Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Adăugă crutoane, grâu sau mei pentru un meniu mai impresionant

Legumele congelate reprezintă, cu siguranță, mâncarea favorită a: femeilor care lucrează, bărbaților care lucrează, femeilor în vârstă care se grăbesc să nu piardă următorul episod din serialul TV, bărbaților în vârstă care nu își doresc să piardă timpul în bucătărie, tinerilor, persoanelor care învață elementele esențiale ale gătitului precum și persoanelor cărora le plac experimentele și inovațiile culinare.

Să alegem o mâncare de bază: Risotto cu sos făcut în casă, amestec mexican, amestec hawaiian sau amestec chinezesc și să facem porțiile de legume mai nutritive adăugând:

  1. Crutoane – prăjește în prealabil crutoanele din pâine veche – de care îți place – albă, neagră, de secară, făină integrală, presărată cu condimente, cum ar fi sare, piper, chimen, cimbru, praf de usturoi, curcumă, mentă, oregano, etc. Poți păstra bucățile crocante timp de 2-3 săptămâni într-un borcan mare de sticlă într-un loc uscat. Astfel, vor fi întotdeauna la îndemână.

  2. Înainte de a găti legumele sau cu o zi înainte, fierbe puțin mei, grâu, hrișcă, amaranth sau cușcuș. Poți adăuga 1 lingură de cereale la o porție după gătirea legumelor sau după ce ai luat tigaia de pe aragaz.

  3. Dacă nu ai probleme cu stomacul, poți consuma mai multe fibre prin adăugarea unor semințe zdrobite de in sau susan crud și să presari nuci măcinate proaspăt pentru a avea mai multă energie!


Rețete care te-ar putea interesa

Brioșă cu broccoli și chorizo

Brioșă cu broccoli și chorizo

Preparate delicioase pentru orice ocazie

2 persoane 30-45 min Complex
Paste integrale cu creveți și spanac

Paste integrale cu creveți și spanac

O cină spectaculoasă, ușor de pregătit

2 persoane 30-45 min Mediu
Budincă cu porumb, brânză de vaci și sos de merișoare

Budincă cu porumb, brânză de vaci și sos de merișoare

O rețetă extrem de delicioasă!

6 persoane peste 45 min Mediu
Curry cu fasole verde și cartofi

Curry cu fasole verde și cartofi

O rețetă servită de Laura Laurențiu.

4 persoane 30-45 min Simplu
Adăugă crutoane, grâu sau mei pentru un meniu mai impresionant

Legumele congelate reprezintă, cu siguranță, mâncarea favorită a: femeilor care lucrează, bărbaților care lucrează, femeilor în vârstă care se grăbesc să nu piardă următorul episod din serialul TV, bărbaților în vârstă care nu își doresc să piardă timpul în bucătărie, tinerilor, persoanelor care învață elementele esențiale ale gătitului precum și persoanelor cărora le plac experimentele și inovațiile culinare.

Să alegem o mâncare de bază: Risotto cu sos făcut în casă, amestec mexican, amestec hawaiian sau amestec chinezesc și să facem porțiile de legume mai nutritive adăugând:

  1. Crutoane – prăjește în prealabil crutoanele din pâine veche – de care îți place – albă, neagră, de secară, făină integrală, presărată cu condimente, cum ar fi sare, piper, chimen, cimbru, praf de usturoi, curcumă, mentă, oregano, etc. Poți păstra bucățile crocante timp de 2-3 săptămâni într-un borcan mare de sticlă într-un loc uscat. Astfel, vor fi întotdeauna la îndemână.

  2. Înainte de a găti legumele sau cu o zi înainte, fierbe puțin mei, grâu, hrișcă, amaranth sau cușcuș. Poți adăuga 1 lingură de cereale la o porție după gătirea legumelor sau după ce ai luat tigaia de pe aragaz.

  3. Dacă nu ai probleme cu stomacul, poți consuma mai multe fibre prin adăugarea unor semințe zdrobite de in sau susan crud și să presari nuci măcinate proaspăt pentru a avea mai multă energie!