum se pot combina în mod corespunzător legume într-o dietă?

Somon cu broccoli - fortificarea oaselor

Somonul - este bogat in calciu, magneziu,vitamina D, valoroșii acizi de Omega 3,care în combinație cu seleniul si cromul conținut de broccoli produce o influenta benefica asupra oaselor noastre. Dacă nu faceți sport regulat ar trebui sa încercați aceasta combinație cu atât mai mult. Acesta este primul pas în combaterea osteoporozei în viitor.

Spanacul și ardeiul capia pentru anemie

Te simți somnoros și obosit în permanenta? Probabil ai carență de fier. Ar trebui sa încerci sa mănânci spanac (iarna poți folosi legume înghețate) și gustări cu ardei capia care sunt bogate in vitamina C. Ardeii ajuta la asimilarea de către organismul tău a fierului conținut de spanac.

Rădăcina de țelina si nucile pentru piele și par sănătos

Aceasta este o salata care lucrează pentru parul și pielea ta mai bine decât un balsam sau o crema de corp. Nucile sunt esența sănătății. Acestea conțin o multitudine de vitamine, grăsimi sănătoase si minerale. Adăugați nuci la rădăcina de țelină tocata, iar seleniul conținut de acestea ca si vitaminele B5 și H vor fortifica parul și pielea dvs.

Dovleacul și iaurtul pentru o inima sănătoasă

Cum? preparați supa de dovleac cu iaurt. Conținutul de calciu din acestea au o influenta benefica asupra inimii si beta-carotenul din dovleac vor proteja inima împotriva atacurilor radicalilor liberi.

Portocalele și caisele pentru a vă stimula imunitatea

Acest desert va va revigora. Caisele conțin vitamina A iar portocalele sunt bogate in vitamina C, împreuna formează o sursa importanta de antioxidanți. Acest paravan va va proteja împotriva infecțiilor și chiar împotriva inamicilor mult mai gravi cum ar fi: cancerul, diabetul sau cataracta.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.