REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

„MA SIMT NOROCOS”

Perioada Campanie: 01.11.2024, ora 00:00:00 – 12.12.2024, ora 23:59:59

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

  1. Campania promotionala MA SIMT NOROCOS” (denumita in continuare "Campania") este organizata si desfasurata de BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT, cu sediul social in  Ungaria, 2750, Nagykőrös, Ceglédi út 25 inregistrata la Registrul Comertului cu numarul HU10766299, avand cod unic de inregistrare 10766299-2-44, reprezentata legal de Roxana Nanescu , in calitate de Director de Marketing Europa de Sud Est, denumita in continuare ”Organizator”.

  2. Redactarea si autentificarea Regulamentului, mecanismul promotiei, dezvoltarea si intretinerea mecanimsului de campanie, baza de date aferenta derularii Campaniei, tragerile la sorti, managementul castigatorilor si predarea premiilor vor fi efectuate si implicit asigurate de catre FIELD STAR S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, Strada Dionisie Lupu, nr 70-71, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J/40/9824/2003, cod unic de inregistrare RO15600992, denumita in continuare “Agentia” sau „Agentia digitala”.

  3. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos ("Regulamentul Oficial").

  4. Regulamentul Oficial este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile din Romania prin publicarea pe potrivit celor mentionate in Sectiunea 3 si pe retelele de socializare a Organizatorului. De asemenea, Regulamentul este disponibil in mod gratuit, oricarui consumator, prin trimiterea unui e-mail la concurs@fieldstar.ro pe toata durata de desfasurare a Campaniei.

  5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa publicarea acestora pe site-ul https://www.bonduelle.ro/.

  6. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

  1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in magazinele de pe teritorul Romaniei care comercializeaza produse Bonduelle si care prezinta materiale promotionale la raft, precum si platformele Glovo si Tazz, din magazinele Freshful Now, Auchan, Profi,  Carrefour, Mega Image si Kaufland.

  2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica zona de desfasurare a Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a modifica prezentul Regulament Oficial si de a anunta acest lucru public pe https://www.bonduelle.ro/.

SECTIUNEA 3.  DURATA CAMPANIEI

  1. Campania va fi lansata la data de  01.11.2024 (ora  00:00:00 AM) si se va desfasura pana in data de  12.12.2024 (ora 23:59:59), perioada denumita in continuare ‘’durata campaniei’’ sau ‘’perioada campaniei’’.

  2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a modifica prezentul Regulament Oficial si de a anunta acest lucru public pe site-ul https://www.bonduelle.ro/.

 

SECTIUNEA 4. SCOPUL CAMPANIEI                                        

  1. Prin intermediul campaniei MA SIMT NOROCOS  organizata pe durata prevazuta in art. 3.1, participantii ce vor lua parte la aceasta campanie vor trebui:

  • Sa pastreze un bon fiscal valid sau o factura fiscala achitata, emise in perioada campaniei de catre oricare dintre magazinele partenere de pe teritoriul Romaniei mentionate in articolul 2.2 care sa ateste dovada achizitiei de minimum 29 de lei, produse Bonduelle. 

  • Sa detina o cartela telefonica functionala si un telefon mobil asociat acesteia, de pe care sa poata sa trimita SMS, cu numarul bonului sau facturii si numele magazinului, la numarul scurt 3789.

  • Fie sa detina aplicatia WhatsApp, sa o acceseze si sa trimita in Perioada Campaniei, numarul bonului sau a facturii si numele magazinului, printr-un mesaj text scris, la numarul de WhatsApp 0723.938.759.

    1. Campania este deschisa participarii persoanelor fizice, cetateni romani, cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania.

 

 

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

  1. La aceasta Campanie NU au drept de participare urmatoarele persoane:

  2. Prepusii sau membrii Consiliului de administratie ai Organizatorului si rudele acestora pana la gradul 1;

  3. Prepusii agentiilor/partenerilor implicati in organizarea si implementarea Campaniei: agentia de creatie, agentia de media, agentia de implementare a Campaniei, agentia de gestionare a regulamentului precum si rudele acestora pana la gradul 1;

  4. Persoanele cu varsta mai mica de 18 ani la data inscrierii in campanie, data inscrierii fiind data trimiterii valorii produselor participante de pe bonul fiscal/factura fiscala.

    1. Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii sau care au participat la Campanie desi se aflau sub incidenta art. 5.2 din Prezentul Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a urmari in instanta respectivele persoane pentru recuperarea premiilor si a prejudiciilor cauzate.

    2. Orice incercare de fraudare, de inducere in eroare, de incalcare si/sau nerespectare a conditiilor de participare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, acesta urmand a fi informat in scris cu privire la aceasta decizie.

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

Definitii si termeni:

  1. Numarul de SMS: 3789 (tarif standard per SMS specific fiecarei retele mobile: Digi Mobil, Telekom Romania Mobile, Orange Romania si Vodafone Romania).

  2. Numar de Whatsapp: 0723.938.759

  3. Numarul de Infoline: 0800.500.062, tarif standard in functie de reteaua din care este apelat, luni-vineri in intervalul orar 10:00-18:00.

  4. Magazine participante: toate magazinele de pe teritorul Romaniei care comercializeaza produse Bonduelle si care prezinta materiale promotionale la raft, precum si platformele Glovo si Tazz, din magazinele Freshful Now, Auchan, Profi,  Carrefour, Mega Image si Kaufland ”.

  5. Produse participante:  produse Bonduelle in valoare de minimum 29 de lei, pe acelasi bon fiscal

  6. Participanti in cadrul campaniei sunt definiti ca fiind persoanele fizice cu varsta de peste 18 ani impliniti la data prevazuta la pct. 5.2. lit. c), cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, care s-au inscris in Campanie conform conditiilor descrise in prezentul Regulament. Un participant persoana fizica va fi identificat prin numarul de telefon utilizat/comunicat la inscrierea in Campanie, precum si prin datele cu caracter personal comunicate in momentul revendicarii unui premiu.

  7. Bon fiscal/factura fiscala: In contextul prezentei Campanii, notiunea de bon fiscal reprezinta bonul emis la data efectuarii achizitiei prin care participantul poate face dovada achizitionarii produselor participante specificate in art. 6.5. Bonurile fiscale/facturile fiscale trebuie sa aiba o data de emitere in perioada de desfasurare a Campaniei, iar data si ora acestora trebuie sa fie anterioare celor la care s-a efectuat inscrierea in Campanie. 

  8. Mecanism: pentru a se inscrie in Campanie, clientii magazinelor participante trebuie sa urmeze integral pasii descrisi in continuare, devenind astfel ,,participanti”:

 

  1. sa achizitioneze in Perioada Campaniei din magazinele partenere produse Bonduelle de minimum 29 de lei.

  2. sa identifice pe bonul fiscal/factura fiscala numarul, ora si data bonului/facturii;

  3. sa inscrie numarul bonului/facturii alaturi de numele magazinului de unde s-a realizat achizitia in Campanie,  in Perioada Campaniei prin SMS la numarul scurt 3789 sau la numarul de WhatsApp 0723.938.759

    1. Participarea prin SMS:

      1. Pentru a participa la Campanie prin intermediul mecanismului bazat pe trimiterea de SMS-uri, participantii trebuie sa trimita, in Perioada Campaniei, numarul bonului sau facturii si numele magazinului de unde s-a efectuat achizitia, printr-un mesaj text scris (”SMS”), la numarul scurt 3789. Fiecare inscriere valida reprezina o sansa de castig la premiul Campaniei.

Pentru a intra in posesia Premiului, in caz de castig, participantii sunt obligati sa pastreze in original bonurile/facturile fiscale, dupa caz, bonurile/facturile fiscale inscrise in Campanie si desemnate castigatoare conform prezentului Regulament Oficial. Pierderea sau deteriorarea in orice mod a bonului fiscal sau a facturii fiscale, desemnate castigatore, va conduce la invalidarea inscrierii participantului la Campanie si imposibilitatea de a intra in posesia premiului.

 

 

  1. Mesajul text scris trebuie sa contina, numarul bonului sau facturii formate din 3 (trei) pana la 12 (doisprezece) caractere si numele magazinului de unde s-a efectuat achizitia.

  2.  De exemplu un numar de bon sau de factura se poate trimite ca si mesaj text in felul urmator impreuna cu numele magazinului: 

  • 012 Carrefour, exemplu de bon ce contine 3 (trei caractere)

  • 01234 Mega Image , exemplu de bon ce contine 5 (cinci) caractere;

  • 0123456 Kaufland, exemplu de bon/factura ce contine 7 (sapte) caractere

  • 0123-45678 Auchan, exemplu de bon ce contine 10 (zece) caractere;

  • 0123456789101 Freshful Now, exemplu de bon/factura ce contine 12 (doisprezece) caractere.

  1. Fiecare SMS de participare la Campanie este considerat eligibil pentru Campanie daca este format exclusiv din numarul bonului/facturii si numele magazinului de unde s-a facut achizitia. 

  2. Pentru fiecare SMS trimis, participantul va suporta costul acestuia conform art. 6.1. de mai sus.

  3. Prin transmiterea SMS-ului, participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal in scopul inscrierii, participarii si tragerii la sorti aferente Campaniei si ca a luat la cunostinta conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal asa cum sunt stabilite conform Anexei 1 din prezentul regulament.

 

  1. Inscrierea prin intermediul aplicatiei WhatsApp:

a.   Pentru a participa la Campanie prin intermediul aplicatiei Whatsapp, Participantii trebuie sa acceseze aplicatia mobila WhatsApp si sa trimita, numarul unui bon fiscal valid si numele magazinului de unde s-a efectuat achizitia, printr-un mesaj text scris, la numarul de telefon 0723.938.759 . Fiecare numar de bon inscris reprezinta o sansa de castig la premiile Campaniei. Mesajul text scris trebuie sa contina strict numarul bonului format din 3 (trei) pana la 12 (doisprezece) caractere si numele magazinului de unde s-a efectuat achizitia, in urmatoarele formate exemplificative: 

   012 Carrefour, exemplu de bon ce contine 3 (trei caractere)

   01234 Mega Image , exemplu de bon ce contine 5 (cinci) caractere;

   0123456 Kaufland, exemplu de bon/factura ce contine 7 (sapte) caractere

   0123-45678 Auchan, exemplu de bon ce contine 10 (zece) caractere;

   0123456789101 Freshful Now, exemplu de bon/factura ce contine 12 (doisprezece) caractere..

b.   Fiecare SMS de inscriere la Campanie este considerat eligibil daca este format exclusiv din numarul bonului si numele magazinului de unde s-a facut achizitia. 

*Nota: bazele de date colectate de catre Organizator prin intermediul societatilor implicate in organizarea Campaniei nu vor fi instrainate altor entitati

 

 

 

 

6.11.        Reguli generale

  1. Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte poate duce la imposibilitatea de inscriere in Campanie, la imposibilitatea contactarii in caz de castig, precum si la invalidarea inscrierii si/sau a acordarii premiului. 

  2. Pentru fiecare SMS de inscriere in Campaniei, participantul va suporta costul acestuia, tarif normal in retelele de telefonie mobila sau tariful stabilit de serviciu Whastapp. 

  3.  Daca sunt identificate cazuri de fraudare a mecanismului Campaniei sau a procedurilor de revendicare si atribuire a premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel castigate si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmarire judiciara pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida pozele cu bonurile/facturile fiscale, si va anunta participantul in acest sens. 

  4.   Pentru fiecare bon/factura, un Participant se poate inscrie in Campanie o singura data. Fiecare inscriere corecta efectuata de catre un Participant ii garanteaza acestuia o sansa de castig.

  5.      Avand in vedere ca numarul de telefon mobil reprezinta elementul de identificare al Participantilor pe Perioada Campaniei, un Participant identificat cu acelasi numar de telefon poate avea 10 inscrieri pe zi pe toata durata campaniei, fiecare inscriere trebuind sa fie facuta in baza unui bon sau facturi diferite.

  6. Incercarea de inscriere de 5 (cinci) ori consecutiv ale aceluiasi bon/factura incercarea de inscriere a unui bon sau a unei facturi incorecte de 5 ( cinci) ori, are ca rezultat blocarea participarii in Campanie pentru 24 de ore, participantului nemaifiindu-i permisa inscrierea in Campanie, in intervalul mai devreme specificat (blocare temporara). 

  7. O noua incercare de inscriere a aceluiasi bon deja inscris sau incorect, dupa 3 blocari consecutive temporare, (timp de 24 h), are ca rezultat descalificarea din Campanie, blocarea definitiva a participantului, acestuia nemaifiindu-i permisa inscrierea in Campanie, pe toata durata acesteia. Pentru facturile fiscale se va respecta aceeasi conditie.

 

6.12. Fiecare participare este verificata preliminar la momentul inscrierii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare inregistrare va primi din partea Organizatorului, imputernicit prin Agentia Field Star, un raspuns corespunzator, prin care este informat cu privire la situatia inscrierii sale, dupa cum urmeaza:

 

  • In cazul in care inscrierea este efectuata inainte de data si ora inceperii Campaniei:


Salut! Campania “MA SIMT NOROCOS” incepe pe  1 noiembrie 2024, ora 00:00:00. Revino dupa aceasta data. Succes!

 

  • In cazul in care inscrierea este efectuata dupa data si ora finalizarii etapei de inscriere a bonului/facturii:

 

Salut! Campania “MA SIMT NOROCOS” s-a incheiat pe 12 decembrie 2024, ora 23:59:59. Vezi Regulamentul Campaniei pe https://www.bonduelle.ro/.

 

  • In cazul in care un participant a inscris acelasi bon/factura de mai multe ori, de pe acelasi numar sau numar de telefon diferit:

 

Acest bon/factura a fost deja inscris in campanie. Te asteptam cu alte inscrieri! Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care un participant a inscris un alt format de numar de bon/factura: 

 

Acest bon/factura nu este valid. Te rugam sa verifici ca ai scris corect numarul bonului/facturii si numele magazinului. Te asteptam cu alte inscrieri! Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a efectuat o inscriere valida pentru tragerea la sorti:

 

Participare corecta! Continua sa participi si poti castiga unul dintre premiile campaniei. Pastreaza bonul pentru validare!

 

  • In cazul in care participantul a depasit limita de 10 inscrieri pe zi:

 

Ai inscris numarul maxim de inscrieri pe ziua de astazi (10)! Te asteptam cu noi inscrieri si in alte zile, pana la finalul campaniei, 12 decembrie inclusiv, ora 23:59:59. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a depasit limita de 10 inscrieri/ zi si astazi este  ultima zi de inscriere in Campanie, 12 decembrie :

 

Ai atins numarul maxim de inscrieri pe ziua de astazi (10)! Este ultima zi de Campanie si nu mai poti efectua alte inscrieri. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a inscris de 5 ori consecutiv un bon sau factura invalida si prima data a fost blocat pentru 24h:

 

Inscriere invalida! Ai acumulat cinci erori consecutive. Participarea ta este blocata 24 de ore conform Regulamentului. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

  • In cazul in care participantul a inscris de 5 ori consecutiv un bon sau factura invalida si a fost blocat a doua oara pentru 24 h:

Inscriere invalida! Ai acumulat cinci erori consecutive Participarea ta este blocata 24 de ore conform Regulamentului. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul a inscris de 5 ori consecutiv un bon sau factura invalida si este ultima zi de Campanie, 12 decembrie:

 

Ai acumulat cinci erori consecutive! Nu te mai poti inscrie in Campanie si este ultima zi! Te asteptam cu participari corecte in alte campanii! Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

  • In cazul in care participantul este blocat de 3 ori temporar pe motiv de inscriere bonuri invalide:

 

Inscriere invalida! Ai atins a treia limita de cinci inscrieri invalide consecutive. Conform Regulamentului, participarea cu acest numar de telefon este blocata permanent. Suna-ne la 0800500062 (tarif normal) pentru asistenta! Regulamentul campaniei: https://www.bonduelle.ro/

 

 

6.13. EXTRAGEREA CASTIGATORILOR

 

a) Premiile vor fi acordate prin momente orare zilnice, trageri la sorti saptamanale si o tragere la sorti la finalul campaniei, ce se vor efectua de catre Agentie, in prezenta unui notar public si utilizand un program computerizat specializat, de extragere aleatorie automata. 

b) Participarile valide dintr-un anumit interval de extragere pentru premiile zilnice si saptamanale, participa la tragerea la sorti aferenta acelui interval de extragere, acestea nemaifiind introduse in nicio alta baza de date pentru urmatoarele extrageri ale aceluiasi tip de premiu.

c) Participarile valide din toata perioada campaniei, 01 Noiembrie - 12 Decembrie 2024, participa la tragerea la sorti finala.

d) Pentru fiecare zi de Campanie, se vor aloca momente orare norocoase conform mecanismului specificat la pct. 6.14., I PREMIILE ZILNICE.

e) Dupa fiecare interval de extragere saptamanal, baza de date de inscrieri pentru urmatoarea tragere la sorti se va reseta, astfel incat la tragerea la urmatoare sorti sa participe doar inscrierile efectuate in intervalul de timp succesiv, conform Regulamentului. 

f) Pentru fiecare premiu din cadrul acestei Campanii se va extrage cate un potential castigator si cate 3 (trei) rezerve.

g)  Un participant, poate fi desemnat ca si potential castigator pentru un singur premiu orar, saptamanal sau marele premiu, indiferent de cate ori este prezent in lista cu potentialii castigatori si rezervele aferente. Daca un potential castigator va castiga premiul saptamanal, acesta nu va mai lua parte si la marea extragere. Un Participant nu poate castiga mai multe premii cu acelasi bon fiscal sau factura fiscala.

h) In cazul in care in Campanie nu vor exista minimum 10 inscrieri, nu se va realiza extragerea campaniei pentru premiile saptamanale sau marele premiu. Astfel, premiile raman la dispozitia Organizatorului.

 

6.14.   Tragerile la sorti vor fi  organizate astfel :

 

I. PREMIILE ZILNICE 

 

a)  Premiile zilnice acordate prin tragere la sorti a momentelor orare castigatoare, definite prin: data, ora/ minut/secunda, vor fi trase la sorti, pentru acordarea celor  42 de Kit-uri culinare Bonduelle oferite in cadrul Campaniei. Momentele orare castigatoare se vor trage la sorti pentru fiecare premiu zilnic al Campaniei. 

b) Momentele orare castigatoare se vor extrage din intervalul orar 00:00:00-23:59:59, pentru fiecare zi de campanie, de catre Agentie, in prezenta unui notar public. 

c) In vederea evitarii fraudarii sistemului de distributie aleatorie a premiilor, lista cuprinzand  momentele orare norocoase va fi incadrata in Anexa 2, care nu va fi facuta public. Tragerea la sorti a momentelor orare zilnice se va realiza odata cu autentificare Regulamentului Oficial al Campaniei.

d) Un interval orar de extragere, pentru un moment orar norocos, este reprezentat de o ora din fiecare zi calendaristica, din intervalul orar 00:00:00 - 23:59:59 al fiecarei zile, de luni pana duminica.  In perioada Campaniei se va desemna cate un (1) moment orar norocoase pe zi (definite sub forma: data, ora, minut, secunda). In total 42 de momente norocoase. 

f) Exemplu de aplicare a momentului norocos:

g) Daca un moment norocos este desemnat la ora 12:25 (minute) si 30 (secunde), Participantul care inscrie un bon  valid dupa ora 12:25:30 este potential castigator.

h) Daca, pentru momentul norocos orar descris mai sus, nu a fost inscris un bon valid in intervalul pana la urmatorul moment norocos, atunci urmatorul participant care va inscrie un bon valid va castiga premiul celui mai vechi moment norocos predefinit. Aceasta procedura se va aplica pana la epuizarea momentelor norocoase predefinite si a premiilor neacordate.

i)  Un participant poate fi desemnat castigator al unui singur premiu orar,  pe toata perioada campaniei. 

j)  Odata inscris sau chiar declarat castigator, un bon nu va mai putea fi reinscris si nici nu se va putea castiga un alt premiu in baza aceluiasi bon.

k) Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida si de a nu livra premiile acelor participanti care incearca fraudarea mecanismului campaniei si obtinerea de mai multe castiguri, de exemplu dar fara a se limita la, utilizarea de  numere de telefon diferite, indiferent daca numele acestora au fost facute publice sau nu. 

 

II. EXTRAGERI SAPTAMANALE

 

a) Tragerea la sorti a premiilor este electronica utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie si va avea loc saptamanal la sediul Agentiei, in prezenta unui notar public, al unui reprezentant al Agentiei si optional al unui reprezentant al Organizatorului, in zilele detaliate mai jos:

 

Saptamana 1 (pentru toate bonurile inscrise in perioada 01 Noiembrie – 07 Noiembrie 2024, prin WhatsApp sau prin SMS), extragerea va ave loc pe 12  Noiembrie 2024:

  se va extrage 1 potential castigator al premiu constand intr-un Voucher de vacanta in Romania, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru acest premiu, in total 3 rezerve;

 

Saptamana 2 (pentru toate bonurile inscrise in perioada 08 Noiembrie – 14 Noiembrie 2024, prin WhatsApp sau prin SMS), extragerea va ave loc pe 19 Noiembrie 2024:

  se va extrage 1 potential castigator al premiu constand intr-un Voucher de vacanta in Romania, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru acest premiu, in total 3 rezerve;

 

Saptamana 3 (pentru toate bonurile inscrise in perioada 15 Noiembrie – 21 Noiembrie 2024, prin WhatsApp sau prin SMS), extragerea va ave loc pe 26 Noiembrie 2024:

  se va extrage 1 potential castigator al premiu constand intr-un Voucher de vacanta in Romania, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru acest premiu, in total 3 rezerve;

 

Saptamana 4 (pentru toate bonurile inscrise in perioada 22 Noiembrie – 28 Noiembrie 2024, prin WhatsApp sau prin SMS), extragerea va ave loc pe 03  Decembrie 2024:

  se va extrage 1 potential castigator al premiu constand intr-un Voucher de vacanta in Romania, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru acest premiu, in total 3 rezerve;

 

Saptamana 5 (pentru toate bonurile inscrise in perioada 29 Noiembrie – 05 Decembrie 2024, prin WhatsApp sau prin SMS), extragerea va ave loc pe 03 Decembrie 2024:

  se va extrage 1 potential castigator al premiu constand intr-un Voucher de vacanta in Romania, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru acest premiu, in total 3 rezerve;

 

Saptamana 6 (pentru toate bonurile inscrise in perioada 06 Decembrie – 12 Decembrie 2024, prin WhatsApp sau prin SMS), extragerea va ave loc pe 17 Decembrie 2024:

  se va extrage 1 potential castigator al premiu constand intr-un Voucher de vacanta in Romania, ulterior, cate trei (3) rezerve pentru acest premiu, in total 3 rezerve;

 

b) In cazul in care, in campanie nu vor exista minimum 10 inscrieri totale, extragerile saptamanale nu se vor realiza.

 

III. EXTRAGEREA FINALA 

 

a) Dupa finalizarea Campaniei, toti Participantii inscrisi in cadrul Campanie, in perioada 1 Noiembrie (ora 00:00:00) – 12 Decembrie 2024 (ora 23:59:59), conform mecanismului specificat, vor participa automat la Extragerea Finala a Campaniei pentru marele premiu: Electrocasnice in valoare de 3500 euro.

b) Tragerea la sorti a premiilor este electronica utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie si va avea loc  la sediul Agentiei, in prezenta unui notar public, al unui reprezentant al Agentiei si optional al unui reprezentant al Organizatorului, in maxim 10 zile lucratoare de la finalizarea Campaniei:       

d) Premiile zilnice si saptamanale, vor fi livrate prin transport sau electronic (in functie de natura premiului), la adresa castigatorului, de catre Agentie in urma incheierii procesului de validare a castigatorului, dar nu mai tarziu de 20 zile lucratoare de la aceasta data. Toate premiile vor fi inmanate Castigatorilor pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului. Refuzul furnizarii datelor necesare pentru completarea procesului verbal si/sau refuzul semnarii acestuia va face imposibila predarea premiului iar castigatorul, respectiv va fi invalidat si se va trece la rezerve, care vor parcurge aceeasi pasi de validare. Premiile vor fi livrate pe cheltuiala Organizatorului.

e) Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 

f) In cazul in care, in campanie nu vor exista minimum 10 inscrieri totale, extragerea finala nu se va realiza.

 

g) Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea in bani. In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiu (prin refuz intelegandu-se orice manifestare expresa si neechivoca ca de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in care vreunul dintre castigatori refuza preluarea premiului de la Organizator, refuza semnarea procesului verbal de predare - primire etc) asa cum este acesta descris in Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a apela la rezervele extrase conform Regulamentului.

h) Conform obligatiei organizatorilor prevazuta in art. 42 alin 2 din O.G. 99/2000,  de a face publice numele castigatorilor si castigurile acordate, lista castigatorilor va fi publica dupa finalizarea validarii, dar nu mai tarziu de 45 de zile de la finalizarea Campaniei.

  1. Premiile vor fi livrate, prin curier, la adresa castigatorului, de catre Agentie, in maxim 20 de zile lucratoare de la finalizarea Campaniei. Premiile vor fi inmanate Castigatorilor pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului. Refuzul furnizarii datelor necesare pentru completarea procesului verbal si/sau refuzul semnarii acestuia va face imposibila predarea premiului, iar castigatorul respectiv va fi invalidat si se va trece la rezerve, care vor parcurge aceeasi pasi de validare. Premiile vor fi livrate pe cheltuiala Organizatorului.

 

  1. Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

    1. In cadrul prezentei Campaniei se vor acorda urmatoarele tipuri de premii:

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI SI VALOAREA ACESTORA

 

 

Nr crt

Descriere Premiu 

Tip extragere

Numar premii

Valoare unitara LEI,

Valoare totala LEI,

 

 

TVA inclus

TVA inclus

 

 

 1

SET ELECTROCASNICE DE BUCATARIE (frigider, plita, cuptor, masina de spalat vase, airfryer, hota)

EXTRAGERE FINALA

2

17,395.00

34,790.00

 

 
  

2

VOUCHER VACANTA IN ROMANIA

EXTRAGERI SAPTAMANALE

6

4,970.00

29,820.00

  
  

 3

KIT CULINAR

PREMII ZILNICE

42

174.36

7,323.12

  
  

TOTAL

50

 

71,933.12

  
  

 

Specificatile premiilor se regasesc in Anexa 1 a Regulamentului Oficial. In valoarea calculata a premiilor este inclus si transportul de achizitie al acestora, respectiv cele 42 de kit-uri culiare (premii zilnice) si pentru cele doua seturi de electrocasnice de bucatarie (extragerea finala).

Valoare totala maxima estimata a premiilor este de 70,763.7  lei fara TVA, respectiv 71,933.12 lei TVA inclus.

Valoarea premiilor a fost calculata la cursul valutar euro de 4.97 lei.

SECTIUNEA 8. PROCEDURA PENTRU VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR.

  1. Pana la validarea finala un participant care a fost extras drept castigator va fi numit “potential castigator” si trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a fi declarat castigator final: revendicare telefonica, prevalidare electronica si validare finala.

  2. Dupa fiecare extragere a premiilor, se va trimite cate un SMS pe numarul de telefon de pe care s-a inregistrat bonul sau factura desemnata castigatoare, oferindu-se informatii despre premiul castigat.

    1. In mesajul SMS prin care sunt anuntati ca au castigat un premiu, Participantii vor primi si un link, denumit ”link de revendicare”. Fiecare link de revendicare poate fi folosit, respectiv accesat,  pentru revendicarea premiului in termen de maxim de 3 zile lucratoare de la comunicare. In ultima zi alocata revendicarii, participantii vor primi un SMS tip reminder ce le va reaminti ca mai au la dispozitie o zi pentru revendicarea premiului.

    2. In cazul in care potentialul castigator nu revendica premiul prin completarea formularului, reprezentantul Organizatorului in termenul specificat, va invalida, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, acesta din urma avand dreptul sa treaca la validarea rezervelor, in ordinea extragerii acestora. Rezervele vor fi contactate respectandu-se aceeasi procedura mentionata in prezentul articol.

    3. Pentru revendicarea premiului, potentialul castigator este necesar sa urmeze urmatorii pasi:

  3. sa acceseze link-ul de revendicare si sa introduca numarul de telefon cu care a efectuat inscrierea desemnata potential castigatoare;

  4. click pe butonul: “Acceseaza formularul”;

  5. sa incarce poza bonului fiscal/facturii castigatoare in baza caruia a fost desemnat potential castigator;

  6. sa incarce poza cu buletinul in cazul premiilor cu valoare de peste 600 lei (TVA inclus);

  7. sa completeze campul obligatoriu corespunzator numelui;

  8. sa completeze campul obligatoriu corespunzator prenumelui;

  9. sa completeze campurile obligatorii corespunzatoare adresei de expediere a premiului (judet, localitate, nume strada, tip strada, nr. strada, bloc, scara, etaj, apartament etc.);

  10. click pe bifa obligatorie unde potentialul castigator confirma prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul acordarii premiilor, livrarii premiilor, publicarii listei de castigatori, respectiv nume, prenume, premiu, conform Regulamentului;

  11. click pe bifa obligatorie unde potentialul castigator confirma ca a citit si a inteles Regulamentul Campaniei;

  12. In vederea validarii premiului, va trebui sa transmita reprezentantului Agentiei Field Star, in timpul procesului de revendicare o fotografie sau o copie scanata cat mai lizibila a bonului fiscal/facturii fiscale cu care a fost extras castigator. In cazul in care potentialul castigator sustine ca nu poate incarca poza solicitata, in interfata disponibila dupa accesarea link-ului de revendicare primit prin SMS, are posibilitatea de a trimite catre Agentie prin e-mail la adresa concurs@fieldstar.ro in acelasi  termen de 3 zile lucratoare de la momentul trimiterii SMS-ului de informare castig. 

  13.  Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte, poate duce la imposibilitatea validarii participantului drept castigator. Completarea/bifarea campurilor/bifelor optionale din formular nu este obligatorie si nu conditioneaza validarea participantului drept castigator.

  14.  In situatia in care un castigator sterge sau pierde link-ul de revendicare, acesta se poate adresa Agentiei pentru a-i fi retrimise detaliile, in termenul pe care il are la dispozitie pentru revendicare. Detaliile pot fi retrimise de catre Agentie prin SMS exclusiv catre numarul de telefon de pe care a fost inscris bonul declarat castigator.

  15.  Agentia poate solicita Participantilor bonul fiscal castigator sau factura in original,  in vederea validarii castigului. Neindeplinirea acestei conditii duce la invalidarea premiului, decizia de invalidare fiind la libera alegere a Organizatorului.

8.2.7.     Orice cerere venita din partea Participantilor declarati castigatori ce nu respecta conditiile de mai sus nu va fi onorata de catre Organizator. 

  1. Potentialilor castigatori ai premiilor cu o valoarea mai mare de 600 lei TVA inclus, li se vor solicita si o fotocopie lizibila a actului de identitate al castigatorului.

  2. Validarea sau invalidarea castigatorilor se realizeaza in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data completarii tuturor informatiilor necesare validarii si transmiterea fotografiei de verificare.

  3. In cazul in care potentialul castigator sustine ca nu poate incarca documentele solicitate, in interfata disponibila dupa accesarea link-ului de revendicare primit prin SMS, are posibilitatea de a trimite catre Agentie prin e-mail, in acelasi  termen de 3 (trei) zile lucratoare de la momentul trimiterii SMS-ului de informare castig, documentul descris in art 8.3. sau sa contacteze Agentia prin modalitatile mentionate in cadrul regulamentului.

  4. Daca pasii de validare electronica au decurs corespunzator si potentialul castigator face dovada detinerii bonului fiscal, extras castigator, premiile vor fi livrate de catre Organizator, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorului.

  5. In cazul in care un potential castigator nu poate fi contactat, nu acceseaza linkul de validare, sau in urma procesului de verificare a datelor este invalidat, se va apela, in ordinea extragerii, la prima rezerva, urmandu-se aceeasi procedura aplicata potentialului castigator initial. Aceeasi procedura se va aplica in continuare si celorlalte rezerve, daca este cazul. 

  6. In toate cazurile in care, in momentul validarii electronice Agentia are orice suspiciuni cu privire la acuratetea informatiilor inscrise, ori datele de pe bon/factura sunt ilizibile, bonul sau factura este deteriorata, modificata s.a,  Agentia va solicita bonul fiscal/factura, in original, de la potentialul castigator. In acest sens va trimite, pe cheltuiala proprie, un curier la adresa specificata de acesta in vederea receptionarii bonului fiscal sau facturii. Imposibilitatea potentialului castigator de a preda curierului bonul fiscal sau facturii , in original, ori predarea unui alt bon fiscal/factura fiscala, sau daca acesta este predat deteriorat, modificat, s.a., astfel incat sa nu poata fi identificate elementele obligatorii pentru validare, conduce automat  la descalificarea potentialului castigator si aplearea la rezerve care se vor supune regulilor de validare descrise in Regulament.

  7. Termenele de revendicare si validare vor fi aplicate si eventualelor rezerve, in situatia in care potentialul castigator nu indeplineste conditiile prezentului Regulament. 

  8.  Orice cerere venita din partea Participantilor declarati castigatori ce nu respecta conditiile de mai sus nu va fi onorata de catre Organizator.

  9. Un premiu sau castig poate fi invalidat daca:

  10. Potentialul castigator refuza premiul; refuzul poate fi exprimat in scris la adresa Organizatorului la datele de contact prevazute in art. 1.1 sau verbal, in cadrul unei convorbiri telefonice inregistrate, purtate pe numarul de telefon cu care participantul s-a inscris in promotie. Refuzul, odata exprimat, nu mai poate fi retractat.

  11. potentialul castigator furnizeaza la revendicare, informatii incomplete sau eronate;

  12. potentialul castigator nu poate fi contactat pentru revendicarea premiului in termenul acordat;

  13. potentialul castigator nu trimite documentatia solicitata de catre FIELD STAR S.R.L.;

  14. potentialul castigator nu indeplineste orice alta conditie impusa de prezentul Regulament Oficial, inclusiv conditia sa aiba varsta de 18 ani, varsta implinita inainte de data calendaristica a inceperii Campaniei.

  15. In cadrul prezentei Campanii pentru incurajarea inscrierii participantilor in Campanie si pentru a le oferi acestora mai multe sanse de castig, Organizatorul poate realiza activitati de promovare ale prezentei campanii prin sms/e-mail in baza acordului de marketing oferit de participant la inscriere.

  16. In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator prin agentii desemnati de acesta, acesta va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul Regulament Oficial, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct.

  17. Validarea castigatorilor in cadrul acestei Campaniei nu presupune un consimtamant implicit pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

  18. Premiul acordat potrivit Regulamentului Oficial nu poate fi returnat, inlocuit cu alte produse/servicii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani. In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire. In cazul invalidarii, acesta se va atribui participantilor extrasi ca rezerve sau dupa caz va ramane la dispozitia Organizatorului.

  19. Premiul acordat in cadrul prezentei Campanii poate fi revendicat doar in conditiile prevazute la art. 8.2.

  20.  Participantii trebuie sa pastreze bonurile fiscale sau facturile inscrise in Campanie pana la publicarea listei castigatorilor finali validati, in eventualitatea atribuirii premiului in calitate de rezerve.

  21. Livrarea premiilor

Daca potentialul castigator face dovada detinerii bonului fiscal si completeaza link-ul de revendicare, Agentia va livra premiile, prin curier, la adresa castigatorului, in maxim 20 de zile lucratoare de la finalizarea Campaniei. Premiile vor fi inmanate Castigatorilor pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului. 

Voucherele de vacanta vor fi acordate de agentia de turism Melior Travel. Agentia Melior Travel va contacta castigatorii celor 6 vouchere dupa validare si va organizara sejurul de comun acord cu acestia. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va realiza conform punctul 8.2.3 h) si i) din Regulament.

 

SECTIUNEA 9. ERORI SI BONURI/FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

 

  1. Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor bonuri/facturi fiscale, care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare la orice alt tip de modificari ale bonurilor/facturilor fiscale, precum si mesajele ce au fost transmise prin SMS la alte numare sau inscrierile prin SMS  in afara perioadei Campaniei, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de Organizator.

  2. Organizatorul, Agentia FIELDSTAR S.R.L nu vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori privind bonurile/facturile fiscale, dupa caz.

 

SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

 

10.1. Organizatorul si societatile implicate in organizarea prezentei Campanii nu isi asuma nicio raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului de proprietate asupra bonurilor/facturilor fiscale. Existenta vreunui litigiu referitor la dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale castigatoare nu va influenta acordarea premiului de catre Organizator participantului care a revendicat premiul in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care a respectat procedurile de revendicare a  premiilor prevazute de prezentul Regulament Oficial.

10.2. Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si eventualilor castigatori.

10.3. Organizatorul si societatile implicate in organizarea prezentei Campanii, nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a Premiilor, dupa termenul de revendicare prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea Premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

10.4. Organizatorul Campaniei si societatile implicate in organizarea prezentei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru, inclusiv dar fara a se limita la:

  1. Bonurile/facturile inscrise in afara perioadei de desfasurare a Campaniei sau la alt numar, decat cel mentionat in Regulament (prin SMS);

  2. Mesajele/formularele ce contin datele incomplete, inexacte sau incorecte, trimise prin SMS;

  3. Eventualele situatii ce pot deriva din incercarile de inscriere in prezenta Campanie cu bonurile/facturile fiscale din alte Campanii in desfasurare sau anterioare;

  4. Pierderile/intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

  5. Pierderile sau intarzierile inscrierilor online, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

  6. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc.), si ca atare Organizatorul/Agentia nu va putea contacta participantul la Campanie;

  7. Situatiile in care numarul de telefon furnizat de participant nu poate fi apelat in timpul precizat, conform conditiilor din prezentul Regulament Oficial, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

  8. Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon/factura care a stat la baza alocarii unui premiu. In aceste cazuri va fi validat castigator acel participant care face dovada cumulativa ca:

  9. detine bonul fiscal sau factura fiscala, dupa caz, in original continand numarul bonului/facturii care au stat la baza alocarii premiului; si

  10. este titularul numarului de telefon completat in formularul de inscriere si, atat pentru participarile prin SMS, al numarului/cartelei preplatite/abonamentului de telefonie mobila utilizat la inscrierea in Campanie.

  11. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon folosite la inscriere;

  12. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de internet sau conexiunea la internet a consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie sau cele cauzate de retelele de telefonie mobila;

  13. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

  14. Situatiile in care consumatorii nu achizitioneaza produse participante in Campanie;

    1. Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora serverului (minute, secunde) care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor.

    2. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora de catre mecanismul promotional. 

    3. Organizatorul, imputernicit prin Agentia Field Star are dreptul de a invalida participarile care contin informatii false ori validate eronat si care nu indeplinesc conditiile de validare.

    4. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis indiferent de data la care acestea sunt expediate de catre participant. 

    5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.

    6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei si/sau imaginea Organizatorului.

    7. Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu urmatoarele:

      1. participantul este singur raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;

      2. participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor, fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur;

      3. participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale personale, in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial.

  15. Organizatorul si societatile implicate in Campanie:

  16. nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea Premiului dupa momentul preluarii lor de catre castigator;

  17. sunt exonerati de catre castigatori, in limita maxima permisa de lege, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu Premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;

    1. In conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in cee ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogarea a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul General privind protectia datelor” sau „RGPD”), a actelor normative interne aprobate in vederea implementarii Regulamentului General UE, Organizatorul BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT, imputernicit prin Agentia Field Star, are obligatia sa prelucreze datele dvs. cu caracter personal pe care le-ati furnizat, in conditii de siguranta, cu buna credinta si in conformitate cu prevederile legale in vigoare, exclusiv in realizarea scopurilor specificate.

nu sunt raspunzatori, in limita permisa de lege, de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu Premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

 

SECTIUNEA 11.  TAXE SI IMPOZITE

11.1. Organizatorul, prin imputenicit Agentia, este responsabil de achizitionarea premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei si se obliga sa calculeze, sa suporte si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legislatia aplicabila, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului. 

11.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (ex: cheltuieli legate de accesul la internet in vederea inscrierii bonurilor/facturilor sau a consultarii Regulamentului Oficial de desfasurare a Campaniei etc.). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi ”cheltuieli indirecte” in sensul Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, astfel cum a fost republicata, cu modificarile ulterioare.

11.3. Organizatorul este raspunzator de plata taxelor, impozitelor si/sau al altor obligatii fiscale legate de premiile oferite.

SECTIUNEA 12. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

 

  1.     Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal:

 

Datele cu caracter personal va sunt prelucrate in urmatoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrarii a fost adaugat intre paranteze atunci cand se detaliaza scopul prelucrarii datelor cu caracter personal: consimtamant in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR, obligatia legala a operatorului in conformitate cu art. 6 (1) (c) din GDPR si interes legitim in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR)):

 

  1. in scopul inscrierii, participarii si tragerii la sorti in CampaniaMA SIMT NOROCOS” (consimtamantul dumneavoastra); 

  2. in scopul validarii castigatorilor (interesul legitim);

  3. in scopuri promotionale si publicitare in legatura cu publicarea castigatorilor (consimtamantul dumneavoastra) pentru publicarea numelui si a prenumelui;

  4. in scopul achitarii impozitelor si a contributiilor relevante si a raportarilor catre autoritatile publice competente (obligatia legala a Operatorului);

  5. in scopul solutionarii oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea premiilor; punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apararea in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari (interesul legitim al Operatorului si al partenerilor si obligatia legala a Operatorului);

  6. in scopul activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Operatorului);

  7. in scopuri de marketing direct prin sms/email/telefon.

 

  1.  Datele cu caracter personal

In cazul participantilor persoane fizice sau reprezentanti persoane juridice la Campania publicitara denumita  MA SIMT NOROCOS” datele cu caracter personal prelucrate de catre Societate sunt urmatoarele:

 

  1. Pentru inscrierea, participarea, tragerea la sorti se vor prelucra :

 

  • numar de telefon ; 

 

  1. In cazul castigatorilor, datele cu caracter personal prelucrate de catre Societate pentru validarea castigatorilor, si acordarea premiilor sunt urmatoarele:

  • numele si prenumele (in vederea livrarii premiilor si a publicarii numelor in lista de castigatori pe website, repsectiv www.bonduelle.ro );

  • numarul de telefon ( in vederea participarii, acordarii premiilor, livrarii premiilor);

  • adresa de domiciliu ( in vederea livrarii premiilor);

  • Copie CI in vederea achitarii taxelor de catre Organizator, prin imputernicita, Agentia, in numele castigatorului 

  • Semnatura (procesul verbal pentru predarea-primirea premiului)

    1.   Consimtamantul persoanei vizate sau persoanelor vizate pentru inregistrarea, participarea si tragerea la sorti aferente acestei Campanii se acorda astfel:

 

12.4.1. Participarea prin SMS si WhatsApp: Prin transmiterea SMS-ului, participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal in scopul incrierii, participarii si tragerii la sorti aferente Campaniei si ca a luat la cunostinta conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal asa cum sunt stabilite conform Sectiunii 12 din prezentul regulament.

  1.   Durata prelucrarii datelor cu caracter personal

        Datele cu caracter personal colectate in scopul derularii Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia, plus o perioada suplimentara de minimum 6 luni (termenul legal de prescriptie pentru actiunile in justitie) in vederea raspunsului la eventuale reclamatii. Cu privire la datele castigatorilor pentru care Organizatorul/Agentia Field Star are diverse obligatii legale de raportare si plata taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar contabile, de minimum 5 ani.

 

  1.    Persoanele Imputernicite si destinatarii datelor cu caracter personal

 

          Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal pe care ni le furnizeaza participantii in mod direct, inclusiv prin intermediul inscrierii prin SMS si WhatsApp.

Putem dezvalui datele cu caracter personal ale participantilor catre:

 

  1. partenerii Organizatorului, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, inclusiv Partenerii desemnati in aceasta Campanie implicati in desfasurarea si organizarea Campaniei, acordarea premiilor, notari publici/avocati desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei;

  2. furnizori ai serviciilor aferente activitatilor de marketing - agentii de marketing, societati de furnizare a serviciilor de e-mail marketing cu care Organizatorul are incheiate acorduri de prelucrare date cu caracter personal prin persoane imputernicite;

  3. furnizori de servicii de curierat, telefonie mobila cu care Organizatorul sau in speta Agentia FIELD STAR S.R.L. are incheiate acorduri de prelucrare date cu caracter personal prin persoane imputernicite;

  4. furnizorii de servicii de dezvoltare si mentenanta a paginilor web (cum ar fi Field Star);

  5. furnizorii de servici de hosting web si centre de date etc. cu care Organizatorul sau in speta, Agentia FIELD STAR S.R.L. are incheiate acorduri de prelucrare date cu caracter personal prin persoane imputernicite;

  6. autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societati din grupurile internationale din care face parte BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT ., daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim).

    1.  Transferul datelor cu caracter personal:

 

In principiu, nu se vor transfera datele cu caracter personal ale participantilor decat in state apartinand Spatiului Economic European (SEE), asigurandu-se astfel un nivel de confidentialitate si securitate corespunzator, in acord cu prevederile Regulamentului GDPR.

          Daca totusi, acestea se vor transfera in afara SEE, va informam ca au fost constituite garantii adecvate conform art. 46 RGPD prin semnarea cu destinatarul a clauzelor standard de protectie a datelor adoptate de Comisia Europeana. 

  1. Drepturile persoanelor vizate

           Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, in calitate de persoana vizata. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, beneficiaza de urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existenta dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

  2. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datele care sunt incomplete;

  3. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:

    1. acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si sunt prelucrate;

    2. si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Organizatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;

 

  1. datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;

 

  1. datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante.

 

  1. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamantului. De asemenea se pot opune oricand prelucrarilor pentru scop de marketing, inclusiv prelucrarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al operatorului, din motive care tin de situatia lor  specifica.

 

  1. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii:

    1. in cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioada care permite Organizatorului sa verifice exactitatea datelor in cauza;

 

  1. in cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;

 

  1. in cazul in care Organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;

 

  1. in cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.

 

  1. Dreptul la portabilitate: in masura in care Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Organizatorului sa furnizeze datele lor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat (spre exemplu in format ”CSV”). Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Organizatorul poate sa transmita datele cu caracter personal ale acestora unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

 

In cazul in care veti adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor dumneavoastra privind protectia datelor, Operatorul va raspunde acestei solicitari in termen de maxim 30 de zile in conditiile prevazute de Regulamentul general UE 2016/679 privind protectia datelor.

 

Operatorul de date cu caracter personal garanteaza faptul ca prelucreaza datele dumneavoastra in conditii de legitimitate, implementand totodata masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea integritatii si confidentialitatii datelor conform art. 25 si 32 din Regulamentul General privind protectia datelor.

 

SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

         Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen la initiativa Organizatorului sau in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica prin publicarea pe website-ul Campaniei. Premiile care vor fi validate pana la data incetarii Campaniei, vor fi predate castigatorilor validati. Premiile nevalidate vor ramane proprietatea Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 

SECTIUNEA 14.  LITIGII

        Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

 

SECTIUNEA 15.  FORTA MAJORA

15.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment extern, imprevizibil absolut invincibil si inevitabil pentru Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

15.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitiei cazului de forta majora.

15.3. In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;

  1. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;

  2. erori in tiparirea datelor pe bon/factura, inclusiv produse prin eroare umana;

  3. tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace.

    1. Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

 

 

SECTIUNEA 16. SESIZARI

      In vederea sesizarilor de orice natura, Participantii la Campanie pot depune solicitari si/sau reclamatii (i) in scris la adresa de e-mail concurs@fieldstar.ro sau in baza unui apel telefonic la numarul de Infoline 0800.500.062, tarif standard in functie de reteaua din care este apelat, luni-vineri in intervalul orar 10:00-18:00, in termen de maximum 2 (doua) saptamani de la incetarea Perioadei Campaniei. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio astfel de solicitare/ reclamatie.

SECTIUNEA 17. ALTE CLAUZE

  1. Deciziile Organizatorului privind Campania, durata acesteia, participantii careia i se adreseaza, Premiile acordate sunt finale si aplicabile tuturor participantilor.

  2. Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

  3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea Campaniei.

 

 

FIELD STAR S.R.L

 

 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „MA SIMT NOROCOS”

Specificatii premii 

 

  1. PREMII CAMPANIE:

Nr crt

PREMIU

DETALII PREMIU

 

 
  

 1

SET ELECTROCASNICE DE BUCATARIE (frigider, plita, cuptor, masina de spalat vase, airfryer, hota):

Detaliile privind detaliile tehnice pentru electrocasnice se regasesc la punctul 1.2.

  

2

VOUCHER VACANTA IN ROMANIA

Prin Agentia de Turism Melior Travel

Castigatorii vor alege perioada dorita, putand sa foloseasca voucherul in decursul a 12 luni de la data acordarii. Voucherul de vacanta va fi disponibil doar pe teritoriul Romaniei pentru perioada de weekend (vineri, sambata, duminica) 2 nopti, 3 zile, in afara urmatoarelor perioade: Sfantul Andrei, 1 Decembrie, Craciun, Revelion, Paste, 2-4 mai, 15 august. Voucherul nu este transmisibil si nu poate fi transformat in bani. Voucherul acopera cheltuielile pentru un cuplu/o familie formata din parinti si copii. In cazul in care castigatorul voucherului doreste sa aleaga pe cont propriu cazarea, iar tariful acesteia depaseste suma voucherului, diferenta in bani va fi suportata de catre castigator. Cazarea trebuie sa detina Certificat de Clasificare furnizat de catre Ministerul Turismului. Voucherul poate sa includa costul cazarii cu micul dejun inclus obligatoriu, pranz si/sau cina la restaurantul locatiei, cu amendamentul incadrarii in valoarea voucherului acordat. Agentia Melior Travel se va ocupa de organizare, precum si de achitarea cazarii, meselor si a activitatilor din zona aleasa de catre castigator, in limita sumei voucherului castigat. Se ofera doar servicii de cazare, masa si activitati la locatia aleasa.

  

 3

KIT CULINAR

Premiul va contine: 

Mazare tanara Bonduelle 400 g

Porumb premium Bonduelle 340 g

Fasole rosie boabe Bonduelle 400 g

Fasole alba boabe Bonduelle 400 g

Linte Vapeur Bonduelle  310 g

BRETONA, fasole alba in sos tomat Bonduelle 430 g

Naut 2 mini conserve Bonduelle 2 x 80g

Prosop Bonduelle

Set 2 farfurii Bonduelle

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. SPECIFICATII TEHNICE SET ELECTROCASNICE

 

  1.        

Specificatii  
Combina frigorifica Bosch KGN39AIAT, 363 l, NoFrost, Clasa A, H 203 cm, Inox AntiAmprenta

 

 
  
  
  

Tip incastrare

Standard

  

Suprafata

Inox anti amprenta

  

Deschidere usa

Dreapta Usi reversibile

  

Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE

Clasa A

  

Nivel zgomot

29 dB

  

Volum net total

363 l

  

Compartimente speciale

Compartiment legume & fructe Pentru oua Pentru sticle Compartiment carne & peste

  

Accesorii incluse

Suport pentru oua Tava pentru gheata

  

Culoare

Argintiu

  

Specificatii tehnice

  

Tehnologie

Multi Air Flow NoFrost Perfect Fit VitaFresh

  

Numar compresoare

1

  

Sistem racire

No Frost

  

Consum anual energie

104 kWh

  

Clasa climatica

SN-T

  

Tensiune alimentare

220 V 240 V

  

Autonomie fara curent

21 h

  

Frigider

  

Volum net frigider

260 l

  

Numar rafturi frigider

5

  

Numar rafturi usi

4

  

Material rafturi

Sticla securizata

  

Congelator

  

Volum net congelator

103 l

  

Numar compartimente

3

  

Sistem dezghetare congelator

Automat

  

Capacitate de inghet / 24h

11 Kg

  

Functii & siguranta

  

Dozator apa

Nu

  

Functii

Iluminare LED Indicator usa deschisa Temperatura reglabila Super congelare Super racire Semnal acustic Afisare temperatura

  

Semnalare audio

Usa deschisa

  

Dimensiuni

  

Latime

60 cm

  

Adancime

67 cm

  

Inaltime

203 cm

  

Greutate

110.7 Kg

  

 

  1.  

Specificatii  
Plita incorporabila Samsung NZ64B5046JK/U2, Inductie, 4 zone de gatire, Flex Zone, SmartThings Cooking, Auto Conectivity, 60 cm, Negru/Inox

 

 
  
  
  

Tip incastrare

Incorporabil

  

Tip alimentare

La retea

  

Tip plita

Inductie

  

Tensiune alimentare

220 V

  

Putere

7.4 kW

  

Tip panou de comanda

Touch screen

  

Pozitionare panou comanda

Frontala

  

Material

Sticla

  

Functii

Oprire automata, Control temperatura, Protectie copii Limitator temperatur,  Pauza Indicator de caldura reziduala

  

Culoare

Negru Argintiu

  

Continut pachet

1 x Plita

  

Caracteristici tehnice

  

Numar zone gatire

4

  

Trepte putere

15

  

Arzator mare

1

  

Arzator mic

1

  

Arzator normal

2

  

Putere arzator mare

3300 W

  

Putere arzator mic

2000 W

  

Putere arzator normal

3000 W

  

Dimensiuni

  

Inaltime

48 mm

  

Latime

590 mm

  

Adancime

520 mm

  

Greutate

11Kg

  

 

 

 

  1.  

Specificatii  
Cuptor incorporabil Samsung NV75T8979RK/EF, Infinite Line, Electric, Autocurare pirolitica, 75l, Dual Cook, Ecran TFT 4.3", WiFi, Sonda temperatura, Soft Close Door, Clasa A+, Negru

 

 
  
  
  

Utilizare

Rezidential

  

Tip cuptor

Cuptor standard

  

Design

Clasic

  

Tip inchidere usa

Amortizata

  

Tip alimentare

Electricitate

  

Material interior

Ceramica

  

Material usa

Sticla

  

Tip panou de comanda

Mecanic

  

Deschidere usa

Verticala

  

Accesorii incluse

2 x Tava de copt 1 x Sina telescopica 1 x Gratar 1 x Sonda carne 1 x Tava cu aburi

  

Culoare

Negru

  

Caracteristici tehnice

 

  

Eficienta energetica

Clasa energetica A+ dintr-o gama de la A+++ la D

  

Capacitate

75 l

  

Temperatura maxima

250 C

  

Functii si accesorii

  

Autocuratare

Pirolitica

  

Functii de gatire

Grill Convectie Gatire cu aburi

  

Functii

Temporizator Iluminare interioara Blocare acces copii Control Wi-Fi Afisare ceas

  

Dimensiuni

  

Inaltime

59.6 cm

  

Latime

59.5 cm

  

Adancime

57 cm

  

Greutate

50.3 Kg

  

 

  1.  

Specificatii  
Masina de spalat vase incorporabila Bosch SPV2IKX10E, 9 seturi, 5 programe, ActiveWater, Motor EcoSilence Drive, Clasa F, InfoLight, Home Connect, 45 cm

 

 
  
  
  

Tip

Complet incorporabila

  

Utilizare

Rezidential

  

Tip incastrare

Incorporabil

  

Slim

Nu

  

Capacitate incarcare

9 seturi

  

Numar programe

5

  

Putere

2400 W

  

Tensiune alimentare

220 V 240 V

  

Material cuva

Inox

  

Culoare

Zincat

  

Tip panou de comanda

Electronic

  

Stil panou comanda

Integrat

  

Functii si programe

 

  

Tip programe

Economic Auto Intensiv Rapid Uscare

  

Functii

Functionare silentioasa Senzor de incarcare Pornire programabila Cos superior ajustabil Asistare dozaj detergent

  

Pornire programabila

3 h 6 h 9 h

  

Durata program ECO

3 h 35 min

  

Energie & Performanta

  

Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE

Clasa F

  

Nivel zgomot

48 dB

  

Consum anual energie

222 kWh

  

Consum de energie/100 spalari

78 kWh

  

Consum de energie/ciclu de spalare

0.787 kWh

  

Consum mediu anual de apa

2660 l

  

Consum de apa/ciclu de spalare

9.5 l

  

Dimensiuni

  

Inaltime

81.5 cm

  

Latime

45 cm

  

Adancime

55 cm

  

Lungime cablu

175 cm

  

 

  1.  

Specificatii  
Hota incorporabila decorativa Beko BHCA62422BBH, Putere de absorbtie 400 mc/h, Afisaj electronic, Iluminare LED, Touch Control, 59.5 cm, Negru Sticla

 

 
  
  
  

Tip incastrare

Incorporabil

  

Utilizare

Rezidential

  

Design

Decorativa

  

Tip panou de comanda

Touch screen

  

Material

Sticla

  

Tip filtru

Filtru lavabil Filtru carbon

  

Material filtru

Metal

  

Tip lumina

LED

  

Numar becuri

2

  

Functii

Oprire automata Iluminare

  

Culoare

Negru

  

Caracteristici tehnice

  

Debit minim de aer absorbit

220 m³/h

  

Debit maxim de aer absorbit

400 m³/h

  

Nivel zgomot

46 dB 59 dB

  

Putere

155 W

  

Trepte putere

3

  

Numar motoare

1

  

Eficienta si durabilitate

  

Eficienta energetica

Clasa energetica B dintr-o gama de la A+++ la F

  

Eficienta fluid dinamic

Clasa C

  

Eficienta iluminare

Clasa A

  

Eficienta filtrare grasime

Clasa E

  

Consum anual energie

56 kWh

  

Dimensiuni

  

Inaltime

113.8 cm

  

Latime

59.5 cm

  

Adancime

41.9 cm

  

Greutate

13.1 Kg

  

 

F.

Specificatii  
Friteuza cu aer cald Tefal Dual Easy Fry & Grill EY905B10, 2700 W, capacitate 8.3 L, 8 programe automate, Tehnologia ExtraCrisp, vas detasabil antiadeverent, Display LCD, gri

 

 
  
  
  

Tip incastrare

Standard

  

Utilizare

Rezidential

  

Tip friteuza

Cu aer cald

  

Numar cosuri

1

  

Putere

2700 W

  

Capacitate mancare

8.3 Kg

  

Tip panou de comanda

Digital

  

Tip alimentare

La retea

  

Numar programe

8

  

Culoare

Negru Gri

  

Continut pachet

1 x Friteuza

  

 

FIELD STAR S.R.L.