Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Află câte calorii conține carnea de pui

 

Calorii pui, curcan, găină, gâscă, rață

Carnea de pasăre este foarte bogată în calorii. Descoperă mai multe despre acest aliment și verifică aportul de macronutrienți al fiecărei varietăți din carne de pasăre în tabelul de mai jos.  

Valori nutriționale ale cărnii de pasăre 

Dintre toate tipurile de carne, cu excepția peștelui, carnea de pasăre (în special cea crescută în libertate) are cel mai bun raport de calorii și alte substanțe nutritive, fiind în același timp și foarte hrănitoare. Consumul acestor tipuri de carne este recomandat pentru a suplini în alimentație acele zone pe care legumele și fructele nu le pot acoperi, cum ar fi vitamina B12.  

Carnea de pui, în afară de gustul său fin, are multe elemente necesare pentru organism. Este preţuită mai ales ca sursă de proteine animale cu valoare nutritivă mare. În afară de proteine, această carne aduce și un aport important de lipide, săruri minerale, microelemente şi vitamine.  

În comparaţie cu carnea animalelor mari de crescătorie, carnea de pasăre se caracterizează printr-un raport avantajos între acizii graşi saturaţi şi cei nesaturaţi. Este o sursă importantă a vitaminelor din grupul B-urilor. Grăsimile de pasăre conţin de regulă mai multă vitamina A şi caroten, precum şi mai multă vitamina E decât untura de vită sau cea de porc. 

Tabel cu calorii pui, curcan, găină, gâscă, rață

Produs Cantitatea  Valoare energetică (kcal) Proteine (g) Llipide (g) Carbohidraţi (g)
Aripioară de curcan 100 g 230 27 13 0,0
Aripioare 100 g 186 19,2 12,2 0,0
Pui prăjit pane 100 g 382 19,9 27,8 14,3
Pui, tocat 100 g 248 19,7 15,7 7,6
Ficat de pui 100 g 136 19,1 6,3 0,6
Găină 100 g 202 18,5 14,3 0,0
Găină în gelatină 100 g 192 27,3 8,9 1,2
Gâscă 100 g 339 14,1 31,8 0,0
Inimă de pui 100 g 159 15,8 10,3 0,8
Piept de curcan 100 g 147 30 2 0,0
Piept de pui 100 g 173 31 4,5 0,0
Piept de pui pane 100 g 195 25,3 10,4 0,0
Pipotă 100 g 114 18,2 4,2 0,6
Pui 100 g 156 18,7 7,8 0,4
Pui fiert 100 g 143 24,6 5,0 0,0
Pui gătit cu legume 100 g 99 7,6 6,4 4,6
Pui la cuptor 100 g 179 16,4 12,7 0,1
Pui prăjit 100 g 204 26,3 11,0 0,0
Pui tabaka 100 g 271 25,0 21,0 0,2
Pui umplut la cuptor 100 g 199 20,5 11,9 2,8
Pulpă de curcan 100 g 131 18,4 6,4 0,0
Pulpă de pui 100 g 158 16,8 10,2 0,0
Pulpă de pui la cuptor 100 g 195 29,4 8,6 0,0
Raţă 100 g 308 13,5 28,6 0,0
Raţă gătită 100 g 248 19,7 18,8 0,0
Raţă la cuptor 100 g 266 22,6 19,5 0,0
Țâmb de curcan 100 g 142 15,7 8,9 0,0

Carnea de pasăre pentru sănătate şi frumuseţe

Menținerea unei greutăți corporale optime poate fi un obiectiv provocator, dar este unul pe care carnea de pasare, consumată cu moderație, te poate ajuta să îl atingi. Proteinele sale contribuie la formarea mușchilor. Având mai multă masă musculară, înseamnă că te vei bucura de un metabolism mai bun și deci de o greutate optimă. 

În plus, vitamina B6 din carnea de pasăre face mai mult decât să protejeze inima, ea favorizează diverse reacții celulare care îți mențin ridicat nivelul de energie. Carnea de pasăre are relativ puţină grăsime, care se găseşte în pielea uşor de înlăturat. Puiul despieliţat este recomandat persoanelor care ţin regim cu colesterol redus, regim hipocaloric sau celor care doresc să-şi reducă masa corporală; are o structură a ţesuturilor mai delicată, este saturat uniform cu ţesut gras; conţine mai puţin ţesut conjunctiv, astfel încât este uşor digerabil.  

Ficăţeii de pui sunt o excelentă sursă a provitaminei A, necesare pentru menţinerea unui ten sănătos şi pentru protecţia împotriva infecţiilor. Ca și curcanul, carnea de pui este bogată în triptofan, un precursor al neurotransmițătorului serotonină, deci este un antidepresiv natural. Furnizarea corpului cu acest aminoacid iți poate crește nivelul de serotonină, ceea ce te va ajuta să lupți împotriva stresului și iți va spori buna dispoziție. Conțin cisteină, un aminoacid ce curăță mucusul și îmbunătățește digestia.  

Cât de des este indicat sa consumăm carnea de pasăre?

Deși lista de beneficii poate părea mare, este bine să ai în vedere și părțile mai puțin bune ale consumului de carne. Vorbim aici despre aportul destul de mare de grăsimi și despre aportul de colesterol. În plus, produsele din carne de pasăre de pe piața sunt alterate cu tot felul de substanțe dăunătoare organismului. Dintre acestea amintim câteva: antibioticele, hormonii și nitriți. 

Noi îți recomandăm călduros să îți bazezi dieta pe o baza solidă de cereale și leguminoase integrale, legume și fructe cât mai neprocesate, semințe și nuci crude, și de 2-3 ori pe săptamână carne, de preferat de pește, în prima instanța, și alternativ de pasăre. Evită pe cat posibil produsele procesate pe bază de carne, cum sunt carnații din comerț, salamurile și pateurile. De preferat este să le prepari tu acasă, acolo unde știi ce ingrediente se vor folosi. Desigur, sursa produselor contează întotdeauna. Așa ca prioritizeaza carnea venită din surse cunoscute, de încredere. 

Mod de păstrare al cărnii de pui

Carnea spălată şi bine uscată se păstrează la frigider, în recipienţi special prevăzuţi pentru acest scop.  

Odată împărţită în porţii mai mici şi plasată în pungi de plastic, poate fi păstrată în congelator timp de 2-3 luni. 


Rețete care te-ar putea interesa

Mazăre cu ceafă la grătar
Mazăre cu ceafă la grătar

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Friptură de porc alături de panna cotta cu legume Bonduelle, jeleu de sfeclă și păstăi usturoiate
Friptură de porc alături de panna cotta cu legume Bonduelle, jeleu de sfeclă și păstăi usturoiate

O rețetă Bonduelle pentru cele mai rafinate gusturi.

4 persoane 30-45 min Simplu
Somon în crustă de mac cu piure de legume
Somon în crustă de mac cu piure de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane peste 45 min Simplu
Crumble cu legume şi porumb
Crumble cu legume şi porumb

Un preparat cald, uşor de preparat şi sănătos, perfect pentru o cină în familie.

4 persoane peste 45 min Mediu
Află câte calorii conține carnea de pui

 

Calorii pui, curcan, găină, gâscă, rață

Carnea de pasăre este foarte bogată în calorii. Descoperă mai multe despre acest aliment și verifică aportul de macronutrienți al fiecărei varietăți din carne de pasăre în tabelul de mai jos.  

Valori nutriționale ale cărnii de pasăre 

Dintre toate tipurile de carne, cu excepția peștelui, carnea de pasăre (în special cea crescută în libertate) are cel mai bun raport de calorii și alte substanțe nutritive, fiind în același timp și foarte hrănitoare. Consumul acestor tipuri de carne este recomandat pentru a suplini în alimentație acele zone pe care legumele și fructele nu le pot acoperi, cum ar fi vitamina B12.  

Carnea de pui, în afară de gustul său fin, are multe elemente necesare pentru organism. Este preţuită mai ales ca sursă de proteine animale cu valoare nutritivă mare. În afară de proteine, această carne aduce și un aport important de lipide, săruri minerale, microelemente şi vitamine.  

În comparaţie cu carnea animalelor mari de crescătorie, carnea de pasăre se caracterizează printr-un raport avantajos între acizii graşi saturaţi şi cei nesaturaţi. Este o sursă importantă a vitaminelor din grupul B-urilor. Grăsimile de pasăre conţin de regulă mai multă vitamina A şi caroten, precum şi mai multă vitamina E decât untura de vită sau cea de porc. 

Tabel cu calorii pui, curcan, găină, gâscă, rață

Produs Cantitatea  Valoare energetică (kcal) Proteine (g) Llipide (g) Carbohidraţi (g)
Aripioară de curcan 100 g 230 27 13 0,0
Aripioare 100 g 186 19,2 12,2 0,0
Pui prăjit pane 100 g 382 19,9 27,8 14,3
Pui, tocat 100 g 248 19,7 15,7 7,6
Ficat de pui 100 g 136 19,1 6,3 0,6
Găină 100 g 202 18,5 14,3 0,0
Găină în gelatină 100 g 192 27,3 8,9 1,2
Gâscă 100 g 339 14,1 31,8 0,0
Inimă de pui 100 g 159 15,8 10,3 0,8
Piept de curcan 100 g 147 30 2 0,0
Piept de pui 100 g 173 31 4,5 0,0
Piept de pui pane 100 g 195 25,3 10,4 0,0
Pipotă 100 g 114 18,2 4,2 0,6
Pui 100 g 156 18,7 7,8 0,4
Pui fiert 100 g 143 24,6 5,0 0,0
Pui gătit cu legume 100 g 99 7,6 6,4 4,6
Pui la cuptor 100 g 179 16,4 12,7 0,1
Pui prăjit 100 g 204 26,3 11,0 0,0
Pui tabaka 100 g 271 25,0 21,0 0,2
Pui umplut la cuptor 100 g 199 20,5 11,9 2,8
Pulpă de curcan 100 g 131 18,4 6,4 0,0
Pulpă de pui 100 g 158 16,8 10,2 0,0
Pulpă de pui la cuptor 100 g 195 29,4 8,6 0,0
Raţă 100 g 308 13,5 28,6 0,0
Raţă gătită 100 g 248 19,7 18,8 0,0
Raţă la cuptor 100 g 266 22,6 19,5 0,0
Țâmb de curcan 100 g 142 15,7 8,9 0,0

Carnea de pasăre pentru sănătate şi frumuseţe

Menținerea unei greutăți corporale optime poate fi un obiectiv provocator, dar este unul pe care carnea de pasare, consumată cu moderație, te poate ajuta să îl atingi. Proteinele sale contribuie la formarea mușchilor. Având mai multă masă musculară, înseamnă că te vei bucura de un metabolism mai bun și deci de o greutate optimă. 

În plus, vitamina B6 din carnea de pasăre face mai mult decât să protejeze inima, ea favorizează diverse reacții celulare care îți mențin ridicat nivelul de energie. Carnea de pasăre are relativ puţină grăsime, care se găseşte în pielea uşor de înlăturat. Puiul despieliţat este recomandat persoanelor care ţin regim cu colesterol redus, regim hipocaloric sau celor care doresc să-şi reducă masa corporală; are o structură a ţesuturilor mai delicată, este saturat uniform cu ţesut gras; conţine mai puţin ţesut conjunctiv, astfel încât este uşor digerabil.  

Ficăţeii de pui sunt o excelentă sursă a provitaminei A, necesare pentru menţinerea unui ten sănătos şi pentru protecţia împotriva infecţiilor. Ca și curcanul, carnea de pui este bogată în triptofan, un precursor al neurotransmițătorului serotonină, deci este un antidepresiv natural. Furnizarea corpului cu acest aminoacid iți poate crește nivelul de serotonină, ceea ce te va ajuta să lupți împotriva stresului și iți va spori buna dispoziție. Conțin cisteină, un aminoacid ce curăță mucusul și îmbunătățește digestia.  

Cât de des este indicat sa consumăm carnea de pasăre?

Deși lista de beneficii poate părea mare, este bine să ai în vedere și părțile mai puțin bune ale consumului de carne. Vorbim aici despre aportul destul de mare de grăsimi și despre aportul de colesterol. În plus, produsele din carne de pasăre de pe piața sunt alterate cu tot felul de substanțe dăunătoare organismului. Dintre acestea amintim câteva: antibioticele, hormonii și nitriți. 

Noi îți recomandăm călduros să îți bazezi dieta pe o baza solidă de cereale și leguminoase integrale, legume și fructe cât mai neprocesate, semințe și nuci crude, și de 2-3 ori pe săptamână carne, de preferat de pește, în prima instanța, și alternativ de pasăre. Evită pe cat posibil produsele procesate pe bază de carne, cum sunt carnații din comerț, salamurile și pateurile. De preferat este să le prepari tu acasă, acolo unde știi ce ingrediente se vor folosi. Desigur, sursa produselor contează întotdeauna. Așa ca prioritizeaza carnea venită din surse cunoscute, de încredere. 

Mod de păstrare al cărnii de pui

Carnea spălată şi bine uscată se păstrează la frigider, în recipienţi special prevăzuţi pentru acest scop.  

Odată împărţită în porţii mai mici şi plasată în pungi de plastic, poate fi păstrată în congelator timp de 2-3 luni. 

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.