Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Yoga

 

În India, acum peste 5000 de ani, filozofii hinduşi au descoperit un sistem filozofic, denumit yoga

Perfecţiunea corpului şi a minţii

Elementele yoga sunt incluse în programele aerobice ca exerciţii de întindere şi elasticizare a muşchilor. Yoga trebuie percepută ca o metodă de perfecţionare a trupului şi a intelectului, care devine un stil de viaţă.

Relaxarea, flexibilitatea, gândire pozitivă

Esenţa exerciţiilor yoga sunt asana, altfel spus poziţii, atitudine, pranajama – exerciţii de respiraţie, meditaţia şi exerciţii de flexibilitate. Yoga ajută la menţinerea elasticităţii şi a bunei forme fizice a trupului, la eliminarea stării de oboseală şi la întărirea sănătăţii psihice. Datorită ei putem să învăţăm să ne relaxăm corect, să respirăm, să exersăm, să medităm, să ne hrănim, să gândim pozitiv. Nu trebuie să devenim vegetarieni pentru a ne putea bucura de efectele pe care le avem din antrenamentele zilnice de yoga.

Există câteva stiluri de yoga şi merită să le cunoaştem:

  • Ashtanga yoga este un stil intensiv de yoga, care se concentrează asupra trecerii de la o poziţie la alta. Fiecare executant îşi alege singur ritmul propriu.
  • Bikram yoga este practicată la o temperatură de 35-40º C. Căldura provoacă transpiraţie, în consecinţă curăţirea organismului şi creşterea forţei musculare.
  • Hatha yoga este cel mai cunoscut tip de yoga, a cărui esenţă sunt asana.
  • Iyengar yoga este cel mai popular stil yoga în Statele Unite, are ca scop să înveţe executanţii poziţiile subtile şi o atenţie specială este îndreptată către formarea muşchilor şi poziţia corectă a corpului.
  • Vinyasa yoga cuprinde exerciţii intense de întindere, concentrează atenţia asupra îmbinării mişcărilor cu respiraţia.

Intensitatea exerciţiilor o adaptăm la posibilităţile pe care le oferă modul nostru de viaţă (săptămânal sau zilnic). Vom observa rapid modificări pozitive ale formelor trupului nostru.


Rețete care te-ar putea interesa

Pizza “Legume de primăvară”

Pizza “Legume de primăvară”

O rețetă pentru o pizza fresh!

4 persoane peste 45 min Mediu
Salată caldă cu fasole verde și muguri de pin

Salată caldă cu fasole verde și muguri de pin

Dacă nu ai pregătit până acum o salată caldă, îți propunem această rețetă în care fasolea verde este „vedeta” din farfurie.

0 persoane sub 15 min Simplu
Ruladă de pui cu spanac

Ruladă de pui cu spanac

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Budincă cu broccoli

Budincă cu broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Yoga
 

În India, acum peste 5000 de ani, filozofii hinduşi au descoperit un sistem filozofic, denumit yoga

Perfecţiunea corpului şi a minţii

Elementele yoga sunt incluse în programele aerobice ca exerciţii de întindere şi elasticizare a muşchilor. Yoga trebuie percepută ca o metodă de perfecţionare a trupului şi a intelectului, care devine un stil de viaţă.

Relaxarea, flexibilitatea, gândire pozitivă

Esenţa exerciţiilor yoga sunt asana, altfel spus poziţii, atitudine, pranajama – exerciţii de respiraţie, meditaţia şi exerciţii de flexibilitate. Yoga ajută la menţinerea elasticităţii şi a bunei forme fizice a trupului, la eliminarea stării de oboseală şi la întărirea sănătăţii psihice. Datorită ei putem să învăţăm să ne relaxăm corect, să respirăm, să exersăm, să medităm, să ne hrănim, să gândim pozitiv. Nu trebuie să devenim vegetarieni pentru a ne putea bucura de efectele pe care le avem din antrenamentele zilnice de yoga.

Există câteva stiluri de yoga şi merită să le cunoaştem:

  • Ashtanga yoga este un stil intensiv de yoga, care se concentrează asupra trecerii de la o poziţie la alta. Fiecare executant îşi alege singur ritmul propriu.
  • Bikram yoga este practicată la o temperatură de 35-40º C. Căldura provoacă transpiraţie, în consecinţă curăţirea organismului şi creşterea forţei musculare.
  • Hatha yoga este cel mai cunoscut tip de yoga, a cărui esenţă sunt asana.
  • Iyengar yoga este cel mai popular stil yoga în Statele Unite, are ca scop să înveţe executanţii poziţiile subtile şi o atenţie specială este îndreptată către formarea muşchilor şi poziţia corectă a corpului.
  • Vinyasa yoga cuprinde exerciţii intense de întindere, concentrează atenţia asupra îmbinării mişcărilor cu respiraţia.

Intensitatea exerciţiilor o adaptăm la posibilităţile pe care le oferă modul nostru de viaţă (săptămânal sau zilnic). Vom observa rapid modificări pozitive ale formelor trupului nostru.