Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Beneficiile exerciţiilor: stil de viaţă sănătos şi fii în formă pe tot parcursul anului

Beneficiile exerciţiilor
  • Ca să fii în formă ai nevoie de exerciții fizice regulate – 45-60 de minute de cel puţin două sau trei ori pe săptămână - care întăresc mușchii, stimulează activitatea inimii, fluxul de sânge și metabolismul.
  • Exerciţiile îmbunătăţesc mobilitatea articulaţiilor, facilitează depunerea de calciu în oase pentru a preveni osteoporoza, ajuta la prevenirea constipației, îmbunătățește digestia, detoxificarea și întărește întregul sistem imunitar.
  • În timpul mişcării, endorfinele, așa-numitele „hormonii fericirii” sunt eliberate în organism, pierzi din greutate și totodată devii mai rezistent la stres și te vei simți mai echilibrată.
  • Beneficiile activităților fizice regulate şi look-ul suplu vor dispărea rapid dacă nu continui rutina.
  • Un stil de viaţă activ nu înseamnă neapărat că trebuie să mergi la sala de sport în fiecare zi.
  • Ca să fii în formă este de ajuns să introduci niște schimbări minore: scările în loc de lift, să cobori cu o stație înainte de destinație și să mergi pe jos sau pur și simplu să te ocupi de treburile casei.

Rețete care te-ar putea interesa

Rulouri de dovlecel cu quinoa, ciuperci și brânză feta

Rulouri de dovlecel cu quinoa, ciuperci și brânză feta

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 15-30 min Simplu
Fasole cu calamari

Fasole cu calamari

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

2 persoane sub 15 min Simplu
Pilaf de orez cu morcovi și mazăre, servit cu pulpe picante și cartofi natur

Pilaf de orez cu morcovi și mazăre, servit cu pulpe picante și cartofi natur

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Calamar umplut cu feta și ciuperci

Calamar umplut cu feta și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane sub 15 min Simplu
Beneficiile exerciţiilor: stil de viaţă sănătos şi fii în formă pe tot parcursul anului
Beneficiile exerciţiilor
  • Ca să fii în formă ai nevoie de exerciții fizice regulate – 45-60 de minute de cel puţin două sau trei ori pe săptămână - care întăresc mușchii, stimulează activitatea inimii, fluxul de sânge și metabolismul.
  • Exerciţiile îmbunătăţesc mobilitatea articulaţiilor, facilitează depunerea de calciu în oase pentru a preveni osteoporoza, ajuta la prevenirea constipației, îmbunătățește digestia, detoxificarea și întărește întregul sistem imunitar.
  • În timpul mişcării, endorfinele, așa-numitele „hormonii fericirii” sunt eliberate în organism, pierzi din greutate și totodată devii mai rezistent la stres și te vei simți mai echilibrată.
  • Beneficiile activităților fizice regulate şi look-ul suplu vor dispărea rapid dacă nu continui rutina.
  • Un stil de viaţă activ nu înseamnă neapărat că trebuie să mergi la sala de sport în fiecare zi.
  • Ca să fii în formă este de ajuns să introduci niște schimbări minore: scările în loc de lift, să cobori cu o stație înainte de destinație și să mergi pe jos sau pur și simplu să te ocupi de treburile casei.