Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Cum să nu ne îngrăşăm de sărbători

Se apropie perioada specifică tentaţiilor gastronomice care apar la tot pasul: petreceri desfăşurate la birou, sărbători în cadrul familiei şi reuniuni. Anul acesta, am pregătit câteva sfaturi care te vor ajuta să îţi menţii greutatea pe tot parcursul acestei perioade.

Consumă mai multe legume

Noi îţi recomandăm ca alături de bucatele cu un aport mare de grăsimi precum friptura sau sarmalele, să adaugi garnituri din legume verzi. Aceste legume sunt bogate în calorii şi, de asemenea, contribuie la inducerea stării de saţietate.

Consumă citrice

Consumul de citrice este benefic în această perioadă, deoarece ajută în procesul de digestie. În plus, ele au rol detoxifiant şi tonic în acelaşi timp. De reţinut este că nu se vor consuma niciodată la sfârşitul mesei ca desert, ci între mese, ca şi gustare.

Fă mişcare

Cu siguranţă, mişcarea este cea mai eficientă soluţie în ceea ce priveşte pierderea kilogramelor în plus.

Este foarte important ca mişcarea să rămână pe lista ta de priorităţi. Nu este obligatoriu să mergi la sala de sport deoarece poţi alege fie sporturile de iarnă, fie plimbările. Îţi recomandăm să faci mişcare de cel puţin trei ori pe săptămână şi să încerci să duci o viaţă cât mai echilibrată, atât în perioada sărbătorilor, cât şi în restul anului.

Bea cât mai multă apă

Evită sucurile şi alcoolul (conţin multe calorii) şi ai încredere în clasica apă plată. Hidratarea pe tot parcursul anului reprezintă o necesitate.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.


Rețete care te-ar putea interesa

Cartofi umpluți cu carne și ciuperci

Cartofi umpluți cu carne și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

5 persoane peste 45 min Simplu
Tort marmorat

Tort marmorat

Un dulce ca fel principal.

6 persoane 15-30 min Simplu
Cartofi umpluți cu creier și ciuperci

Cartofi umpluți cu creier și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane peste 45 min Simplu
Fasole roșie în nuci

Fasole roșie în nuci

O rețetă plină de savoare.

3 persoane 30-45 min Simplu
Cum să nu ne îngrăşăm de sărbători

Se apropie perioada specifică tentaţiilor gastronomice care apar la tot pasul: petreceri desfăşurate la birou, sărbători în cadrul familiei şi reuniuni. Anul acesta, am pregătit câteva sfaturi care te vor ajuta să îţi menţii greutatea pe tot parcursul acestei perioade.

Consumă mai multe legume

Noi îţi recomandăm ca alături de bucatele cu un aport mare de grăsimi precum friptura sau sarmalele, să adaugi garnituri din legume verzi. Aceste legume sunt bogate în calorii şi, de asemenea, contribuie la inducerea stării de saţietate.

Consumă citrice

Consumul de citrice este benefic în această perioadă, deoarece ajută în procesul de digestie. În plus, ele au rol detoxifiant şi tonic în acelaşi timp. De reţinut este că nu se vor consuma niciodată la sfârşitul mesei ca desert, ci între mese, ca şi gustare.

Fă mişcare

Cu siguranţă, mişcarea este cea mai eficientă soluţie în ceea ce priveşte pierderea kilogramelor în plus.

Este foarte important ca mişcarea să rămână pe lista ta de priorităţi. Nu este obligatoriu să mergi la sala de sport deoarece poţi alege fie sporturile de iarnă, fie plimbările. Îţi recomandăm să faci mişcare de cel puţin trei ori pe săptămână şi să încerci să duci o viaţă cât mai echilibrată, atât în perioada sărbătorilor, cât şi în restul anului.

Bea cât mai multă apă

Evită sucurile şi alcoolul (conţin multe calorii) şi ai încredere în clasica apă plată. Hidratarea pe tot parcursul anului reprezintă o necesitate.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.