Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Creşterea masei musculare fără a renunţa la dieta vegetariană

Creşterea masei musculare

Toată lumea a auzit de ideea că pentru creşterea masei musculare trebuie consumată multă carne –pretinsa sursă unică de proteine în alimentaţie. Pe de altă parte, cum poate fi sănătoasă o practică bazată pe curmarea vieţii? Opinia comună şi eronată susţine că este imposibilă creşterea masei musculare urmând o dietă vegetariană. Este adevărat că baza musculaturii noastre constă în proteine, însă este la fel de adevărat că nu numai carnea este o sursă de proteine.
Partea bună este că nu trebuie să fiţi sută la sută vegetarian, pentru că puteţi obţine suficiente proteine consumând ouă, brânzeturi şi produse lactate, pentru producţia cărora nu este necesară uciderea animalelor. Însă, dacă sunteţi atât de blând încât nu puteţi îndura nici gândul că bietele animale sunt ţinute în captivitate, pentru dumneavoastră există şi alte opţiuni, cum ar fi boabele de soia şi shake-urile din proteine de zer. Există, de asemenea, vegetale care pot constitui o sursă de proteine viabilă, cum ar fi migdalele şi nucile, care pot fi consumate ca atare sau sub formă de pastă!

Rețete care te-ar putea interesa

Pui și boabe de porumb jalousie
Pui și boabe de porumb jalousie

Carnea de pui și boabele de porumb transformă un aperitiv banal în ceva cu totul senzațional. Copiii vor îndrăgi această gustare caldă, iar tu îți vei surprinde plăcut amicii! Un aperitiv de care se vor îndrăgosti!

0 persoane sub 15 min Simplu
Budincă de broccoli cu dovlecel
Budincă de broccoli cu dovlecel

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Orez cu ciuperci, curry și pește la grătar
Orez cu ciuperci, curry și pește la grătar

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Somon la cuptor cu mix de fasole
Somon la cuptor cu mix de fasole

O combinație sănătoasă și gustoasă de fasole verde și galbenă cu somon și sos pesto!

2 persoane 30-45 min Simplu
Creşterea masei musculare fără a renunţa la dieta vegetariană

Creşterea masei musculare

Toată lumea a auzit de ideea că pentru creşterea masei musculare trebuie consumată multă carne –pretinsa sursă unică de proteine în alimentaţie. Pe de altă parte, cum poate fi sănătoasă o practică bazată pe curmarea vieţii? Opinia comună şi eronată susţine că este imposibilă creşterea masei musculare urmând o dietă vegetariană. Este adevărat că baza musculaturii noastre constă în proteine, însă este la fel de adevărat că nu numai carnea este o sursă de proteine.
Partea bună este că nu trebuie să fiţi sută la sută vegetarian, pentru că puteţi obţine suficiente proteine consumând ouă, brânzeturi şi produse lactate, pentru producţia cărora nu este necesară uciderea animalelor. Însă, dacă sunteţi atât de blând încât nu puteţi îndura nici gândul că bietele animale sunt ţinute în captivitate, pentru dumneavoastră există şi alte opţiuni, cum ar fi boabele de soia şi shake-urile din proteine de zer. Există, de asemenea, vegetale care pot constitui o sursă de proteine viabilă, cum ar fi migdalele şi nucile, care pot fi consumate ca atare sau sub formă de pastă!
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.