Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Adăugă crutoane, grâu sau mei pentru un meniu mai impresionant

Legumele congelate reprezintă, cu siguranță, mâncarea favorită a: femeilor care lucrează, bărbaților care lucrează, femeilor în vârstă care se grăbesc să nu piardă următorul episod din serialul TV, bărbaților în vârstă care nu își doresc să piardă timpul în bucătărie, tinerilor, persoanelor care învață elementele esențiale ale gătitului precum și persoanelor cărora le plac experimentele și inovațiile culinare.

Să alegem o mâncare de bază: Risotto cu sos făcut în casă, amestec mexican, amestec hawaiian sau amestec chinezesc și să facem porțiile de legume mai nutritive adăugând:

  1. Crutoane – prăjește în prealabil crutoanele din pâine veche – de care îți place – albă, neagră, de secară, făină integrală, presărată cu condimente, cum ar fi sare, piper, chimen, cimbru, praf de usturoi, curcumă, mentă, oregano, etc. Poți păstra bucățile crocante timp de 2-3 săptămâni într-un borcan mare de sticlă într-un loc uscat. Astfel, vor fi întotdeauna la îndemână.

  2. Înainte de a găti legumele sau cu o zi înainte, fierbe puțin mei, grâu, hrișcă, amaranth sau cușcuș. Poți adăuga 1 lingură de cereale la o porție după gătirea legumelor sau după ce ai luat tigaia de pe aragaz.

  3. Dacă nu ai probleme cu stomacul, poți consuma mai multe fibre prin adăugarea unor semințe zdrobite de in sau susan crud și să presari nuci măcinate proaspăt pentru a avea mai multă energie!


Rețete care te-ar putea interesa

Mâncare de fasole roșie și cârnați cu orez
Mâncare de fasole roșie și cârnați cu orez

Un gust minunat oferit de amestecul cârnăciorilor cu fasolea roșie, care este completat perfect de orez

4 persoane 30-45 min Simplu
Tartă cu morcovi și lămâie
Tartă cu morcovi și lămâie

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

12 persoane sub 15 min Simplu
Plăcintă de spanac
Plăcintă de spanac

O rețetă delicioasă

4 persoane 30-45 min Simplu
Sarmale în clătite
Sarmale în clătite

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Adăugă crutoane, grâu sau mei pentru un meniu mai impresionant

Legumele congelate reprezintă, cu siguranță, mâncarea favorită a: femeilor care lucrează, bărbaților care lucrează, femeilor în vârstă care se grăbesc să nu piardă următorul episod din serialul TV, bărbaților în vârstă care nu își doresc să piardă timpul în bucătărie, tinerilor, persoanelor care învață elementele esențiale ale gătitului precum și persoanelor cărora le plac experimentele și inovațiile culinare.

Să alegem o mâncare de bază: Risotto cu sos făcut în casă, amestec mexican, amestec hawaiian sau amestec chinezesc și să facem porțiile de legume mai nutritive adăugând:

  1. Crutoane – prăjește în prealabil crutoanele din pâine veche – de care îți place – albă, neagră, de secară, făină integrală, presărată cu condimente, cum ar fi sare, piper, chimen, cimbru, praf de usturoi, curcumă, mentă, oregano, etc. Poți păstra bucățile crocante timp de 2-3 săptămâni într-un borcan mare de sticlă într-un loc uscat. Astfel, vor fi întotdeauna la îndemână.

  2. Înainte de a găti legumele sau cu o zi înainte, fierbe puțin mei, grâu, hrișcă, amaranth sau cușcuș. Poți adăuga 1 lingură de cereale la o porție după gătirea legumelor sau după ce ai luat tigaia de pe aragaz.

  3. Dacă nu ai probleme cu stomacul, poți consuma mai multe fibre prin adăugarea unor semințe zdrobite de in sau susan crud și să presari nuci măcinate proaspăt pentru a avea mai multă energie!

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.