Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Beneficiile exerciţiilor: stil de viaţă sănătos şi fii în formă pe tot parcursul anului

Beneficiile exerciţiilor
  • Ca să fii în formă ai nevoie de exerciții fizice regulate – 45-60 de minute de cel puţin două sau trei ori pe săptămână - care întăresc mușchii, stimulează activitatea inimii, fluxul de sânge și metabolismul.
  • Exerciţiile îmbunătăţesc mobilitatea articulaţiilor, facilitează depunerea de calciu în oase pentru a preveni osteoporoza, ajuta la prevenirea constipației, îmbunătățește digestia, detoxificarea și întărește întregul sistem imunitar.
  • În timpul mişcării, endorfinele, așa-numitele „hormonii fericirii” sunt eliberate în organism, pierzi din greutate și totodată devii mai rezistent la stres și te vei simți mai echilibrată.
  • Beneficiile activităților fizice regulate şi look-ul suplu vor dispărea rapid dacă nu continui rutina.
  • Un stil de viaţă activ nu înseamnă neapărat că trebuie să mergi la sala de sport în fiecare zi.
  • Ca să fii în formă este de ajuns să introduci niște schimbări minore: scările în loc de lift, să cobori cu o stație înainte de destinație și să mergi pe jos sau pur și simplu să te ocupi de treburile casei.

Rețete care te-ar putea interesa

Pizza cu porumb picant și șuncă coppa

Pizza cu porumb picant și șuncă coppa

O pizza savuroasă pentru momente memorabile!

1 persoane 30-45 min Mediu
Brioșe cu baby morcovi și nuci

Brioșe cu baby morcovi și nuci

Rețetă delicioasă și sățioasă.

12 persoane 30-45 min Simplu
Piept de pui în crustă de mac pe pat de legume

Piept de pui în crustă de mac pe pat de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 30-45 min Simplu
Chifteluțe mexicane

Chifteluțe mexicane

O rețetă inedită pentru momente savuroase.

4 persoane peste 45 min Mediu
Beneficiile exerciţiilor: stil de viaţă sănătos şi fii în formă pe tot parcursul anului
Beneficiile exerciţiilor
  • Ca să fii în formă ai nevoie de exerciții fizice regulate – 45-60 de minute de cel puţin două sau trei ori pe săptămână - care întăresc mușchii, stimulează activitatea inimii, fluxul de sânge și metabolismul.
  • Exerciţiile îmbunătăţesc mobilitatea articulaţiilor, facilitează depunerea de calciu în oase pentru a preveni osteoporoza, ajuta la prevenirea constipației, îmbunătățește digestia, detoxificarea și întărește întregul sistem imunitar.
  • În timpul mişcării, endorfinele, așa-numitele „hormonii fericirii” sunt eliberate în organism, pierzi din greutate și totodată devii mai rezistent la stres și te vei simți mai echilibrată.
  • Beneficiile activităților fizice regulate şi look-ul suplu vor dispărea rapid dacă nu continui rutina.
  • Un stil de viaţă activ nu înseamnă neapărat că trebuie să mergi la sala de sport în fiecare zi.
  • Ca să fii în formă este de ajuns să introduci niște schimbări minore: scările în loc de lift, să cobori cu o stație înainte de destinație și să mergi pe jos sau pur și simplu să te ocupi de treburile casei.