Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Creşterea masei musculare fără a renunţa la dieta vegetariană

Creşterea masei musculare

Toată lumea a auzit de ideea că pentru creşterea masei musculare trebuie consumată multă carne –pretinsa sursă unică de proteine în alimentaţie. Pe de altă parte, cum poate fi sănătoasă o practică bazată pe curmarea vieţii? Opinia comună şi eronată susţine că este imposibilă creşterea masei musculare urmând o dietă vegetariană. Este adevărat că baza musculaturii noastre constă în proteine, însă este la fel de adevărat că nu numai carnea este o sursă de proteine.
Partea bună este că nu trebuie să fiţi sută la sută vegetarian, pentru că puteţi obţine suficiente proteine consumând ouă, brânzeturi şi produse lactate, pentru producţia cărora nu este necesară uciderea animalelor. Însă, dacă sunteţi atât de blând încât nu puteţi îndura nici gândul că bietele animale sunt ţinute în captivitate, pentru dumneavoastră există şi alte opţiuni, cum ar fi boabele de soia şi shake-urile din proteine de zer. Există, de asemenea, vegetale care pot constitui o sursă de proteine viabilă, cum ar fi migdalele şi nucile, care pot fi consumate ca atare sau sub formă de pastă!

Rețete care te-ar putea interesa

Quinoa cu fasole roșie
Quinoa cu fasole roșie

O rețetă vegetariană foarte hrănitoare.

2 persoane 15-30 min Simplu
Rață Black Sea
Rață Black Sea

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

2 persoane sub 15 min Simplu
Spaghete cu mazăre și porumb
Spaghete cu mazăre și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Budincă cu ciuperci
Budincă cu ciuperci

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

6 persoane 30-45 min Simplu
Creşterea masei musculare fără a renunţa la dieta vegetariană

Creşterea masei musculare

Toată lumea a auzit de ideea că pentru creşterea masei musculare trebuie consumată multă carne –pretinsa sursă unică de proteine în alimentaţie. Pe de altă parte, cum poate fi sănătoasă o practică bazată pe curmarea vieţii? Opinia comună şi eronată susţine că este imposibilă creşterea masei musculare urmând o dietă vegetariană. Este adevărat că baza musculaturii noastre constă în proteine, însă este la fel de adevărat că nu numai carnea este o sursă de proteine.
Partea bună este că nu trebuie să fiţi sută la sută vegetarian, pentru că puteţi obţine suficiente proteine consumând ouă, brânzeturi şi produse lactate, pentru producţia cărora nu este necesară uciderea animalelor. Însă, dacă sunteţi atât de blând încât nu puteţi îndura nici gândul că bietele animale sunt ţinute în captivitate, pentru dumneavoastră există şi alte opţiuni, cum ar fi boabele de soia şi shake-urile din proteine de zer. Există, de asemenea, vegetale care pot constitui o sursă de proteine viabilă, cum ar fi migdalele şi nucile, care pot fi consumate ca atare sau sub formă de pastă!