Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Câte calorii sunt în grăsimi

 

Calorii grăsimi

Grăsimile, consumate cu moderaţie, sunt un ingredient obligatoriu al hranei omului. Ele sunt principala sursă a glicerolului şi a acizilor graşi, din care organismul sintetizează alte lipide. Consumul excesiv de grăsimi – mai ales a celor saturate – crează riscul de îmbolnăvire a sistemului circulator şi de obezitate. Din acest motiv, am creat un tabel cu calorii grasimi pentru cei care vor să știe procentul energetic al produselor din frigider.

Tabel cu calorii grăsimi

Produs Cantitatea Valoare energetică (kcal) Proteine (g) Llipide (g) Carbohidraţi (g)
Margarină 100 g 531 0,0 60,0 0,0
Margarină cu cremă 100 g 745 0,5 82,0 0,0
Margarină cu lapte 100 g 743 0,3 82,0 17,4
Margarină cu nivel caloric scăzut 100 g 545 0,5 60,0 0,7
Margarină vegetală 100 g 743 0,3 82,0 21,0
Slănină de porc 100 g 816 1,4 90,0 0,0
Slănină de porc sărată 100 g 816 1,4 90,0 0,0
Ulei de floarea soarelui 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Ulei de gulie 100 ml 900 0,0 100,0 0,0
Ulei de măslie 100 ml 882 0,0 99,6 0,2
Ulei de porumb 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Ulei de soia 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Ulei din gulie şi soia 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Untură (calorii grasimi) 100 g 880 0,0 99,5 0,0
Untură de oaie 100 ml 902 0,0 100,0 0,0
Untură de pasăre 100 g 897 0,0 100,0 0,0
Untură de vită 100 ml 902 0,0 100,0 0,0
Untură din ficat de cod 100 ml 898 0,0 100,0 0,0

Valorile nutritive ale grăsimilor. Calorii grăsimi.

Grăsimile joacă un rol însemnat în nutriţie, fie că sunt de provenienţă vegetală (ulei de rapiţă, de soia sau de floarea soarelui) sau de provenienţă animală (untură, ulei de peşte), deoarece conţin nutrienţi valoroşi, necesari organismului. O serie întreagă de vitamine sunt solubile doar în grăsimi. Grăsimile sunt de asemenea principala sursă a indispensabililor acizi graşi nesaturaţi, care sunt fundamentul regimului alimentar sănătos. Unii acizi graşi iau parte de asemenea la sinteza hormonilor, de exemplu la sinteza prostaglandinei. În ceea ce privește calorii grasimi, trebuie să avem grijă să nu consumăm excesiv de multe astfel de principii alimentare.

Grăsimile şi alimentaţia sănătoasă

Necesarul de grăsimi scade odată cu vârsta; organismele vârstnicilor funcţionează mai lent, fapt care afectează şi viteza digestiei: hrana tranzitează prin tubul digestiv mai încet. Merită deci să facem cunoştinţă cu recomandările dieteticienilor, cuprinse în piramida alimentară pentru seniori.

Indicaţii privitoare la păstrarea grăsimilor

Acestea se păstrează în frigider, sau într-o încăpere răcoroasă, la adăpost de lumină. Untul, margarina şi untura se păstrează în recipienţi de sticlă sau din ceramică închişi - grăsimile absorb rapid mirosurile. Untul proaspăt ar trebui să-şi păstreze calităţile în timpul perioadei sale de valabilitate înscrise pe ambalaj, totuşi poate să se râncezească dacă este ţinut multă vreme în afara frigiderului. Uleiurile alimentare se pot păstra la temperatura de aprox. 6-7oC timp de 2-3 luni.


Rețete care te-ar putea interesa

Pachețele de primăvară cu mix de fasole
Pachețele de primăvară cu mix de fasole

Întâmpinați-vă oaspeții cu un preparat minunat, ușor de gătit și sănătos

2 persoane 15-30 min Simplu
Risotto cu ciuperci, roșii deshidratate și rucola
Risotto cu ciuperci, roșii deshidratate și rucola

O rețetă delicioasă, sățioasă și ușor de preparat: un risotto fresh cu ciuperci.

2 persoane 30-45 min Mediu
File de somon cu salată de porumb picantă
File de somon cu salată de porumb picantă

O rețeă delicioasă, pentru o masă în familie sau chiar o masă festivă!

4 persoane 15-30 min Simplu
Buchețele de fasole verde învelite în bacon
Buchețele de fasole verde învelite în bacon

Un preparat special, de savurat cu prietenii sau la masa festivă

2 persoane 30-45 min Simplu
Câte calorii sunt în grăsimi

 

Calorii grăsimi

Grăsimile, consumate cu moderaţie, sunt un ingredient obligatoriu al hranei omului. Ele sunt principala sursă a glicerolului şi a acizilor graşi, din care organismul sintetizează alte lipide. Consumul excesiv de grăsimi – mai ales a celor saturate – crează riscul de îmbolnăvire a sistemului circulator şi de obezitate. Din acest motiv, am creat un tabel cu calorii grasimi pentru cei care vor să știe procentul energetic al produselor din frigider.

Tabel cu calorii grăsimi

Produs Cantitatea Valoare energetică (kcal) Proteine (g) Llipide (g) Carbohidraţi (g)
Margarină 100 g 531 0,0 60,0 0,0
Margarină cu cremă 100 g 745 0,5 82,0 0,0
Margarină cu lapte 100 g 743 0,3 82,0 17,4
Margarină cu nivel caloric scăzut 100 g 545 0,5 60,0 0,7
Margarină vegetală 100 g 743 0,3 82,0 21,0
Slănină de porc 100 g 816 1,4 90,0 0,0
Slănină de porc sărată 100 g 816 1,4 90,0 0,0
Ulei de floarea soarelui 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Ulei de gulie 100 ml 900 0,0 100,0 0,0
Ulei de măslie 100 ml 882 0,0 99,6 0,2
Ulei de porumb 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Ulei de soia 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Ulei din gulie şi soia 100 ml 884 0,0 100,0 0,0
Untură (calorii grasimi) 100 g 880 0,0 99,5 0,0
Untură de oaie 100 ml 902 0,0 100,0 0,0
Untură de pasăre 100 g 897 0,0 100,0 0,0
Untură de vită 100 ml 902 0,0 100,0 0,0
Untură din ficat de cod 100 ml 898 0,0 100,0 0,0

Valorile nutritive ale grăsimilor. Calorii grăsimi.

Grăsimile joacă un rol însemnat în nutriţie, fie că sunt de provenienţă vegetală (ulei de rapiţă, de soia sau de floarea soarelui) sau de provenienţă animală (untură, ulei de peşte), deoarece conţin nutrienţi valoroşi, necesari organismului. O serie întreagă de vitamine sunt solubile doar în grăsimi. Grăsimile sunt de asemenea principala sursă a indispensabililor acizi graşi nesaturaţi, care sunt fundamentul regimului alimentar sănătos. Unii acizi graşi iau parte de asemenea la sinteza hormonilor, de exemplu la sinteza prostaglandinei. În ceea ce privește calorii grasimi, trebuie să avem grijă să nu consumăm excesiv de multe astfel de principii alimentare.

Grăsimile şi alimentaţia sănătoasă

Necesarul de grăsimi scade odată cu vârsta; organismele vârstnicilor funcţionează mai lent, fapt care afectează şi viteza digestiei: hrana tranzitează prin tubul digestiv mai încet. Merită deci să facem cunoştinţă cu recomandările dieteticienilor, cuprinse în piramida alimentară pentru seniori.

Indicaţii privitoare la păstrarea grăsimilor

Acestea se păstrează în frigider, sau într-o încăpere răcoroasă, la adăpost de lumină. Untul, margarina şi untura se păstrează în recipienţi de sticlă sau din ceramică închişi - grăsimile absorb rapid mirosurile. Untul proaspăt ar trebui să-şi păstreze calităţile în timpul perioadei sale de valabilitate înscrise pe ambalaj, totuşi poate să se râncezească dacă este ţinut multă vreme în afara frigiderului. Uleiurile alimentare se pot păstra la temperatura de aprox. 6-7oC timp de 2-3 luni.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.