Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Mâncare sănătoasă: bucătăria japoneză din şi pentru inimă

Bucătăria japoneză

Probabil că japonezii ştiu secretul „până la adânci bătrâneţi”, deoarece oamenii de pe insulă deţin recordul pentru cea mai mare speranţă de viaţă din lume. Cum reușesc? Mâncarea sănătoasă este una dintre factorii majori: peştele, orezul, o mulțime de legume, ceai verde și dulciuri aproape deloc. Toate aceste ingrediente sunt foarte bogate in Omega-3 acizi graşi, care sunt bune pentru inimă. Mâncarea nu este doar mâncare, mâncatul este un ritual: sunt atenți la porția servită şi modul în care este servită, își fac timp pentru a savura aroma mâncării.

Întreaga cultură culinară japoneză este construită pe următorul principiu: „mănâncă micul dejun ca un rege, la prânz ca un prinț și seara ca un cerșetor”. Peștele este de obicei însoțit de orez și o  mare varietate de salate, cum ar fi salata de avocado, salata verde presărată cu semințe de susan, salata de alge sau Gari, un fel de ghimbir murat. Soia, varza, broccoli, ridichi, hrean (wasabi) sunt, de asemenea, feluri de mâncare populare în afară de orezul stereotipic.


Rețete care te-ar putea interesa

Terină în "degrade"
Terină în "degrade"

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

8 persoane 30-45 min Simplu
Legume la tigaie cu pâine naan
Legume la tigaie cu pâine naan

O pâine naan la tigaie alături de un mix de legume ușoare și masa-i gata!

4 persoane peste 45 min Mediu
Limbă de porc cu linte
Limbă de porc cu linte

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 30-45 min Simplu
Ficat de pui cu mazăre Bonduelle
Ficat de pui cu mazăre Bonduelle

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Mâncare sănătoasă: bucătăria japoneză din şi pentru inimă
Bucătăria japoneză

Probabil că japonezii ştiu secretul „până la adânci bătrâneţi”, deoarece oamenii de pe insulă deţin recordul pentru cea mai mare speranţă de viaţă din lume. Cum reușesc? Mâncarea sănătoasă este una dintre factorii majori: peştele, orezul, o mulțime de legume, ceai verde și dulciuri aproape deloc. Toate aceste ingrediente sunt foarte bogate in Omega-3 acizi graşi, care sunt bune pentru inimă. Mâncarea nu este doar mâncare, mâncatul este un ritual: sunt atenți la porția servită şi modul în care este servită, își fac timp pentru a savura aroma mâncării.

Întreaga cultură culinară japoneză este construită pe următorul principiu: „mănâncă micul dejun ca un rege, la prânz ca un prinț și seara ca un cerșetor”. Peștele este de obicei însoțit de orez și o  mare varietate de salate, cum ar fi salata de avocado, salata verde presărată cu semințe de susan, salata de alge sau Gari, un fel de ghimbir murat. Soia, varza, broccoli, ridichi, hrean (wasabi) sunt, de asemenea, feluri de mâncare populare în afară de orezul stereotipic.