Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Adăugă crutoane, grâu sau mei pentru un meniu mai impresionant

Legumele congelate reprezintă, cu siguranță, mâncarea favorită a: femeilor care lucrează, bărbaților care lucrează, femeilor în vârstă care se grăbesc să nu piardă următorul episod din serialul TV, bărbaților în vârstă care nu își doresc să piardă timpul în bucătărie, tinerilor, persoanelor care învață elementele esențiale ale gătitului precum și persoanelor cărora le plac experimentele și inovațiile culinare.

Să alegem o mâncare de bază: Risotto cu sos făcut în casă, amestec mexican, amestec hawaiian sau amestec chinezesc și să facem porțiile de legume mai nutritive adăugând:

  1. Crutoane – prăjește în prealabil crutoanele din pâine veche – de care îți place – albă, neagră, de secară, făină integrală, presărată cu condimente, cum ar fi sare, piper, chimen, cimbru, praf de usturoi, curcumă, mentă, oregano, etc. Poți păstra bucățile crocante timp de 2-3 săptămâni într-un borcan mare de sticlă într-un loc uscat. Astfel, vor fi întotdeauna la îndemână.

  2. Înainte de a găti legumele sau cu o zi înainte, fierbe puțin mei, grâu, hrișcă, amaranth sau cușcuș. Poți adăuga 1 lingură de cereale la o porție după gătirea legumelor sau după ce ai luat tigaia de pe aragaz.

  3. Dacă nu ai probleme cu stomacul, poți consuma mai multe fibre prin adăugarea unor semințe zdrobite de in sau susan crud și să presari nuci măcinate proaspăt pentru a avea mai multă energie!


Rețete care te-ar putea interesa

Cartof dulce umplut cu fasole roșie și porumb

Cartof dulce umplut cu fasole roșie și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Mazăre minune

Mazăre minune

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Gulab Jamun - desert indian

Gulab Jamun - desert indian

Desert popular în India - găluști prăjite în sirop de zahăr.

4 persoane 30-45 min Simplu
Chec aperitiv cu cârnăciori afumați, salam și mazăre Bonduelle

Chec aperitiv cu cârnăciori afumați, salam și mazăre Bonduelle

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

12 persoane 15-30 min Simplu
Adăugă crutoane, grâu sau mei pentru un meniu mai impresionant

Legumele congelate reprezintă, cu siguranță, mâncarea favorită a: femeilor care lucrează, bărbaților care lucrează, femeilor în vârstă care se grăbesc să nu piardă următorul episod din serialul TV, bărbaților în vârstă care nu își doresc să piardă timpul în bucătărie, tinerilor, persoanelor care învață elementele esențiale ale gătitului precum și persoanelor cărora le plac experimentele și inovațiile culinare.

Să alegem o mâncare de bază: Risotto cu sos făcut în casă, amestec mexican, amestec hawaiian sau amestec chinezesc și să facem porțiile de legume mai nutritive adăugând:

  1. Crutoane – prăjește în prealabil crutoanele din pâine veche – de care îți place – albă, neagră, de secară, făină integrală, presărată cu condimente, cum ar fi sare, piper, chimen, cimbru, praf de usturoi, curcumă, mentă, oregano, etc. Poți păstra bucățile crocante timp de 2-3 săptămâni într-un borcan mare de sticlă într-un loc uscat. Astfel, vor fi întotdeauna la îndemână.

  2. Înainte de a găti legumele sau cu o zi înainte, fierbe puțin mei, grâu, hrișcă, amaranth sau cușcuș. Poți adăuga 1 lingură de cereale la o porție după gătirea legumelor sau după ce ai luat tigaia de pe aragaz.

  3. Dacă nu ai probleme cu stomacul, poți consuma mai multe fibre prin adăugarea unor semințe zdrobite de in sau susan crud și să presari nuci măcinate proaspăt pentru a avea mai multă energie!