Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Aer proaspăt, mâncare bună, te simți bine

Mâncare bună
 
În plus, este foarte simplu să pregătești legume la grătar, chiar şi pentru începători.

De ce ai nevoie?

  • Aproape toate legumele pot fi puse la grătar, în special dovlecei, vinete, roşii, ardei, chili, usturoi, praz, ceapă, ciuperci, cartofi dulci şi sparanghel, și nici nu au nevoie de mult timp pe grătar.
  • Porumbul, cartofii, varza, păstărnacul, țelina, morcovii sunt gata în mai puţin timp, dacă sunt fierte în apă înainte a fi puse pe grătar.
Unele legume, cum ar fi ceapa, usturoiul, ardeii grași,nu trebuie curățate înainte de a fi puse pe grătar. În plus, legumele nu au nevoie de condimente, marinare, uleiuri speciale, deoarece grătarul le dă a aromă de nu te vei satura de bucățile divine!

Legume la grătar pot fi preparate în diverse moduri:

  • în aer liber (cărbune sau piatră de lavă),
  • în bucătărie, în cuptor,
  • la grătar sau într-o tigaie.
Mănâncă bine și simte-te bine!

Rețete care te-ar putea interesa

Pizza cu spanac și ciuperci
Pizza cu spanac și ciuperci

O rețetă pentru o pizza gustoasă!

4 persoane peste 45 min Mediu
Tocană de pui cu vin Burgundy
Tocană de pui cu vin Burgundy

O rețetă Bonduelle pentru cele mai rafinate gusturi.

3 persoane 30-45 min Mediu
Mini tarte cu ciuperci și spanac
Mini tarte cu ciuperci și spanac

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Rigatoni încoronați cu legume și sos de smântână
Rigatoni încoronați cu legume și sos de smântână

O rețetă foarte hrănitoare și potrivită în anotimpul rece.

4 persoane 15-30 min Simplu
Aer proaspăt, mâncare bună, te simți bine
Mâncare bună
 
În plus, este foarte simplu să pregătești legume la grătar, chiar şi pentru începători.

De ce ai nevoie?

  • Aproape toate legumele pot fi puse la grătar, în special dovlecei, vinete, roşii, ardei, chili, usturoi, praz, ceapă, ciuperci, cartofi dulci şi sparanghel, și nici nu au nevoie de mult timp pe grătar.
  • Porumbul, cartofii, varza, păstărnacul, țelina, morcovii sunt gata în mai puţin timp, dacă sunt fierte în apă înainte a fi puse pe grătar.
Unele legume, cum ar fi ceapa, usturoiul, ardeii grași,nu trebuie curățate înainte de a fi puse pe grătar. În plus, legumele nu au nevoie de condimente, marinare, uleiuri speciale, deoarece grătarul le dă a aromă de nu te vei satura de bucățile divine!

Legume la grătar pot fi preparate în diverse moduri:

  • în aer liber (cărbune sau piatră de lavă),
  • în bucătărie, în cuptor,
  • la grătar sau într-o tigaie.
Mănâncă bine și simte-te bine!