Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum să nu ne îngrăşăm de sărbători

Se apropie perioada specifică tentaţiilor gastronomice care apar la tot pasul: petreceri desfăşurate la birou, sărbători în cadrul familiei şi reuniuni. Anul acesta, am pregătit câteva sfaturi care te vor ajuta să îţi menţii greutatea pe tot parcursul acestei perioade.

Consumă mai multe legume

Noi îţi recomandăm ca alături de bucatele cu un aport mare de grăsimi precum friptura sau sarmalele, să adaugi garnituri din legume verzi. Aceste legume sunt bogate în calorii şi, de asemenea, contribuie la inducerea stării de saţietate.

Consumă citrice

Consumul de citrice este benefic în această perioadă, deoarece ajută în procesul de digestie. În plus, ele au rol detoxifiant şi tonic în acelaşi timp. De reţinut este că nu se vor consuma niciodată la sfârşitul mesei ca desert, ci între mese, ca şi gustare.

Fă mişcare

Cu siguranţă, mişcarea este cea mai eficientă soluţie în ceea ce priveşte pierderea kilogramelor în plus.

Este foarte important ca mişcarea să rămână pe lista ta de priorităţi. Nu este obligatoriu să mergi la sala de sport deoarece poţi alege fie sporturile de iarnă, fie plimbările. Îţi recomandăm să faci mişcare de cel puţin trei ori pe săptămână şi să încerci să duci o viaţă cât mai echilibrată, atât în perioada sărbătorilor, cât şi în restul anului.

Bea cât mai multă apă

Evită sucurile şi alcoolul (conţin multe calorii) şi ai încredere în clasica apă plată. Hidratarea pe tot parcursul anului reprezintă o necesitate.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.


Rețete care te-ar putea interesa

Salată de porumb dulce cu quinoa și grapefruit
Salată de porumb dulce cu quinoa și grapefruit

Salata de porumb dulce cu quinoa și grapefruit pe care v-o propun azi este o porție de vitamine și minerale deghizată într-un prânz gustos.

0 persoane sub 15 min Simplu
Ciupercuțe umplute cu mix de legume
Ciupercuțe umplute cu mix de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Fusilli 5 legume cu somon afumat și sos de trufe
Fusilli 5 legume cu somon afumat și sos de trufe

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane sub 15 min Simplu
Spaghete cu broccoli și bacon
Spaghete cu broccoli și bacon

Pastele cu legume pot fi o alegere potrivită pentru un prânz delicios. Prepară și tu în doar câteva minute spaghete cu broccoli și bacon.

2 persoane 30-45 min Mediu
Cum să nu ne îngrăşăm de sărbători

Se apropie perioada specifică tentaţiilor gastronomice care apar la tot pasul: petreceri desfăşurate la birou, sărbători în cadrul familiei şi reuniuni. Anul acesta, am pregătit câteva sfaturi care te vor ajuta să îţi menţii greutatea pe tot parcursul acestei perioade.

Consumă mai multe legume

Noi îţi recomandăm ca alături de bucatele cu un aport mare de grăsimi precum friptura sau sarmalele, să adaugi garnituri din legume verzi. Aceste legume sunt bogate în calorii şi, de asemenea, contribuie la inducerea stării de saţietate.

Consumă citrice

Consumul de citrice este benefic în această perioadă, deoarece ajută în procesul de digestie. În plus, ele au rol detoxifiant şi tonic în acelaşi timp. De reţinut este că nu se vor consuma niciodată la sfârşitul mesei ca desert, ci între mese, ca şi gustare.

Fă mişcare

Cu siguranţă, mişcarea este cea mai eficientă soluţie în ceea ce priveşte pierderea kilogramelor în plus.

Este foarte important ca mişcarea să rămână pe lista ta de priorităţi. Nu este obligatoriu să mergi la sala de sport deoarece poţi alege fie sporturile de iarnă, fie plimbările. Îţi recomandăm să faci mişcare de cel puţin trei ori pe săptămână şi să încerci să duci o viaţă cât mai echilibrată, atât în perioada sărbătorilor, cât şi în restul anului.

Bea cât mai multă apă

Evită sucurile şi alcoolul (conţin multe calorii) şi ai încredere în clasica apă plată. Hidratarea pe tot parcursul anului reprezintă o necesitate.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.