Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Bonduelle, Superbrand x 7!

Bonduelle a primit pentru a 7-a oară, consecutiv, statutul de Superbrand în România la ambele categorii de produse nominalizate: Conserve și Legume Congelate.  Este o recunoaștere a încrederii pe care consumatorii români o au în produsele de înaltă calitate pe care brand-ul le pune la dispoziție, de peste 20 de ani, pe piața din Romania.

Distincția primită reflectă opinia a 1.500 de români, prin studiul de piață realizat în perioada februarie - aprilie 2021 de Ipsos Romania, partener de cercetare în programul Superbrands.

„Obținerea acestei distincții pentru a 7-a oară consecutiv este o recunoaștere a reputației de care se bucură brandul Bonduelle în rândul consumatorilor din România. Compania își ghidează activitatea după standarde de excelență și pune în prim-plan dorința de a crește calitatea vieții oamenilor. Rezultatul studiului din 2021 ne demonstrează, încă o dată, faptul că Bonduelle se situează printre cele mai de încredere și dinamice branduri din România, fiind conceput de către consumatori ca un brand de top. Acest premiu este cu atât mai important, cu cât vine după o perioadă grea și ne confirmă faptul că implicarea noastră prin acțiuni venite în susținerea consumatorilor este apreciată.”, a declarat Monica Roșu, Commercial Director RO BG MD & Marketing Director South-East Europe.

Despre Superbrands 

Superbrands România face parte din Organizația Internațională Superbrands, o rețea globală ce acoperă mai mult de 80 de țări de pe 4 continente și singura autoritate independentă internațională. Mai precis, Superbrands reprezintă un calificativ acordat brandurilor cu performanțe excepționale.

Superbrands în cifre

La baza procesului de selecție a fost luată în calcul metodologia aplicată pe plan global, fiind un proces împărțit în 2 etape: în prima parte, membrii Consiliului Superbrands (alcătuit din 30 de lideri de opinie din diverse domenii precum marketing, management, comunicare, branding și consultanță) au evaluat performanța a 1.857 de branduri din 65 de categorii. Criteriile evaluate în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei evaluări, 1.039 de branduri calificate au fost adăugate în cercetarea Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban.  

Creșterea consumului de „Plant-based food”

În perioada august 2020 - iulie 2021, datele de Retail Audit furnizate de companie Nielsen, ne indică o creștere de 3,4% a pieței legumelor în conservă, față de aceeași perioadă a anului anterior. Bonduelle este prezent în 31% din piață, fiind lider de piață pentru legumele în conservă, cu o cotă de valoare de 17,9% (după Private Label). Totodată, brandul nostru rămâne lider în sortimentele de mazăre și porumb cu 32,3%, respectiv 37,8%. Și piața legumelor congelate a înregistrat o creștere importantă de 2.4% anual MAT.

Criza sanitară COVID-19 din ultimii doi ani a crescut semnificativ consumul de legume congelate și la conservă, iar acest lucru demonstrează clar un trend de orientare a consumatorului către o alimentație bazată pe mai multe produse vegetale.

Bonduelle, un brand sustenabil

"Condusă de ambiția de a fi brand de referință mondială în a crea un viitor mai bun prin alimente vegetale, compania Bonduelle este convinsă că sustenabilitatea trebuie să devină un model de bază. Astfel, misiunea Bonduelle este să inspire tranziția către o dietă bazată pe alimente vegetale pentru a contribui la starea de bine a oamenilor și la sănătatea planetei.", menționează Roxana Nănescu, ​​​Head of Marketing & Communications South East Europe.

Suntem permanent în căutarea unui echilibru perfect între protejarea mediului și găsirea unor soluții inovatoare de hrană pentru noi toți. „Plant-based food” înseamnă o dietă pe bază de alimente vegetale si nu este neapărat sinonim cu o dietă vegetariană. Ideea este de a reduce, dar fără a elimina complet consumul de carne, în favoarea unei game largi de alimente pe bază de alimente vegetale.

Revoluția vegetală începe acum, iar noi suntem mai mult decât pregătiți să facem față cu brio provocărilor imense cu care se confruntă planeta. Misiunea Bonduelle este de a inspira tranziția către o alimentație ce are la bază plantele, un model ideal pentru viitorul nostru și al următoarelor generații.  Un regim alimentar care include mai multe legume susține atât natura și bunăstarea planetei, cât și sănătatea oamenilor, contribuind la conservarea resurselor planetei noastre: apă, atmosferă și energie.

Noua misiune și inovația Bonduelle

În linie cu noua misiune, în 2021, Bonduelle a venit în întâmpinarea consumatorului cu game noi de produse și cu inovații și diversitate în categorie, susținute de două platforme de comunicare online: Food is Love și #Legumis.

Food is Love este o noua abordare vizuală a platformei de rețete video pe YouTube. Gătitul împreună stă la baza tuturor rețetelor, iar cu legumele Bonduelle, atât de variate și inspiraționale, în culori naturale și vii, gătitul devine o plăcere, joacă, pasiune și relaxare.

#Legumis este o altă metodă prin care brandul vine sprijinul consumatorilor care doresc să-și schimbe obiceiurile alimentare și să facă tranziția către mai multă hrană vegetală. Atât pe website cât și pe canalele de Facebook și Instagram, pot fi descoperite articole interesante și rețete noi ca surse de inspirație pentru mesele preparate acasă.

Proiectele Bonduelle nu se opresc aici. În 2021 a lansat pe piață produse noi în toate categoriile, în linie cu nevoile consumatorilor și orientarea acestora către produse ușor și rapid de preparat: seria de legume deja pregătite pentru supă cremă, gama de Miniconserve Bonduelle cu un format unic, cu două mini conserve, pentru o singură porție fiecare, și gama Cereali, un amestec echilibrat, deja porționat, de legume și cereale gătite în prealabil.

Sigla Superbrands apare pe ambalajele produselor Bonduelle, iar această distincție încurajează brandul să atingă mereu noi standarde de excelență și să îmbunătățească semnificativ, prin produse și o  comunicare transparentă, calitatea vieții oamenilor.


Rețete care te-ar putea interesa

Fasole galbenă cu sos de gorgonzola
Fasole galbenă cu sos de gorgonzola

Fasole galbenă gata în 3 minute și sos de gorgonzola proaspăt! Un adevărat deliciu!

2 persoane 15-30 min Simplu
Supă de găluște verzi
Supă de găluște verzi

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Ficat umplut cu broccoli
Ficat umplut cu broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Pizza cu porumb, mozzarela, roșii și mușchi
Pizza cu porumb, mozzarela, roșii și mușchi

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane peste 45 min Simplu
Bonduelle, Superbrand x 7!

Bonduelle a primit pentru a 7-a oară, consecutiv, statutul de Superbrand în România la ambele categorii de produse nominalizate: Conserve și Legume Congelate.  Este o recunoaștere a încrederii pe care consumatorii români o au în produsele de înaltă calitate pe care brand-ul le pune la dispoziție, de peste 20 de ani, pe piața din Romania.

Distincția primită reflectă opinia a 1.500 de români, prin studiul de piață realizat în perioada februarie - aprilie 2021 de Ipsos Romania, partener de cercetare în programul Superbrands.

„Obținerea acestei distincții pentru a 7-a oară consecutiv este o recunoaștere a reputației de care se bucură brandul Bonduelle în rândul consumatorilor din România. Compania își ghidează activitatea după standarde de excelență și pune în prim-plan dorința de a crește calitatea vieții oamenilor. Rezultatul studiului din 2021 ne demonstrează, încă o dată, faptul că Bonduelle se situează printre cele mai de încredere și dinamice branduri din România, fiind conceput de către consumatori ca un brand de top. Acest premiu este cu atât mai important, cu cât vine după o perioadă grea și ne confirmă faptul că implicarea noastră prin acțiuni venite în susținerea consumatorilor este apreciată.”, a declarat Monica Roșu, Commercial Director RO BG MD & Marketing Director South-East Europe.

Despre Superbrands 

Superbrands România face parte din Organizația Internațională Superbrands, o rețea globală ce acoperă mai mult de 80 de țări de pe 4 continente și singura autoritate independentă internațională. Mai precis, Superbrands reprezintă un calificativ acordat brandurilor cu performanțe excepționale.

Superbrands în cifre

La baza procesului de selecție a fost luată în calcul metodologia aplicată pe plan global, fiind un proces împărțit în 2 etape: în prima parte, membrii Consiliului Superbrands (alcătuit din 30 de lideri de opinie din diverse domenii precum marketing, management, comunicare, branding și consultanță) au evaluat performanța a 1.857 de branduri din 65 de categorii. Criteriile evaluate în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei evaluări, 1.039 de branduri calificate au fost adăugate în cercetarea Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban.  

Creșterea consumului de „Plant-based food”

În perioada august 2020 - iulie 2021, datele de Retail Audit furnizate de companie Nielsen, ne indică o creștere de 3,4% a pieței legumelor în conservă, față de aceeași perioadă a anului anterior. Bonduelle este prezent în 31% din piață, fiind lider de piață pentru legumele în conservă, cu o cotă de valoare de 17,9% (după Private Label). Totodată, brandul nostru rămâne lider în sortimentele de mazăre și porumb cu 32,3%, respectiv 37,8%. Și piața legumelor congelate a înregistrat o creștere importantă de 2.4% anual MAT.

Criza sanitară COVID-19 din ultimii doi ani a crescut semnificativ consumul de legume congelate și la conservă, iar acest lucru demonstrează clar un trend de orientare a consumatorului către o alimentație bazată pe mai multe produse vegetale.

Bonduelle, un brand sustenabil

"Condusă de ambiția de a fi brand de referință mondială în a crea un viitor mai bun prin alimente vegetale, compania Bonduelle este convinsă că sustenabilitatea trebuie să devină un model de bază. Astfel, misiunea Bonduelle este să inspire tranziția către o dietă bazată pe alimente vegetale pentru a contribui la starea de bine a oamenilor și la sănătatea planetei.", menționează Roxana Nănescu, ​​​Head of Marketing & Communications South East Europe.

Suntem permanent în căutarea unui echilibru perfect între protejarea mediului și găsirea unor soluții inovatoare de hrană pentru noi toți. „Plant-based food” înseamnă o dietă pe bază de alimente vegetale si nu este neapărat sinonim cu o dietă vegetariană. Ideea este de a reduce, dar fără a elimina complet consumul de carne, în favoarea unei game largi de alimente pe bază de alimente vegetale.

Revoluția vegetală începe acum, iar noi suntem mai mult decât pregătiți să facem față cu brio provocărilor imense cu care se confruntă planeta. Misiunea Bonduelle este de a inspira tranziția către o alimentație ce are la bază plantele, un model ideal pentru viitorul nostru și al următoarelor generații.  Un regim alimentar care include mai multe legume susține atât natura și bunăstarea planetei, cât și sănătatea oamenilor, contribuind la conservarea resurselor planetei noastre: apă, atmosferă și energie.

Noua misiune și inovația Bonduelle

În linie cu noua misiune, în 2021, Bonduelle a venit în întâmpinarea consumatorului cu game noi de produse și cu inovații și diversitate în categorie, susținute de două platforme de comunicare online: Food is Love și #Legumis.

Food is Love este o noua abordare vizuală a platformei de rețete video pe YouTube. Gătitul împreună stă la baza tuturor rețetelor, iar cu legumele Bonduelle, atât de variate și inspiraționale, în culori naturale și vii, gătitul devine o plăcere, joacă, pasiune și relaxare.

#Legumis este o altă metodă prin care brandul vine sprijinul consumatorilor care doresc să-și schimbe obiceiurile alimentare și să facă tranziția către mai multă hrană vegetală. Atât pe website cât și pe canalele de Facebook și Instagram, pot fi descoperite articole interesante și rețete noi ca surse de inspirație pentru mesele preparate acasă.

Proiectele Bonduelle nu se opresc aici. În 2021 a lansat pe piață produse noi în toate categoriile, în linie cu nevoile consumatorilor și orientarea acestora către produse ușor și rapid de preparat: seria de legume deja pregătite pentru supă cremă, gama de Miniconserve Bonduelle cu un format unic, cu două mini conserve, pentru o singură porție fiecare, și gama Cereali, un amestec echilibrat, deja porționat, de legume și cereale gătite în prealabil.

Sigla Superbrands apare pe ambalajele produselor Bonduelle, iar această distincție încurajează brandul să atingă mereu noi standarde de excelență și să îmbunătățească semnificativ, prin produse și o  comunicare transparentă, calitatea vieții oamenilor.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.