REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

„FII FRESH SI CASTIGA!”

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

  1. Campania promotionala FII FRESH SI CASTIGA!” (denumita in continuare "Campania") este organizata si desfasurata de BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT, cu sediul social in  Ungaria, 2750, Nagykőrös, Ceglédi út 25 inregistrata la Registrul Comertului cu numarul HU10766299, avand cod unic de inregistrare 10766299-2-44, reprezentata legal de Roxana Nanescu , in calitate de Director de Marketing Europa de Sud Est, denumita in continuare ”Organizator”.

  2. Redactarea si autentificarea Regulamentului, mecanismul promotiei, dezvoltarea si intretinerea mecanimsului de campanie, baza de date aferenta derularii Campaniei, tragerile la sorti, managementul castigatorilor si predarea premiilor vor fi efectuate si implicit asigurate de catre FIELD STAR S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, Strada Dionisie Lupu, nr 70-71, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J/40/9824/2003, cod unic de inregistrare RO15600992, denumita in continuare “Agentia” sau „Agentia digitala”.

  3. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos ("Regulamentul Oficial").

  4. Regulamentul Oficial este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile din Romania prin publicarea pe potrivit celor mentionate in Sectiunea 3 si pe retelele de socializare a Organizatorului. De asemenea, Regulamentul este disponibil in mod gratuit, oricarui consumator, prin trimiterea unui e-mail la concurs@fieldstar.ro pe toata durata de desfasurare a Campaniei.

  5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa publicarea acestora pe site-ul https://www.bonduelle.ro/.

  6. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

  1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in magazinele participantePACO PROD SERV SRL, FLANA MARKET SRL, SUPERMARKET LA COCOȘ SRL și ALMIRA TRADE SRL, (in conformitate cu programul de functionare aferent fiecarui magazin), cu respectarea conditiilor de participare din sectiunea 5. Pentru obtinerea de informatii suplimentare, participantii pot accesa Regulamentul oficial publicat pe site-ul https://www.bonduelle.ro/. Lista locatiilor participante este disponibila in Anexa 2 a Regulamentului.

  2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica zona de desfasurare a Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a modifica prezentul Regulament Oficial si de a anunta acest lucru public pe https://www.bonduelle.ro/.

SECTIUNEA 3.  DURATA CAMPANIEI

  1. Campania va fi lansata la data de  01.07.2024 (ora  00:00:00 AM) si se va desfasura pana in data de  31.07.2024 (ora 23:59:59), perioada denumita in continuare ‘’durata campaniei’’ sau ‘’perioada campaniei’’.

  2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a modifica prezentul Regulament Oficial si de a anunta acest lucru public pe site-ul https://www.bonduelle.ro/.

 

SECTIUNEA 4. SCOPUL CAMPANIEI                                        

  1. Prin intermediul campaniei FII FRESH SI CASTIGA!  organizata pe durata prevazuta in art. 3.1, participantii ce vor lua parte la aceasta campanie vor trebui:

  • Sa pastreze un bon fiscal valid sau o factura fiscala achitata, emise in perioada campaniei de catre oricare dintre magazinele partenere de pe teritoriul Romaniei mentionate in articolul 2.2 care sa ateste dovada achizitiei de minimum 25 de lei, produse congelate Bonduelle. 

  • Sa detina o cartela telefonica functionala si un telefon mobil asociat acesteia, de pe care sa poata sa trimita SMS, cu numarul bonului sau facturii si magazinul de unde a facut achizitia, la numarul scurt 1792.

    1. Campania este deschisa participarii persoanelor fizice, cetateni romani, cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania.

 

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

  1. La aceasta Campanie NU au drept de participare urmatoarele persoane:

  2. Prepusii sau membrii Consiliului de administratie ai Organizatorului si rudele acestora pana la gradul 1;

  3. Prepusii agentiilor/partenerilor implicati in organizarea si implementarea Campaniei: agentia de creatie, agentia de media, agentia de implementare a Campaniei, agentia de gestionare a regulamentului precum si rudele acestora pana la gradul 1;

  4. Persoanele cu varsta mai mica de 18 ani la data inscrierii in campanie, data inscrierii fiind data trimiterii valorii produselor participante de pe bonul fiscal/factura fiscala.

    1. Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii sau care au participat la Campanie desi se aflau sub incidenta art. 5.2 din Prezentul Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a urmari in instanta respectivele persoane pentru recuperarea premiilor si a prejudiciilor cauzate.

    2. Orice incercare de fraudare, de inducere in eroare, de incalcare si/sau nerespectare a conditiilor de participare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, acesta urmand a fi informat in scris cu privire la aceasta decizie.

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

Definitii si termeni:

  1. Numarul de SMS: 1792 (tarif standard per SMS specific fiecarei retele mobile: Digi Mobil, Telekom Romania Mobile, Orange Romania si Vodafone Romania).

  2. Numarul de Infoline: 0800.500.062, tarif standard in functie de reteaua din care este apelat, luni-vineri in intervalul orar 10:00-18:00.

  3. Magazine partenere: PACO PROD SERV SRL, FLANA MARKET SRL, SUPERMARKET LA COCOȘ SRL și ALMIRA TRADE SRL. Anexa magazinelor participante este regasita in Anexa 2 a Regulamentului Oficial.

  4. Produse participante:  produse congelate Bonduelle in valoare de minimum 25 de lei, pe acelasi bon fiscal

  5. Participanti in cadrul campaniei sunt definiti ca fiind persoanele fizice cu varsta de peste 18 ani impliniti la data prevazuta la pct. 5.2. lit. c), cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, care s-au inscris in Campanie conform conditiilor descrise in prezentul Regulament. Un participant persoana fizica va fi identificat prin numarul de telefon utilizat/comunicat la inscrierea in Campanie, precum si prin datele cu caracter personal comunicate in momentul revendicarii unui premiu.

  6. Bon fiscal/factura fiscala: In contextul prezentei Campanii, notiunea de bon fiscal reprezinta bonul emis la data efectuarii achizitiei prin care participantul poate face dovada achizitionarii produselor participante specificate in art. 6.5. Bonurile fiscale/facturile fiscale trebuie sa aiba o data de emitere in perioada de desfasurare a Campaniei, iar data si ora acestora trebuie sa fie anterioare celor la care s-a efectuat inscrierea in Campanie. 

  7. Mecanism: pentru a se inscrie in Campanie, clientii magazinelor partenere trebuie sa urmeze integral pasii descrisi in continuare, devenind astfel ,,participanti”:

 

  1. sa achizitioneze in Perioada Campaniei din magazinele partenere produse congelate Bonduelle de minimum 25 de lei.

  2. sa identifice pe bonul fiscal/factura fiscala numarul, ora si data bonului/facturii;

  3. sa inscrie numarul bonului/facturii  in Campanie, alaturi de numele magazinului din care a facut achizitia,  in Perioada Campaniei prin SMS la numarul scurt 1792; (exemplu: 1234 Paco, 1234 LaCocos, 1234 Almira, 1234 Flana) 

    1. Participarea prin SMS:

      1. Pentru a participa la Campanie prin intermediul mecanismului bazat pe trimiterea de SMS-uri, participantii trebuie sa trimita, in Perioada Campaniei, numarul bonului sau facturii, printr-un mesaj text scris (”SMS”), la numarul scurt 1792. Fiecare inscriere valida reprezina o sansa de castig la premiul Campaniei.

 

Pentru a intra in posesia Premiului, in caz de castig, participantii sunt obligati sa pastreze in original bonurile/facturile fiscale, dupa caz, bonurile/facturile fiscale inscrise in Campanie si desemnate castigatoare conform prezentului Regulament Oficial. Pierderea sau deteriorarea in orice mod a bonului fiscal sau a facturii fiscale, desemnate castigatore, va conduce la invalidarea inscrierii participantului la Campanie si imposibilitatea de a intra in posesia premiului.

 

 

  1. Mesajul text scris trebuie sa contina, numarul bonului sau facturii formate din 3 (trei) pana la 12 (doisprezece) caractere, in functie de magazinul din care s-a facut achizitia, alaturi de numele magazinului de unde s-a facut achizitia

  2.  De exemplu un numar de bon sau de factura se poate trimite ca si mesaj text in felul urmator: 

  • 012 PACO, exemplu de bon ce contine 3 (trei caractere)

  • 01234 LaCocos, exemplu de bon ce contine 5 (cinci) caractere;

  • 0123456 Almira, exemplu de bon/factura ce contine 7 (sapte) caractere

  • 0123-45678 Flana, exemplu de bon ce contine 10 (zece) caractere;

  • 0123456789101 Flana, exemplu de bon/factura ce contine 12 (doisprezece) caractere.

  1. Fiecare SMS de participare la Campanie este considerat eligibil pentru Campanie daca este format exclusiv din numarul bonului/facturii si numele magazinului de unde a fost facuta achizitia.

  2. Pentru fiecare SMS trimis, participantul va suporta costul acestuia conform art. 6.1. de mai sus.

  3. Prin transmiterea SMS-ului, participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal in scopul inscrierii, participarii si tragerii la sorti aferente Campaniei si ca a luat la cunostinta conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal asa cum sunt stabilite conform Anexei 1 din prezentul regulament.

*Nota: bazele de date colectate de catre Organizator prin intermediul societatilor implicate in organizarea Campaniei nu vor fi instrainate altor entitati.

  1. Reguli generale

  2. Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte poate duce la imposibilitatea de inscriere in Campanie, la imposibilitatea contactarii in caz de castig, precum si la invalidarea inscrierii si/sau a acordarii premiului. 

  3. Pentru fiecare SMS de inscriere in Campaniei, participantul va suporta costul acestuia, tarif normal in retelele de telefonie mobila.

  4.  Daca sunt identificate cazuri de fraudare a mecanismului Campaniei sau a procedurilor de revendicare si atribuire a premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel castigate si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmarire judiciara pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida pozele cu bonurile/facturile fiscale, si va anunta participantul in acest sens. 

  5.   Pentru fiecare bon/factura, un Participant se poate inscrie in Campanie o singura data. Fiecare inscriere corecta efectuata de catre un Participant ii garanteaza acestuia o sansa de castig.

  6.      Avand in vedere ca numarul de telefon mobil reprezinta elementul de identificare al Participantilor pe Perioada Campaniei, un Participant identificat cu acelasi numar de telefon poate avea 10 inscrieri pe zi si inscrieri nelimitate pe toata durata campaniei, fiecare inscriere trebuind sa fie facuta in baza unui bon sau facturi diferite.

  7. Incercarea de inscriere de 5 (cinci) ori consecutiv ale aceluiasi bon/factura incercarea de inscriere a unui bon sau a unei facturi incorecte de 5 ( cinci) ori, are ca rezultat blocarea participarii in Campanie pentru 24 de ore, participantului nemaifiindu-i permisa inscrierea in Campanie, in intervalul mai devreme specificat (blocare temporara). 

  8. O noua incercare de inscriere a aceluiasi bon deja inscris sau incorect, dupa 3 blocari consecutive temporare, (timp de 24 h), are ca rezultat descalificarea din Campanie, blocarea definitiva a participantului, acestuia nemaifiindu-i permisa inscrierea in Campanie, pe toata durata acesteia. Pentru facturile fiscale se va respecta aceeasi conditie.

    1. Fiecare participare este verificata preliminar la momentul inscrierii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare inregistrare va primi din partea Organizatorului, imputernicit prin Agentia Field Star, un raspuns corespunzator, prin care este informat cu privire la situatia inscrierii sale, dupa cum urmeaza:

 

 

  • In cazul in care inscrierea este efectuata inainte de data si ora inceperii Campaniei:


Salut! Campania “FII FRESH SI CASTIGA!” incepe pe  1 iulie 2024, ora 00:00:00. Revino dupa aceasta data. Succes!

 

  • In cazul in care inscrierea este efectuata dupa data si ora finalizarii etapei de inscriere a bonului/facturii:

 

Salut! Campania “FII FRESH SI CASTIGA!” s-a incheiat pe 31 iulie 2024, ora 23:59:59. Vezi Regulamentul Campaniei pe https://www.bonduelle.ro/.

 

  • In cazul in care un participant a inscris acelasi bon/factura de mai multe ori, de pe acelasi numar sau numar de telefon diferit:

 

Acest bon/factura a fost deja inscris in campanie. Te asteptam cu alte inscrieri! Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care un participant a inscris un alt format de numar de bon/factura: 

 

Acest bon/factura nu este valid. Te rugam sa verifici ca ai scris corect numarul bonului/facturii. Te asteptam cu alte inscrieri! Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a efectuat o inscriere valida pentru tragerea la sorti:

 

Participare corecta! Continua sa participi si poti castiga unul dintre premiile campaniei. Pastreaza bonul pentru validare!

 

  • In cazul in care participantul a depasit limita de 10 inscrieri pe zi:

 

Ai inscris numarul maxim de inscrieri pe ziua de astazi (10)! Te asteptam cu noi inscrieri si in alte zile, pana la finalul campaniei, 31 iulie inclusiv, ora 23:59:59. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a depasit limita de 10 inscrieri/ zi si astazi este  ultima zi de inscriere in Campanie, 31 iulie:

 

Ai atins numarul maxim de inscrieri pe ziua de astazi (10)! Este ultima zi de Campanie si nu mai poti efectua alte inscrieri. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a inscris de 5 ori consecutiv un bon sau factura invalida si prima data a fost blocat pentru 24h:

 

Inscriere invalida! Ai acumulat cinci erori consecutive. Participarea ta este blocata 24 de ore conform Regulamentului. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

  • In cazul in care participantul a inscris de 5 ori consecutiv un bon sau factura invalida si a fost blocat a doua oara pentru 24 h:

Inscriere invalida! Ai acumulat cinci erori consecutive Participarea ta este blocata 24 de ore conform Regulamentului. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a inscris de 5 ori consecutiv un bon sau factura invalida si este ultima zi de Campanie, 31 iulie:

 

Ai acumulat cinci erori consecutive! Nu te mai poti inscrie in Campanie si este ultima zi! Te asteptam cu participari corecte in alte campanii! Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul este blocat de 3 ori temporar pe motiv de inscriere bonuri invalide:

    1. Extragerea castigatorilor

 

Inscriere invalida! Ai atins a treia limita de cinci inscrieri invalide consecutive. Conform Regulamentului, participarea cu acest numar de telefon este blocata permanent. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

 

 

  1.  PACO PROD SERV SRL

Premiile distincte descrise la Sectiunea 7, pct. 7.1. se vor extrage dupa cum urmeaza : din toate inscrierile inregistrate in reteaua PACO PROD SERV SRL din perioada 01.07.2024, ora 00:00:00 –31.07.2024, ora 23:59:59) 

 

  • se vor extrage 1 potential castigator pentru premiu, Combina frigorifica BOSCH KGE49AICA ;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in Combina frigorifica BOSCH KGE49AICA , in total 3 rezerve;

 

  • se vor extrage 2 potentiali castigatori pentru premiu, Multicooker CROCK-POT Express;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in Multicooker CROCK-POT Express, in total 6  rezerve;

 

  • se vor extrage 5 potentiali castigatori pentru premiu,  Blender NUTRIBULLET ;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in  Blender NUTRIBULLET , in total 15 rezerve;

 

  1. SUPERMARKET LA COCOS SRL 

Premiile distincte descrise la Sectiunea 7, pct. 7.1. se vor extrage dupa cum urmeaza ( din toate inscrierile inregistrate in reteaua SUPERMARKET LA COCOS SRL din perioada 01.07.2024, ora 00:00:00 –31.07.2024, ora 23:59:59) 

 

  • se vor extrage 1 potential castigator pentru premiu, Combina frigorifica BOSCH KGE49AICA;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in Combina frigorifica BOSCH KGE49AICA , in total 3 rezerve;

 

  • se vor extrage 2 potentiali castigatori pentru premiu, Multicooker CROCK-POT Express;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in Multicooker CROCK-POT Express, in total 6  rezerve;

 

  • se vor extrage 5 potentiali castigatori pentru premiu,  Blender NUTRIBULLET ;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in  Blender NUTRIBULLET , in total 15 rezerve;

 

 

  1. ALMIRA TRADE SRL

Premiile distincte descrise la Sectiunea 7, pct. 7.1. se vor extrage dupa cum urmeaza ( din toate inscrierile inregistrate in reteaua  ALMIRA TRADE SRL  din perioada 01.07.2024, ora 00:00:00 –31.07.2024, ora 23:59:59) 

 

  • se vor extrage 2 potentiali castigatori pentru premiu, Multicooker CROCK-POT Express;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in Multicooker CROCK-POT Express, in total 6 rezerve;

 

  • se vor extrage 5 potentiali castigatori pentru premiu,  Blender NUTRIBULLET ;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in  Blender NUTRIBULLET , in total 15 rezerve;

 

  1. FLANA MARKET SRL 

Premiile distincte descrise la Sectiunea 7, pct. 7.1. se vor extrage dupa cum urmeaza ( din toate inscrierile inregistrate in reteaua 6.1.1.         FLANA MARKET SRL  din perioada 01.07.2024, ora 00:00:00 –31.07.2024, ora 23:59:59) 

 

  • se vor extrage 2 potentiali castigatori pentru premiu, Multicooker CROCK-POT Express;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in Multicooker CROCK-POT Express, in total 6 rezerve;

 

  • se vor extrage 5 potentiali castigatori pentru premiu,  Blender NUTRIBULLET ;

  • se vor extrage, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru premiul, constand in  Blender NUTRIBULLET , in total 15 rezerve;

 

  1. Tragerile la sorti pentru premiile oferite in Campanie se vor efectua in prezenta unui reprezentant al agentiei FIELD STAR SRL si a unui notar public, prin intermediul unui program electronic de extrageri aleatorii intern, detinut de Agentie, in maximum zece zile lucratoare de la incheierea Perioadei Campaniei.

  2. Vor fi extrase 3 rezerve pentru fiecare premiu. In cazul in care castigatorul nu poate fi anuntat sau nu poate fi validat in termenele si in conditiile stipulate in Regulament, se va apela la prima rezerva a castigatorului, in ordinea extragerii si se va urma aceeasi procedura de anuntare si validare. Daca se parcurge procedura pentru toate cele 3 rezerve si nu se finalizeaza corect validarea nici pentru ultima rezerva, premiul respectiv nu va mai fi acordat, iar acesta va ramane in posesia Organizatorului.

  3. Incheierea Campaniei  va fi anuntata pe site-ul https://www.bonduelle.ro/ sectiunea dedicata Campaniei, in termen de 30 zile lucratoare de la data validarii finale a castigatorilor. 

  4. La tragerile la sorti nu vor participa inscrierile care nu cuprind informatiile solicitate conform specificatiilor de mai sus, sau in care Participantii furnizeaza informatii incomplete / incorecte, precum si inscrierile efectuate in afara Perioadei Desfasurarii Campaniei.

  5. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea in bani. In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiu (prin refuz intelegandu-se orice manifestare expresa si neechivoca ca de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in care vreunul dintre castigatori refuza preluarea premiului de la Organizator, refuza semnarea procesului verbal de predare - primire etc) asa cum este acesta descris in Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a apela la rezervele extrase conform Regulamentului.

  6. Conform obligatiei organizatorilor prevazuta in art. 42 alin 2 din O.G. 99/2000,  de a face publice numele castigatorilor si castigurile acordate, lista castigatorilor va fi publica dupa finalizarea validarii, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la finalizarea Campaniei.

  7.  Premiile vor fi livrate, prin curier, la adresa castigatorului, de catre Agentie, in maxim 45 de zile lucratoare de la finalizarea Campaniei. Premiile vor fi inmanate Castigatorilor pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului. Refuzul furnizarii datelor necesare pentru completarea procesului verbal si/sau refuzul semnarii acestuia va face imposibila predarea premiului, iar castigatorul respectiv va fi invalidat si se va trece la rezerve, care vor parcurge aceeasi pasi de validare. Premiile vor fi livrate pe cheltuiala Organizatorului.

  8. Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

    1. In cadrul prezentei Campaniei se vor acorda urmatoarele tipuri de premii:

 

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI SI VALOAREA ACESTORA

 

 

Nr crt

Retea magazine

Descriere Premiu 

Tip extragere

Numar premii

Valoare unitara LEI,

Valoare totala LEI, 

Valoare unitara LEI,

Valoare totala LEI,

fara TVA

fara TVA

TVA inclus

TVA inclus

 1

PACO PROD SERV SRL

Combina   frigorifica BOSCH KGE49AICA

Extragere finala

1

3445.29

3445.29

4099.9

4099.9

Multicooker CROCK-POT Express

2

491.52

983.04

584.91

1169.82

 Blender NUTRIBULLET

5

243.61

1218.05

289.9

1449.5

2

SUPERMARKET LA COCOS SRL

Combina frigorifica BOSCH KGE49AICA 

Extragere finala

1

3445.29

3445.29

4099.9

4099.9

Multicooker CROCK-POT Express

2

491.52

983.04

584.91

1169.82

 Blender NUTRIBULLET

5

243.61

1218.05

289.9

1449.5

 3

ALMIRA TRADE SRL

Multicooker CROCK-POT Express

Extragere finala

2

491.52

983.04

584.91

1169.82

 

 Blender NUTRIBULLET

5

243.61

1218.05

289.9

1449.5

4

FLANA MARKET SRL

Multicooker CROCK-POT Express

Extragere finala

2

491.52

983.04

584.91

1169.82

 Blender NUTRIBULLET

5

243.61

1218.05

289.9

1449.5

TOTAL

30

 

15,694.94

 

18,677.08

 

Specificatii premii se regasesc in Anexa 1 a Regulamentului Oficial.

Anexa magazinelor participante poate fi consultata in Anexa 2 a Regulamentului Oficial.

Valoare totala maxima estimata a premiilor este de 15,694.94 lei fara TVA, respectiv 18,677.08 lei TVA inclus.

SECTIUNEA 8. PROCEDURA PENTRU VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR.

  1. Pana la validarea finala un participant ce a fost extras drept castigator va fi numit “potential castigator” si trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a fi declarat castigator final: revendicare telefonica, prevalidare electronica si validare finala.

  2. Dupa fiecare extragere a premiilor, se va trimite cate un SMS pe numarul de telefon de pe care s-a inregistrat bonul sau factura desemnata castigatoare, oferindu-se informatii despre premiul castigat.

    1. In mesajul SMS prin care sunt anuntati ca au castigat un premiu, Participantii vor primi si un link, denumit ”link de revendicare”. Fiecare link de revendicare poate fi folosit, respectiv accesat,  pentru revendicarea premiului in termen de maxim de 3 zile lucratoare de la comunicare. In ultima zi alocata revendicarii, participantii vor primi un SMS tip reminder ce le va reaminti ca mai au la dispozitie o zi pentru revendicarea premiului.

    2. In cazul in care potentialul castigator nu revendica premiul prin completarea formularului, reprezentantul Organizatorului in termenul specificat, va invalida, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, acesta din urma avand dreptul sa treaca la validarea rezervelor, in ordinea extragerii acestora. Rezervele vor fi contactate respectandu-se aceeasi procedura mentionata in prezentul articol.

    3. Pentru revendicarea premiului, potentialul castigator este necesar sa urmeze urmatorii pasi:

  3. sa acceseze link-ul de revendicare si sa introduca numarul de telefon cu care a efectuat inscrierea desemnata potential castigatoare;

  4. click pe butonul: “Acceseaza formularul”;

  5. sa incarce poza bonului fiscal/facturii castigatoare in baza caruia a fost desemnat potential castigator;

  6. sa incarce poza cu buletinul in cazul premiilor cu valoare de peste 600 lei (TVA inclus);

  7. sa completeze campul obligatoriu corespunzator numelui;

  8. sa completeze campul obligatoriu corespunzator prenumelui;

  9. sa completeze campurile obligatorii corespunzatoare adresei de expediere a premiului (judet, localitate, nume strada, tip strada, nr. strada, bloc, scara, etaj, apartament etc.);

  10. click pe bifa obligatorie unde potentialul castigator confirma citirea integrala a Anexei 1 din  Regulamentului Campaniei privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

  11. In vederea validarii premiului, va trebui sa transmita reprezentantului Agentiei Field Star, in timpul procesului de revendicare o fotografie sau o copie scanata cat mai lizibila a bonului fiscal/facturii fiscale cu care a fost extras castigator. In cazul in care potentialul castigator sustine ca nu poate incarca poza solicitata, in interfata disponibila dupa accesarea link-ului de revendicare primit prin SMS, are posibilitatea de a trimite catre Agentie prin e-mail la adresa concurs@fieldstar.ro in acelasi  termen de 3 zile lucratoare de la momentul trimiterii SMS-ului de informare castig. 

  12.  Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte, poate duce la imposibilitatea validarii participantului drept castigator. Completarea/bifarea campurilor/bifelor optionale din formular nu este obligatorie si nu conditioneaza validarea participantului drept castigator.

  13.  In situatia in care un castigator sterge sau pierde link-ul de revendicare, acesta se poate adresa Agentiei pentru a-i fi retrimise detaliile, in termenul pe care il are la dispozitie pentru revendicare. Detaliile pot fi retrimise de catre Agentie prin SMS exclusiv catre numarul de telefon de pe care a fost inscris bonul declarat castigator.

  14.  Agentia poate solicita Participantilor bonul fiscal castigator sau factura in original,  in vederea validarii castigului. Neindeplinirea acestei conditii duce la invalidarea premiului, decizia de invalidare fiind la libera alegere a Organizatorului.

8.2.7.     Orice cerere venita din partea Participantilor declarati castigatori ce nu respecta conditiile de mai sus nu va fi onorata de catre Organizator. 

  1. Potentialilor castigatori ai premiilor cu o valoarea mai mare de 600 lei TVA inclus, li se vor solicita si o fotocopie lizibila a actului de identitate al castigatorului.

  2. Validarea sau invalidarea castigatorilor se realizeaza in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data completarii tuturor informatiilor necesare validarii si transmiterea fotografiei de verificare.

  3. In cazul in care potentialul castigator sustine ca nu poate incarca documentele solicitate, in interfata disponibila dupa accesarea link-ului de revendicare primit prin SMS, are posibilitatea de a trimite catre Agentie prin e-mail, in acelasi  termen de 3 (trei) zile lucratoare de la momentul trimiterii SMS-ului de informare castig, documentul descris in art 8.3. sau sa contacteze Agentia prin modalitatile mentionate in cadrul regulamentului.

  4. Daca pasii de validare electronica au decurs corespunzator si potentialul castigator face dovada detinerii bonului fiscal, extras castigator, premiile vor fi livrate de catre Organizator, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorului, dar nu mai tarziu de 15 zile lucratoare de la aceasta data. 

  5. In cazul in care un potential castigator nu poate fi contactat, nu acceseaza linkul de validare, sau in urma procesului de verificare a datelor este invalidat, se va apela, in ordinea extragerii, la prima rezerva, urmandu-se aceeasi procedura aplicata potentialului castigator initial. Aceeasi procedura se va aplica in continuare si celorlalte rezerve, daca este cazul. 

  6. In toate cazurile in care, in momentul validarii electronice Agentia au orice suspiciuni cu privire la acuratetea informatiilor inscrise, ori datele de pe bon/factura sunt ilizibile, bonul sau factura este deteriorata, modificata s.a,  Agentia va solicita bonul fiscal/factura, in original, de la potentialul castigator. In acest sens va trimite, pe cheltuiala proprie, un curier la adresa specificata de acesta in vederea receptionarii bonului fiscal sau facturii. Imposibilitatea potentialului castigator de a preda curierului bonul fiscal sau facturii , in original, ori predarea unui alt bon fiscal/factura fiscala, sau daca acesta este predat deteriorat, modificat, s.a., astfel incat sa nu poata fi identificate elementele obligatorii pentru validare, conduce automat  la descalificarea potentialului castigator si aplearea la rezerve care se vor supune regulilor de validare descrise in Regulament.

  7. Termenele de revendicare si validare vor fi aplicate si eventualelor rezerve, in situatia in care potentialul castigator nu indeplineste conditiile prezentului Regulament. 

  8.  Orice cerere venita din partea Participantilor declarati castigatori ce nu respecta conditiile de mai sus nu va fi onorata de catre Organizator.

  9. Un premiu sau castig poate fi invalidat daca:

  10. Potentialul castigator refuza premiul; refuzul poate fi exprimat in scris la adresa Organizatorului la datele de contact prevazute in art. 1.1 sau verbal, in cadrul unei convorbiri telefonice inregistrate, purtate pe numarul de telefon cu care participantul s-a inscris in promotie. Refuzul, odata exprimat, nu mai poate fi retractat.

  11. potentialul castigator furnizeaza la revendicare, informatii incomplete sau eronate;

  12. potentialul castigator nu poate fi contactat pentru revendicarea premiului in termenul acordat;

  13. potentialul castigator nu trimite documentatia solicitata de catre FIELD STAR S.R.L.;

  14. potentialul castigator nu indeplineste orice alta conditie impusa de prezentul Regulament Oficial, inclusiv conditia sa aiba varsta de 18 ani, varsta implinita inainte de data calendaristica a inceperii Campaniei.

  15. In cadrul prezentei Campanii pentru incurajarea inscrierii participantilor in Campanie si pentru a le oferi acestora mai multe sanse de castig, Organizatorul poate realiza activitati de promovare ale prezentei campanii prin sms/e-mail in baza acordului de marketing oferit de participant la inscriere.

  16. In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator prin agentii desemnati de acesta, acesta va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul Regulament Oficial, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct.

  17. Validarea castigatorilor in cadrul acestei Campaniei nu presupune un consimtamant implicit pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

  18. Premiul acordat potrivit Regulamentului Oficial nu poate fi returnat, inlocuit cu alte produse/servicii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani. In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire. In cazul invalidarii, acesta se va atribui participantilor extrasi ca rezerve sau dupa caz va ramane la dispozitia Organizatorului.

  19. Premiul acordat in cadrul prezentei Campanii poate fi revendicat doar in conditiile prevazute la art. 8.2.

  20.  Participantii trebuie sa pastreze bonurile fiscale sau facturile inscrise in Campanie pana la publicarea listei castigatorilor finali validati, in eventualitatea atribuirii premiului in calitate de rezerve.

  21. Livrarea premiilor

Organizatorul, prin imputernicit Agentia, va trimite un curier la domiciliul potentialilor castigatori, in termen de maxim 30 zile de la incheierea etapei anterioare, pentru ridicarea, in baza unui proces verbal, a bonului fiscal extras castigator sau facturii si va suporta costurile aferente de transport. Imposibilitatea potentialului castigator de a preda curierului bonul fiscal, ori predarea unui alt bon fiscal, sau daca acesta este predat deteriorat, modificat, s.a. conduce automat la descalificarea potentialului castigator si apelarea la rezerve, care se vor supune regulilor de validare descrise in Regulament. Decizia de invalidare fiind la libera alegere a Organizatorului. 

Daca potentialul castigator face dovada detinerii bonului fiscal, in original, Agentia va livra premiile, prin curier, la adresa castigatorului, in maxim 45 de zile lucratoare de la finalizarea Campaniei. Premiile vor fi inmanate Castigatorilor pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului. 

 

SECTIUNEA 9. ERORI SI BONURI/FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

 

  1. Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor bonuri/facturi fiscale, care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare la orice alt tip de modificari ale bonurilor/facturilor fiscale, precum si mesajele ce au fost transmise prin SMS la alte numare sau inscrierile prin SMS  in afara perioadei Campaniei, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de Organizator.

  2. Organizatorul, Agentia FIELDSTAR S.R.L nu vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori privind bonurile/facturile fiscale, dupa caz.

 

SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

 

10.1. Organizatorul si societatile implicate in organizarea prezentei Campanii nu isi asuma nicio raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului de proprietate asupra bonurilor/facturilor fiscale. Existenta vreunui litigiu referitor la dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale castigatoare nu va influenta acordarea premiului de catre Organizator participantului care a revendicat premiul in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care a respectat procedurile de revendicare a  premiilor prevazute de prezentul Regulament Oficial.

10.2. Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si eventualilor castigatori.

10.3. Organizatorul si societatile implicate in organizarea prezentei Campanii, nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a Premiilor, dupa termenul de revendicare prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea Premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

10.4. Organizatorul Campaniei si societatile implicate in organizarea prezentei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru, inclusiv dar fara a se limita la:

  1. Bonurile/facturile inscrise in afara perioadei de desfasurare a Campaniei sau la alt numar, decat cel mentionat in Regulament (prin SMS);

  2. Mesajele/formularele ce contin datele incomplete, inexacte sau incorecte, trimise prin SMS;

  3. Eventualele situatii ce pot deriva din incercarile de inscriere in prezenta Campanie cu bonurile/facturile fiscale din alte Campanii in desfasurare sau anterioare;

  4. Pierderile/intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

  5. Pierderile sau intarzierile inscrierilor online, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

  6. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc.), si ca atare Organizatorul/Agentia nu va putea contacta participantul la Campanie;

  7. Situatiile in care numarul de telefon furnizat de participant nu poate fi apelat in timpul precizat, conform conditiilor din prezentul Regulament Oficial, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

  8. Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon/factura care a stat la baza alocarii unui premiu. In aceste cazuri va fi validat castigator acel participant care face dovada cumulativa ca:

  9. detine bonul fiscal sau factura fiscala, dupa caz, in original continand numarul bonului/facturii care au stat la baza alocarii premiului; si

  10. este titularul numarului de telefon completat in formularul de inscriere si, atat pentru participarile prin SMS, al numarului/cartelei preplatite/abonamentului de telefonie mobila utilizat la inscrierea in Campanie.

  11. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon folosite la inscriere;

  12. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de internet sau conexiunea la internet a consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie sau cele cauzate de retelele de telefonie mobila;

  13. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

  14. Situatiile in care consumatorii nu achizitioneaza produse participante in Campanie;

    1. Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora serverului (minute, secunde) care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor.

    2. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora de catre mecanismul promotional. 

    3. Organizatorul, imputernicit prin Agentia Field Star are dreptul de a invalida participarile care contin informatii false ori validate eronat si care nu indeplinesc conditiile de validare.

    4. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis indiferent de data la care acestea sunt expediate de catre participant. 

    5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.

    6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei si/sau imaginea Organizatorului.

    7. Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu urmatoarele:

      1. participantul este singur raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;

      2. participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor, fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur;

      3. participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale personale, in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial.

  15. Organizatorul si societatile implicate in Campanie:

  16. nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea Premiului dupa momentul preluarii lor de catre castigator;

  17. sunt exonerati de catre castigatori, in limita maxima permisa de lege, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu Premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;

  18. nu sunt raspunzatori, in limita permisa de lege, de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu Premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

    1. . In conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in cee ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogarea a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul General privind protectia datelor” sau „RGPD”), a actelor normative interne aprobate in vederea implementarii Regulamentului General UE, Organizatorul BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT, imputernicit prin Agentia Field Star, are obligatia sa prelucreze datele dvs. cu caracter personal pe care le-ati furnizat, in conditii de siguranta, cu buna credinta si in conformitate cu prevederile legale in vigoare, exclusiv in realizarea scopurilor specificate.

 

SECTIUNEA 11.  TAXE SI IMPOZITE

11.1. Organizatorul, prin imputenicit Agentia, este responsabil de achizitionarea premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei si se obliga sa calculeze, sa suporte si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legislatia aplicabila, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului. 

11.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (ex: cheltuieli legate de accesul la internet in vederea inscrierii bonurilor/facturilor sau a consultarii Regulamentului Oficial de desfasurare a Campaniei etc.). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi ”cheltuieli indirecte” in sensul Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, astfel cum a fost republicata, cu modificarile ulterioare.

11.3. Organizatorul este raspunzator de plata taxelor, impozitelor si/sau al altor obligatii fiscale legate de premiile oferite.

SECTIUNEA 12. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

 

  1.     Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal:

 

Datele cu caracter personal va sunt prelucrate in urmatoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrarii a fost adaugat intre paranteze atunci cand se detaliaza scopul prelucrarii datelor cu caracter personal: consimtamant in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR, obligatia legala a operatorului in conformitate cu art. 6 (1) (c) din GDPR si interes legitim in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR)):

 

  1. in scopul inscrierii, participarii si tragerii la sorti in CampaniaFII FRESH SI CASTIGA!” (consimtamantul dumneavoastra); 

  2. in scopul validarii castigatorilor (interesul legitim);

  3. in scopuri promotionale si publicitare in legatura cu publicarea castigatorilor (consimtamantul dumneavoastra);

  4. in scopul achitarii impozitelor si a contributiilor relevante si a raportarilor catre autoritatile publice competente (obligatia legala a Operatorului);

  5. in scopul solutionarii oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea premiilor; punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apararea in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari (interesul legitim al Operatorului si al partenerilor si obligatia legala a Operatorului);

  6. in scopul activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Operatorului);

  7. in scopuri de marketing direct prin sms/email/telefon.

 

  1.  Datele cu caracter personal

In cazul participantilor persoane fizice sau reprezentanti persoane juridice la Campania publicitara denumita  FII FRESH SI CASTIGA!” datele cu caracter personal prelucrate de catre Societate sunt urmatoarele:

 

  1. Pentru inscrierea, participarea, tragerea la sorti se vor prelucra :

 

  • numar de telefon ; 

 

  1. In cazul castigatorilor, datele cu caracter personal prelucrate de catre Societate pentru validarea castigatorilor, si acordarea premiilor sunt urmatoarele:

  • numele si prenumele;

  • numarul de telefon;

  • adresa de domiciliu;

  • Copie CI in vederea achitarii taxelor de catre Organizator, prin imputernicita, Agentia, in numele castigatorului 

  • Semnatura (procesul verbal pentru predarea-primirea premiului)

    1.   Consimtamantul persoanei vizate sau persoanelor vizate pentru inregistrarea, participarea si tragerea la sorti aferente acestei Campanii se acorda astfel:

 

12.4.1. Participarea prin SMS: Prin transmiterea SMS-ului, participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal in scopul incrierii, participarii si tragerii la sorti aferente Campaniei si ca a luat la cunostinta conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal asa cum sunt stabilite conform Sectiunii 12 din prezentul regulament.

  1.   Durata prelucrarii datelor cu caracter personal

        Datele cu caracter personal colectate in scopul derularii Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia, plus o perioada suplimentara de minimum 6 luni (termenul legal de prescriptie pentru actiunile in justitie) in vederea raspunsului la eventuale reclamatii. Cu privire la datele castigatorilor pentru care Organizatorul/Agentia Field Star are diverse obligatii legale de raportare si plata taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar contabile, de minim 5 ani.

 

  1.    Persoanele Imputernicite si destinatarii datelor cu caracter personal

 

          Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal pe care ni le furnizeaza participantii in mod direct, inclusiv prin intermediul inscrierii prin SMS.

Putem dezvalui datele cu caracter personal ale participantilor catre:

 

  1. partenerii Organizatorului, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, inclusiv Partenerii desemnati in aceasta Campanie implicati in desfasurarea si organizarea Campaniei, acordarea premiilor, notari publici/avocati desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei;

  2. furnizori ai serviciilor aferente activitatilor de marketing - agentii de marketing, societati de furnizare a serviciilor de e-mail marketing cu care Organizatorul are incheiate acorduri de prelucrare date cu caracter personal prin persoane imputernicite;

  3. furnizori de servicii de curierat, telefonie mobila cu care Organizatorul sau in speta Agentia FIELD STAR S.R.L. are incheiate acorduri de prelucrare date cu caracter personal prin persoane imputernicite;

  4. furnizorii de servicii de dezvoltare si mentenanta a paginilor web (cum ar fi Field Star);

  5. furnizorii de servici de hosting web si centre de date etc. cu care Organizatorul sau in speta, Agentia FIELD STAR S.R.L. are incheiate acorduri de prelucrare date cu caracter personal prin persoane imputernicite;

  6. autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societati din grupurile internationale din care face parte BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT ., daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim).

    1.  Transferul datelor cu caracter personal:

 

In principiu, nu se vor transfera datele cu caracter personal ale participantilor decat in state apartinand Spatiului Economic European (SEE), asigurandu-se astfel un nivel de confidentialitate si securitate corespunzator, in acord cu prevederile Regulamentului GDPR.

          Daca totusi, acestea se vor transfera in afara SEE, va informam ca au fost constituite garantii adecvate conform art. 46 RGPD prin semnarea cu destinatarul a clauzelor standard de protectie a datelor adoptate de Comisia Europeana. 

  1. Drepturile persoanelor vizate

           Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, in calitate de persoana vizata. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, beneficiaza de urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existenta dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

  2. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datele care sunt incomplete;

  3. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:

    1. acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si sunt prelucrate;

    2. si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Organizatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;

 

  1. datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;

 

  1. datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante.

 

  1. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamantului. De asemenea se pot opune oricand prelucrarilor pentru scop de marketing, inclusiv prelucrarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al operatorului, din motive care tin de situatia lor  specifica.

 

  1. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii:

    1. in cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioada care permite Organizatorului sa verifice exactitatea datelor in cauza;

 

  1. in cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;

 

  1. in cazul in care Organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;

 

  1. in cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.

 

  1. Dreptul la portabilitate: in masura in care Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Organizatorului sa furnizeze datele lor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat (spre exemplu in format ”CSV”). Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Organizatorul poate sa transmita datele cu caracter personal ale acestora unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

 

In cazul in care veti adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor dumneavoastra privind protectia datelor, Operatorul va raspunde acestei solicitari in termen de maxim 30 de zile in conditiile prevazute de Regulamentul general UE 2016/679 privind protectia datelor.

 

Operatorul de date cu caracter personal garanteaza faptul ca prelucreaza datele dumneavoastra in conditii de legitimitate, implementand totodata masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea integritatii si confidentialitatii datelor conform art. 25 si 32 din Regulamentul General privind protectia datelor.

 

SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

         Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen la initiativa Organizatorului sau in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica prin publicarea pe website-ul Campaniei. Premiile care vor fi validate pana la data incetarii Campaniei, vor fi predate castigatorilor validati. Premiile nevalidate vor ramane proprietatea Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 

SECTIUNEA 14.  LITIGII

        Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

 

SECTIUNEA 15.  FORTA MAJORA

15.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment extern, imprevizibil absolut invincibil si inevitabil pentru Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

15.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitiei cazului de forta majora.

15.3. In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;

  1. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;

  2. erori in tiparirea datelor pe bon/factura, inclusiv produse prin eroare umana;

  3. tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace.

    1. Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

 

 

SECTIUNEA 16. SESIZARI

      In vederea sesizarilor de orice natura, Participantii la Campanie pot depune solicitari si/sau reclamatii (i) in scris la adresa de e-mail concurs@fieldstar.ro sau in baza unui apel telefonic la numarul de Infoline 0800.500.062, tarif standard in functie de reteaua din care este apelat, luni-vineri in intervalul orar 10:00-18:00, in termen de maximum 2 (doua) saptamani de la incetarea Perioadei Campaniei. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio astfel de solicitare/ reclamatie.

SECTIUNEA 17. ALTE CLAUZE

  1. Deciziile Organizatorului privind Campania, durata acesteia, participantii careia i se adreseaza, Premiile acordate sunt finale si aplicabile tuturor participantilor.

  2. Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

  3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea Campaniei.

 

 

FIELD STAR S.R.L.

 

 

 

 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „FII FRESH SI CASTIGA!”

Specificatii premii

 

  1. COMBINA FRIGORIFICA BOSCH KGE49AICA

SPECIFICATII GENERALE COMBINA FRIGORIFICA BOSCH KGE49AICA

Tip aparat frigorific

Combina frigorifica BOSCH KGE49AICA

Volum net total (l)

419

Volum net frigider (l)

302

Volum net congelator (l)

117

Afisaj / Panou comanda

Electronic

Sistem de racire

Static

Numar compresoare

1

Clasa eficienta energetica

C

Tehnologii

BigBox, Hyper Fresh, Hyper Fresh Chill, Supercooling

Functii / Optiuni

Afisare temp. in frigider, Functie de super-congelare, Functie de super-racire, Indic. de funct. pt. frigider, Indicator avertizare pt. sectiune congelator, Semnal avertizare pt. defect., Semnal avertizare usa deschisa, Temperature for freezer

Frigider

Sistem racire frigider

Static

Control temperatura frigider

Electronic

Sistem dezghetare

Automat

Numar rafturi

4

Rafturi pe usa

4

Numar sertare

2

Material rafturi

Sticla

Fresh box (Compartiment pentru alimente proaspete)

Da

Cutie legume/fructe

Da

Suport pentru oua

Da

Suport pentru sticle

Da

Dozator apa

Nu

Congelator

Sistem racire congelator

Static Low Frost

Sistem dezghetare

Manual

Control temperatura congelator

Electronic

Numar compartimente

3

Numar sertare

3

Preparare automata cuburi de gheata

Nu

Congelare rapida

Da

Caracteristici tehnice

Clasa climatica

SN, T

Consum energetic (kWh/24h)

0.446

Consum energetic (kWh/an)

163

Capacitate congelare (kg/24h)

6.5

Agent frigorific

R600a

Autonomie fara curent (h)

20

Picioare

Da, reglabile fata

Tip usa

Usa reversibila

Iluminare interior

Da

Clasa emisie zgomot

C

Maner

Nu

Roti in partea din spate

Da

Nivel zgomot (dB)

38

Lungime cablu (m)

2.4

 

 

Altele

 

 

Culoare

Inox

Dimensiuni (L x A x I cm)

70 x 69 x 201

Greutate (Kg)

85.1

 

 

Garantie

Garantie comerciala 

12 luni

 

  1. Multicooker CROCK-POT Express

SPECIFICATII GENERALE MULTICOOKER CROCK-POT EXPRESS

Numar programe

8

Tip programe

Abur, Desert, Iaurt, Orez, Reincalzire, Supa, Tocana

Alte detalii

Cu Crock-Pot Express iti poti pregati cina de dimineata, setati timpul de gatire (de la 30 de minute la 12 ore), apoi lasati cina sa se gateasca singura; Dupa terminarea procesului de gatit, Multicooker CROCK-POT Expressul Crock-Pot Express trece automat la setarea KEEP WARM pentru a mentine mancarea gatita calda pana la servire

Continut pachet

Multicooker CROCK-POT Express; Manual de utilizare

Functii

Afisaj LCD, Control temperatura, Gatire sub presiune, Pornire programabila, Timer

Capacitate (l)

5.6

Caracteristici tehnice

Putere (W)

1000

Tensiune (V)

220 - 240

Lungime cablu (m)

1

Altele

Culoare

Argintiu, Negru

Dimensiuni (L x A x I cm)

30.8 x 34 x 34.4

Greutate (Kg)

5.6

Garantie

Garantie comerciala 

12 luni

 

  1.  Blender NUTRIBULLET

SPECIFICATII GENERALE BLENDER NUTRIBULLET

Trepte de viteza

1

Tip produs

 Blender NUTRIBULLET

Material

Otel inoxidabil; Plastic; Tritan

Alte detalii

Compact si modern, Nutribullet Original contureaza un gust deosebit pentru orice tip de preparat, in functie de fiecare preferinta; Designul unic face ca  Blender NUTRIBULLETul sa fie potrivit tuturor bucatariilor, ocupand foarte putin spatiu; Designul simplu si intuitiv face ca acest produs sa fie utilizat cu usurinta, in fiecare zi

Compatibilitate accesorii masina de spalat vase

Da

Capacitate vas (l)

0.5; 0.7

Continut pachet

Vas gradat 0.5l; Vas gradat 0.7l; Inele pentru baut

Material vas

Tritan

Functii

Pasare, Maruntire

Caracteristici tehnice

Putere (W)

600

Tensiune (V)

220 - 240

Lungime cablu (m)

1

Altele

Culoare

Argintiu

Dimensiuni (L x A x I cm)

29 x 20 x 25

Greutate (Kg)

2.1

Garantie

Garantie comerciala

12 luni

 

 

FIELD STAR S.R.L.

 

 

 

ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei „FII FRESH SI CASTIGA!”

Locatiile participante in Campanie

MAGAZIN

JUDEȚ

ORAȘ

ADRESĂ

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Sud)

VRANCEA

Focșani

Strada Constructorului nr. 13

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Piața Sud)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul București nr. 13

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Comisariat)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Unirii nr. 10

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Unirii)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Unirii nr. 49

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Central)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Unirii nr. 63

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Bahne)

VRANCEA

Focșani

Strada Lupeni nr. 46

PACO PROD SERV (Supermarket Paco 2 Stejari)

VRANCEA

Focșani

Strada Bucegi nr. 9

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Brăilei)

VRANCEA

Focșani

Strada Bucegi nr.17

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Gară)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Gării nr. 18

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Cuza-Vodă)

VRANCEA

Focșani

Strada Cuza Vodă nr. 17

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Petrești)

VRANCEA

Focșani

Strada Cuza-Vodă (C.P.:620034)

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Cash & Carry) 

VRANCEA

Focșani

Calea Moldovei nr. 33

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Bicaz)

VRANCEA

Focșani

Strada Bicaz nr. 17 bis

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Central Odobești)

VRANCEA

Odobești

Strada Ștefan cel Mare nr. 32

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Odobești)

VRANCEA

Odobești

Strada Ștefan cel Mare nr. 40

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Vidra)

VRANCEA

Comuna Vidra

Poarta Vrancei (C.P.: 627415)

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Jariștea)

VRANCEA

Comuna Jariștea

Strada Inv. Ion Saragea (C.P.:626180)

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Dunării nr. 84

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Calea Aurel Vlaicu nr. 185 A

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Independenței nr. 5 D

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Diogene nr. 8

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Poetului nr. 91, bl. A24

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Cartierul de Vest, DN 7 km 553+700 m

Flana Market SRL

ARAD

Comuna Zimand Cuz

Zimand nr. 31 A

Flana Market SRL

ARAD

Pecica

Pecica, Str. 1, nr. 15

Almira Trade SRL

TIMIȘ

Timișoara

Bulevardul Antenei 1A

Supermarket La Cocoș SRL

BUCUREȘTI

Sector 4

Șoseaua Vitan Bârzești nr. 7A

Supermarket La Cocoș SRL (La Cocoș 1) 

PRAHOVA

Ploiești

Șoseaua Vestului 21

Supermarket La Cocoș SRL (La Cocoș 2)

PRAHOVA

Ploiești

Strada Poligonului 5-7

 

FIELD STAR S.R.L.

 

 

Act aditional Nr. 1 la

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

„FII FRESH SI CASTIGA!”

(Perioada Campanie: 01.07.2024, ora 00:00:00  si 31.07.2024, ora 23:59:59)
  1. Campania promotionala ”FII FRESH SI CASTIGA!” (denumita in continuare "Campania") este organizata si desfasurata de BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT, cu sediul social in  Ungaria, 2750, Nagykőrös, Ceglédi út 25 inregistrata la Registrul Comertului cu numarul HU10766299, avand cod unic de inregistrare 10766299-2-44, reprezentata legal de Roxana Nanescu, in calitate de Director de Marketing Europa de Sud Est, denumita in continuare ”Organizator”, in temeiul Art.1.5., Sectiunea 1 (Regulamentul Campaniei) din cadrul Regulamentului Oficial ”FII FRESH SI CASTIGA!” , se modifica dupa cum urmeaza:
 
Art. 1.  In temeiul prevederilor din SECTIUNEA 2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI, aria de desfasurare Campaniei se actualizeaza, iar in acest sens, Regulamentul se va completa, dupa cum urmeaza:
2.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in magazinele participante: PACO PROD SERV SRL, FLANA MARKET SRL, SUPERMARKET LA COCOȘ SRL și ALMIRA TRADE SRL, (in conformitate cu programul de functionare aferent fiecarui magazin si in limita stocului disponibil de produse participante), cu respectarea conditiilor de participare din sectiunea 5. Pentru obtinerea de informatii suplimentare, participantii pot accesa Regulamentul oficial publicat pe site-ul https://www.bonduelle.ro/inspiratie/articol/fii-fresh-si-castiga/6771/6771 . Lista locatiilor participante se actualizeaza dupa cum urmeaza: 
2.1.1. Locatia ”Flana Market Cartierul de Vest DN 7 km 553+700m” din județul Arad nu mai face parte din lista locatiilor participante in Campanie.
2.1.2. Anexa locatiilor participante se actualizeaza dupa cum urmeaza: 

 

Revizuire ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei „FII FRESH SI CASTIGA!”
Locatiile participante in Campanie

MAGAZIN

JUDET

ORAS

ADRESA

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Sud)

VRANCEA

Focșani

Strada Constructorului nr. 13

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Piața Sud)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul București nr. 13

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Comisariat)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Unirii nr. 10

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Unirii)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Unirii nr. 49

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Central)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Unirii nr. 63

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Bahne)

VRANCEA

Focșani

Strada Lupeni nr. 46

PACO PROD SERV (Supermarket Paco 2 Stejari)

VRANCEA

Focșani

Strada Bucegi nr. 9

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Brăilei)

VRANCEA

Focșani

Strada Bucegi nr.17

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Gară)

VRANCEA

Focșani

Bulevardul Gării nr. 18

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Cuza-Vodă)

VRANCEA

Focșani

Strada Cuza Vodă nr. 17

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Petrești)

VRANCEA

Focșani

Strada Cuza-Vodă (C.P.:620034)

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Cash & Carry) 

VRANCEA

Focșani

Calea Moldovei nr. 33

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Bicaz)

VRANCEA

Focșani

Strada Bicaz nr. 17 bis

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Central Odobești)

VRANCEA

Odobești

Strada Ștefan cel Mare nr. 32

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Odobești)

VRANCEA

Odobești

Strada Ștefan cel Mare nr. 40

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Vidra)

VRANCEA

Comuna Vidra

Poarta Vrancei (C.P.: 627415)

PACO PROD SERV (Supermarket Paco Jariștea)

VRANCEA

Comuna Jariștea

Strada Inv. Ion Saragea (C.P.:626180)

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Dunării nr. 84

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Calea Aurel Vlaicu nr. 185 A

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Independenței nr. 5 D

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Diogene nr. 8

Flana Market SRL

ARAD

Arad 

Strada Poetului nr. 91, bl. A24

Flana Market SRL

ARAD

Comuna Zimand Cuz

Zimand nr. 31 A

Flana Market SRL

ARAD

Pecica

Pecica, Str. 1, nr. 15

Almira Trade SRL

TIMIȘ

Timișoara

Bulevardul Antenei 1A

Supermarket La Cocoș SRL

BUCUREȘTI

Sector 4

Șoseaua Vitan Bârzești nr. 7A

Supermarket La Cocoș SRL (La Cocoș 1)  

PRAHOVA

Ploiești

Șoseaua Vestului 21

Supermarket La Cocoș SRL (La Cocoș 2)

PRAHOVA

Ploiești

Strada Poligonului 5-7

 

Art. 2. In temeiul prevederilor din SECTIUNEA 6 MECANISMUL CAMPANIEI, punctul 6.4 se actualizeaza, iar in acest sens, Regulamentul se va completa, dupa cum urmeaza:
 
6.4. Produse participante: produse congelate Bonduelle in valoare de minimum 25 de lei, pe acelasi bon fiscal. Produsele participante se pot achizitiona, in limita stocului disponibil, din locatiile participante specificate in Revizuire Anexa 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei „FII FRESH SI CASTIGA!” "
 
Art.3. Prezentul act aditional se autentifica intr-un singur exemplar original, semnat de parte, care ramane in arhiva biroului notarial si in 3 (trei) duplicate, din care 1 (un) duplicat ramane in arhiva impreuna cu originalul, iar 2 (doua) duplicate se elibereaza partii.
S.C. FIELD STAR SRL