Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Alimentația pentru o piele sănătoasă

Pe timp de vară avem tendinţa să ne arătăm mult mai mult pielea. Purtăm pantaloni scurţi, bluze fără mâneci, rochii sau costume de baie. Indiferent dacă eşti femeie sau bărbat, e important ca pielea ta să arate bine, dar mai ales să fie sănătoasă. Cea mai bună metodă ca pielea să arate minunat este să o menţii permanent hidratată. Chiar nu-ţi vei arăta vârsta, deoarece pielea bine hidradată este întinsă şi arată mai tânără. 

Dacă ai probleme să bei atât de multă apă plată, îi poţi adăuga mentă, busuioc sau unele fructe, pentru a-i da aromă. Poţi să bei şi ceai verde. Chiar şi în alimentaţie poţi introduce fructe și legume cu un conținut ridicat de apă:

  • pepene roşu
  • pepene galben
  • castraveţi
  • broccoli
  • roşii
  • coacăze
  • ridichi
  • grapefruit

Alte ingrediente benefice pentru sănătatea pielii tale:

  • ulei de măsline
  • napi
  • nuci
  • ardei gras galben
  • morcovi
  • seminţe de floarea soarelui
  • năut
  • iaurt
  • fasole roşie
  • soia

Foloseşte-le în reţetele tale pentru a-ţi asigura permanent o piele luminoasă şi frumoasă. De asemenea, aminteşte-ţi să te protejezi de soare, foloseşte întotdeauna protecţie solară!


Rețete care te-ar putea interesa

Medalion de broccoli cu roșii cherry și creveți
Medalion de broccoli cu roșii cherry și creveți

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

6 persoane peste 45 min Simplu
Salată caldă de fasole, ciuperci și tofu cu cuș-cuș
Salată caldă de fasole, ciuperci și tofu cu cuș-cuș

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

1 persoane sub 15 min Simplu
Budincă de paste cu broccoli
Budincă de paste cu broccoli

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane sub 15 min Simplu
Sufleu cu spanac
Sufleu cu spanac

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

5 persoane 15-30 min Simplu
Alimentația pentru o piele sănătoasă

Pe timp de vară avem tendinţa să ne arătăm mult mai mult pielea. Purtăm pantaloni scurţi, bluze fără mâneci, rochii sau costume de baie. Indiferent dacă eşti femeie sau bărbat, e important ca pielea ta să arate bine, dar mai ales să fie sănătoasă. Cea mai bună metodă ca pielea să arate minunat este să o menţii permanent hidratată. Chiar nu-ţi vei arăta vârsta, deoarece pielea bine hidradată este întinsă şi arată mai tânără. 

Dacă ai probleme să bei atât de multă apă plată, îi poţi adăuga mentă, busuioc sau unele fructe, pentru a-i da aromă. Poţi să bei şi ceai verde. Chiar şi în alimentaţie poţi introduce fructe și legume cu un conținut ridicat de apă:

  • pepene roşu
  • pepene galben
  • castraveţi
  • broccoli
  • roşii
  • coacăze
  • ridichi
  • grapefruit

Alte ingrediente benefice pentru sănătatea pielii tale:

  • ulei de măsline
  • napi
  • nuci
  • ardei gras galben
  • morcovi
  • seminţe de floarea soarelui
  • năut
  • iaurt
  • fasole roşie
  • soia

Foloseşte-le în reţetele tale pentru a-ţi asigura permanent o piele luminoasă şi frumoasă. De asemenea, aminteşte-ţi să te protejezi de soare, foloseşte întotdeauna protecţie solară!

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.